globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

16.11.2017 v 09:00 | Nahoru | #65221
K autům. Jezdím v práci škůdky a doma francouze, jelikož mi je od ségry švára opravuje a vlastně i kupuje.
Škůdky v maloráži jsou první 4 roky dělníci a do 150 tis. km o nich nevíme, pak jdou pryč, jelikož se začínají sypat a opravy jsou drahý.
Spolehlivost jedničkový kokty je ta tam, nejčastější problém je elektronika a čidla, ale to, že to hlásí "zkontrolujte tažné zařízení" který je OK,
či píská pás, že není zapnutý a on je, to se dá vydržet, bo to pořád jede. U francouzů záleží na tom, co to je.
Jezdil jsem citroeny (xsara) o tom autě jsem nevěděl, jen provozní cajky. (najeto 380tis) Dnes Peugeot (308SW) a taky o něm nevím,
za 40tis měněny jen německé indukční cívky Bosch a zadní lambda opět německé výroby. Takže ono to je o štěstí na kus a o tom, jak se o to kdo stará.
To, že se auta dělají na 6 let a na max 200tis. km je víceméně neoddiskutovatelný fakt.
Vše co je navíc, je vlastně bonus a tu plastoplechovou pixlu je třeba měnit, bo na tom je ekonomika postavená.
A asi si ti, co to tak nastavili myslí, že kdo na to nemá, ať chodí pěšky.
Je asi otázkou času, kdy vymyslí něco, aby auta či motorky starší 10 let na silnici vůbec nepustili. Věřím, že na to dojde.
Kktů tam na to je habaděj v Bruselu.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.11.2017 v 12:30 | Nahoru | #65222

Dneska už vlastně začíná víkend

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 13:20 | Nahoru | #65223
Čmoud> Jo vikend, tak to jo.Když jsem se na to podival tak jsem myslel,že začíná ráj na zemi.Je zajímavé, že mi hned zmizely peníze z peněženky.

(reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 13:23 | Nahoru | #65224
Béďa17> ty jí znáš taky?

Jawablázni

16.11.2017 v 15:38 | Nahoru | #65225
Taky k autům - nelíbí se mi už označení Octavia I. Je to blbost, protože jako majitel Octavie z roku 1962 vím, že první Octavie se vyráběly od roku 1959 do roku 1964. Ty by měly mít označení I. Nechápu, proč škodovka nedokáže vymyslet pořádný název auta a vrací se k už užívaným. Ale to je mimo...
Musím souhlasit s pechem. Kamarád má Octavii z roku 1996. Jeli jsme s ní na burzu cca 250 km - a byl to silný zážitek. Bohužel negativní. Seděl jsem vzadu a protože kamarád měří 199 cm, dal si sedačku dost dozadu. Já za ním neměl vůbec žádné místo na nohy. Sednout si do ní byl akrobatický výkon. I když od Jirky S vím, že modernisované Oktávie jsou lepší, tak pachut¨ k těmto autům kvůli této nepříjemné zkušenosti ve mně stále převládá.
Dnes jsme jeli cca 300 km novým Renaultem Megan Grand Coupé. Seděl jsem vzadu, za řidičkou. Proti té hrůze v Octavii to byla naprostá slast. Místa pro nohy navíc snad 15 centimetrů, perfektní odhlučnění, pohodlí a taky dost místa nad hlavou. Vím, konstrukční rozdíl je 20 let, ale stejně...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.11.2017 v 15:56 | Nahoru | #65226
Milane, tvá řidička taky má na výšku dva metry...? V opačném případě nemáš co srovnávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 17:13 | Nahoru | #65227
MartinED250> Nemá , ale sedačka byla dost vzadu. I v zadní krajní poloze je tam místa jako v té Octavii, přičemž se sedačkou v zadní krajní poloze se běžně nejezdí.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.11.2017 v 19:02 | Nahoru | #65228
S tim mistem v zadu je to tak. To musi uznat kazdy, kdo tam sedel.

(reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 19:17 | Nahoru | #65229
PetrL3> ono to není nic moc ani vepředu. ke to takový harašito udrnčený. ale vydrželo to hrozně moc,to je pravda. jak kastle,tak ty starý čerpadlový tdi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 20:42 | Nahoru | #65230

milan1963 píše: přičemž se sedačkou v zadní krajní poloze se běžně nejezdí.


pokud měříš 195 cm tak automaticky když sedáš do auta dáváš sedačku nadoraz dozadu

(reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 20:44 | Nahoru | #65231

Frantacz píše: pokud měříš 195 cm tak automaticky když sedáš do auta dáváš sedačku nadoraz dozadu

mám 203cm a je hodně aut,kde ze sedačky uplně vzadu nedosáhnu na pedály

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.11.2017 v 20:47 | Nahoru | #65232
Taky můžeš mít krátký nohy a dlouhý tělo.Mě se to zatím nikdy nestalo naopak mám problém nohy nacpat pod palubovku.

Jawablázni

16.11.2017 v 21:10 | Nahoru | #65233
Milan, Nemako, ED250: to není o 20 letech vývoje, většina i mnohem starších a obyčejná auta, která měla lepší vnitřní prostor při stejných, ale často i při podstatně menších vnitřních rozměrech... Problém je ten rozvor, který patří o třídu níž, ale i z něj by šlo vytěžit uspokojivé místo, kdyby neudělali úplně dementní palubku do jde skoro kolmo dolů až k holením a to posune přední pasažéry právě o tebou zmiňovaných 15cm dozadu, aby se dopředu vůbec vešli a ti vzadu už se tam nevejdou jinak než v embryonální poloze... V podélném směru byla její sestra Felicie prostornější, kterážto byla autem o třídu níž řazeném a její základní konstrukce pochází z poloviny 80 let, jen byla postupně modernizována až se dožila milénia - právě pro svou oblibu v mechanické odolnosti a slušné prostornosti především v kabině, která předčila většinu konkurentů své cenové i velikostní kategorie... Lépe prostorově řešené auto její doby bylo jen první punto.... Oni italové uměli dobře hospodařit s prostorem, ostatně italská ruka je znát i na favoritu, jehož třetí a čtvrtá modernizace se stala felicí a dobré řešení prostoru zdědila, nicméně to punto to dovedlo ještě o něco lépe.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.11.2017 v 21:57 | Nahoru | #65234
nejvíc místa vzadu je ve wartburgu 311

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.11.2017 v 22:07 | Nahoru | #65235
Nejlepší na místo vzadu byl passat z roku 95, prostě ten poslední hranatej. A hlavně ty nohy byly nízko. Takže jak na gauči. To sem měl před oktávkou.

Jinak, lepší kvalitní auto s horší ergonomií, než pohodlná jebka, na kterou není spoleh. Tolik k různým starým ojetinám z francie a itálie. Základ je v pořádku dojet.

(reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 22:19 | Nahoru | #65236
PetrL3> Petře, Tvůj názor. Mám jiný. Míval jsem kdysi asi 3 měsíce Fiata 600. Co jízda, to porucha. Přitom kolega v práci má Punto a jen jezdí. Auto nekoroduje, nic moc kromě spotřebních věcí nechce. A je v něm dobrý prostor. Tak nevím, Italové asi dělají podle dnů v týdnu - v pondělí a v pátek mají ještě (už) víkend, takže auta za moc nestojí.
Manželka má už třetího Renaulta. Ted' krátce už soukromého, toho jsme kupovali sami v autosalonu Renault, předtím jezdila ve dvou služebních. Auta ji nikdy nikde nenechala, nic moc nechtěla, prostě příkladná auta. Proti francouzskému Renaultu nemůžu napsat nic špatného. Pohodlí, měkčí než škodovky, což vyhovuje, spolehlivost. Navíc mě se Renaulty ( zvlášt' ty poslední , Megane, Talisman ...) i hodně líbí. Ale to je můj subjektivní názor.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.11.2017 v 22:30 | Nahoru | #65237
Taky záleží, jestli je auto nové nebo ojeté. U ojetin po 10,15 letech se ukáže, jak je to při srovnávání. Kolik renaultů z roku 95 ještě slouží spolehlivě? A teď to srovnej s bmw 5 řady z té doby.

Ale s tím pohodlím souhlasím. Taky sem jezdil mapř. s třema různejma citroenama. jeden mě nechal v podolí, druhej přestal spojkovat ve 150ti tisících km když řídil táta a dojel z německa bez spojky. Rozjížděl se starterem.

Jawablázni

16.11.2017 v 22:32 | Nahoru | #65238
Chlapci kupte si motorku, na tý žádný prostorový omezení není

(reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 22:58 | Nahoru | #65239

PetrL3 píše: Taky záleží, jestli je auto nové nebo ojeté. U ojetin po 10,15 letech se ukáže, jak je to při srovnávání. Kolik renaultů z roku 95 ještě slouží spolehlivě? A teď to srovnej s bmw 5 řady z té doby.

Ale s tím pohodlím souhlasím. Taky sem jezdil mapř. s třema různejma citroenama. jeden mě nechal v podolí, druhej přestal spojkovat ve 150ti tisících km když řídil táta a dojel z německa bez spojky. Rozjížděl se starterem.



Jezdí tu několik R19 a R5s, který slouží velmi spolehlivě, málo najeto nemají, jen ještě nestihly shnít... a to sou auta soudobá spíš s favoritem, než s octávií... to jsou spíš laguny, mégany, mégany teda hnijou (asi jako ty octavie - prostě průměr) laguny trochu míň.....nemám nic zvláštního ani proti renaultům....

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

16.11.2017 v 23:05 | Nahoru | #65240
já teda taková auta noc nevídám. Narozdíl od felicií nebo fabií. Ale každej ať si vybere dle vlastních zkušeností, mně se líbí třeba některý starší mercedesy, ale byl by to krok do neznáma.

(reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 23:05 | Nahoru | #65241

PetrL3 píše: Nejlepší na místo vzadu byl passat z roku 95, prostě ten poslední hranatej. A hlavně ty nohy byly nízko. Takže jak na gauči. To sem měl před oktávkou.

Jinak, lepší kvalitní auto s horší ergonomií, než pohodlná jebka, na kterou není spoleh. Tolik k různým starým ojetinám z francie a itálie. Základ je v pořádku dojet.



To je právě ten doklad jak se s místem mrhá, vnitřní rozměry se za 40 let co exituje vw passat příliš nezměnily, akorát je to všechno o metr delší a o půl metru širší.
Passat začínal jako levné auto nabízející slušný prostor, dnes se s prostorem dostal na průměr a levný není - na číslovky - s ohledem na kupní sílu to možná není takový rozdíl....

Petr L3, ono tos tou spolehlivostí francouzů není nijak špatné když vezmu v úvahu soudobé wergly, tak u francouze občas repase zadní nápravy za bůra, ale to za to pohodlí stojí a když pominu vrtošivou elektroniku z přelomu milénia, kteoru odnesl především Mégane 2, který se z toho později dostal, a P307/C4, tak to není nijak výjimečně horší, ani lepší, je to zase průměr... Jde o to, že když se auto posere, tak tě to nasere, ale blbá ergonomie a nedostatek prostoru tě bude srát každý den, nikoli po 4.-5.objetí zeměkoule, ky má auto odsloužíno a tak se na něm něco vytelí....

(reakce na) Jawablázni

16.11.2017 v 23:11 | Nahoru | #65242

PetrL3 píše: já teda taková auta noc nevídám. Narozdíl od felicií nebo fabií. Ale každej ať si vybere dle vlastních zkušeností, mně se líbí třeba některý starší mercedesy, ale byl by to krok do neznáma.



Tady jsou zase skoro vzácné ty staríé škodovky.. stodvacítku u nás potkat to je unikum, favoritů tu zbylo pár v poFL verzi, felicie se každý den nějaká mihne, ale už taky mizí, protože prostě z většího shnily, o je vidět dost, ale skoro polvina je jich tragicky shnilých taky tak že sotva drží pohromadě... renaultů tu jezdí poměrně dost, protože tu byl brzuy po revoluci poměrně šikovnej dealer a z jeho začátků pochází ta auta která jsem jmenoval, majitelé si kupují jejich následníky, takže to nejen ten dealer patrně dělá dobře... Hodně je tu i Fordů, Peu/Cit už je vidět míň a japonec auto to je tady úkaz hodný jednorožce.... to je tak jednou auto ze sta...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.11.2017 v 06:08 | Nahoru | #65243
milan1963- a seděl jsi někdy v bmw e46? je to o něco novější jak oktávka a tam sedět vzádu je očistec i po pěti minutách a když už si byl u oprašování názvů, tak mě nejvíc vadí označení rapid, nic proti němu, je to slušný auto, ale s původnim rapidem nemá lautr nic společnýho

Jawablázni

17.11.2017 v 07:42 | Nahoru | #65244
Co mně osobně překvapilo na místo vzadu je Fiat 128 .V té době když jsem ho měl,tak každý větší chlap co lezl do zadu prohodil větu proboha jak se tam mám vejít a když tam vlezl,tak se nestačil divit jak si krásně v tom pinďovi natáhl nohy

Jawablázni

17.11.2017 v 08:04 | Nahoru | #65245
Jo Fiat to vždycky uměl s prostorem dobře zařídit... ono celkově 124 není na prostor nic moc, ale 128 s přechodem na předovku je prostorem lepší a vnější rozměry jsou ještě o drobet menší... f128 bylo až geniálně jednoduché a přitom poměrně příjemné a velmi slušně prostorné auto... jen už všechny shnily...

Akamu: ve46 vzadu to není top, ale O1 je horší do e46 se jen tak tak vejdu, do O1 se nevejdu, to nepohodlí vzadu v e46 je způsobeno spíš tím že se tam sedí hodně položeně aby bylo auto celkově nízké, což je nezvyklé a je to úlitba tomu, jak je to auto krásné... Nicméně tam nebykl záměr aby to bylo auto prvoplánově rodinné.

Ohleděn rapidu, ten byl už před druhou válkou a byla to zrychlená verze vycházející ze standardní řady, u druhého rapidu se to dalo pochopit, protože to bylo udělané na podobné receptu - kupé na základech základní řady s lepším podvozkem, lepšími brzdami a pár koníky navrch - budiž.. ale aktuální rapid mi k tomu jménu nesedí. Víc by mu sedlo třeba jméno popular, když už chtěli recyklovat... dávalo by to celkem smysl, protože to je levnější auto pro ty co chtějí víc prostoru ale nepotřebují hogo fogo a tak jim nevadí že je to vlastně podvozek již používaný na Roomsteru, ale využit pro klasickou karoserii.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.11.2017 v 08:06 | Nahoru | #65246

Akamu píše: milan1963- a seděl jsi někdy v bmw e46? je to o něco novější jak oktávka a tam sedět vzádu je očistec i po pěti minutách a když už si byl u oprašování názvů, tak mě nejvíc vadí označení rapid, nic proti němu, je to slušný auto, ale s původnim rapidem nemá lautr nic společnýho



Vím o jednom, co mu odešel motor po 30 tis. km. Nějaká problemová 1.6? Prý to byl průser i ve vw, kam se to dává taky. Jinak ty nové škodovky mi už nic neříkají. když vím, jaké mají třeba oktávky závady po 60 tisících km (vaření vinou zaseklého mechanismu ve vodním okruhu a pod), není důvod je pořizovat, když jsou tak drahý. To si můžu fakt koupit pěknou ojetinu, vrazit do ní třeba 50 i víc do repase podvozku a mám pořád lepší auto za hubičku.

(reakce na) Jawablázni

17.11.2017 v 08:15 | Nahoru | #65247

Frantacz píše: Taky můžeš mít krátký nohy a dlouhý tělo.Mě se to zatím nikdy nestalo naopak mám problém nohy nacpat pod palubovku.

spíš si nekupuju malý auta,když jsem hroch

(reakce na) Jawablázni

17.11.2017 v 08:38 | Nahoru | #65248

kuba350 píše: nejvíc místa vzadu je ve wartburgu 311

Kubo do kufru nekombíkového Warana jsme nacpali přední kolo z Tatry 148 a zavřeli víko. Nekecám!

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

17.11.2017 v 08:46 | Nahoru | #65249
Když sem Milanovi doporučil octu1, nedošlo mi, pro kolik lidí je nísto vzadu důležitý. Já vzadu svýma auma autama nejezdím a děti jsou malý. Vycházím z toho, že kdo se vozí na pána, ten si auto nevybírá. Já vzadu jezdím vyjímečně a to volvem s80, který není moje, takže to není moje volba. Vycházím z předpokladu (možná z mylného), že 99 % lidí jezdí převážně sami do práce a z práce, max s jedním spolujezdcem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

17.11.2017 v 08:52 | Nahoru | #65250
PetrL3> pro mě jsou zbytečný i zadní dveře. kupé je kupé
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist