globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.1.2019 v 23:48 | Nahoru | #631
Eso_Rimmer> Zdravím Tě. moc si vážím Tvých názorů. Nakonec jsme si volali.... Ale spojil jsem se s redaktorem, který jel testovat novou ATAS. Vysvětlil jsem mu co dělá moje, postup servisu..... a požádal, jestli by se nezeptal přímo techniků od Hondy. Napsal, že o závadách nevědí a mám motorku reklamovat (věděl o vlekoucí se reklamaci). Bylo to v roce 2018, kde se na mnoha fórech o problémech psalo. Tím veškerá snaha skočila. Dá se to pochopit. A svědčí to o postoji Hondy jako takové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.1.2019 v 00:09 | Nahoru | #632
NemaLbc> Ahoj, vyprchalo nadšení z Afriky. To především. Motorku, která mě měla dopravit za horizont a zpět, zničilo 15 měsíců v Praze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.1.2019 v 00:16 | Nahoru | #633
6yx> Za mě nejde o to kde, ani jak je používána. Ale o kus. Pokud máš štěstí, vcelku funguje. Vyměnil jsem ji za novou stejnou a podstatná změna k lepšímu. Osobně si myslím, že největší problém je příliš mnoho vstupů do řídící jednotky a kombinace s eko normou.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.1.2019 v 15:09 | Nahoru | #634

NemaLbc píše: 6yx> Za mě nejde o to kde, ani jak je používána. Ale o kus. Pokud máš štěstí, vcelku funguje. Vyměnil jsem ji za novou stejnou a podstatná změna k lepšímu. Osobně si myslím, že největší problém je příliš mnoho vstupů do řídící jednotky a kombinace s eko normou.



Problém je, že na trzích, které honda bere jako důležité, ti bez keců vymění vše, co dělá problémy, klidně i celou motorku, zato u nás tě pošlou doslova do prdele. To už se ke mě chovají lépe, když se mi v záruce rozbije topinkovač, ne věc za 400 tisíc...

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.1.2019 v 16:37 | Nahoru | #635
Mr.Dreamer - z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz se veci nedostanou na stul lidem, kteri o tom rozhoduji, nemusi o tom ani vedet a tedy tezko muze prijit nejaka naprava. zeptam se majitelu-kdyz jste reklamovali tyhle zavady, meli jste sepsany klasicky reklamacni protokol, aby se zavady mohly objevit v centralnim registru vyrobce a dostali jste po vyrizeni reklamacniho rizeni protokol s pisemnym vyjadrenim k jednotlivym bodum?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.1.2019 v 17:07 | Nahoru | #636

NemaLbc píše: Eso_Rimmer> Zdravím Tě. moc si vážím Tvých názorů. Nakonec jsme si volali.... Ale spojil jsem se s redaktorem, který jel testovat novou ATAS. Vysvětlil jsem mu co dělá moje, postup servisu..... a požádal, jestli by se nezeptal přímo techniků od Hondy. Napsal, že o závadách nevědí a mám motorku reklamovat (věděl o vlekoucí se reklamaci). Bylo to v roce 2018, kde se na mnoha fórech o problémech psalo. Tím veškerá snaha skočila. Dá se to pochopit. A svědčí to o postoji Hondy jako takové.

ahoj chlape. diky za tve vyjadreni to je smutny, co tu pises preju ti, at ti nova masina slape dlouhy leta a k maximalni spokojenosti. ja porad nejak nechci verit, ze by na to v centrale Hondy hodili takovej bobek. ale nemam kolem toho samozrejme zjisteno tolik, co ty.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.1.2019 v 17:59 | Nahoru | #637
Eso_Rimmer> Ahoj, díky, zatím dráty nerezavějí a kromě občasného škytnutí do sání spokojenost. Vím že se tu hodně diskutuje o motoru, který "nemá koule", ale to je přesně to co se mi s šedesátkou na krku líbí. Jeho velice příjemný a snadno dávkovatelný výkon. Přečetl jsem si, kam vyrážíš. Takže si to užij a hlavně ať Tě nepotká nic děsivého a šťastně se vrátíš.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.1.2019 v 08:33 | Nahoru | #638
Vkládám sem jeden možná netradiční dotaz. Když jsem kvůli montáži padacích rámů uvolnil výfuk (moje padací rámy to vyžadovaly), tak když jsem výfuk uvolňoval a zamlel s ním, tak mi z oblasti pravé přední stupačky vypadl jakýsi kovový segment s trubičkou a pryžovou plackou. Na přiložené fotce je to hodně přiblížené, ve skutečnosti je největší rozměr cca 8 cm. Čučel jsem odspoda asi 15 minut na všechno možné, ale odkud vypadl tenhle bazmek, na to jsem věru nepřišel. Než budu ztrácet večer čas dalším pátráním, tak se tady ptám zkušenějších, kteří už jste výfuk demontovali - netušíte, kde přesně má být tenhle segment umístěný?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.1.2019 v 08:54 | Nahoru | #639
MirSe>

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.1.2019 v 08:56 | Nahoru | #640
PNewman - díky moc

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.2.2019 v 19:12 | Nahoru | #641

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.3.2019 v 21:39 | Nahoru | #642
Připojit některá elektrozařízení zařízení na svorky baterie u jiných motorek nebývá problém, ale zrovna u AT je v boxu na baterii tak málo místa a přístup ke kontaktům tak na pikaču, že bych se z čistě praktických důvodů připojování přímo na kontakty akumulátoru rád u dalšího zařízení vyhnul. Bez toho, abych musel odstrojovat kupu plastů z poloviny motorky kvůli zjištění svorkovnic - máte někdo už vykoumané, kde jsou svorkovnice přímých silových vývodů z baterie? Na jednom z mnou zhlédnutých videí to vypadá, že kabelový svod kostry by měl být na šroubovém spoji na levé straně motorky v prostoru přibližně pod zadní polovinou nádrže (snad jsem koukal dobře). Kde je možné prakticky vytáhnout druhý silový pól - máte někdo už zkušenost prosím?

Edit.: konkrétně potřebuji vytáhnout odněkud proud pro 30W přídavné svícení a nejsem si jist, pro jaké zařízení je bílá malá zásuvka připravená v kapotáži za světlomety a zda má tudíž dostatečnou proudovou kapacitu...

Naposledy editováno 09.03.2019 21:47:52

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.3.2019 v 21:59 | Nahoru | #643
Vytáhl jsem silnější přívod od baterky podél hlavního kabelu pod sedlo, kostru od toho kostřícího bodu pod nádrží, pod sedlem mám vícevývodový konektor se stálým napětím, tam už napojuji další zařízení. Jinak můžeš využít stálé plus z konektoru pod zadním sedlem, který je určený pro OE alarm.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

9.3.2019 v 22:13 | Nahoru | #644
yeuop> Dneska jsem si pro ní jel z Prahy do Hradce Králové do Nokamota
Myslím,že to taky takovou štreku mít nebudeš a servis hledat nebudeš tak 100tis km

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.3.2019 v 09:52 | Nahoru | #645

PNewman píše: Vytáhl jsem silnější přívod od baterky podél hlavního kabelu pod sedlo...


...Tomu bych se právě rád vyhnul tím, že bych zdroj pro takovou "soukromou" svorkovnici vytáhl z místa, kde originální kabel od akumulátoru na druhém konci končí, a to zatím nevím, kde je a jestli je technickým provedením možné tam další kabel nasvorkovat. Kostru vytáhnu z bodu pod nádrží, v tom problém asi nebude.

PNewman píše: ...Jinak můžeš využít stálé plus z konektoru pod zadním sedlem, který je určený pro OE alarm.


Tam už jsem vytáhl proud pro USB a alarm, odtud už další věci napojovat nechci kvůli proudové zátěži.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.3.2019 v 11:11 | Nahoru | #646
Plusový přívod od baterky jde k hlavní pojistce, vpravo pod plastovým krytem nad motorem, někde tam jsem se dobře napojil, ale už si přesně nepamatuji, jak. Ale na to už přijdeš sám, není to problém.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.3.2019 v 11:25 | Nahoru | #647
PNewman> Takhle to stačí, to už najdu, díky moc

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.3.2019 v 06:10 | Nahoru | #648
Trening na jaro..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.3.2019 v 08:57 | Nahoru | #649
Boro9> trénuješ koukáním na videa? Vždyť letos je krásná zima a dá se jezdit snad každý víkend, tak vytáhni mašinu a vyraž.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

15.3.2019 v 13:27 | Nahoru | #650

_zdenda_ píše: Boro9> trénuješ koukáním na videa? Vždyť letos je krásná zima a dá se jezdit snad každý víkend, tak vytáhni mašinu a vyraž.



Jj, je nádherně, kdyby se nesolilo, mohl bych jezdit pořád, ale takhle si alespoň procvičím jízdu v blátě, když jsem vyrážel vždy po dešti .

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

18.3.2019 v 05:48 | Nahoru | #651
_zdenda_>
Ahoj, - Já mám Letos už najet 1800 km neboj .. toto je spíš ukázka co vše Afra zvládne a limity jsou pouze v obsluze..

Kdyby se chtěl někdo trochu projet více OFF, tak v neděli budeme poletovat s QWERTem po okolí.
. P.S. - pro pražáky .. Severní Morava je cca 250 km na východ ..

Naposledy editováno 18.03.2019 06:29:24

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

18.3.2019 v 22:31 | Nahoru | #652
Nemáte nějakou zkušenost s pneu Shinko E705 Trail Master


Naposledy editováno 18.03.2019 22:33:47

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.3.2019 v 20:59 | Nahoru | #653

mildafleck píše: Nemáte nějakou zkušenost s pneu Shinko E705 Trail Master


Jedny jsem "ojel" tedy tvrdé boky, dost blbě se obouvají. výdrž +-10tis. a klasika t.j. ani ryba ani rak. Je tedy fakt, že se mi zdálo, že motorka (AT) méně "plave" na silnici proti originál Dunlop. Byly tedy poměrně levné. Po nich jsem obul METZELER TOURANCE NEXT a na asfaltu fakt jiná liga. Nevím, kolik vydrží. Na kamenité cestě to o moc horší nebude a v blátě je to oboje k ničemu. Nicméně za ty prachy....

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.3.2019 v 21:25 | Nahoru | #654
Ty Nextky jsem jezdil na Vstromu na silnici super jediné co mě vadilo výdrž po cca 5tisících byly na můj vkus hrozně hrbaté.Ještě se mi líbí
Bridgestone Adventure A41vs Metzeler Tourance Next

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

20.3.2019 v 11:58 | Nahoru | #655
mildafleck> Mám na Metzlerech asi 2tis a zatím dobrý. Už jednou jsem koupil tohle:Avon AV53 / AV54 Trailrider Tires

Ale prodal jsem je nenazuté s motorkou.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.3.2019 v 16:56 | Nahoru | #656
Boro9> Týpek se toho vůbec nebojí. Co mě překvapilo že nemá žádný padací rám. Tady pořád každý řeší jaký tam dát co nejlepší rámy a on nemá nic. Má jen dekl pod motorem a chrániče páček. Zahodil to mnohokrát a nemá to ani moc sedřený nebo rozlámaný....

Naposledy editováno 24.03.2019 17:06:31

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.3.2019 v 05:35 | Nahoru | #657
My byli včera taky trochu polítat po okolí.. po poslední vichřici samý polom.. , ale žádný velký hard nejezdíme

toto je třeba hlavní cesta kousek od Bruntálu ..
.. kousek dál

.. a ještě dál ..


Naposledy editováno 25.03.2019 05:42:58

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.3.2019 v 08:35 | Nahoru | #658
Boro9> Jo ty lesní polomy máme i u nás. Spoustu cest jsem kvůli tomu neprojel.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

25.3.2019 v 11:55 | Nahoru | #659
JJ, vichřice se vyřádila, naštěstí zatím nebyl problém najít cestu okolo a alespoň tak odbočím z hlavních cest :) .




3 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

19.4.2019 v 01:01 | Nahoru | #660
Zdravím všechny příznivce Afrika Twin. Tu svou jsem koupil loni v květnu, Africa Twin Adventure manuál. Mám nalítáno 11000 km cestou necestou. Jsem celkem spokojen. Před tím jsem jezdil devět let s karburátorovým Varanem. Z počátku jsem měl trochu problém se zatáčkami s velkým a úzkým předním kolem, ale bylo to spíš ve mě, teď už je to v pohodě. Na motorce jsem vyměnil a doplnil padáky, přídavná světla, kryt hlavního světla, tři hliníkové kufry a přitvrdil pružení - seřízením.
Čeká mne první garančka, na které budu řešit dvě věci kromě údržby.
1. Motorka chytá dobře jak studená, tak teplá, ale po studeném startu než tak 10 - 15 vteřin jako by vynechával jeden válec. Že kuckal karburátorový studený karburátorový Varan beru, ale stříkačka??? Kámoš má Varana stříkačku a ten jde i za studena jak hodinky.
2. Pokud jedu plynule tak jde výkon nahoru v pohodě, ale pokud vezmu za plyn třeba při podřazení na 4, při předjíždění a jdu do plnejch, kolem 4000 otáček je krátký, tak vteřinový propad a pak ještě jeden někde nahoře, ale tam nemám vypozorováno v kolika otáčkách. Z počátku mne to překvapilo, teď už s tím nějak počítám. Jezdím na své nastavení, maximální výkon motoru, maximální brzdění motorem a trakce na dvojce. Ale dělá to i u přednastavených režimů.
Nemáte někdo podobnou zkušenost?
Mlázi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist