Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
ma jeste nekdo podobnu zkusenost?
Naposledy editováno 12.10.2011 07:42:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Každopádně buď to v plovákovce udrží jehlové ventily a pak se neděje vůbec nic nebo neudrží a pak nejjednodušší cesta odteče přepadem pod moto. Aby se dostala do válce bys musel mít ještě otevřený ventil a pak bys měl závažnější problémy už než pouze černou svíčku
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Neválí se někomu někde po krabicích nějaké přebytečné díly?
Popř nevíte jestly je to na partsdepotu pod číslem 13 nebo 11?
Moc díky.
Naposledy editováno 18.10.2011 13:26:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
To víko pokud nechceš dávat nové zamázni něčím černým, funkční to není a vidět to cez emblem také nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Respektive by me zajimaly vase zkusenosti v kolika tis. ste to delali, a taky jestli nekdo nevi kolik to stoji nechat si to udelat.
Diky za prispevky!!!!
Dělá se po 6 tisících stejně jako olej a kde co dalšího, ale ono se to ani po 12 nevysere pokud hodně létáš a jsi zrovna na cestách, jinak když je v dobrém stavu a nestřílí ventily prostě jednou za rok. Plus je dobré pokud měníš podložky tak provést znova synchronizaci karburátorů a seřídit zrovna volnoběh, a když už, tak to též nechat ještě před výměnu oleje.
Já jsem měřil vůle krátce po koupi, při asi 16.000 km a byly v toleranci, pak jsme seřizovali až při nějakých 25.000 km, kontrola ale není vůbec složitá, takže bych ji klidně dělal v každém servisním intervalu, je to tak na půl hodinky času. Seřízení je složitější, ale zase, když máš ten klíč, je to v pohodě. U GS je ta výhoda, že má podložky nad zdvihátky, takže se dají opravdu jednoduše vyměnit, nemusí se sundávat celá vačková hřídel, jako třeba u CB 500.
Podložky se nemusí kupovat všechny, zkus nejprve je zaměnit mezi sebou, už z výroby může mít každá jiný rozměr, pak až sháněj nové nebo použité. Ty použité si ale raději vždycky přeměř, jestli sedí jejich tloušťka a podložky vždy nezapomeň potřít olejem a vložit potiskem směrem dolů na zdvihátko. Až podložku vložíš zpět, protoč ještě motorem, ať vačka ventil otevře a zavře, vytlačí se tak přebytečná olejová vrstva, a pak až měř, jestli je vůle v pořádku.
Ještě k těm měrkám, na GS budeš potřebovat setinové měrky začínající na 2 setinách (0,02). Prodávají se ještě měrky větší, začínající na 5 setinách, ale ty na GS nevyužiješ.
Ještě připomínám, že ventily se kontrolují a seřizují při teplotě okolí, kolem 20°C, motor by měl chladnout aspoň přes noc, ideálně 24 hodin.
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Ty merky sem si koupil (120 kc) a ten klic si koupim taky.
Ja mam najeto 17000 ale buh vi kolik to je ve skutecnosti...
No chci to znerit, protoze se v motoru zacina obcas klapat takovej zvuk( kov na kov)...
Jinak na netu je pekny video jak se to dela, tak podle toho to urcite zvladnu!!
A ta vymena tesneni pod vikem se neda udelat pomoci jakysi pasty, ktera se da naa to stary tesneni??
Dik za odpovedi.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
to je to video
jesi ho chces stahnout tak pomoci real player se mi to podarilo.
Naposledy editováno 10.11.2011 16:53:08
Udělat to můžeš ale celkem jakkoliv i silikonem, jen to časem bude slzet kolem víka. Konkrétně GSko jak pod víkem tak i náhonem otáčkoměru slzí olej rádo už samo od sebe, natož když se to těsnění omačká více...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Teď jsem odpouštěl karburátory a zapoměl jsem ventil vrátit zpět a nechal ho v poloze PRI. Ráno byl pod motorkou tak litr vyteklého benzínu......
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Já mám konečně opravíno a pokud by někdo hledal v okolí Opavy servis, tak vězte, že MAXMOTO je nejlepší volba. Super jednání, cena jako z pohádky a práce odvedená na výbornou. Moto jede jako nová . Mám takovou radost, že sem vám to tu musel napsat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 1 | Včera v 19:39 Fueltank |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |