na jaký ježdění to chceš?
toto říkám za sebe(z tvého seznamu jsem jezdil jen ty 09Dakar):
80 on/20 lehký off - e07(měl jsem je na moto jen chvíli, ale na silniční cestování a suchý polňačky dobrý
pokud 50/50, tak bych vzal e09 dakar((předek i nový vypadá jak sjetý, dopředu bych asi vzal army sp.)
pokud přece jen převáží off, tak já mám EF-05 nebo EF-07 a na předku C-21
Preferuji mitas, páč není za nesmysl peněz
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
ikdyž mi to nějak nesedí, protože máme motorky a tedy i pneumatiky zhruba stejně dlouho.
Mě zadní vydržela 1 rok a necelých 2000 km.
Mimo nezbytných přejezdů jsem po silnici prakticky nejezdil. Všade vozím Barborku na vozejku.
A přední není ještě na polovině, tzn. že vydrží min. 5-6 tisíc.
Když jsem před rokem Michelin S12 obouval, tak mě mechanik upozorňoval, že se jedná o krosovou gumu na motorky do 250 ccm a že ji rychle odrovnám.
Na druhou stranu zase vím, že ji používají klucí i na KTM 950 Superenduro.
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Na silnici to samozřejmě není nic moc, ale ty jezdíš sportovní enduro.
Já už čtvrtý rok po sobě dám max 2000 a ani o chlup víc
Jseš prostě srdcař
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
sám jsem ji sice nikdy neměl, ale používá ji mnoho kluků a hlavně pokud jezdí terém i silnici, tak většinou spokojenost
E09 jsem obul jen jednou a po 200 km šla dolu. Je to jen silniční guma ze špalkem. V terénu (pokud za terén nepovažuji jen suché polní cesty) nepoužitelná!
Pokud to budu s terénem myslet jen trochu vážně a současně chci i cestovat po silnici, vyplatí se C02 alespoň jednou vyzkoušet!
jinak ta e-09 je dělaná ve dvou směsích, ale nechci kecat
já na e-09 dakar odjezdil svoje enduro začátky, až když jsem začal jezdit na závody, tak jsem si pořídíl crosový gumy, např. i toto je běžně průjezdnej terén na dakarkách:
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
I když už nevydrží tolik co dřív, stejně ji budu kupovat a jezdit s ní na dovolenou, protože se s ní dá projet hodně. S naloženou motorkou jsem vždycky dojel a vyjel kam jsem potřeboval.
Od roku 2008 až do 2010 jsem jezdil závody na ARMY/ 09 Dakar. A ne vždycky jenom na suchu.
Rumas - nevím jestli ve dvou směsích, ale ta 09 Dakar měla zesílený kord proti proražení.
Jirka77 píše: Mitas E-09 je jakousi kopií Michelinu Desert. Desert = poušť a na poušti je co? písek. Takže kdo očekává že se vyhrabe z bahna s 09 s prstem v nose je trouba. .
Tak to jsem opravdu nevěděl. Tedy ne v roce 2009 když jsem E09 pořídil
Pokud mi tedy Ježíšek nadělí pod stromeček Mitas E-09 už vím, že na odpolední vyjížďku kolem komínu budu muset jezdit na Saharu!
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
http://www.motorkari...j18x2-50-435991.html
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
No a tak vymejslim co pres zimu s motorkou a kdy si na ni najdu cas a mel sem na konci (moji) sezony dva problemy, tak pokud by nekdo mel radu:
- trochu vetsi hluk, jen lehce a po vymacknuti spojky je klid - nejaky lozisko? Ktery? To jedno slavny na spojkovy hrideli? Ktery dal kdyz uz bych se v tom mel vrtat?
- pri zaberu je slyset chrasteni retezu nebo rozety, treba pri doskoku (i kdyz ja moc neskacu, ale proste po lavici). Stejny zvuk kdyz sem to zakufroval ve vyjezdu a vzal prudce za plyn abych se jesge pokusil prehoupnout pres horizont. Rozeta ma podle me jeste velky zuby na to aby preskakoval retez. Zkousel sem dotahnout retez a bylo to o neco lepsi. Tak si rikam ze nova retezovka me nejspis nemine.
Zbytek budou snad jen novy blinkry a plast at projdu technickou Heh a tlumice.
Jo a vali se mi v garazi hrazda, puvodne od Jirky - mel sem v planu ji pouzivat, ale nikdy na to nedoslo a nejspis nedojde Komu by se hodila at se ozve.
scathe píše: - trochu vetsi hluk, jen lehce a po vymacknuti spojky je klid - nejaky lozisko? Ktery? To jedno slavny na spojkovy hrideli? Ktery dal kdyz uz bych se v tom mel vrtat?
Toto je překopírovaný příspěvek někoho?
4. Zvuky z motoru:
Nicméně dá se přibližně identifikovat dva jasné problémové zdroje ohlašující rychlej průser - od vačky - ložiska zdvihátek těsně před rozpadem jak popisoval Stygi vydávají slušnej rachot, ale to už je bohužel pozdě a pokud je to to druhé nejčastěji odcházející ložisko - na hnací hřídeli - tak to taky jasně uslyšíš - ze strany spojky při neutrálu bude rachtat - do motorů do roku 2002 se dávalo kuličkové 6304, do novějších se dává válečkové BC1. Pokud se rozpadá věneček je nejvyšší čas. Pravda u tak starého LC4 motoru, už to může být i dalších x-věcí, ale tyhle dvě co jsem psal vyřešíš bez půlení.
Když jsem LC4 před rokem pořídil měla na tacháku necelých 18 tisíc km.
Oba zdroje možných problémů: rolny vahadel a spojkové ložisko jsem nechal vyměnit.
Rolny byly ještě dobré a právě to spojkové ložisko bylo již v počátcích rozpadu.
Nejde tak ani o samotné ložisko, jako o to kam se dostanou kousky klece a co tam způsobí.
Doporučuji co nejrychleji vyměnit.
Jde to bez půlení motoru, jen po sundání víka. Akorát vytažení toho ložiska je fuška.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Mě doporučil můj servisák jednoho chlapíka za Radotínem. Ladí motorky na motokros a enduro. Cenu odhadl na 4500 kč +/- 500 kč s tím že mu tam přivezu motorku a za týden si jí odvezu. Tlumiče přetěsní dá novej olej, simeringy (nevím jestli se to píše jinak nebo co to vůbec má bejt, apsolutně netuším) a prostě to sešteluje konkrétně na mojí váhu + to doladí na místě se mnou na motorce. Jelikož jsem mu říkal že moje váha s vybavením je cca 110 kg tak asi počítá se všema komplikacema a výměnama a taky bere v potaz že je to motorka z 97.
pivi píše: tak teď čtu na stránkách hradeckýho prodejce ktm, že nová 690 adventure bude až 2010.. to by mě dost mrzelo, podle prvních testů sm je ten motor povedenej
Legrace číst si ty staré předpovědi. Někde asi udělali oranžoví soudruzi chybu?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Delal sem to 2x a na pristi sezonu me to ceka zas, pan Bures v Letech a vyjde to na 3000 komplet pokud mu dovezes jen tlumice. Je to bezna repase jak popisujes s tim ze je to nastaveny na vahu a motorku (na motorku se podle me pta jen kvuli tabulkam kvuli hodnotam). Jinak je to s tlumicema slusna alchymie, ale ladeny tlumice jeste podle stylu jezdeni, coz je pro me jednak zbytecny, ale taky uz to vyjde treba na osmicku?
Celou masinu mu tam taky muzes dovezt, bude to ale drazsi o praci co s tim ztraci a nejspis si to necha dyl az bude mit vic casu. Je to s nim o dohode a zatim spokojenost, ale nemam s cim porovnat.
Co se serizeni na motorce tyce, tak hodne zvladnes sam .. respektive za pomoci druhyho kvuli mereni. Zmerit bez jezdce, zmerit zatizenou a nacvakat tuhost ... Myslim ze to u nasich veteranu vychazi na neco jako povoleni 15-20cm? Kecal bych ale.
Dej prosim vedet az tam pojedes, pokud by ti to nevadilo tak bych toho vyuzil a jel s tebou. Celkem by mi to pomohlo, nest vidle a central z vlaku se docela pronese
Jeste odkaz: http://www.mifamoto.cz/kontakt.html
Rumas>
Hrazda je teda tvoje. Jen mi posli adresu a ja se nekdy pokusim zajit na postu s krabici Nemam poneti teda kdy se dostanu do garaze, ale predpokladam ze to nespecha Taky je mozny ze se behem stehovani nekam hrazda ztratila, ale snad ne :-/
Storeman>
Diky, tohle prave vim, tady ve vlaknu to bylo nekolikrat a pak i nekolikrat od tebe v tom vycucu Lozisko na spojkovy hridely mi lezi v garazi, chtel sem ho vymenit ale puvodni bylo jeste dobry a nejak sem nemel naladu tahat ven lozisko kdyz nemelo vuli, tak me to ceka ted. Spis mi de o to co jeste dal muze byt problem. Serepeticky kolem vacky sem taky nechaval loni delat, to by ale nedelalo kraval jen s nevymacknutou spojkou. Kazdopadne diky.
Naposledy editováno 28.12.2012 17:58:29
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |