globalmoto_kveten





Téma: Dacia Logan
 
4.11.2010 v 13:10
Mate s ni nekdo zkusenosti? Jezdi jich uz celkem dost a co jsem nasel na netu, tak si to lidi chvali. Navic pet let starej logan se da koupit za cenu 13 let stary oktavky...Je to takova oldschool kara, ale to se mi libi. Nepotrebuju auto plny kurvitek
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Dacia Logan

4.11.2010 v 19:11 | Nahoru | #31
Mandela> Tak to vypada ze ceny nahradnich dilu jsou celkem v pohode

Dacia Logan

4.11.2010 v 19:42 | Nahoru | #32
jasně a defuck to tam pasuje (skoro) vše z starších Renaultů.

1 reakcí na tento příspěvek Dacia Logan

4.11.2010 v 19:53 | Nahoru | #33
No já bych ty rumuny nepodceňoval, já vim, že na ně koukáme skrz prsty, asi jako "západní evropa" na nás, ale to je chyba. Jsem sice z jinýho oboru, ale zrovna rumuni, poláci, my,... tvoříme špičku mezi fabrikama z celýho světa a hravě strkáme do kapsy němce nebo frantíky, podle mě to v automotive bude stejný. Navíc oproti "západu" je východní blok pořád levná pracovní síla, no a zbytek se šetří na "komfortu", třeba na měkčenejch plastech...

Dacia Logan

4.11.2010 v 20:01 | Nahoru | #34
asi tak no. to samý až sem budou srát Škodovky z Ruska nebo Číny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Logan

5.11.2010 v 20:21 | Nahoru | #35

morepower>No já bych ty rumuny nepodceňoval, já vim, že na ně koukáme skrz prsty, asi jako "západní evropa" na nás, ale to je chyba. Jsem sice z jinýho oboru, ale zrovna rumuni, poláci, my,... tvoříme špičku mezi fabrikama z celýho světa a hravě strkáme do kapsy němce nebo frantíky, podle mě to v automotive bude stejný. Navíc oproti "západu" je východní blok pořád levná pracovní síla, no a zbytek se šetří na "komfortu", třeba na měkčenejch plastech...



Na Rumuny koukam ja osobne s respektem. O vzdelane a nadane lidi u nich neni nouze. Bohuzel, tady jde o produkt a ten ma kvality umerne tomu, kolik stoji.
Ad fabriky - to je pravda a plati i pro automotive. Tkvi to v tom, ze porovnavame tovarny jez vyrostly u nas v tomto desetileti s tovarnami o desitky let starsimi v zapadni evrope. Podobne se to stale posouva a nynejsi nove tovarny napr. prave v Rumunsku uz jsou zase o krucek dale. Zkratka vyvoj vychazejici z presunu do lower cost country.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 15:48 | Nahoru | #37
bikes> Z osum let na gymplu jsem se sice nemcinu nebyl schpnej naucit ale podle toho co jsem pochopil tak prosel celkem v pohode...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 15:53 | Nahoru | #38
Dawe02> Nedelam si iluze ze je dacia nejaky super auto ale: Modelova situace (ve ktere budu asi pristi rok):
Mas kolem 50-60 tis. na auto. Koupil by sis radsi 5 let staryho logana nebo 13 let oktavku, 12 let focuse, 11 let fabku, atd.?

(reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 15:55 | Nahoru | #39
Wenca24> kdyztak odkaz hod sem a ono to jakstaks prelozi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 16:01 | Nahoru | #40
Wenca24> v tomhle pripade bych vyber podridil stavu jednotlivych kusu. Nicmene asi bych Dacii hned vyradil, ziju jen jednou, chci se vozit v ramci moznosti pohodlne a bezpecne. Logan nesplnuje ani jedno.

(reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 16:36 | Nahoru | #41

Dawe02>Wenca24> v tomhle pripade bych vyber podridil stavu jednotlivych kusu. Nicmene asi bych Dacii hned vyradil, ziju jen jednou, chci se vozit v ramci moznosti pohodlne a bezpecne. Logan nesplnuje ani jedno.


Dovolím si nesouhlasit. Logan je +- stejně bezpečný auto jako zbytek co jmenoval. Vše tři hvězdy NCAP. V pohodlí taky moc velký rozdíl nebude. Navíc ty auta jsou stejně po 10ti letech na kraji životnosti... Jasně záleží ještě na dalších faktorech ovlivňujících jejich stav. Jenže z toho co je ještě slušný se do inzerce moc nedostane.

Dacia Logan

6.11.2010 v 18:06 | Nahoru | #42
Mám Logana MCV, funglovku, střední výbava, nalítáno 80 tis. Jako užitkové auto výborné a kromě páru žárovek žádné závady. Vůbec bych se toho nebál. Samozřejmě záleží, jak se choval předchozí majitel. Asi jako u všech aut. Interiér žádný luxus, ale ani nehezký. Mi šlo hlavně o prostor. Asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 18:49 | Nahoru | #43

Dawe02>.... Tkvi to v tom, ze porovnavame tovarny jez vyrostly u nas v tomto desetileti s tovarnami o desitky let starsimi v zapadni evrope....



Jasně, ale ne vždy. Je mi jasný, že fabrika z šedesátejch let to má trochu těžší než ty mladší, ale já srovnávám i fabriky stejně starý, dokonce i "supermoderní". Nehledě k tomu, že tady sice stojí fabrika 5 let, ale technologie je dovezenej aušus 30 let starej.
Spíš si myslim, že to je o lidech a přístupu..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 20:56 | Nahoru | #44
morepower> co se automotivu tyka, nema cenu tahat odnekud ausus. Jednak transfer je dost nakladny a hlavne musis mit technologii schopnou kontrolovanych procesu v pozadovane kvalite, jinak ti praci nikdo neda a kdyz ano, stejne pak neprojdes PPAPem.
V zapadni Evrope se nove planty uz nejakou dobu prakticky nebuduji. I my jako middle cost jsme atraktivni spise jen jako development. Ale uz i v tom silne konkuruje Indie, nebo prave to Rumunsko...
Nevim jake lidi mas na mysli, ale u nas prece malokde rozhoduji o techto vecech nasinc a kdyz, pak to nejsou ti s 'typickym pristupem', protoze ti dnes uz nemaji kapital ani rozhodovaci moc.

Poggy> nebudu se dohadovat, kazdy at si koupi co chce. Nicmene Dacie nemuze jizdnimi vlastnostmi ani nahodou konkurovat treba zminenemu Focusu. Toto povazuji take za bezpecnostni faktor, ne jen NCAP. A komfort? Jeli jste nekdy ve poradnem aute? To prece neni mozne nevidet.Az napadne mi pripomina meho starickeho R19 r.v. 1989. Ten mel ale mnohem lepsi interier. Ja bych to auto nechal Rumunskym taxikarum, pro ne ideal.

Dacia Logan

6.11.2010 v 20:58 | Nahoru | #45
U mě v práci mají Dáčku dva kolegové. Oba dva doteď litují pouze toho, že si nekoupili verzi s motorem 1,6, protože ta 1,4 je lemra. Jinak jedna z nich má nalítáno 80tisíc, standartní rodiný auto, každej rok Chorvatsko apod. a teda žádný problémy řešit fakt nemuseli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 21:08 | Nahoru | #46

Dawe02>Poggy> ...Nicmene Dacie nemuze jizdnimi vlastnostmi ani nahodou konkurovat treba zminenemu Focusu. Toto povazuji take za bezpecnostni faktor, ne jen NCAP. A komfort? Jeli jste nekdy ve poradnem aute? ...


Taky cenově je to sakra jinde než Focus.
Focus již od 419 000
Dacia MCV od 169 000
No comment

Naposledy editováno 06.11.2010 21:09:30

(reakce na) Dacia Logan

6.11.2010 v 22:37 | Nahoru | #47
vonZahn> viz vyse #38

1 reakcí na tento příspěvek Dacia Logan

7.11.2010 v 01:03 | Nahoru | #48
Vůbec se toho neboj,já auta opravuju 20 let a po zkušenostech s drahýma přeelektrizovanýma sráčema z Francie,předraženýma(platíš za značku)Němcema(VW,AUDI),nekvalitníma Němcema(OPEL,FORD),bych si tu Dáčku koupil také,jen co mi doslouží FIAT.Jezdit budeš stejně,jen levněji(pořizovačkou a cenou za případné opravy)proti "vychvalovaným" značkám,kam řadím i Škodu.Cenová politika těchto výrobců je až sprostě okatá,když si mohou dovolit stále snižovat ceny nových aut a tím ukázat o kolik nás natahovali v minulosti na cenách!Korea a Rumuni níž jít o tolik nemohou,protože neměli tolik "nadsazeno".Dnes se nevyplatí koupit drahý luxus,ale solidní užitečné levné auto,které po 6-ti letech budeš moci klidně zahodit. Samozřejmostí je pro takové úvahy,že se živíš prací a nejsi nějaký porevoluční zbohatlík nebo "zlatý synek" či politik,kterým se sypou prachy bez zásluh. P-H.

(reakce na) Dacia Logan

7.11.2010 v 06:48 | Nahoru | #49

Dawe02>Wenca24>...Nicmene asi bych Dacii hned vyradil, ziju jen jednou, chci se vozit v ramci moznosti pohodlne a bezpecne. Logan nesplnuje ani jedno...



+1
za ty prachy je hromada jinejch a nekolikanasobne kvalitnejsich aut...
spis me fascinuje kolik lidi lpi na roku vyroby nebo poctu km a podle toho porizuje auto..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dacia Logan

7.11.2010 v 09:43 | Nahoru | #50
Dawe02>
Je třeba AUDI A6 pořádný auto? Jel, jak 1,8T tak i 2,8 quattro, VW Passat B6 atd. Jenže taky vidím co to dělá po 6ti letech v provozu a kolik stojí to udržet v chodu (30 tisíc žádný peníze). Ale máme rozdílný nároky. Jenže srovnávat s takovým autem Logana je blbost. Já od auta vyžaduji jednoduchost (prakticky bez ničeho navíc), spolehlivost (čim míň věcí to má tím líp, menší zdroj problémů atd), prostor, kvalitu a přijatelné náklady na provoz. Ty Logany mají třeba v jedné přepravní firmě (tuším 10 nebo 12 ks) a zatím po nějakých 80-100tkm každej jim to jezdí naprosto spolehlivě. Kromě kvality splňuje moje požadavky všechny. Třeba Felicii považuju za jedno z nejpovedenějších aut. Much má pár (krom koroze, ale po 15ti letech se to dá čekat), levný, spolehlivý, jednoduchý.

(reakce na) Dacia Logan

7.11.2010 v 12:07 | Nahoru | #51
Poggy> Presne takovy naroky mam aji ja... Logan mi trosku pripada jako takova novodoba Felicie..I co se tyka rozporuplnych reakci na ne

Lobo: Ve finale nebudu vybirat podle roku ani "kilometru". Jde o to, ze u mladsiho auta je vetsi pravdepodobnost dobryho stavu. Proto jsem to tady zalozil, abych zjistil jestli ji ma cenu zaradit do hledacku. Podle toho co tady padlo tak si myslim ze jo. Neznamena to ze ji nutne koupim. Hodne se mi libi i napr. Mazda Demio. Bude proste zalezet na konkretnim kusu.

Dawe02: Neni co dodat, vzdy je to otazka penez a kompromisu...

(reakce na) Dacia Logan

7.11.2010 v 12:10 | Nahoru | #52
Petr Huska> Diky za nazor

(reakce na) Dacia Logan

7.11.2010 v 21:23 | Nahoru | #53
Dawe02>...v automotive možná jo (stěhování technologie), to neznám,
jinak vycházim ze svejch zkušeností (stavební průmysl).

Jasně, nejsou to české firmy, takže nejvyšší vedení jsou cizinci, ale ty fabriky říděj češi, pokud ne jako plant manageři, pak určitě jako výkonná moc a to ty fabriky posunuje jinam, už jenom tou snahou "jim" ukázat...

je pravda že na západě nové fabriky skoro nerostou, ale přesto jich pár během posledních 10 let vzniklo, a jsou to vořezávátka s plnou hubou keců..

zkrátka v Dacii jsem nejel (teda ve starý jo, to nepočítám), ale jako pracovní přibližovadlo, který za 3-4 roky pošlu pa, bych do toho šel.

Dacia Logan

7.11.2010 v 21:55 | Nahoru | #54
Wenca24> pokud demio vs. dacie tak sem rozhodne za demio..
to je spolehlivosti uplne nekde jinde(ku prospech), ceny nd jsou sice nepatrne drazsi (druhovyroba) ale je to radove ve stovkach..
sice ten motor 1.3 je sici stroj ale najede 500t bez vetsich problemu.

byt tebou orientuju se podle celkovyho stavu auta, ale osobne bych vybiral z aut ktery jsou brany jako stredni/vyssi stredni trida a ne jako rozpoctovky kvuli udrzeni pozice na trhu v urcitem segmentu (loga, thalia apod.)

Dacia Logan

5.12.2012 v 12:53 | Nahoru | #55
docela by mě zajímalo, jestli do kombíku vleze motorka(silnice)...

Má s tim někdo zkušenost?

Dacia Logan

8.12.2012 v 09:39 | Nahoru | #56
Ja by som o škode neuvažoval vôbec, tá značka si u nás drží neskutočne vysoké ceny u jazdeniek.

Ale logana by som si asi nekúpil. Je to sedan, takže na chalupárčenie to nechceš. A 12 ročná značka, ked budeš poctivo hľadať, je stále lepšia ako logan. Sám vždy kupujem autá max. do 2000 Eur a zatiaľ som vždy kúpil pekne zachovalé auto. Predposledné som navyše po roku predal drahšie, ako som ho kúpil.
Na značky nie som vyberavý, okrem VW a škody (kvôli vysokej cene a takmer nemožnosti nájsť zachovalý kus) mi nevadí takmer nič, len Fiata by som si už viac krát nekúpil, lebo má drahé náhradné diely na podvozok , ktorý majú Fiaty s malou životnosťou, takže sa mi predražuje prevádzka. Fiat má niektoré diely vymyslené po svojom a to sa odráža v ich cene, napr. termostat je hlinikový blok so 6 hadicami, tak stojí 70 EUR, na moje druhé auto Volvo (len vložka jak na Š105) stojí ani nie 10 EUR.
Inak mi dobre slúžili a slúžia aj fiatky (mám/mal som punto a multiplu).
Ja som naposledy už pozeral len peugeoty/citroen a Volvo, najmenej to hnije, má to lacné diely a motor vydrží v každom aute večnosť.

Mari, do MCV musí vojsť motorka, lebo sa mi vojde aj do Multiply, tá má o dosť menší kufor, asi polovičný

Naposledy editováno 08.12.2012 09:40:12
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist