paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

Jawablázni

28.6.2017 v 16:01 | Nahoru | #63121
Na 487 byl se mnou kámoš loni v Rumunsku (já na Konopnici) Tři dny po návratu už mu stála v garáži taky Konopnice

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.6.2017 v 20:32 | Nahoru | #63122
Wenca-tak konopnice čili 350tka je na tom na cestování líp,už jen proto,že dokáže udržet větší cestovní rychlost,ono je to sakra znát,když se jede max 80-90 vytočeným strojem nebo se dá udržet 100-110 v klidu,už jsem taky měl párkrát chuť vyměnit 180tku za něco trošku rychlejšího,nejenom českýho,ale mně se na ni jezdí dobře,udělal jsem pár vyladění a jediné co dokáže Čízu přibrzdit je silnej protivítr.(přece jenom utlačit to přes objemného řidiče dá fušku ).

Jirka reagoval na ten inzerát co jsem sem dával dvě stránky zpět,protože říkat žlutý zimnici obyčejná 487 to bych si sním vyřídil

Zejtra bych se nespíš pustil do tlumičů,pokud teda nebudu po noční moc v depréééési to bych jel spíš spálit nějakou tu směs. jen se zeptám,do předu můžu dát buď 10W40 co mám do Renaulta nebo tu mám klasiku M6AD do traktoru(v příručce je M6A),co Vy na to? a dozadu tu mám hydraulickej do serva,nebo bych musel koupit tlumičovej,ale takhle bych zlikvidoval zbytky.

(reakce na) Jawablázni

28.6.2017 v 20:46 | Nahoru | #63123
Vlasťák1973> cestovní rychlost byla paradoxně dost podobna, jelikož on ma asi 60 kg a ja pres metrak navíc jsem tahl většinu vercajku a jel jsem s motorem pred vybrusem

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.6.2017 v 22:13 | Nahoru | #63124
Čmoud - hezké jméno, takové ...hmmm...no prostě hezké a zvukomalebné a hlavně české

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

28.6.2017 v 23:38 | Nahoru | #63125
Wenca: to nepochopím, číza má sice svoje vlastnosti, jež jsou na dlouhých cestách poněkud otravné, ale nejde ani tak o výkon, jako spíš o kravál a vibrace, čímž je vykoupeno to, že především první série 477 jely vzhledem k objemu, době vzniku a celkem obyčejné konstrukci velmi dobře - ale s každou inovací se to postupně zhoršovalo, že z motorky, která byla schopna jet po dálnici trvale 100-110 se stala mrdka líná plastová, která udělá, přesně jak píše Vlasťák s větrem v zádech 90, což je velká škoda vzhledem k tomu, že bakelitka je na tom velice dobře ohledně podvozku, kterej si na silnici nechá hodně líbit a nezalekne se ani terénu.... Ohledně trvalé cestovní rychlosti to v porovnání prvních serií ze 70 let nevychází pro konopnici až tak na chlubení... Koní zase o tolik víc nemá, proti tomu kolik kilo přibrala a ergonomicky to je jako jet na hrochovi, na číze je to jako jet na kozlovi..... Druhá věc je to, že tyhle dvouválce, narozdíl od čízy nesnesou, aby je někdo za každých podmínek trvale a dlouhodobvě tavil poblíž maximálky... Jeden kousek doma mám a měl jsem i ten jednoválec ze stejných let, příčemž na dvouválci jsem sám sobě nebyl schopen ujet, z důvodu toho, že když je hitz a pojedu trvale 100+, tak totomu motoru začne poměrně záhy (10-20km) a poměrně značně vadit, takže jelikož nejsem tetřev, jsem nucen ubrat abych to nezkurvil, kdežto tomu jednoválci je to šumák... 477 jsem drtil běžně na dálnici Plzeň Tachov celou tu trasu stylem: "furtplnej" a ničemu to nevadilo... když to udělám u dvouválce a v dnešních teplotách ho v Černicích začnu drtit, tak za novou hospodou už mi motor dá jasně najevo, že jestli budu pokračovat podobným tempem, zabiju ho.... Výhodou dvouválce je ale to, že je podstatně kulturnější co do vibrací a tolik neřve.... Takže Smolas je vozidlo poměrně kulturní, ale hajsavé, sedma byla sice blbuvzdorná, ale poněkud hrubiánská a pokud vezmu dvouválec 250, tak po stránce výkonu nemá navrch ani hovno, protože jsou režimy kdy ho sedma utahá vytrvalostí, že nejdou ty dva koníky navíc využít s ohledem na zdraví motoru, u 350 je ten výkon o dalších pár koníků lepší, ale hajsavost je stejná a kultura zase trochu menší.
Když jsme jezdili za mlada na 477 s neoblomnými zastánci dvouválců, tak je strašně, přímo nepřekonatelně sralo, že nám nejsou schopni regulérně ujet, ale pouze trochu poodjet v kopcích, dokud teda nesedli na čízu dva... to jí křídla nepřistřihne, ale přímo zláme... třiapůli to tak nevadí, protože ačkoli je výkonový nárůst ušmudlaných 5 koní, tak v tomhle režimu už se pozná ten větší objem a objem je holt objem, ten se právě v takové chvíli pozná.

Navíc za cenu konopnice, která je dnes navzdory tomu že nic nového nepřinesla, poměrně vysoká, lze získat mnohem lepší stroj na dlouhé cesty, jak český, tak i cizí, s lepším podvozkem, brzdami a ergonomií, v případě těch cizích i s výkonem několikanásovbným

(reakce na) Jawablázni

28.6.2017 v 23:46 | Nahoru | #63126

Vlasťák1973 píše: Wenca-tak konopnice čili 350tka je na tom na cestování líp,už jen proto,že dokáže udržet větší cestovní rychlost,ono je to sakra znát,když se jede max 80-90 vytočeným strojem nebo se dá udržet 100-110 v klidu,už jsem taky měl párkrát chuť vyměnit 180tku za něco trošku rychlejšího,nejenom českýho,ale mně se na ni jezdí dobře,udělal jsem pár vyladění a jediné co dokáže Čízu přibrzdit je silnej protivítr.(přece jenom utlačit to přes objemného řidiče dá fušku ).

Jirka reagoval na ten inzerát co jsem sem dával dvě stránky zpět,protože říkat žlutý zimnici obyčejná 487 to bych si sním vyřídil

Zejtra bych se nespíš pustil do tlumičů,pokud teda nebudu po noční moc v depréééési to bych jel spíš spálit nějakou tu směs. jen se zeptám,do předu můžu dát buď 10W40 co mám do Renaulta nebo tu mám klasiku M6AD do traktoru(v příručce je M6A),co Vy na to? a dozadu tu mám hydraulickej do serva,nebo bych musel koupit tlumičovej,ale takhle bych zlikvidoval zbytky.



Hele 10W40 jsem tam nacpal normální motorák, nicméně jestli se dobře pamatuju, tak jsem do toho něco přikrůpnul převoďáku, mno dej ho tam a uvidíš, kdažtak to vyleješ a přihustíš.....

Já teda uvažuju o 15W fork oilu, ale pixlu s převoďákem mám připravenou pro sichr taky...

Mne to čeká na Roadsteru, kterj má až na některé detaily odpružení+ tlumení Shodné s bakelitkou a problém je ten, že to tlumí sice hezky plynule, ale celkem málo, pročež to získává stále dobrodružnější jízdní vlastnosti, především na hrbolatých zatáčkách a při brždění se to hrbí jak kráva, protože oproti bakelitce je to odpružené měkce (jiné úhly).... takže můžu posloužit poznatky, až to dodělám, ale nevím, kdy se na to dostanu, když jsem si na podzim řekl, že vyřeším elektriku a dodnes to není hotové, možná proto že to je schopno i tak normálně jezdit (kdyby se to nehlo bylo by to možná dřív) na druhou stranu ej pomalu červenec a ještě není odzimovanej, na smolíku jsem jel asi 2x, jednou kousek, podruhý asi 80km... jinak všechno odtahá nakonecjaponec, na tom už mám pár tisíc km ujeto.

(reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 07:33 | Nahoru | #63127
Vlasťák1973> Do všeho leju 10W40. Dnešní hydraulickej je moc řídkej. Zbytečně to naředí a tlumí to hůř. Leju ho mladýmu do vrány půl na půl s 10w40 (Jawa 356),
protože oproti mě má poloviční váhu a tak to má akorát.

(reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 08:50 | Nahoru | #63128
pech.> Jj, však to odpovídá tomu co píšu...že cestovní rychlost byla podobná Ubíjelo ho hlavně to nepohodlí... Má shodou okolností i tu starší 477 a taky říkal, že to letí a celou cestu machroval, že kdyby jel na ni tak bych mu nestačil My jsme jeli celkem pomalu - asi tak reálných 80-85...
Jinak já jsem kupoval konopnici ještě za 7 tis. - sice v krabicích ale celkem kompletní a hlavně s papírama...dneska bych ji asi za ty prachy nechtěl. Jízda na ni mě ale baví víc než na japonci a vzhledem k tomu, že znám limity stroje, jezdím víc v klidu a moc neblbnu Ten kámoš má ještě sportstera 1200....

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.6.2017 v 09:01 | Nahoru | #63129
Wenca - jo, potvrzuju, ze zetora bolí prdel i kříž , taky ne nadarmo se sedadlu na 477 říká pekelná lavice. To třinda 634 - 639 má sedlo o hodně pohodlnější. Zato čtyřicítka je ještě horší než pekelná lavice na 477. Na jedný třindě ( na Tasmánským čertovi) mám čtyřicítkový sedlo a věčně kloužu na nádrž a jezdí se mi na tom docela blbě - furt se musím pošoupávat dozadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 09:04 | Nahoru | #63130
Bimbam> Jj, není nad posed - sedím na hajzlu a čtu si noviny

(reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 09:18 | Nahoru | #63131
Wenca24> tak tam se sedí nejlím

Jawablázni

29.6.2017 v 09:46 | Nahoru | #63132
Plánujete kucí někdo jízdu do Lhotky na sraz PAvů ?
A pokud ano, kdy?
Já asi zase sobota/neděle s příjezdem ráno v sobotu. Pokud teda počasí dovolí.

Edit: Nějaké další info zde

Naposledy editováno 29.06.2017 09:49:06

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.6.2017 v 19:08 | Nahoru | #63133
Je to smutný, ale přemejšlim, co udělat s motocyklama. Za rok jsem najel asi tak 500 km a bude to pravděpodobně už jen horší. Nejradši bych to dal někam do muzea a třeba jeden kousek si nechal. Protože takhle to jen furt stojí uklizený a práší se na to. Nebo bych to třeba i prodal, ale nejradši všechno najednou.

(reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 20:18 | Nahoru | #63134
Dan250> A to počkej až přijde manželka a děti. To teprve zjistíš co je to nemít čas ný ježdění

Jawablázni

29.6.2017 v 20:34 | Nahoru | #63135
Přesně tak, nakonec to skončilo tak, že ačkoli jsem nezdolný a neoblomný zastánce motocyklů, který jezdí na motorce denodenně, tak jezdím především do práce a z práce, potom běžné pojížďky po různých potřebách včetně nákupů (ono se do tankvakua kufru vejde dost), tak ty dva semenáče v garáži taky víc stojí než jezdí a když to někam vytáhnu, tak je na mne vytvářen nátlak takový, abych se cítil provinile, když je zanechám doma a jedu si: "jen tak zbůhdarma někam do prdele" Staří chlapi mi to říkali,. že nakonec budu jezdit do práce a z práce záměrnejma oklikama abych se aspoň trochu neúčelově povozil a ono to tak v rámci přirozeného vývoje skutečně je.... Paninka říká: "na co máš tři motorky, když máš jednu prdel"

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.6.2017 v 20:45 | Nahoru | #63136
Mam doma dvoulety dvojcata...myslel jsem ze az trochu odrostou bude casu vic...rikate ze ne, jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 20:48 | Nahoru | #63137
Dan250> jestli máš místo a nepřekáží a jenom ti vadí prach, tak na to hoď plachtu a počkej až tato trudomyslnost přejde

(reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 21:03 | Nahoru | #63138
Mít tři motorky není až takový počet. Já je mám akorát tři a manželka nic neříká. Jenže když jsem se dostal do stavu - tři motorky a osm aut, u všeho hlídat STK, platit pojistky a udržovat to, sám jsem to poněkud omezil. Na to musí člověk přijít sám.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.6.2017 v 21:14 | Nahoru | #63139
Já už asi 6 hodin nemám žádnou a je to divnej pocit když si uvědomím že zítra musím jet na Sausfork autem. Ale usilovně se snažím o nápravu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 21:25 | Nahoru | #63140

Wenca24 píše: Mam doma dvoulety dvojcata...myslel jsem ze az trochu odrostou bude casu vic...rikate ze ne, jo?



Jo až odrostou, bude jim +-25 a odstěhujou se, ale ještě nebudou mít vnoučata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 21:26 | Nahoru | #63141

kehaj píše: Já už asi 6 hodin nemám žádnou a je to divnej pocit když si uvědomím že zítra musím jet na Sausfork autem. Ale usilovně se snažím o nápravu.



Takže brousíš inzeráty a hledáš, která z těch desítek motorek tebou vyhledávaných typů je ta pravá?

MIlan: motorky tři, jedno auto, traktor, tři přívěsy... maximální stav byl 4x motorka 2x auto ostatní dtto....

Naposledy editováno 29.06.2017 21:35:11

(reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 22:25 | Nahoru | #63142

pech. píše: Jo až odrostou, bude jim +-25 a odstěhujou se, ale ještě nebudou mít vnoučata


To jsou teda vyhlidky

(reakce na) Jawablázni

29.6.2017 v 22:27 | Nahoru | #63143
pech.> CB 500 nebo Revere

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.6.2017 v 23:05 | Nahoru | #63144
Dan - mám stejnej názor jako Čmoud . Nějak extra to myslím u vás nepřekáží a přikrejt se to proti prachu dá dobře. Co mám říkat já se svojí flotilou , taky mám jen jednu prdel, ovšem je to krásné přemýšlení, jestli pojedu do práce na třindě nebo na smolíkovi anébo na sifonu či na fichtlovi nebo na staré kejchačce J-ČZ anebo na některé ze sportek. Pravda, občas to dopadne tak, že začne chcát a jedu do práce plechovkou anebo jdu na autobus a nemysli si, taky často slyším z různejch stran- na co ty krámy máš, jen se na to práší, kdybys to aspoň měl naleštěný a nově nachromovaný.....jsou lidi, kterejm nevysvětlíš že historická patina je mi milejší než novej komaxit.

Wenca - no, já zase doufám že až udělám na baráku tohle a tamto že si konečně sednu na motorku a pojedu se v nějakou sobotu do depa hrabat v páře A s těma dětma - většinou si už od nějakejch dvanácti, třinácti dělají co chtěj a v patnácti je už rodičovstvo vůbec nezajímá, protože furt prudí a něčím je votravuje

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

29.6.2017 v 23:34 | Nahoru | #63145
Jojo taky se moc nepovozím,jestli mám od jara 500km,asi nejvíc se svezu,teď o prázdninách,prckové nemaj kroužky a jiné blbosti,takže je ráno odvezu babičce sednu na moto a vyrazím,ale taky musí bejt v rozpočtu na směs,takže tak horký to zas nebude

Jinak dnes dvě hoďky montováníčka spolu s dvoulitrem Bráníka,pár cígama a všechny čtyři tlumiče maj novej olej,zadky šly krásně rozebrat,klobouk dolů před konstrukterem,cvak,cvak jedna matka a tlumič je rozebranej,vylil jsem teda černou vodu,tlumiče šly tahat s min. odporem,novej olej a už šlapaj jak maj,přece jenom byl tam ten olej dvacet let ,předek a defacto celá motorka se o dost zvedla,málem jsem si rozbil hubu,když jsem chtěl přehodit nohu ,snad budu mít zejtra nebo v sobotu aspoň chvilku na vyzkoušení.

Kehaj-- tak třipade už je ve světě,no to šlo celkem rychle,jak cena zustala nebo šels trochu dolů.

Dan-- mám jeden stroj a vždy říkám,že když by byl jinej tak by stávající šel do světa,ale když už je máš v garáži,nepřekáží a nepotřebuješ prachy na něco důležitého,tak souhlas s Čmoudem,přikrej je plachtou a počkej až trudomyslnost odezní

Jawablázni

30.6.2017 v 05:55 | Nahoru | #63146
Pánové v podstatě jste to popsali přesně. Čezety jsem měl čtyři a nová 180tka už je opravdu jiná liga. Vlastˇák to ale napsal jak to je. Jet 80-90 s vytočeným motorem nebo 110 v klidu je ten největší rozdíl. Jenže do města na ryby do lesa jsou čezety opravdu k nezaplacení (teda když starou 487 člověk nastartuje) 487.4 už snad díky bezkontaktu jde napoprvé nadrc.
Byl to prostě stroj pro zemědělce a jako takový má svoje místo. Ještě bych dodal že na nadm. vybracích má zásluhu krom kliky i spojka.
Když s tím jezdím po Zlíně nebo do 50km okolo vezmu si ji raději než Fazera.

(reakce na) Jawablázni

30.6.2017 v 06:46 | Nahoru | #63147
Vlasťák1973> taky to letos nějak flákám pouze 8320 km Vidíš jak jsi šikovný

Jawablázni

30.6.2017 v 07:35 | Nahoru | #63148
3000Km se na Jawkách dá najet i za 9 dní, když se musí. Viz naše letošní dovča.. Mimo to dávám pro zajímavost odkaz na fota z letošního devátého srazu OHC. Navštíveno bylo i muzeum socialistických vozů. Doporučuji. Pár fotek je tam také.

http://ed250.rajce.i..._pullitru_v_Cechach/

(reakce na) Jawablázni

30.6.2017 v 07:39 | Nahoru | #63149
Bimbam> Znám Než se narodili, tak jsem stavěl domek - stihl jsem ty důležitý věci, ale ještě teď odstraňuju vady a nedodělky

(reakce na) Jawablázni

30.6.2017 v 08:07 | Nahoru | #63150
Vlasťák1973> JJ cena zůstala a šlo to opravdu rychle, ve středu jsme přijeli z Krkonoš a včera jela do Slavkova. Asi by šlo přitlačit ale jak víš nebyla to žádná leštěnka a něco se mnou najezdila. Nemám záznam ale odhaduju že za 6 let jen já natočil 45-55t. a nevím kolik měla před tím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist