3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 16.04.2017 20:57:55
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1400kg sedan foukam na 2.4 a to je stejně hodnota daná výrobcem pro >200kmh,jinak stačí 2.2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: Stev> Rozdil v jizdnich vlastnostech vnimam ten, ze s prehustenejma gumama se to auto chova mnohem lip..neni tolik citit, jak se v zatacce hrne guma pod auto a pri zmene smeru ta guma taky reaguje mnohem lip..mam tezkej motor 1.9 tdi a pri spravnym tlaku vypada ta guma na stojicim aute jako podhustena..je mozny, ze to muzou mit treba bocnice za sebou?
Hele to asi neni normalni mit tak moc prehustemy gumy, problem nych hledal jinde. 5.0 v8 taky neco vazi a i tak jsem foukal predepsanejch 2.3 ( u auta 1900kg tezkyho)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dobry,ale k cemu je ti vyssi rezerva,kdyz ji stejne nesmis vyuzit.Si myslim,ze konstrukcne je jeste vyssi,takze by me H nechavalo upe v klidu
Mam 1456/1920kg a 205/55/16 91V,foukam na 2.2.
Druhy 1554/1955kg a 235/45/18 95V,tam je tech 2.2<200kmh>2.4
Vzpominam si,ze kamos se supemII brecel,jak ve vyssich rychlostech ma v zatackach pocit,jako kdyz se mu kroutej gumy.Tak znacne prifouk a pak byl rad,ze na vode ze zatacky nevybeh.
Mne je jenom divny,ty tvoje sjety kraje misto stredu pri tomhle tlaku,cekal bych opak.
Naposledy editováno 17.04.2017 08:44:29
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak bych asi nechal zmerit geo a odklony, omrknul jak chodi tlumice a v neposledni rade muze problem byt v pneumatikach, pokud se tak ochotne borti.
Na V8 to taky vypada mirne podhusteny, kdyz foukam na predepsanych 2.3, ale zas si rikam ze v inzenyri v BMW nebyli uplni blbci. A to je ten motor tezkej jak krava.
(retardovanej juťup to otočil, mně nenadávejte)
SVSkritek píše: DRN.> To se ani nesmi na mycce myt motor. Nejsetrnejsi je asi udelat si vonave odpodne, odkrytovat to a vzit to stetcem a technickym benzinem (cisticem brzd ve spreji) a hadrem...
No ona ta taky asi není oficiální služba tý myčky.
Tak tedy růčo, zkusím to tím carlanem, díky.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Přejetý svíce jakože "dlouho neměněné zapalovací svíčky"? Tam toho asi moc nevymyslíš, buď půjde nebo nepůjde, můžeš tomu pomoct trochou wdčka. Pokud to není olejnička a nemá svíce co tam nepatřej (že by čuměl konec do spalovacího prostoru) neměl by bejt problém, jinak ti tam napadá trocha karbonu, no. To vylítá vejfukem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Přesně, poslintaný od oleje to ani není, olej to trochu žere, ale řekl bych vzhledem k motoru v normě. WD zkusim, vyndat je spíš za tepla nebo za studena?
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
http://www.autoweb.c...lorifikuje-rychlost/
hus píše: Britové zakázali reklamu na BMW, prý glorifikuje rychlost
http://www.autoweb.c...je-rychlost/ [/quote]
BMW tohle pomerne uspesne pouziva jako obchodni strategii dlouhodobe, i bany na reklamy uz tady byly. Vrtule o sobe rada prohlasuje ze je to auto pro agresivni ridice. Btw, v dobe snadne dostupnosti informaci jim nic nezvedne zajem jako neci zakaz.
Tu 6.6 twinturbo si projet musi byt zazitek.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 02.05.2017 13:17:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 02.05.2017 13:49:03