pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dewwil> to já bych byl určo taky, jen ty rezatý kotouče bych já nesnes Ja jsem skromnej, mně by stačilo, kdyby mi to brzdilo jako Tuono
tak bys nechal ty kotouče co máš, jen by jsi dal sintr desky a hotovson, No je podřenej, ale to je Racing look1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 23.09.2016 07:05:01
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 23.09.2016 07:33:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Strakon... pokud dobře vidím, tak uchycení kotoučů máš stejné jak aprilia a starší dukny, takže stejně budeš muset koupit 320mm...
Naposledy editováno 23.09.2016 08:52:00
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: Jinak ty zubaté kotouče se mi kdysi strašně líbily, ale jakmile došly domů, líbit se mi přestaly... teď bych je dal leda tak na mokré na okruh, ale na to jsou zas zbytečně drahé
A ted je mam ja :) je fakt ze kulaty jsou min kolotocovy, ale ono je tele cely takovy poutovy :) na to budou i sedet ...
Ty tvoje bremba vypadaji fakt dobre.
Jeste by byl dobrej fetis ty karbonovy braketech :)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Ja vymenil origo tlr nissin za radialni brembo (kovanou, ne cnc) a pocitove horsi nez to bylo ... S vadnutim brzd jsem nemel problem ani s TLR pumpou - ono na silnici to zas tak bezny neni a navic ja stejne neumim brzdit :)
to ale neznamená žes tam dal vhodnou pumpu.
Podle mě tak 80% z pocitu brzd dělá vhodný sladění pumpy a třmenů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: to ale neznamená žes tam dal vhodnou pumpu.
Podle mě tak 80% z pocitu brzd dělá vhodný sladění pumpy a třmenů.
No ony se ty radiální delaj v podstate vsechny se stejnejma nebo dost podobnejma parametrama..
16 mm vsichni
17 mm gale speed
18 mm brembo oem ducati
19 mm vsichni
A bude toho vic, nekdo pise o sweet spotu na pomeru plochy pistku trmenu a pumpy, ja bych si spocital kolik mam ted na svejch brzdach, a hledal podobnou hodnotu.
Pivot bych tolik neresil, dokud nesedne tohle je to asi zbytecny.
Naposledy editováno 24.09.2016 07:18:02
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Zatim snad 80 procent TL co jsem potkal melo tekouci vodni cerpadlo a opravene to bylo "spuntem" v kanale kudy ma olej/voda odtikat a upozornit tak na problem