kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mě se na naftě líbí fakt, že rozdíl mezi normální a splašenou jízdou je cca. 15-20% ...u benzínu to může bejt klidně 50%
Když už něco na "příjemnou jízdu " pro mě ...V6, V8 jen kvůli zvuku … vše ostatní je tak nějak, vzhledem k tomu v čem jezdím nyní, podružný...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
a prave jak pises, casto se za kamion nalepi 2-3-4 bez rozestupu a predjet je vsechny.. na to by to chtelo tech 300+
a na te doprave me na motorce nevadi ani tolik to, ze me brzdi.. ale ze se citim vic ohrozenej... v aute to tolik nevnimam
cibus: s tou uzitnosti bych si poradil, ale proste jsem se pri jizde nebavil jak bych cekal:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: t_freedom> Je to tak, jak říkáš. Ale kdyby před tebe někdo postavil dvě identická, ale opravdu identická auta se 150PS a 300PS a nemusel bys nic platit, které by sis vybral??
to americký přeci … ale jo...jasně...
Hašašín > no jo...4 auta a kamión … 300HP ...předjedeš, ale už se dostáváš do sfér akcelerací a rychlostí kdy se už poměrně navyšuje riziko...a s autem se nevejdeš jako s moto...
jasně že by mě V6, V8 s 300BHP nelíbilo...ale stejně ve finále dáš adaptivní tempo a jedeš s proudem...
Naposledy editováno 08.08.2019 13:01:16
Zadek je ok, ani laufy nejsou poškozený
Rozražené víko ventilů na předním válci. Oleje je tam na dolní hranici. A je pomačkaný svod z předního válce.
Pravý držák stupaček je uražený a řadička zlomená, spojka vystavuje, ale sám jsem tam neutrál nedokázal dostat.
cibus píše: assassin> Mě 911 bavila. Ale je to malý.
uvidime az se svezu s gt3, ale i zvenku z ni jde strach ... majitel ma s tou obyc 911 najeto hodne, plus ty bawa vcetne vsech tech okruhovejch skol pro majitele tehle krapu a rika, ze ta gt3 uz je proste moc, prijede a klepou se mu ruce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: to americký přeci … ale jo...jasně...
Hašašín > no jo...4 auta a kamión … 300HP ...předjedeš, ale už se dostáváš do sfér akcelerací a rychlostí kdy se už poměrně navyšuje riziko...a s autem se nevejdeš jako s moto...
jasně že by mě V6, V8 s 300BHP nelíbilo...ale stejně ve finále dáš adaptivní tempo a jedeš s proudem...
hele ja o tom jak je co nebezpecny a ze se toho bojim atd umim hezky mudrovat dokud sedim u PC, jak zmacknu ten cervenej cudl, je rozum v prdeli a plyn na podlaze... jezdeni s tempomatem s proudem fakt nedavam, to radsi zkroutim brzdy (jo uz jsou zas v prdeli, novy kotouce, cca 7tis km) i kdybych mel zikat 4mista v kolone
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: hele ja o tom jak je co nebezpecny a ze se toho bojim atd umim hezky mudrovat dokud sedim u PC, jak zmacknu ten cervenej cudl, je rozum v prdeli a plyn na podlaze... jezdeni s tempomatem s proudem fakt nedavam, to radsi zkroutim brzdy (jo uz jsou zas v prdeli, novy kotouce, cca 7tis km) i kdybych mel zikat 4mista v kolone
Viď takový ty situace kdy nikdo nepředjíždí a jsou na sebe nalepený úplně miluju. Když to nejde jinak, prostě se tam naseru na hulváta, tak kurva buď jedu, nebo nechám prostor, ne ? Jasně, že mě vytrubujou a nadávaj, ale sami jsou kokoti
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ale pak si několikrát porovnáš oč se ti to časově vyplatilo na 250km po jedničkách … a řekneš si, že je to fakt o ničem... ale taky mi dnes ještě někdy saze bouchnou... jen už ne zdaleka tak často...
a další věc je, že okta s 150HP má lepší dynamiku jízdy než Rakev se 188HP... a to nemluvím o hmotnosti co se musí odbrzdit...4kolo má 1880Kg
Naposledy editováno 08.08.2019 13:14:23
Attim píše: Viď takový ty situace kdy nikdo nepředjíždí a jsou na sebe nalepený úplně miluju. Když to nejde jinak, prostě se tam naseru na hulváta, tak kurva buď jedu, nebo nechám prostor, ne ? Jasně, že mě vytrubujou a nadávaj, ale sami jsou kokoti
Přesně! Všichni jedou jako kokoti, akorát já jsem v pohodě. A spolujezdec žmoulá utržené madlo v ruce.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
edit: plus minus podobne originalu :)
Naposledy editováno 08.08.2019 13:14:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Chlapi, nejaky tipy, co dat za brzdovy desticky do Monstera 1200?
edit: plus minus podobne originalu :)
nezasírej to tu s motorkama...sakra ……...
Attim píše: Viď takový ty situace kdy nikdo nepředjíždí a jsou na sebe nalepený úplně miluju. Když to nejde jinak, prostě se tam naseru na hulváta, tak kurva buď jedu, nebo nechám prostor, ne ? Jasně, že mě vytrubujou a nadávaj, ale sami jsou kokoti
to mám úplně stejně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: nezasírej to tu s motorkama...sakra ……...
Teď jedou auta. Je třeba vyčkat na stranu 2125-2130. To budou na řadě desky.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Teď jedou auta. Je třeba vyčkat na stranu 2125-2130. To budou na řadě desky.
přesně ať si vezme lístek a stoupne do fronty
Ale V6, nebo V8 bez nároků na super komponenty by mě asi bavilo...