babajezi píše: P.G.> ujišťuji Tě, že Tvůj optimismus ohledně kvality práce ve značkových servisech není vůbec na místě. Mám zkušenosti ze kterých by Ti vstávaly vlasy hrůzou na hlavě !!
Musím souhlasit.
Přijímací technik v Hondě mi zatvrzele tvrdil, že XR125 je čtyřventilové OHC - až jsem měl skoro chuť to před ním rozdělat a ukázat to nádherný OHVčko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
demon90 píše: babajezi> Je možny že se da neco pokazit i na skrceni na 25kw?
Určitě. Zkurvit se dá cokoli
babajezi píše: Z důvodů které zde nemohu uvést, nemohu ozačit dotyčné servisy
Ale pro Tvoji představivost:
značkový servis Honda. Přivezen nový skútr na servisní prohlídku po 1000km. Při předání je jasně slyšet cvakání volného ventilu (předtím byly ventily OK). Když to zákazník reklamoval odjel mechanik znovu do dílny s tím že to dá do pořádku. Na dotaz zákazníka vedoucímu jak chce seřídit ventily na teď už horkém motoru (mechanik předtím dělal asi 10 min. zkuš. jízdu) byl ujištěn, že si mechanik poradí. Po asi 5 minutách nervově nevydržel a šel se do dílny podívat.Mechanik tam právě chladil motor proudem ledové vody z hadice !!!!!
značkový servis Suzuki: Přivezen motocykl DR 400S na první garanci. (podotýkám, že se tam prakticky jen mění olej).Po převzetí šel motor špatně nastartovat a začal silně kouřit. Zákazník ho okamžitě vypnul a zjistil, že mechanik vypustil olej jen z motoru (DR má suchou skříň a olej v rámu !) a aniž mu bylo divné že vyteklo cca 2dcl oleje nalil do nalévacího otvoru plnou dávku nového oleje !!!!!!!!!
A to nemluvím o takových prkotinách jako ztrhlé šrouby sváděné potom na zákazníky apod.
kdyby jsi se pídil po kvalifikaci většiny mechaniků tak Tě trefí šlak
Máš recht, já zažil ještě horší věci...třeba motorku nastartovanou bez oleje!!! Ale radši nebudu jmenovat....
Edit: abych byl konkrétní, nechal jsem si vyčistit vstřikovače ultrazvukem, nedal jsem na rady a nechal jsem to udělat autorizovaným servisu. Vysolil jsem několik stokorun a vezl zpátky s dobrým pocitem.Namontoval a ono houno, pořád stejný, až když jsem se potom podíval pořádně, na vstřikovačích byl stále prach a bordel stejně jako když jsem je vyndal.Dal jsem je na vyčištění ke známýmu za krabičku cigár a bylo po problémech
Naposledy editováno 23.11.2010 19:53:35
1 reakcí na tento příspěvek Cena za práci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
Rostisrot píše:
dareckov> No jo, asi mnoha lidi tady budou jen pouzi uživatelé. Neříkám, že si udělam úplně vše, ale baví mě si na motorce taky udělat něco sám a ne si jen vozít prdel. Po hovoru do Yamahy, na kolik by mě u nich vyšla výměna řetězovky se mi protočily oči, tvrdily mi že je to asi na 1,5hod a vyšlo by mě to okolo 700,-Kč. Doma jsem si to přibližně stopnul, dělal jsem ji asi 30minutek a to jsem moc nespěchal a dělal to po prvé, všecko pečlivě. A za těch ušetřených 7stovek jsem měl dvě plné nádrže.
No, když ti nějaký chytrý mechanik dotáhne matku na předním řetězovém kolečku tak, že nejde povolit ani za pomocí 1,5 m dlouhé týče, tak ti to 1,5 hodiny může klidně trvat ...kura, pěkně jsem nadával...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
2stroke píše: No, když ti nějaký chytrý mechanik dotáhne matku na předním řetězovém kolečku tak, že nejde povolit ani za pomocí 1,5 m dlouhé týče, tak ti to 1,5 hodiny může klidně trvat ...kura, pěkně jsem nadával...
matka sekundárního kolečka se nepovoluje trubkou z lešení ale rázovou pistolí
Rostisrot píše: Vyměnit řetězovku, seřidit karbec a vyměnit olej zvládne snad kdejaký blb doma, ne? Za 2hoďky bych neměl co dělat. Já osobně bych to hodil do servisu jen na to seřizení ventilu...
Zůstaň u toho pionýra, bo jak to bude mít víc válců,
asi ty karbce budeš dělat jak 4 motory zvlášť...
Řetěz asi nýtuješ kladívkama proti sobě, nebo tam dáš spojku
jak na staré dobré JAWCE...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
Olej v šavlích - 1,5 až 2hoďky + cca 350,- za gufera
Řetězovka s řetězem - hoďku s nýtováním a vyčištěním prostoru u prim.kolečka
Ventily - cca 3hoďky + materiál (podložky)
Karburátory - vytažení,vyčištění,namontování,seřízení - 4hoďky
celkem 10 hodin práce, když to půjde dobře 8-hodinová šichta.
Cena za hoďku ???
Počítej 150 - 250 u borce co dělá motokky jako hoby i jako obživu.
V Hondě musíš počítat 350,-/hod +++++ prostě až třeba do 500,-
Kdybys u vás v K.H. nikoho nesehnal tak se ozvi do PM, v Práglu Ti
dva maníky doporučím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
Rostisrot píše: Neříkám, že si udělam úplně vše, ale baví mě si na motorce taky udělat něco sám a ne si jen vozít prdel.
Také mě baví si na ní dávat věci do kopy, zjistit jak co funguje a tak. Techniku si stejně udržuji sám, tak proč ne i na mašině. Člověk má pak navíc ten dobrý pocit, že je to tak jak chtěl, má přehled a ví, co a v jakém je stavu. I když zrovna řetězovku nebo gumy se snad ani nevyplatí měnit si doma.
Jinak to chce asmozřejmě vybavení, ale pokud má alespoň nýtovačku, synchrotester v jakémkoliv provedení (Suzuki např. používá sloupce s kuličkou jak od dědečka, co si postaví i kdokoliv doma, a fungují spolehlivě měřidla, dobrý vercajk a cit v ruce, tak zvládne údržbu i toho čtyřválce A jak nato stejně nastuduje v servisním manuálu... Proč by měl končit u pionýra? To je přece blbost. Naopak znám spoustu lidí, kteří měli právě fechtly rozdělané tam a zpět, po nich další a další... a jsou hodně dobří mechanici, kteří si poradí s tím, co jim přijde pod ruku. Mezi námi - myslíte si, že ve spoustech značkových servisů mají perfektní vybavení, přístroje za miliony, vše ladí zásadně na brzdě a dělají to za ně stroje? V mnoha případech si myslím, že to tak uplně nebude a také v tom lepším případě to někdo udělá podle citu, v horším tak nějak od oka...
Jinak to dneska není už ani značka ani autorizovaný servis, co dělá servis dobrým. Jsou to hlavně lidi. Také se svou mašinou, když potřebuju něco spešl, zajedu. Ale k tomu koho znám, kdo zná mou mašinu a já znám jeho práci Holt důvěra je křehká.
1 reakcí na tento příspěvek Cena za práci
Jinak jak už bylo řečeno výše, kolikrát je opravdu lepší nějaký soukromník co to dělá doma v garáži, než autorizovaný servis. Když sem makal v servisu, šéf sliboval hory doly kolik nebudu mít peněz, přitom mě honil jak zdutou kozu, byl sem placený od hodiny né za provenou práci, takže čím rychlej sem to udělal tím líp pro něj, protože mě dal míň peněz a on si mohl zákazníkovi říct uplně jinou cifru. Nehledě na to, když sem něco nevěděl a potřeboval sem nějaké údaje ze servisního manuálu, tak nebyl ochotný ani sehnat manuál, ale aby se mohla motorka dodělat tak sem ho sháněl já ve svém volném čase a zadarmo samozřejmně, a tak to bylo se spoustou věcí, které v servise nebyly. Nehledě na to(dělal sem tam loni na podzim) tak tam neměl ani topení jen sliboval každý týden jak už bude, a dělejte něco v 5°C! Pak mě u jedné motorky praskla páčka na sytič, protože v té kose byl ten plast zkřehlý jak sviňa a ještě po mě chtěl ať zaplatím novou! Přes zimu práce nebyla a když sem tam dojel na letos na jaře, tak už tam na dílně neteklo ani voda!!! A topení taky pořád nikde. A to sem musel dojíždět každý den 40km autem a stejně kolikrát sem tam ani nebyl 8 hodin, protože té práce tam tolik neměl. Takže když sem z výplaty odečetl prachy za cestu jídlo, a to neberu to že každý den zabijete 2 hodiny cestou v autě a čas jsou peníze, tak sem si řekl a dost!!!
Nakoupil sem si nářádí domů, a začal dělat mašiny doma, nemusím nikam jezdit, mám doma každý den teplý oběd, a du do dílny hned po práci kterou mám taky v místě, takže neztratím 2hodiny denně cestou ale ty 2 hodiny už makám na nějaké motorce. Navíc dělám to práci, takže to mám zatím jen tak pro zábavu a né na výdělek, takže pohodička pijánko, klídeček, nikdo mě nehodí, dělám si svým tempem a proto se ani nestane že bych na něco zapomněl ba naopak, zatím každý kdo měl u mě motorku, tak sem mu tam našel další věci (vady) o kterých ani dotyčný nevěděl a za ty peníze co to dělám je každý vděčný protože ho to vyjde rozhodně míň než v autorizovaném servisu a já z toho mám víc než kdybych dělal mechanika v servisu, takže jsou spokojené obě strany
BlackDevil píše: Budwik> Jen pro předstatvu:
Olej v šavlích - 1,5 až 2hoďky + cca 350,- za gufera
Řetězovka s řetězem - hoďku s nýtováním a vyčištěním prostoru u prim.kolečka
Ventily - cca 3hoďky + materiál (podložky)
Karburátory - vytažení,vyčištění,namontování,seřízení - 4hoďky
celkem 10 hodin práce, když to půjde dobře 8-hodinová šichta.
Cena za hoďku ???
Počítej 150 - 250 u borce co dělá motokky jako hoby i jako obživu.
V Hondě musíš počítat 350,-/hod +++++ prostě až třeba do 500,-
Kdybys u vás v K.H. nikoho nesehnal tak se ozvi do PM, v Práglu Ti
dva maníky doporučím.
...je to tak...já si doma taky beru 200 za hoďku, jinak velkjý servisy musej účtovat těch 350-500 za hodinu...jde o to, že musej platit nájem a podobný věci....těch 350 je minimum aby bylo vůbec na provoz servisu.
1 reakcí na tento příspěvek Cena za práci
mischa638 píše: Hodně zajímavé vlákno Dělal sem v několika servisech a teď dělám motorky doma po práci, takže bych dalekosáhle vyprávět o tom jak to chodí
Jinak jak už bylo řečeno výše, kolikrát je opravdu lepší nějaký soukromník co to dělá doma v garáži, než autorizovaný servis. Když sem makal v servisu, šéf sliboval hory doly kolik nebudu mít peněz, přitom mě honil jak zdutou kozu, byl sem placený od hodiny né za provenou práci, takže čím rychlej sem to udělal tím líp pro něj, protože mě dal míň peněz a on si mohl zákazníkovi říct uplně jinou cifru. Nehledě na to, když sem něco nevěděl a potřeboval sem nějaké údaje ze servisního manuálu, tak nebyl ochotný ani sehnat manuál, ale aby se mohla motorka dodělat tak sem ho sháněl já ve svém volném čase a zadarmo samozřejmně, a tak to bylo se spoustou věcí, které v servise nebyly. Nehledě na to(dělal sem tam loni na podzim) tak tam neměl ani topení jen sliboval každý týden jak už bude, a dělejte něco v 5°C! Pak mě u jedné motorky praskla páčka na sytič, protože v té kose byl ten plast zkřehlý jak sviňa a ještě po mě chtěl ať zaplatím novou! Přes zimu práce nebyla a když sem tam dojel na letos na jaře, tak už tam na dílně neteklo ani voda!!! A topení taky pořád nikde. A to sem musel dojíždět každý den 40km autem a stejně kolikrát sem tam ani nebyl 8 hodin, protože té práce tam tolik neměl. Takže když sem z výplaty odečetl prachy za cestu jídlo, a to neberu to že každý den zabijete 2 hodiny cestou v autě a čas jsou peníze, tak sem si řekl a dost!!!
Nakoupil sem si nářádí domů, a začal dělat mašiny doma, nemusím nikam jezdit, mám doma každý den teplý oběd, a du do dílny hned po práci kterou mám taky v místě, takže neztratím 2hodiny denně cestou ale ty 2 hodiny už makám na nějaké motorce. Navíc dělám to práci, takže to mám zatím jen tak pro zábavu a né na výdělek, takže pohodička pijánko, klídeček, nikdo mě nehodí, dělám si svým tempem a proto se ani nestane že bych na něco zapomněl ba naopak, zatím každý kdo měl u mě motorku, tak sem mu tam našel další věci (vady) o kterých ani dotyčný nevěděl a za ty peníze co to dělám je každý vděčný protože ho to vyjde rozhodně míň než v autorizovaném servisu a já z toho mám víc než kdybych dělal mechanika v servisu, takže jsou spokojené obě strany
Vzpomínám, že už jsem to tu kdysi řešili...taky to tak mám....motorky zase dělám jen pro radost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
Cooker píše: Kdosi tu ještě psal, že "Vyměnit řetězovku, seřidit karbec a vyměnit olej zvládne snad kdejaký blb doma, ne? Za 2hoďky bych neměl co dělat" ....vždycky mě pak pobaví, když to po těchhle "kdejakých blbech" co dotyčný píše mám dávat dohromady ...
No přesně tak, a nejlepší že to napsal borec co jezdí na dváce Jako seřídit ten jeden primitivní karburátorek co tam má, nebo se srát s karbecama u 4 válu, tak to je sakra rozdíl! O opravdu je zážitek po nějakém takém rádoby ladičovi dostat motorku do ruky
Jinak já beru kilo za hoďku, ale je to fakt almužna, tak si říkám že pudu aspoň na 150Kč/h, hlavně teďka, protože už si musím v dílně topit, chodím tam až po práci tak musíš celou svítit a to všechno něco stojí. Ale i tak, dělám to pro zábavu a né na zbohatnutí i tak mám z toho sice víc peněz než v práci do které chodím, ale jak sem řekl když jsou spokojení lidi co přijedou a i já, tak není co řešit a doufám že to tak bude i dál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
mischa638 píše: No přesně tak, a nejlepší že to napsal borec co jezdí na dváce Jako seřídit ten jeden primitivní karburátorek co tam má, nebo se srát s karbecama u 4 válu, tak to je sakra rozdíl! O opravdu je zážitek po nějakém takém rádoby ladičovi dostat motorku do ruky
Jinak já beru kilo za hoďku, ale je to fakt almužna, tak si říkám že pudu aspoň na 150Kč/h, hlavně teďka, protože už si musím v dílně topit, chodím tam až po práci tak musíš celou svítit a to všechno něco stojí. Ale i tak, dělám to pro zábavu a né na zbohatnutí i tak mám z toho sice víc peněz než v práci do které chodím, ale jak sem řekl když jsou spokojení lidi co přijedou a i já, tak není co řešit a doufám že to tak bude i dál
Stovka za hoďku je fakt málo i na domácí práci...to jedině pro hodně dobrý přátele a nebo za nějakou protislužbu ...Kamarádovi jsem dělám zadarmo a on mi zase zadarmo dělá doma zednickou (dlažby, rozvody vody apod...)... Lidi jsou spokojení, když můžou přijet klidně v týdnu večer nebo o víkendu a když se to dá udělat na počkání, tak si daj v klidu kafe a poseděj u mě v garáži nebo na zahradě a je pohoda
1 reakcí na tento příspěvek Cena za práci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
No-limits píše: Hele, proč jsou všichni pohodový domácí opraváři až na Moravě?? Ví někdo o někom takovým z Prahy nebo středních čech?
Když bych se někdy stěhoval poblíž, tak dám vědět ... a nebo si v sezoně udělat výlet, vyservisujem mašinu, večer se zboříme a druhej den můžeš frčet zpátky ...pár lidí tak u mě funguje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
Jednou sem dělal kámošovi GO motoru na 250panelce, díly si samozřejmě zaplatil. Když se mě ptal co budu chtít za práci, tak sem řekl že se pak nějak rozumně domluvíme, nebo třeba za flašku No idkyž je to jawička, tak udělat generálku celého motoru, zařídít výbrus a repasi kliky, všechno musím někam vozit protože tady u nás není nic, mám to všude daleko, to je jediná nevýhoda co mě doma vadí. No pár hodinek práce to dalo, že? Nehledě na to, že sem mu pak pomáhal ještě dávat motor do rámu, zapojit elektriku, nastavit předstih, karbec. Jenže v tom bordelu u něj v garáži kdy sme šroubovák nebo klíč hledali 2 hodiny to byla práce na celé odpoledne a nakonec sem mu řekl za všechno 200Kč a on se nasral, že je to moc peněz, že to mě prostě nedá! Tak mu říkám, litr slivovice a on že to je taky moc, že mě dá půlčana, tak sme udělali kompromis na třičtvrtě litru, ale co mě donesl, nevím čím to naředil, nebo co to bylo za utrejch, ale nedalo se toho ani napít. Takže na kamarády bacha, někdy je to opravdu za dobrotu na žebrotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
Cooker píše: Když bych se někdy stěhoval poblíž, tak dám vědět ... a nebo si v sezoně udělat výlet, vyservisujem mašinu, večer se zboříme a druhej den můžeš frčet zpátky ...pár lidí tak u mě funguje
Tak to hodně solidní Ale u mě byli už borci z Brna nebo jeden až od Práglu a nemohli si ztěžovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za práci
mischa638 píše: Cooker> Jj, taky to mám taky nějak podobně, je to prostě pohodička No motorky kamarádu to je taky kapitola sama o sobě...
Jednou sem dělal kámošovi GO motoru na 250panelce, díly si samozřejmě zaplatil. Když se mě ptal co budu chtít za práci, tak sem řekl že se pak nějak rozumně domluvíme, nebo třeba za flašku No idkyž je to jawička, tak udělat generálku celého motoru, zařídít výbrus a repasi kliky, všechno musím někam vozit protože tady u nás není nic, mám to všude daleko, to je jediná nevýhoda co mě doma vadí. No pár hodinek práce to dalo, že? Nehledě na to, že sem mu pak pomáhal ještě dávat motor do rámu, zapojit elektriku, nastavit předstih, karbec. Jenže v tom bordelu u něj v garáži kdy sme šroubovák nebo klíč hledali 2 hodiny to byla práce na celé odpoledne a nakonec sem mu řekl za všechno 200Kč a on se nasral, že je to moc peněz, že to mě prostě nedá! Tak mu říkám, litr slivovice a on že to je taky moc, že mě dá půlčana, tak sme udělali kompromis na třičtvrtě litru, ale co mě donesl, nevím čím to naředil, nebo co to bylo za utrejch, ale nedalo se toho ani napít. Takže na kamarády bacha, někdy je to opravdu za dobrotu na žebrotu
Tohle Ti kamarád neudělá...a kdyžtak jen jednou...příště takový lidi pošlu do p...teda do servisu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rady Honda CB 600F Hornet | hanac | 1 | Dnes v 07:28 Pedl |
Honda CB600F hornet Honda CB 600F Hornet | Cula2 | 2 | 16.6.2024 v 23:33 Johny_Servis |
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |