globalmoto_kveten





Téma: Skútristi
 
8.11.2010 v 20:05
Zdravím, někdo tvrdí, že skútr není motorka a tak skútristy nebere za plnohodnotné motorkáře, setkal jsem se i s názorem, že mají totálně vymleto a jsou to největší hovada na sílnici . Někomu naopak připdá skútr jako super věc a fandí tomu, jiným jsou úplně ukradení. Co si o nich myslíte vy?
P.S.: Sám doma skútra mám, dle mého na přesuny super věc
Anketa: Skútristi?
HOVADA
0%
0
Nejsou motorkáři
15%
15
Na skútru jezdím, je to super věc
50%
49
Jsou v pohodě, ale sám bych na to nevlez
8%
8
JE MI TO JEDNO
27%
26

1 reakcí na tento příspěvek Skútristi

8.11.2010 v 22:58 | Nahoru | #31
Mě se Vespy strašně líbí. Jsou krásný a legendární

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

8.11.2010 v 23:02 | Nahoru | #32

Piwell>Mě se Vespy strašně líbí. Jsou krásný a legendární

A to Mě taky- koukal sem onehdá na Z1, tam byl o nich (Vespách) pořad. Ale přeci jenom, pro Mě jako čecha je legenda- ČZ-Prasea Manet.

(reakce na) Skútristi

8.11.2010 v 23:06 | Nahoru | #33
bimbo750>

Skútristi

8.11.2010 v 23:09 | Nahoru | #34
já jednu vespu tak dlouho okukoval v hrušový v bazaru až najednou byla místo bazaru prodejna nábytku a já ostrouhal,což mě mrzí,byl to rv.65

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

8.11.2010 v 23:46 | Nahoru | #35

Rubi>Motorka to není,tak že nejsou motorkáři,ale skůtristi.Hovada to nejsou,bo jsou to lidi jako každý jiný./blbci jsou i na motkách/Do města asi dobré,vždyť v jižních státech normálka.No a za mně-já bych to nechtěla,nelíbí se mi.


Když to není motorka,tak by pro skůtristy neměla platit tato značka,ne

[img]
Není to zákaz vjezdu skůtrú ale motocyklů,ne

Skútristi

8.11.2010 v 23:58 | Nahoru | #36
Když skútr, tak totok...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

9.11.2010 v 00:04 | Nahoru | #37
maco> pro skůtristy neplatí žádná tnačka,dokonce i jednosměrka je pouze informativní,pokud jedeš na skůtru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

9.11.2010 v 00:14 | Nahoru | #38

motocvok>maco> pro skůtristy neplatí žádná tnačka,dokonce i jednosměrka je pouze informativní,pokud jedeš na skůtru


No tak v tom případě by pro něho neplatila ani ochranná přilba,která je povinná jenom pro motorky,mohl by na skůtru sedět zboku a k tomu za jízdy i kouřit

(reakce na) Skútristi

9.11.2010 v 00:28 | Nahoru | #39

maco>Není to zákaz vjezdu skůtrú ale motocyklů,ne



To je zákaz vjezdu kejvačkam

Naposledy editováno 09.11.2010 00:28:52

(reakce na) Skútristi

9.11.2010 v 00:47 | Nahoru | #40
maco> nakonec proč ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

9.11.2010 v 01:27 | Nahoru | #41

maco>No tak v tom případě by pro něho neplatila ani ochranná přilba,která je povinná jenom pro motorky,mohl by na skůtru sedět zboku a k tomu za jízdy i kouřit



Dobu, kdy tohle všechno pro skůtry platilo pamatuju

(reakce na) Skútristi

9.11.2010 v 01:37 | Nahoru | #42
babajezi> já taky akorát přilba nemusela bejt jen v obci a to cigáro bych nedoporučoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

9.11.2010 v 08:17 | Nahoru | #43

babajezi>Dobu, kdy tohle všechno pro skůtry platilo pamatuju


No a ted to nejdůležitější.Skůtristi de facto vlastně vždycky jezdili bez řidičáků a platí to až do dneška.Já teda nevím o žádném řidičském oprávnění pro skůtry.Ten se dělá jenom na motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

9.11.2010 v 08:39 | Nahoru | #44
maco> na co taky řidičák,vždyť je to v podstatě kolo s přídavným motůrkem,takže od patnácti volně

Skútristi

9.11.2010 v 11:01 | Nahoru | #45
SKUTR byla přezdívka jednoho značně neoblíbeného vedoucího v jedný firmě s malým vzrůstem a velkým napoleonským komplexem - SKUrvenej TRpaslík.

Skútristi

9.11.2010 v 11:36 | Nahoru | #46
Já jezdím na scooteru a cítím se jako motorkář a co si o mě myslí ostatní mám u zadku Ono taky v 15 moc na výběr nemáš když se chceš svést trošku svižně a legálně

Skútristi

9.11.2010 v 22:59 | Nahoru | #47
Taky mám strojek zn. Simson SR 50 jako dopravní prostředek do práce a jezdím s ním téměř denně a dá se říct, že za každého počasí. Sice je to jen padinka, dvoutakt, ale na těch 22 km do práce a zpět je to v pohodě. Výbava: plexi, vzadu kufr Giwi 26 litrů a v případě potřeby ještě boční kufr, který používám ojediněle. Na delší cesty mám SV 650 a tak nedělám rozdíly mezi skútrem-skútristou, a ostatními motorkami. Skútra považuju za užitečný typ jednostopého vozidla. A kdo si myslí, že je jen na ježdění po měste a pár km do práce se plete, zvládne i delší trasy, třeba 180 km na GP do Brna s výbavou na kempování a samozřejmě i cestu zpět a to při spotřebě 2,3 l/100km. Takže jsem spokojenej motorkář-skútrista.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

10.11.2010 v 09:04 | Nahoru | #48
babuka> Naprosto s tebou souhlasím,jezdím sice na motorce, ale jak se blíží důchod, tak stále více uvažuji o nějakém pěkném velkém skútru, např. Burgman 650. Kdysi jsem skútra měl, byla to ČZ 175 a jak říkáš, neměl jsem problémy jezdit v dešti. Byla to sice motorka poměrně slabá, ale sjezdil jsem s ní republiku. Sil asi přibývat nebude a skútr má, jak říkáš, nízko těžiště a je tedy lépe ovladatelný. Jenom jsem zatím neviděl nějaké boční kufry a přitom ty velké skútry jsou vyloženě dálkověcestovní...? Kam dát všechny ty věci?

Skútristi

10.11.2010 v 09:28 | Nahoru | #49
Prosím skútra mám a jezdím s ním do práce .. naprosto luxusní doprava do prác...

Nečuchám smrad v šalině a jsem tam coby dup .. takže mohu jen doporučit

1 reakcí na tento příspěvek Skútristi

10.11.2010 v 09:31 | Nahoru | #50
Ještě dodatek - zajímavé je, že skoro všichni, co kritizují skútry, aniž by se na nich třeba jenom kousek svezli, píší slovo skútr s kroužkovaným "ů". Kdyby totiž o skútrech věděli trochu více, pak by psali slovo skútr správně. To jen tak pro pořádek, jsem ze staré školy a mizerná gramatika mi stále vadí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

10.11.2010 v 10:49 | Nahoru | #51

motocvok>maco> na co taky řidičák,vždyť je to v podstatě kolo s přídavným motůrkem,takže od patnácti volně


Mno jo,jak se to vezme.Já mám taky v podstatě kolo s přídavným motůrkem,ale maximálku to má 170km/h.Ale já tomu říkám stíhačka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

10.11.2010 v 11:01 | Nahoru | #52
maco> ty prostě nepřestaneš šťourat v nesmyslných detailech,dokud nedostaneš tatranku u mě je skůtr taková ta malá obratná věc do města s motorem maximálně 250ccm,radši spíš míň

Skútristi

10.11.2010 v 20:32 | Nahoru | #53
Mám Aprilii Leonardo 300. Skůtr malých rozměrů a nečekaných výkonů.Jezdím s ním do práce skoro do mrazů a v pohodě.Spotřeba 3 litry a max.ryclost přes 130km. Za mě max spokojenost.Jo a navíc oproti motorce provozní náklady skoro nic.

1 reakcí na tento příspěvek Skútristi

10.11.2010 v 20:35 | Nahoru | #54
a jakej je v tom rozdíl, co kdo má za motorku? totálně vymleto může mít i cyklista

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

10.11.2010 v 22:53 | Nahoru | #55

motocvok>maco> ty prostě nepřestaneš šťourat v nesmyslných detailech,dokud nedostaneš tatranku u mě je skůtr taková ta malá obratná věc do města s motorem maximálně 250ccm,radši spíš míň


Jo,ty myslíš prdlavku... tak tu jsem měl kdysi taky,prdlavku 100ccm,na prdlavce jsem se pak odnaučil řadit a pak jsem přešel na stíhačku,to je od 400ccm vejš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

10.11.2010 v 23:06 | Nahoru | #56

5511>babuka> Naprosto s tebou souhlasím,jezdím sice na motorce, ale jak se blíží důchod, tak stále více uvažuji o nějakém pěkném velkém skútru, např. Burgman 650. Kdysi jsem skútra měl, byla to ČZ 175 a jak říkáš, neměl jsem problémy jezdit v dešti. Byla to sice motorka poměrně slabá, ale sjezdil jsem s ní republiku. Sil asi přibývat nebude a skútr má, jak říkáš, nízko těžiště a je tedy lépe ovladatelný. Jenom jsem zatím neviděl nějaké boční kufry a přitom ty velké skútry jsou vyloženě dálkověcestovní...? Kam dát všechny ty věci?


Mno podle toho co píšeš,tak jsi asi neviděl kromě bočních kufrů ani Burgmana.Když dáš na něho dozadu topcase 55 litrů,tak celkový jeho úložný prostor je asi okolo 125 litrů,protože pod sedadlem má přes 60,a to má ještě další tři schránky v kapotáži.U motorky bys na to musel mít kufry tři.U Burgmana stačí jeden a jedeš v podstatě na lehko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

11.11.2010 v 10:47 | Nahoru | #57
maco> Ahoj, ale jo, Burgmana jsem viděl a vím, že má velký podsedlový prostor. Měl i topcase. Ale pořád mi to nějak připadá, že to je málo. Na motorce dost cestuju se 3 kufry a tankvakem, což je dohromady 167 litrů a ještě to má na topcase malý nosič. Ale četl jsem na netu, kde jeden chlapík prodává Burgmana 650 se 3 kufry! No, a to si právě nedovedu nějak představit, protože jsem jich viděl už docela dost, ale ne se 3 kufry! Ten tento Brgman je taková pohodlná cestovní loď na dálky a docela mě to láká. Jenom také psal, že nedávno po 20 tisících km měnil řemen variátoru (?). To vydrží tak málo? Jak je asi drahý? Já mám řetěz na mašině už 42 km a ještě nebudu měnit.

(reakce na) Skútristi

11.11.2010 v 11:51 | Nahoru | #58

5511>Ještě dodatek - zajímavé je, že skoro všichni, co kritizují skútry, aniž by se na nich třeba jenom kousek svezli, píší slovo skútr s kroužkovaným "ů". Kdyby totiž o skútrech věděli trochu více, pak by psali slovo skútr správně. To jen tak pro pořádek, jsem ze staré školy a mizerná gramatika mi stále vadí.



Já jsem to psal sprááávněě, já jsem to psal sprááávněě

Skútristi

11.11.2010 v 13:29 | Nahoru | #59
skutříky miluju ideální dopravní prostředek po městě a to i v našich zeměpisných šířkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skútristi

11.11.2010 v 13:31 | Nahoru | #60

Hikone>a jakej je v tom rozdíl, co kdo má za motorku? totálně vymleto může mít i cyklista


co jééé, babo? Začínaš bejt ňáká smířlivá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist