paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klub příznivců motocyklů Intruder
18.1.2012 v 22:28
Zdravím vás pánové a dámy, bude tomu na jaře rok kdy jsem si pořídil svou druhou motorku Intruder VS 800. Tenhle vetřelec mne nadchnul a věřím, že nejsem jediný. Napadlo mne - co shromáždit všechny příznivce této mašiny? Znám například nadšence Hondy Shadow a vím že existují i nadšenci Kawasaki Vulcan riders. Zajímalo by mě, zda sdílíte se mnou někdo to samé nadšení, spojit všechny jezdce Intrudra, ať už se bude jedna o VL 125 nebo VS 1400.

6.7.2014 v 19:35 | Nahoru | #631
já bych v tom umřela, je tam prý vedro nehorázné... kurýruju, kurýruju, dneska peče koule tak, že jsem podobná dušenému kuřeti, ale úlovek mám byli jsme s angínou na výletě..

6.7.2014 v 20:05 | Nahoru | #632
Tirrilca> fotky hezký.Ale, kde a co to je napiš.

6.7.2014 v 20:18 | Nahoru | #633
Koukám pěkný výlety, já byl dneska s tchánem na koupačce v Suchdolu u Trebone.
Přátelé, mám takový dotaz, teď jsem na motu utíral mastnotu u ventilů a dál na žebrech hlavy válců, jsou tam nějaký gufera(u ventilů), nebo čím by to tam mohlo,močit?? Jako neni to nic katastrofálního, ale já jen jestli se tam s nejakou tou mastnotou asi musí počítat což?

6.7.2014 v 21:36 | Nahoru | #634
Pilňas> Na každým válci jsou dvě víčka,to je jediný místo kudy by to mohlo prosakovat.Seřizuje se tam vůle ventilů.Každý to víčko má zespoda drážku a v ní je po obvodě "O"kroužek.Tak že buď jsou ty dva šroubky víčka volný nebo už jsou ty gumičky starý nebo i špatně vložený(skřípnutý).

6.7.2014 v 21:53 | Nahoru | #635
kutil1> Ok, dík moc za radu, zkusím to překontrolovat, v únoru mi ventily dělal generál, ale jak říkáš, jestli jsou tam nějaký o-kroužky, tak mohou být už unavený

6.7.2014 v 21:56 | Nahoru | #636
ále, jináč nechci to zakřiknout, šlape jak Švýcary, i výkon a zátah myslím si že v pořádku,a olej od výměny (po 3000km) taky nežere

7.7.2014 v 06:35 | Nahoru | #637
kde a co je.. tak..ehm..když se jede od nás za nosem, tam na Počátky a na Jihlavu, tak tam někde pod nosem je zámek Když jsem hledala úmyslně -něco- nenašla jsem, takže toto je náhoda u komína, na mapě jako zámek Počátky a asi to má pořádně obrovský pozemek, táhlo se to podél silnice.. původně jsem myslela, že to je hřbitov je to nakonec zámek s restaurací, byla slyšet historická hudba a z vrchu tam bylo vidět hafo lidí, tak jsem nechtěla rušit a cvakla mobilem jen vršek.. No a ta kouzelná příroda se stromama, to je občas pocit, že jedeš zeleným tunelem.. tak to jsem blbě odbočila na benzínce a ...ehm.. to je prosím někde v lese Nechtěla jsem se otáčet, jela jsem prostě dál, že se sklouznu a dala si malinkaté kolečko všude možně a na mapě se nemůžu dopátrat, kde jsem se to vyskytla...

7.7.2014 v 08:37 | Nahoru | #638
Tirrilca> Tak to by se ti hodila aplikace se záznamem trasy do chtrého telefonu. Pokud tedy máš chytrý telefon s GPS.

7.7.2014 v 12:16 | Nahoru | #639
Pe3k> s mím štěstím, kdykoliv jsem jela s navigací, tak mě ta mrcha vybila baterku před nejhorším úsekem, kde jistojistě zabloudím.. letos raději jezdím bez GPS, loni jsem místo 30 km najela 157 chcíplo mi to někde na hlavní a blbě jsem odbočila..a už to bylo :D takže se mi ani dovolat nemohli, já někde uprostřed lesů a polí, nikde ani zajíc, aby mi ukázal cestu a benzín mi pomalinku docházel až na dno.. díky bohu jsem se zavčasu zjevila u ukazatele na tu našu prdel...

edit - chcíplo mi to - myšleno to něco jako chytré mobil aby to nevyznělo, že máša

Naposledy editováno 07.07.2014 12:17:58

7.7.2014 v 18:20 | Nahoru | #640
Tirri,a čo tak dať na moto zásuvku a dobíjať počas jazdenia

7.7.2014 v 21:37 | Nahoru | #641
Tirrilca> ty brdo, jezdi jen na jednu nádrž, jak dáš dvě, určitě tě najdou někde za hranicema

8.7.2014 v 06:01 | Nahoru | #642
o tom dobíjení už vím, přijel mi to ukázat kamarád, pro mé dobro

jinak už jsem se tady dole rozkoukala a už tak nebloudím, mám zhruba přehled, kde co leží, kterou stranou jet, loni jsem ještě neměla páru, jak jsou ty vesničky za sebou a kudy kam

8.7.2014 v 21:24 | Nahoru | #643

9.7.2014 v 07:09 | Nahoru | #644
po pravdě ale, když jsem doma vysvětlila co se stalo, smáli se, když jsem řekla, kde jsem se vyloupla, ztratili řeč já přijela u nádraží, po silnici která vede bůh ví kam, hlavně je rozbitá a šílená... no přiznám se, v Plzni jsem taky nějak nemohla vymotat motorku, taky se mi vybila baterka v mobilu, Jiřík na mě čekal a já furt jezdila kolem něj..pak jsem to vzdala, věděla jsem zhruba kterým směrem by to mělo být, vjela jsem mezi paneláky a přes zátaras na nějaký plac.. K Biker Crowns jsem přijela od skladu, zadem.. stromečkama Ale našla! Zatím vždycky

9.7.2014 v 13:55 | Nahoru | #645
Tirrilca> buď v poho, nebloudíš sama, zase toho víc poznáme , není důležité se zúčastnit, ale zvítězit

9.7.2014 v 21:47 | Nahoru | #646
Tead tak takovej talent na bloudení jsem ještě neviděl

9.7.2014 v 23:15 | Nahoru | #647
pijanst> přesně, a proto má od nás nejmíň tři bludišťáky

10.7.2014 v 08:38 | Nahoru | #648
já na to fakt mám talent, ale Bandar má pravdu díky svým úžasným schpnostem najdu věci, který bych normálně nenašla.. včetně plných batůžků hub.. jela jsem z rehabilitace loni.. čovek potřebuje nutně lulat, zahne do prava, zahne do leva a už je fučněkde.. dřepnu a přímo metr přede mnou hřib.. jsem se šla kouknout, další hřib, vedle koloděj, o kus dál poddubák.. motorku jsem narvala houbama během 30 minut. Druhá cesta - bágly plné kukuřice.. ale taky se mi stalo před lety, Jirka mě doprovázel do Kladna, kamarád boural. Po příjezdu do města bylo nutno sjet z hlavní někam do klidu, omrknout mapy a zjistit kudy k nemocnici.. zahnu, hledám fajn místo na odpočinek, slezu a říkám, někoho se zeptám..otočím se a přede mnou tabule Oblastní nemocnice Kladno.. netušila jsem kam jedu a vyloupla jsem se u ní. Totéž s hledáním bytu jeho sestry.. vjedu mezi paneláky, že zaparkuju, dám cígo a zavolám jim, do telefonu mi říká - tak si vyndej klíče, zamkni to a pojď nahoru já jim ještě hloupě povídám - já tam ještě nejsem, nevím kudy dál.. hm, zvedni šišku..

10.7.2014 v 08:54 | Nahoru | #649

10.7.2014 v 14:06 | Nahoru | #650
no..kterej mě ale občas opravdu protáhne prostředkem ničeho a dojedu tak tak, když už dochází benzín..ale tak mě napadá.. benzín mi vyšel akorád, začlo to ubývat na tahu až těsně u odbočky a ke stojanu to dojelo..tak máš asi pravdu

edit: obzvlášť po tom, co jsem zjistila, že s navigací bloudím hodně a bez ní skoro vůbec..

Naposledy editováno 10.07.2014 14:07:44

10.7.2014 v 18:12 | Nahoru | #651

bandar57 píše: Tirrilca> tohle ale nevypadá na bloudění, to je spíš dobře vyvinutej orientační smysl

spíě nesmysl s dobrým koncem

10.7.2014 v 18:13 | Nahoru | #652

Pilňas píše: pijanst> přesně, a proto má od nás nejmíň tři bludišťáky

11.7.2014 v 13:19 | Nahoru | #653
tak ty dobrý konce, ty jo, na ty talent mám... ale je fakt, že vše co se mi nějak podělalo, mělo extrémní průběh a happy end stál vždycky za to..

12.7.2014 v 22:18 | Nahoru | #654
no aspon máš exclusiv zážitky. Kdo dojede bez problémů vždy, tak se bude časem asi nudit, ty máš holt furt adrenalin, jak to dopadne. A to asi i na 100 metrové trase

12.7.2014 v 22:47 | Nahoru | #655
Dnes parádní počasí.

V Jáchymově na veteránech a na Klínovci- pohoda.

13.7.2014 v 00:00 | Nahoru | #656

13.7.2014 v 06:19 | Nahoru | #657
pěkný autíčka..mi připoměl- k jedněm jsem taky kdysi zajela totálně omylem
Uhla jsem brzo a nechtělo se mi otáčet na úzký silnici..a pak vidím stará vozítka..no tak jsem tam vlítla Máš pravdu, Pijanist.. já se za jízdy v neznámích místech moc nenudím, pokud jedu cestou, kterou už znám, jezdím sem tam a je to fakt o dojetí z místa na místo.. ale kde to neznám, objevuju zajímavosti.. a je dost i na co vzpomínat. Se smíchem na štěstí

13.7.2014 v 18:29 | Nahoru | #658
jojo
máš recht

2 reakcí na tento příspěvek Klub příznivců motocyklů Intruder

15.7.2014 v 21:16 | Nahoru | #659
Dnes na STK. Vlastní kontrola stroje - 10.min včetně vylepení známky. Světla,blinkry,lékarnička. To vše "bez ztráty kytičky" za 550 kč. Tak bych chtěl taky vydělávat many.

15.7.2014 v 21:35 | Nahoru | #660
kutil1> no jo měl ses lip učit mě to čeká na podzim tak snad taky projdu v pohodě.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda