kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.10.2019 12:26:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tifone> do pici úplný sever proti jihu
A sever byli ti hodní. Přesně jak teď
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.10.2019 12:38:26
zmulin píše: Johnny83> Tady musíš počítat se všim přeci a kor coby jezdec na dětský minimoto s "účelovym designem" jak píšeš.To nevim za co v tomhle případě teda dali Kiskovi prachy
v tomhle to právě jako jednom z mála případů chápu, pro mě je to spolu s SMC nejhezčí silniční motorka od KTM... než jsem jí koupil tak jsem jí měl fakt asi rok v práci na ploše, takže to nebylo žádnej zbrklej krok... jen ty úzký kola no, kdyby tam byly aspoň 120/160... ale tak třeba se to opticky zlepší, až tam dám ty černý a nějaký sportovnější gumy, kde bude víc masa a míň drážek... na zbytek produkce si musí člověk zvykat, RC8R a SD990 už jsem tak trochu přišel na chuť, sice to neni uplně krásný, ale má to něco do sebe... ale takovej novej SD GT s kundoidnim světlem to je vyloženě hnus, přestože ten starší se mi už pomalu začínal i líbit samostatnou kapitolou je ostrý nářadí do terénu, to se mi páčí velmi vela a tam pro mě KTM nemá konkurenci
Naposledy editováno 30.10.2019 12:50:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Volové ! Asi si najdu nové kamarády na novém vlákně
jj, ale asi ho budeš muset napřed založit, pojmenovat to můžeš třeba "zpáprdnatělí milovníci Německejch bezúdržbovejch kardanů"
Buzny Mrdat Woe
(ser na všechny a užívej si to, i když zrovna tobě to snad říkat nemusim, znám to taky, neboj )
Naposledy editováno 30.10.2019 12:41:11
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...nezaslouží si tu čočku asi chlapec ...utřel jsem slzu … a zase hrrrrr do něj .
přeci bys nelitoval člověka co si koupí nový nebo zánovní Báwo, naopak je potřeba ho co nejvíc vosolit už jen tak z principu a ze závisti, dyť jsme přece v Čechystánu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PŘED DŮCHODOVÁ VÁŠEŇ-BoMěVyVyhodili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Johnny83> Tady musíš počítat se všim přeci a kor coby jezdec na dětský minimoto s "účelovym designem" jak píšeš.To nevim za co v tomhle případě teda dali Kiskovi prachy
zrovna tahle kyvka na ktm se mi teda líbí. Má funkční tvar, vidím tam přiznaný výztuhy, a není tam nic co není třeba.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: Frennky> Fando i tak tě ale máme rádi. Jen nám budou chybět tvé zamilované pohledy v garáži směrem k motorce a ódy na dokonalý design.
Nebudou Honzine
Socha z Mnichova se chlubí ještě důkladnější designovou vytříbeností a funkčními tvary než její předchůdkyně. Je stálicí motocyklového hvězdného nebe a její ortodoxně známé jméno dokáže v odpůrcích této značky vyvolat neúměrné běsnění, hraničící až s nebezpečím prasknutí cévky a taháním nohy za sebou. Místy až s maniakálním nadšením se konstruktéři soustředili na funkčnost, takže výsledkem je, že po sednutí a rozjetí se s motorkou, dává sílu majitelům poslat všechny hnidopichy do patřičných míst. Čtěte správně - do prdele