globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 13:49 | Nahoru | #6931
štemby: já ti taky říkal, že zadek Army bych si nebral holt budeš muset jezdit ještě víc offroad, nejlépe v nějakym měkkym terénu(takže na jarní podmáčený cesty a RBM ideální )

KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 14:01 | Nahoru | #6932
hajpr: je těžký něco doporučit, někdo nějakou gumu vychválí a někdo naopak řekne, že stojí za hovno...
na jaký ježdění to chceš?
toto říkám za sebe(z tvého seznamu jsem jezdil jen ty 09Dakar):
80 on/20 lehký off - e07(měl jsem je na moto jen chvíli, ale na silniční cestování a suchý polňačky dobrý
pokud 50/50, tak bych vzal e09 dakar((předek i nový vypadá jak sjetý, dopředu bych asi vzal army sp.)
pokud přece jen převáží off, tak já mám EF-05 nebo EF-07 a na předku C-21
Preferuji mitas, páč není za nesmysl peněz

KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 16:52 | Nahoru | #6933
TKC 80 je guma dobra tak na asfalt. Do terenu moc ne a jakmile zaprsi je to uplna tragedie. Mam dobrou zkusenost s Army Special na predek a E09 na zadek. Army Special vydrzel hodne, ale uz nevim kolik. Zadni E09 vydrzi tak 5000 do uplnyho sjeti. S temato gumama se da jezdit hodne po asfaltu - idealni na cestovani. Pokud ovsem budes jezdit spis v terenu, tak klasicky krosovy, napr. C19 a C18 nebo EF.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 17:12 | Nahoru | #6934
Chlapci, dejte si tam tohle a budete si mlaskat blahem.

http://www.google.cz...nUUNX6CsXotQaL-YCgBw

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 18:14 | Nahoru | #6935
Ládínek.> Tak sám nevím, zda mám S12 nebo S12 XC ?
Ty máš už ty nové "XC" ?

Naposledy editováno 21.12.2012 18:14:50

KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 18:18 | Nahoru | #6936
S12 XC máme tohle stejný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 18:31 | Nahoru | #6937
Ládínek.> Zvládá to i silnici ? jaká je cca životnost ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 18:46 | Nahoru | #6938
Štemby> Já na tom jedu i 140. Nejsem žádnej drtič, na zadek jsem ujel 5000 km a předek 10000 km. Jezdim přesuny po asfaltu. Ale jistě se tu najde někdo co nejede sotva polovinu. Nejezdim rychle, kolem stovky. Důležitý je tlak v pneu. Zadek 1, předek 1,2.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 20:00 | Nahoru | #6939
Ládínek.> Tak to seš tedy fakt dobrej
ikdyž mi to nějak nesedí, protože máme motorky a tedy i pneumatiky zhruba stejně dlouho.

Mě zadní vydržela 1 rok a necelých 2000 km.
Mimo nezbytných přejezdů jsem po silnici prakticky nejezdil. Všade vozím Barborku na vozejku.
A přední není ještě na polovině, tzn. že vydrží min. 5-6 tisíc.

Když jsem před rokem Michelin S12 obouval, tak mě mechanik upozorňoval, že se jedná o krosovou gumu na motorky do 250 ccm a že ji rychle odrovnám.
Na druhou stranu zase vím, že ji používají klucí i na KTM 950 Superenduro.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 20:27 | Nahoru | #6940
storeman> a co ti nesedí?

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 20:37 | Nahoru | #6941
Že jsi najel tolik km
Na silnici to samozřejmě není nic moc, ale ty jezdíš sportovní enduro.
Já už čtvrtý rok po sobě dám max 2000 a ani o chlup víc
Jseš prostě srdcař

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 20:50 | Nahoru | #6942
storeman> Tu mojí zadní jsi držel v ruce, posílal jsem jí Jankovi. Měla ještě určitě 5-6 mm vzorku. Najel jsem na ní víc jak 5000 km. Terén jezdíme stejnej ale já asi víc km . A jak víš tak já nemam vozejk a nikdy mít nebudu. Protože mě jízda na motorce fakt baví. Tak jezdim ty přesuny po asfaltu. Na té pneumatice jsem byl i na Ukrajině po ose. Na té přední jsem sotva v polovině. 10 dá určitě. I když to na závody už nebude dobrý.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.12.2012 v 20:54 | Nahoru | #6943
storeman> Letos mam najeto celkem asi 7000 km. A to už druhý měsíc marodim.
Ty km na asfaltu rychle přibejvaj.

Naposledy editováno 21.12.2012 20:58:58

KTM LC4 640 Adventure

22.12.2012 v 07:50 | Nahoru | #6944
moja E-09 na zadku vydrzala iba 3000km a uz je pred smrtou. a to jazdim cca 75% teren. predna Army Special kupovana v tom istom case ma iba trosku stiahnutu hranu. nic co by sa nedalo vyriesit otocenim. teraz riesim co kupim na zadok na buducu sezonu..

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

22.12.2012 v 10:59 | Nahoru | #6945
Divím se, že tady ještě nikdo nedoporučil Mitas C02
sám jsem ji sice nikdy neměl, ale používá ji mnoho kluků a hlavně pokud jezdí terém i silnici, tak většinou spokojenost

E09 jsem obul jen jednou a po 200 km šla dolu. Je to jen silniční guma ze špalkem. V terénu (pokud za terén nepovažuji jen suché polní cesty) nepoužitelná!

Pokud to budu s terénem myslet jen trochu vážně a současně chci i cestovat po silnici, vyplatí se C02 alespoň jednou vyzkoušet!

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.12.2012 v 11:46 | Nahoru | #6946
storeman>

KTM LC4 640 Adventure

22.12.2012 v 17:39 | Nahoru | #6947
jako bych to neřikal, každý bude řikat něco jinýho
jinak ta e-09 je dělaná ve dvou směsích, ale nechci kecat
já na e-09 dakar odjezdil svoje enduro začátky, až když jsem začal jezdit na závody, tak jsem si pořídíl crosový gumy, např. i toto je běžně průjezdnej terén na dakarkách:

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

23.12.2012 v 09:02 | Nahoru | #6948
Ach jo, tak ještě jednou a doufám že už naposledy. Mitas E-09 je jakousi kopií Michelinu Desert. Desert = poušť a na poušti je co? A: bahno, za B: písek. Možná to některý z vás překvapí ale B je správně . S 09 Kaštan odjel několik Dakarů, takže ta guma na hovno asi nebude, když se používá, tam kde má. To je asi jako by jste jeli s jachtou na saharu a pak nadávali že je ta jachta na nic, protože vůbec nefunguje . Takže kdo očekává že se vyhrabe z bahna s 09 s prstem v nose je trouba. Ale jak jsem psal na stejným vláknu už dřív, když chci jezdit s tou 09 v terénu, nebo na tratích kde před tím 2 dny chcalo, tak jsem na hovno já a ne ta guma.

I když už nevydrží tolik co dřív, stejně ji budu kupovat a jezdit s ní na dovolenou, protože se s ní dá projet hodně. S naloženou motorkou jsem vždycky dojel a vyjel kam jsem potřeboval.

Od roku 2008 až do 2010 jsem jezdil závody na ARMY/ 09 Dakar. A ne vždycky jenom na suchu.

Rumas - nevím jestli ve dvou směsích, ale ta 09 Dakar měla zesílený kord proti proražení.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.12.2012 v 12:26 | Nahoru | #6949

Jirka77 píše: Mitas E-09 je jakousi kopií Michelinu Desert. Desert = poušť a na poušti je co? písek. Takže kdo očekává že se vyhrabe z bahna s 09 s prstem v nose je trouba. .



Tak to jsem opravdu nevěděl. Tedy ne v roce 2009 když jsem E09 pořídil

Pokud mi tedy Ježíšek nadělí pod stromeček Mitas E-09 už vím, že na odpolední vyjížďku kolem komínu budu muset jezdit na Saharu!

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

23.12.2012 v 13:29 | Nahoru | #6950
jirka77: nerozčiluj se, ať ti nepraskne cévka

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.12.2012 v 17:41 | Nahoru | #6951
Rumas> se nerozčiluju . Akorát mi vadí když někdo blbě zvolí gumu, tak hned říká že je o ničem . Jinak je mi to šumák, bo já mám v gumách jasno.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

26.12.2012 v 09:57 | Nahoru | #6952
tohle by mělo pasovat, ne?
http://www.motorkari...j18x2-50-435991.html

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

26.12.2012 v 12:41 | Nahoru | #6953
Rumas> podle techničáku ano.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

26.12.2012 v 15:51 | Nahoru | #6954
Teda ja tu dlouho nebyl, vlastne nikde Rumas, jezisek kolo neprines?

No a tak vymejslim co pres zimu s motorkou a kdy si na ni najdu cas a mel sem na konci (moji) sezony dva problemy, tak pokud by nekdo mel radu:
- trochu vetsi hluk, jen lehce a po vymacknuti spojky je klid - nejaky lozisko? Ktery? To jedno slavny na spojkovy hrideli? Ktery dal kdyz uz bych se v tom mel vrtat?
- pri zaberu je slyset chrasteni retezu nebo rozety, treba pri doskoku (i kdyz ja moc neskacu, ale proste po lavici). Stejny zvuk kdyz sem to zakufroval ve vyjezdu a vzal prudce za plyn abych se jesge pokusil prehoupnout pres horizont. Rozeta ma podle me jeste velky zuby na to aby preskakoval retez. Zkousel sem dotahnout retez a bylo to o neco lepsi. Tak si rikam ze nova retezovka me nejspis nemine.

Zbytek budou snad jen novy blinkry a plast at projdu technickou Heh a tlumice.

Jo a vali se mi v garazi hrazda, puvodne od Jirky - mel sem v planu ji pouzivat, ale nikdy na to nedoslo a nejspis nedojde Komu by se hodila at se ozve.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

26.12.2012 v 17:12 | Nahoru | #6955
scathe> nejsem mechanik, ale myslím, že sis na dotazy odpověděl sám:) Jinak hrazdu beru. A kolo mi zítra prý pošlou.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

27.12.2012 v 12:01 | Nahoru | #6956

scathe píše: - trochu vetsi hluk, jen lehce a po vymacknuti spojky je klid - nejaky lozisko? Ktery? To jedno slavny na spojkovy hrideli? Ktery dal kdyz uz bych se v tom mel vrtat?



Toto je překopírovaný příspěvek někoho?

4. Zvuky z motoru:
Nicméně dá se přibližně identifikovat dva jasné problémové zdroje ohlašující rychlej průser - od vačky - ložiska zdvihátek těsně před rozpadem jak popisoval Stygi vydávají slušnej rachot, ale to už je bohužel pozdě a pokud je to to druhé nejčastěji odcházející ložisko - na hnací hřídeli - tak to taky jasně uslyšíš - ze strany spojky při neutrálu bude rachtat - do motorů do roku 2002 se dávalo kuličkové 6304, do novějších se dává válečkové BC1. Pokud se rozpadá věneček je nejvyšší čas. Pravda u tak starého LC4 motoru, už to může být i dalších x-věcí, ale tyhle dvě co jsem psal vyřešíš bez půlení.

Když jsem LC4 před rokem pořídil měla na tacháku necelých 18 tisíc km.
Oba zdroje možných problémů: rolny vahadel a spojkové ložisko jsem nechal vyměnit.
Rolny byly ještě dobré a právě to spojkové ložisko bylo již v počátcích rozpadu.
Nejde tak ani o samotné ložisko, jako o to kam se dostanou kousky klece a co tam způsobí.
Doporučuji co nejrychleji vyměnit.
Jde to bez půlení motoru, jen po sundání víka. Akorát vytažení toho ložiska je fuška.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

28.12.2012 v 13:24 | Nahoru | #6957
Kdo má zkušenost s naladěnim podvozku na vaší váhů ? Jelikož to ted přez zimu chystám tak by mě zajímalo jak to probíhalo u vás a kolik jste za to za platili.

Mě doporučil můj servisák jednoho chlapíka za Radotínem. Ladí motorky na motokros a enduro. Cenu odhadl na 4500 kč +/- 500 kč s tím že mu tam přivezu motorku a za týden si jí odvezu. Tlumiče přetěsní dá novej olej, simeringy (nevím jestli se to píše jinak nebo co to vůbec má bejt, apsolutně netuším) a prostě to sešteluje konkrétně na mojí váhu + to doladí na místě se mnou na motorce. Jelikož jsem mu říkal že moje váha s vybavením je cca 110 kg tak asi počítá se všema komplikacema a výměnama a taky bere v potaz že je to motorka z 97.

KTM LC4 640 Adventure

28.12.2012 v 14:33 | Nahoru | #6958
kluci z lc8.cz a nebo třeba i scathe to dávali někomu z řevnic(??). nechce ale celou motorku, jen přední vidle a centrál. honza ti určitě řekne víc.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.12.2012 v 14:59 | Nahoru | #6959

pivi píše: tak teď čtu na stránkách hradeckýho prodejce ktm, že nová 690 adventure bude až 2010.. to by mě dost mrzelo, podle prvních testů sm je ten motor povedenej



Legrace číst si ty staré předpovědi. Někde asi udělali oranžoví soudruzi chybu?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

28.12.2012 v 17:56 | Nahoru | #6960
Stemby>
Delal sem to 2x a na pristi sezonu me to ceka zas, pan Bures v Letech a vyjde to na 3000 komplet pokud mu dovezes jen tlumice. Je to bezna repase jak popisujes s tim ze je to nastaveny na vahu a motorku (na motorku se podle me pta jen kvuli tabulkam kvuli hodnotam). Jinak je to s tlumicema slusna alchymie, ale ladeny tlumice jeste podle stylu jezdeni, coz je pro me jednak zbytecny, ale taky uz to vyjde treba na osmicku?
Celou masinu mu tam taky muzes dovezt, bude to ale drazsi o praci co s tim ztraci a nejspis si to necha dyl az bude mit vic casu. Je to s nim o dohode a zatim spokojenost, ale nemam s cim porovnat.

Co se serizeni na motorce tyce, tak hodne zvladnes sam .. respektive za pomoci druhyho kvuli mereni. Zmerit bez jezdce, zmerit zatizenou a nacvakat tuhost ... Myslim ze to u nasich veteranu vychazi na neco jako povoleni 15-20cm? Kecal bych ale.

Dej prosim vedet az tam pojedes, pokud by ti to nevadilo tak bych toho vyuzil a jel s tebou. Celkem by mi to pomohlo, nest vidle a central z vlaku se docela pronese

Jeste odkaz: http://www.mifamoto.cz/kontakt.html

Rumas>
Hrazda je teda tvoje. Jen mi posli adresu a ja se nekdy pokusim zajit na postu s krabici Nemam poneti teda kdy se dostanu do garaze, ale predpokladam ze to nespecha Taky je mozny ze se behem stehovani nekam hrazda ztratila, ale snad ne :-/

Storeman>
Diky, tohle prave vim, tady ve vlaknu to bylo nekolikrat a pak i nekolikrat od tebe v tom vycucu Lozisko na spojkovy hridely mi lezi v garazi, chtel sem ho vymenit ale puvodni bylo jeste dobry a nejak sem nemel naladu tahat ven lozisko kdyz nemelo vuli, tak me to ceka ted. Spis mi de o to co jeste dal muze byt problem. Serepeticky kolem vacky sem taky nechaval loni delat, to by ale nedelalo kraval jen s nevymacknutou spojkou. Kazdopadne diky.

Naposledy editováno 28.12.2012 17:58:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist