globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

15.2.2012 v 21:26 | Nahoru | #6391
Jirka vam chtel neco rict, teda napsat ... ale stydi se

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

16.2.2012 v 17:12 | Nahoru | #6392
AHOJTE NEVITE ZHRUBA ZA KOLIK MOTOHODIN SE OPOTREBUJE ROLNA VAHADEL VENTILU
MAM ROK 07 LUKAS

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.2.2012 v 18:38 | Nahoru | #6393
misterjohnny> jj stydlivka, to jsem já . A někdo se zase nerad chlubí, že Džony pětko . Ale k věci. Už jako malý kluk jsem měl rád přírodu a ona mi mou lásku oplatila volšovýma rukama. Takže jsme se s Mistrem spojili ( přes PC a telefon samozřejmě) a můj nápad a jeho šikovnost dohromady splodili nový kryt chladičů, od kterého si slibujeme menší zasírání chladičů bincem od předního kola, lepší chlazení a hlavně trochu tuningového dizajnu .




Chrániče jsou z 1 mm silného nerez plechu. Jo a v těch velkejch dírách bude nerez tahokov s velikostí oka 10 mm. Ostatní info přes PM.

Naposledy editováno 16.02.2012 18:41:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.2.2012 v 18:40 | Nahoru | #6394
skvarky> čéče mě to počítá kilometry. Preventivní výměna při 20 tkm. Tož si to přepočítej a pár stránek zpět pročítej .

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.2.2012 v 18:55 | Nahoru | #6395
Jirka77> DIK, TO VIS SILA ZVYKU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.2.2012 v 19:15 | Nahoru | #6396

Jirka77 píše: misterjohnny> jj stydlivka, to jsem já . A někdo se zase nerad chlubí, že Džony pětko . Ale k věci. Už jako malý kluk jsem měl rád přírodu a ona mi mou lásku oplatila volšovýma rukama. Takže jsme se s Mistrem spojili ( přes PC a telefon samozřejmě) a můj nápad a jeho šikovnost dohromady splodili nový kryt chladičů, od kterého si slibujeme menší zasírání chladičů bincem od předního kola, lepší chlazení a hlavně trochu tuningového dizajnu .




Chrániče jsou z 1 mm silného nerez plechu. Jo a v těch velkejch dírách bude nerez tahokov s velikostí oka 10 mm. Ostatní info přes PM.



Hezký hezky

Budete to pak něják vyrábět na prodej ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

16.2.2012 v 19:23 | Nahoru | #6397
Štemby> Jasně. Čím víc nás bude, tím míň to bude stát. Podle zájemců budeme znát i cenu. Ale i tak ta cena není nějak závratná .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.2.2012 v 09:43 | Nahoru | #6398

Jirka77 píše: Štemby> Jasně. Čím víc nás bude, tím míň to bude stát. Podle zájemců budeme znát i cenu. Ale i tak ta cena není nějak závratná .



Super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.2.2012 v 10:34 | Nahoru | #6399
Štemby> takže tě mám počítat mezi zájemce?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

17.2.2012 v 22:11 | Nahoru | #6400
Jirka77> jeeee moje Katerina vodstrojena kvuli tomuhle papirakovi

... jen doplnim, ze kvuli cene to bude bez jakykoliv povrchovy upravy. Povrch IIIC (valcovany hladky plech) a priznane odmorene svary. Jeste se nabizi moznost misto tahokovu dratove sito, ale to se musi jeste vosefovat. Jinak by to melo pasnout na original dirky puvodni mrizky (vne) a uvnitr na srouby od "drzaku" nadrze (toho lesenicka, jak je prisroubovany k ramu motorky), takze zadny stres ohledne uchyceni

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 17:00 | Nahoru | #6401
Ahoj, chci vyměnit spojkovou kapalinu a taky chladící. Co se lije do spojky a kolik se vejde chladící kapaliny do chladičů? Tuším že litr? Než to pojedu nakoupit. Přes co ji vypustit. Přes vodní pumpu? A po výměně chlad. kapaliny to odvzdušním přes zátku chladiče? Přes mojí novou zátku chladiče . Ještě jsem to nikdy neměnil tož se ptám. A rovnou říkám že se mi nechce hledat zpět. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 17:18 | Nahoru | #6402
Jirka77> pac uz jsem to mel rozdeany snad milionkrat ... kvuli Y hadici a rolnam , tak kapaliny do chladice jsem tam nalil cca 1,1L ... nakej antifreeze do hlinikacu kterej se musel stejne redit destilkou, takze litr antifreezu a litr destilky .... vypustit se to da pod pumpou a jeste je dobry povolit Y-hadici a tu co je pod nim a vycece fakt skoro uplne vsechno ... pak zadelat a nalejt, chvilku pockat, nez vyleteji bublinky z chladicu, pripadne dolejt, zavickovat, ohrat, trosku pro prohnat, nechat vychladnout a pripadne dolejt ... tot moje technika

a s brzdovkou jsem zatim nehejbal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 19:55 | Nahoru | #6403
misterjohnny> dík, brzdovku mám vyměněnou. Chcu vyměnit spojkovku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 20:06 | Nahoru | #6404
Jirka77> Tady opět citace toho, co jsem pozbíral v tomto tématu od různých autorů.

6. Výměna chladící kapaliny:
nejlepší je rozpojit nějakou nejspodnější hadici. Pozor při plnění. Na motoru je odvzdušňovací šroub pro chladící kapalinu, kterým musíš motor odvzdušnit jinak riskuješ nedostatečné chlazení motoru. Ten šroub je myslím někde vpravo pod svíčkou.

7. kterako vypustit chladící kapalinu z Adv.
Takže postup je následující, uplně jednoduchý:
1. vymontuj vrchní víčko chladiče aby se to měl syst. kde přivzdušnit.
2. Zdělej napojení hadice na levé přední - spodní části motorového bloku - na obr. č. 1 (je to ta tlustší co jde od pumpy do spodní části motoru) = vyteče většina kapaliny, dobré je motorku naklonit tak na 45° aby vyteklo maximum.
3. odpoj tenší hadici na levé straně co je napojena na čerpadlo - na obr. č.2 (vede před motorem na druhou stranu bloku) a opakuj náklon = vyteče obsah hadice a něco z čerpadla
Celkem to dalo něco přes litr!
4. Pak už stačí vrchním otvorem v chladiči dolít - dle výrobce 1L - mě se tam vešlo 1,1 přesně po danou výšku 10mm nad vnitřním žebrováním v chladiči!
5. Nastartovat a nechat chvíly procirkulovat.
Pokud máte v garáži taky takovou kosu jako tady u nás a nevíte jestli v motorce není jen čistá H2O tak neváhejte ať vás to po vánocích nemile nepřekvapí! :D

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 20:10 | Nahoru | #6405
Jirka77> Ohledně oleje v hydraulické spojce jsem se nic nedočetl. Raději si to nechám udělat v servisu při nějakém jiném zásahu.
Jen jsem byl upozorněn že hydraulické ovládání spojky je velmi citlivé na použitý olej (nebo kapalinu) nebo co se tam vlastně dává
a bylo mi podoručeno dělat výměnu 1x ročně!!!! což se běžně dělá na kroskách!

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 21:11 | Nahoru | #6406
>Jirka77:
Zapoměl jsi v popisu hlavní a vůbec první bod jakéhokoliv pracovního postupu - Otevři si pivo.
A poslední bod - Odnes prázdné láhve.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 21:12 | Nahoru | #6407
storeman> OK, ale ten údajný odvzdušňovací šroub není nejvýš. Takže bych odvzdušnění volil spíš přes hrdlo na chladiči. Po nějakém protočení motoru. Nějak to prubnu. Jinak na spojku je nějakej sajrajt od motorexu 100ml za cca 180kč.
http://www.motech.cz...luid-75-p-16893.html

1x ročně to udělám, ale po 9-ti letech .

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 21:15 | Nahoru | #6408
beba> A jóóóó. Dík za upozornění. Co máš s tou motorkou? Krom toho že je podle fotek orvaná jak samice .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 21:38 | Nahoru | #6409
Jirka77> Co se týká odvzdušnění chladícího systému, věř postupu popsanému Storemanem a odvzdušňuj to postupně. Budeš mí jistotu, že ti chlazení funguje a nebudeš nešťastný z vyvřeného motoru.
Do spojky Magura můžeš použít prakticky jakýkoliv minerální olej pro hydrostatické pohony (případně i pro hydrodynamické nižší viskozity). Postup výměny je stejný jako u brzdových systémů.Pro trvanlivost a funkci spojky je lepší dodržet interval výměny minimálně 1x ročně. Je to práce na pár minut s náklady 00nic.

Naposledy editováno 21.02.2012 21:39:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 21:59 | Nahoru | #6410
PavelETV> Tzn. naleju chlad. kapalinu, nastartuju, odvzdušním na motoru a pak chladičem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 22:29 | Nahoru | #6411
PavelETV> Do spojky Magura můžeš použít prakticky jakýkoliv minerální olej pro hydrostatické pohony...

A v nouzi jsem tam dal motorový olej W30 pro 4taktní zahradní sekačky krásně červeňoučký. A jak maká

Naposledy editováno 21.02.2012 22:29:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 23:06 | Nahoru | #6412
Tank> JJ a v nouzi v horách stačí i voda z potoka, taky je to kapalina....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

21.2.2012 v 23:10 | Nahoru | #6413
Jirka77> Ano, nechej to pomalu vybublat na volnoběh. Lepší obětovat trochu kapaliny a mít jistotu, než tam nechat bubliny vzduchu. A kapalinu zbytečně destilkou něřeď. Koncentrát lepší odvádí teplo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.2.2012 v 08:42 | Nahoru | #6414
PavelETV> OK díky. Teď už jenom koupit pivo a chladící kapalinu a zkusím to vyměnit.

Naposledy editováno 22.02.2012 08:43:30

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.2.2012 v 09:11 | Nahoru | #6415

PavelETV píše: Tank> JJ a v nouzi v horách stačí i voda z potoka, taky je to kapalina....



Jen tak přemýšlím nad vzniklou emulzí -zbytky oleje + voda z horského potoka ale vzhledem k tomu, že magura ( kapalina) je "biodegradable" a voda je taky bio, vzniká nám ekosloučenina

Naposledy editováno 22.02.2012 09:11:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.2.2012 v 09:12 | Nahoru | #6416

Jirka77 píše: PavelETV> OK díky. Teď už jenom koupit pivo a chladící kapalinu a zkusím to vyměnit.



Hlavně při plnení nezaměň plnicí otvory pro jednotlivé druhy kapalin

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

22.2.2012 v 15:12 | Nahoru | #6417
Tank> jj, byl bych sice střízlivej, ale už bych nikdy neměl teplotu .

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

23.2.2012 v 12:08 | Nahoru | #6418

Jirka77 píše: Štemby> takže tě mám počítat mezi zájemce?



No a kdy by to tak bylo ? a jaká by byla přibližně cena ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

3.3.2012 v 13:09 | Nahoru | #6419
Ahoj Lidičky,začal mi téct levej přepouštcí ventil dole na nádrži,
samozřejmě v sobotu o půl jedné,když jsem chtěl jít kačku trošku
zablátit ,řešili jste to už někdo????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

3.3.2012 v 18:24 | Nahoru | #6420
Kocourrr> loni jsem kupoval novej ventil. cca 300 ,-. Když jsem ho otevřel na plno tak tekl. Starej jsem zkoušel opravit ale nešlo to. Teda aspoň mě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist