1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Naposledy editováno 04.08.2014 18:13:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
IIIII píše: tak že shrnutí těchto sraček,ta věc co se jí říká řídítka se se jmenují řidítka protože se jimi neřídí.to jsem potřeboval vědět,skvělé stránky a komunita zde
co to sakra meleš, poděkuj Sršňovi...tady tuhle kravinu vyvrací každý, kdo má rozum.
dewwil
2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Krejza píše: Lidi, nedá mi to, musím se zeptat, kdo viděl to jeho video z posledního Autosalonu s VFRkem? Já jen, že to jeho vysvětlení kontra tam má obráceně. Ještě ke všemu
už to tu bylo asi 3x řečeno i odkaz na to video
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Dude. píše: Krejza> Říká to dobře. Nebo to aspoň dobře myslí. Jedeš doprava, klepneš do řídítek doleva (tzn. zatočíš řídítka doleva). Z gestikulace je to vidět.
Asi to dobře myslí, to by jinak na motorce neuměl, ale jeho způsob vysvětlení je mi prostě nepochopitelný.
Co znamená klepnout? Zatlačit, zatáhnout, udeřit? Jakým směrem?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
A to je ten problém - on ví, jak jezdit, ví o co jde, ale říct to neumí. Nebo aspoň ne dost srozumitelně a jednoznačně. A z toho jsou pak ty hádky příznivců a odpůrců.
2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
kubacech píše: tady na tom známé videu taky evidentně používá spíše řidítka
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
do cca 40-50kmh sem ridil riditkama normalne, tj doleva sem zatocil doleva (a naopak), ale od 50-60kmh uz zaclo fungovat jen kontra-rizeni, tj. pri zatoceni doleva se zacla motorka pokladat doprava
pri tom normalnim rizeni slo delat rychle vyhybne manevry mezi dirama/kanalama a to bych vzivote neudelal bez riditek jen telem, to bych se mozna naklonil ale pak lehnul nebo se narovnal az hodne pozde a pak se jeste preklopil na druhou stranu
pri te vyssi rychlosti se plynulejsi zmeny smeru daji delat bez riditek jen tancovanim na motorce, ale nema to zadny vyssi vyznam, porad je prirozene drzet riditka a ridit riditkama a k tomu pridavat pohyb tela ci tlak na stupacky
takze asi tak nejak
pri jizde po zadnim mi pri tahnuti motorky doprava pomohlo sundat pravou nohu ze stupacky (viz foto), pak jela motorka rovne, takze ten mini-tlak do stupacky ma nejaky vliv, ale pri jizde po obou kolech bude asi jeste mensi nez po zadnim, kdy je motorka citlivejsi na cokoliv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
1100Virago píše:
A to je ten problém - on ví, jak jezdit, ví o co jde, ale říct to neumí. Nebo aspoň ne dost srozumitelně a jednoznačně. A z toho jsou pak ty hádky příznivců a odpůrců.
Jenže on to je docela dost závažný problém, když to neumí normálně popsat...takový instruktor je totiž úplně k ničemu...
Do určité doby jsem o něm nepochyboval a bral ho jako personu....Přeci jen ale mám 40+ let a poznám kdy je řeč o věci a kdy o hovně....at je co řešit.Jsme asi stejně staří a myslím,že už trochu přehrává...
Dále uvádím...že kurz bezpečné jízdy jsem absolvoval a certifikát uložil do šuplíku číslo 3.....
Naposledy editováno 06.08.2014 16:29:01
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> Ty voe... Jsem myslel, že ZX10R jde na prdel jen plynem a ne že se musíš ještě odrazit pravačkou Ta fotka je dobrá
je takova ziva , akcni mam ji rad a zaroven je takova vyukova, kdyz nekde pisu, ze sundavam pravou nohu ze stupacky abych jel rovne
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Ani to neformuluje špatně...říká to jasně..."klepnout do řídítek doprava prostě znamená klepnout do řítitek doprava" nikdo neříká klepnout do pravýho řídítka ...každej kdo má mozek pochopí, že "řídítkama pootočí doprava" ...
To co říká o řízení mašiny je ve svý podstatě taky pravda. V první fázi právě tím kontra podrazíš mašinu do náklonu a pokud seš borec a umíš najet stopu ihned zezačátku, abys nemusel korigovat, zbytek zatáčky už projedeš bez zásahu klacků a jen s pomocí plynu a váhy...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35745 | Dnes v 15:04 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |