Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM


Btw. GS je co se pádu týče díky boxeru bezkonkurenčně nejlepší. Ty válce schytávají 99% energie pádu. A i se dobře sbírá. Takže pro "Abrahámy" bych doporučil GS

vilemx píše: Tisícům lidí nová CRF vyhovuje, desetitisíce se raději rozhodli pro něco jiného. Proč porovnává neporovnatelné? Vždyť má pravdu. AT není určená pro drsnější zacházení, které se u endura očekává. Je to kombinace enduro podvozku a silniční kapotáže.
Ok, ale abychom to mohli probrat, tak prosím vyjmenuj konkurenty, kteří jsou na to lépe.Ale konkurenty, ať to má štábní kulturu.
foxdive píše: Afra je prostě tak udělaná, aby se prodávala, vydělala na dílech pokud s tím seknes, je ve všem průměrná v ničem tě neohromi a ani úplně nezklame, je to na pohodové ježdění cestou necestou, většinou pro starší uklidněne dedky
Už jsem ti jednou psal, že většina lidí nevyužije ani náhodou potenciál motorek, které si koupili.A je jedno zda je to dědek a nebo mladej kluk.
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
foxdive píše: Konkurenty máš na mysli kde? Na cestě? Kotel motorek, v terénu? Tam je to podle mě jedno všechny sou těžký a neohrabany pokud nejsi střelec, tam vidím jedinou konkurenci v gs 800,a 1090R
AHA.

Konkurence jak na silinici, nezpevněné cestě, tak v terénu. V univerzalitě AT....... kde s ní je možnost cestovat.
foxdive píše: Konkurenty máš na mysli kde? Na cestě? Kotel motorek, v terénu? Tam je to podle mě jedno všechny sou těžký a neohrabany pokud nejsi střelec, tam vidím jedinou konkurenci v gs 800,a 1090R
Jsme u toho. S čím AT porovnávat? Když budu brát že chci cestovní enduro s 21/18 kolama, tak je tu jen KTM 1090r. Když budu brát, že chci cestovní enduro na drátech s aspoň přední 21, tak přibyde ještě 800xc, f850gs. U nich je taky docela hromada trsátek a ochrana celkem bídná. Navíc takový špeky, jako šusplech přišroubovanej na motor

1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Naposledy editováno 10.10.2018 10:49:35
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
CRF1000 píše: vilemx> Afrika není motorka pro každého, ojetin je málo a těch 350 litrů na novou s doplňky u nás bohužel nemá každý...také z toho často pramení ten negativismus...když na něco nedosáhnu a nemohu si to pořídit, tak to poplivu...a kritizují především lidé, kteří AT nemají...někdy je to až ubohé, číst ty "objektivní" argumenty...
Ted to trefils úplně přesně, všichni to chcou
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
CRF1000 píše: Afrika není motorka pro každého, ojetin je málo a těch 350 litrů na novou s doplňky u nás bohužel nemá každý...také z toho často pramení ten negativismus...když na něco nedosáhnu a nemohu si to pořídit, tak to poplivu...a kritizují především lidé, kteří AT nemají...někdy je to až ubohé, číst ty "objektivní" argumenty...
Proč hned za vším vidíš závist a jako vyvolený majitel se díváš na lidi, co CRF nemají a přesto ji kritizují? Čekal jsem 15 let, že Honda vezme vše dobré ze staré XRV, odstraní její nedostatky a vystřelí do světa motorku, která si na nic nemusí hrát. Místo toho od XRV převzali snad všechny její neduhy (např. křehké ABS plasty, na svoji dobu již malý výkon motoru, trhací přední blatník,) a dobré věci pohřbili (např. ochrana motoru, jednoduše přístupný vzduchový filtr).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
foxdive píše: Tady borec na tom videu spadl na rovině a ani tu motorku nemohl zvednout, ještě než se k tomu odhodlal tak se zadychal jak prase pak byl střih aby nebylo vidět jak to půl hodiny zvedá, někde v horách by sám zdechl
Ano to je pravda, ale přímá konkurence je na tom podobně. Vy chcete po těchto motorkách něco, co asi nikdy nebudou umět.
vilemx píše: Proč hned za vším vidíš závist a jako vyvolený majitel se díváš na lidi, co CRF nemají a přesto ji kritizují? Čekal jsem 15 let, že Honda vezme vše dobré ze staré XRV, odstraní její nedostatky a vystřelí do světa motorku, která si na nic nemusí hrát. Místo toho od XRV převzali snad všechny její neduhy (např. křehké ABS plasty, na svoji dobu již malý výkon motoru, trhací přední blatník,) a dobré věci pohřbili (např. ochrana motoru, jednoduše přístupný vzduchový filtr).
Myslím že výkon motoru je naladěn schvalně takto. On by nebyl problém z toho litru dostat značně více, ale za jakou cenu. Jak Honda ladí motory tu není potřeba rozebírat. Jasně že by člověk uvítal větší výkon a možnost to ladit mapami. Ale to třeba taky jednou přijde.
Holt je potřeba se smířit s tím, že Honda malosériovky v tvém provedení dělat nebude. I když kdo ví, třeba se nějakého speciálu dočkáš, otázkou je zda to pak budeš ochoten zaplatit.
Naposledy editováno 10.10.2018 12:11:22
T.E.CH píše: Ano to je pravda, ale přímá konkurence je na tom podobně. Vy chcete po těchto motorkách něco, co asi nikdy nebudou umět.
já sem jenom reagoval na ten terén, to víš že je na tom konkurence podobně, taky když sem skončil na ostrých endurech tak sem zkusil pár větších adeptů do terénu ale pro mě to nemá smysl, já sebe i motorku nechci trápit, a na polní cesty nepotřebuju 21kolo proto mám silniční verzi, na takové cesty ti většinou stačí kde co, akorát přizpůsobis rychlost



Prostě je pod nádrží.
Tiger 800XC - je pod nádrží
F800GS - je pod plastama.
Docela krok zpět proti staré Africe. XT660 ho má pod sedlem, takže taky relativně jednoduše přístupný.
Naposledy editováno 10.10.2018 11:59:12
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Naposledy editováno 10.10.2018 13:18:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
CRF1000 píše: foxdive> no vidíš, a už máme první chybu AT..ta moje má 2 filtry, vlevo i vpravo po stranách nádrže, musí dolů boční plasty a někomu mohou vadit při demontáži i padáky...dělal jsem to a nadával u toho jako když odstrojuji piaggio
tak to buď rád že se k nim dostaneš aspoň tak docela jednoduše, to u kaceny je to teda o dost horší se k tomu vzducháči dostat
Cumim že má Afrika dva filtry, asi pro sichr třeba kvůli písku

Edit :nebo každý válec má svůj?
Naposledy editováno 10.10.2018 13:26:41
CRF1000 píše: vilemx> motorka, která má o 0.3 litru větší objem a je naladěna na 118 kw je vždy živější,než motorka se slabším motorem 70 Kw, která bude logicky vždy línější...ale to není chyba motorky, je to prostě jiná výkonová kategorie, proto je celé to srovnávání nesrovnatelného od prvopočátku divné
VilemX tohle nepsal, to psal ten s 08.
Přiznám se, že mě Afra nedává smysl. Na asfaltu je těžká, slabá (poměr váha/výkon je v rámci třídy neoddiskuvatelně špatnej) a rozhoupaná. Nenabídne komfort jako velký GS, nenabídne dynamiku KáTéMek....
Samozřejmě jablka hrušky. Proč je na asfaltu těžká, nevim.... GS houpe mnohem více, no nebudu pokračovat.

Naposledy editováno 10.10.2018 14:15:03
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Ono je to hlavně o tom že každy to vnímá jinak, to je prostě celý, co sedí tobě to nesedí druhému, každý jezdí na tom co se mu líbí a vyhovuje, někdy ikdyz třeba nelíbí tak aspoň vyhovuje

Afra je hodně pěkna motorka, vybočuje z dnes divného stylu, co mě vadí nejvíc je pristrojovka to se nepovedlo
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
Slabé, těžké, nic to nevydrží.....a pak vytáhne jednobuch co je na silnici o ničem, ale to už nevadí. Je to pořad dokola....některým lidem není nic dobré.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM











2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
To se samozřejmě týká i srovnání Afry s 1090, 1290 a GS - vy jste si podle nějakýcho (nevim jakýho, ale to je teď vedlejší) klíče rozdělili tyhle motorky do různejch šuplíčků a jejich srovnání jsou pro vás hrušky a jabka. Pro mě sou to zas všecko cendura a jejich srovnání je legitimní. Každej, kdo to čte, se může rozhodnout, čí přístup je mu bližší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
T.E.CH píše: Jo to beru, nic není dokonalé a nic nevyhoví 100% na všechno. Vždy je to o nějakém kompromisu.Není ale potřeba vytahovat jednotlivosti a kritizovat za každou cenu.
Slabé, těžké, nic to nevydrží.....a pak vytáhne jednobuch co je na silnici o ničem, ale to už nevadí. Je to pořad dokola....některým lidem není nic dobré.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1290 Adventure 2021 [1 ... 18, 19] KTM 1290 Super Adventure, KTM 1290 Super Adventure R | Metric | 541 | 25.4.2025 v 13:33 MichalDK |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 47 | 25.3.2025 v 19:35 Koudy01 |
KTM SAR 1290 r (2018) - KOLA KTM 1290 Super Adventure R | vDeviant | 13 | 19.11.2024 v 14:49 Ozzy_ |
KTM SAR 1290 r (2018) KTM 1290 Super Adventure R | vDeviant | 23 | 1.11.2024 v 15:14 vDeviant |
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |