paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malý výkon
13.9.2010 v 09:26
Mám FZR 1000 z 88, údajně americká verze, byl sem s tim na brzdě a naměřili mi 101 koní. Je to v pořádku? Jsou teda dvě verze, nebo se i dá nějak výkon zvýšit na ten lepší? Jinak spotřeba 6,5l/100km, olej 1-2dcl na 1000km. Diky

malý výkon

14.9.2010 v 12:33 | Nahoru | #31
Ta motorka je v takovém stavu v jakém je jen díky tomu uškrcení.....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 12:50 | Nahoru | #32

RIKORR>ne moje honda má nejmenší výkon ze všech srovnatelných litrů to si zase pleteš slova kecá a má, seš dos mimo mísu, svoji značku nechráním, kdybych chtěl něco výkonnýho tak pořídím GSXR, tak že uveď konkrétní věc a neplácej tady do větru



dobre kecam a jsem mimo misu...

Tak se podivej na tu tvoji kundu kunda cbr
A dale tvoje kecajici kawasaki zx10r 04

jak sam vidis chybi ji tam vice jak 20koni k realu...a to se namerilo vsude.

Vsimas si toho ze mam s tebou takovou praci a hezky jsem ti to ukazal...?
Toho by sis mel ale vazit
Jedina kunda co nekeca s vykonem a je tam je model 08 a vejs. a ten uz take jede.
Ted jsem ti asi posral tvuj vysneni sen co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 12:55 | Nahoru | #33

mischa638>assassin> No tak my sme většinou měřili dynamickou zkouškou, statika je určitě přesnější, ale když tam někdo dojel a chtěl prostě jen změřit motorku, tak je dynamika plně postačující, navíc při statice dostává ta motorka docela po prdeli oproti dynamice, na statiku se měřili jen závoďáky když si to tam někdo dojel změřit, ale u toho sme my většinou nebyli
Výkon na klice se vypočítával odečtením ztrát a ty se měřili doběhovou zkouškou.



pri dobehove zkousce ale nenameris vsechny ztraty, ale jen urcitou cast...

jo tou statickou zkouskou muzes "zkalibrovat" parametry pro mereni dynamickou - overit jstli je volis +- spravne .. tzn dynamicky se da pak merit i docela presne.. ale casto se to neresi a treba pri mereni na srazech litaj ven cisla ze kdybych to strilel odhadem tak budu mozna presnejsi:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 13:14 | Nahoru | #34
assassin> jo jasně, protože při doběhové zkoužce soft brzdy počítá s tím, že válec brzdy má nulové ztráty, že by se v podstatě při roztočení točil do nekočna ale tak zas aspoň pro představu co v tom motoru máš je to určo dostačující Jestli se v něčem pletu tak se omlouvám, přece už sem u brzdy rok a půl nestál, tak už mi spousta věcí utekla. Jinak plně souhlasím s těma brzdama na srazech, to je to samý jak grafy v některých časáchách, to je taky prdel, jak kdyby to maloval někdo od ruky

(reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 13:19 | Nahoru | #35
z-x-r> co máš těma grafama na mysli? Kawa tam nemá výkon v sérii, tak aby to bylo srovnatelné s koncovkou akrapovič má 162koní, výrobce udává 184, takže rozdíl 22koní. Honda tam má s akrapem 151koní a výrobce udává 172, takže jí chybí jen 21koníků, tak je na tom v podstatě o koně ještě líp v tom který z výrobců kecá...

1 reakcí na tento příspěvek malý výkon

14.9.2010 v 13:20 | Nahoru | #36
Klucííí - jen se chci poinformovat - přece žádnej výrobce vám neudává výkon na zadním kole - udává výkon na motoru ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 13:21 | Nahoru | #37
mischa638> Já jen píšu,co z těch brzd vypadlo,za hodnoty.Já mám psanejch 90kw..a je mi jedno,zda to má či ne..ono to jede i tak pěkně(já vím,srad jede líp.Mě o výkon už dávno nejde.Ale je fakt..čím víc,tím líp..jenže jak pro koho.

(reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 13:23 | Nahoru | #38

šmudla>Klucííí - jen se chci poinformovat - přece žádnej výrobce vám neudává výkon na zadním kole - udává výkon na motoru ne?



no a aby se to dalo nejak srovnavat tak obvykle software brzdy ten vykon prepocita na motor... spocte nejaky ztraty v prevodech atd a pak to pricte k tomu vykonu co "zmeri" na kole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 13:27 | Nahoru | #39
hans.kawa> tak já mám mít nějakých 89kw, ale pochybuju že bych je tam naměřil, kdybych naměřil 100koní(na motoru) u mojí motorky, tak budu plně spokojený Protože mi to fatk bohatě stačí jak to jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 13:28 | Nahoru | #40

mischa638>assassin> jo jasně, protože při doběhové zkoužce soft brzdy počítá s tím, že válec brzdy má nulové ztráty, že by se v podstatě při roztočení točil do nekočna ale tak zas aspoň pro představu co v tom motoru máš je to určo dostačující Jestli se v něčem pletu tak se omlouvám, přece už sem u brzdy rok a půl nestál, tak už mi spousta věcí utekla. Jinak plně souhlasím s těma brzdama na srazech, to je to samý jak grafy v některých časáchách, to je taky prdel, jak kdyby to maloval někdo od ruky



no ne uplne presne.. ztraty se tam muzou rozdelit na dve casti.. ztraty ktere zavisi na prenasenem vykonu.. zpusobene trenim v ozubeni, v loziskach....

a ztraty zavisle na otackach... arodynamicke ztraty kol,brodeni kol prvodovky v oleji atd

tuhle druhou cast ztrat zmeris pri dobehove zkousce, tu prvni ne, protoze motor ten valec nebrzdi vykonem stejnym jako ho roztacel...

samo ze model jde delat slozitejsi a slozitejsi...

1 reakcí na tento příspěvek malý výkon

14.9.2010 v 13:37 | Nahoru | #41
no ještě k těm mobilním stolicím - zatím co jsem viděl na srazech - už mám nám itku jenom k tomu větráčku kterej by tu motku mel chladit - absolutně nedostačující - spíná ventilátor na motocyklu - takhle se přece koně neměří...

(reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 13:39 | Nahoru | #42
assassin> aha, tak to sem nevěděl. Jako nějak do podrobna sme to zase nerozebírali, hlavní bylo aby sme pochopili princip na jakém brzdy fungují. Tak se rád dozvím zase něco nového a nechám se poučit

(reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 13:42 | Nahoru | #43

šmudla>no ještě k těm mobilním stolicím - zatím co jsem viděl na srazech - už mám nám itku jenom k tomu větráčku kterej by tu motku mel chladit - absolutně nedostačující - spíná ventilátor na motocyklu - takhle se přece koně neměří...



jo jasny, uchladit to je zaklad... ono treba suzuki uz na 90°C jede na pozmeneny mapy takze na motorce u ktery spina vetrak neco merit a nastavovat je mimo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 15:39 | Nahoru | #44

mischa638>hans.kawa> tak já mám mít nějakých 89kw, ale pochybuju že bych je tam naměřil, kdybych naměřil 100koní(na motoru) u mojí motorky, tak budu plně spokojený Protože mi to fatk bohatě stačí jak to jede

tý jo sto koníků na 638 jawě tak to chci taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 16:25 | Nahoru | #45
nerjan> no 638 není jediná motorka co mám

malý výkon

14.9.2010 v 18:20 | Nahoru | #46
Chlapi když už jste v tom. Nevíte kde bych mohl najít graf z brzdy Z750 rok 04-06. Díkes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 18:32 | Nahoru | #47

assassin>kazda moto se povede trosku jinak, aktualni fireblady 08+ zas jsou na tom motoricky hodne dobre...



no jo jenže se bohužel sere spojka jedna za druhou, nějak ztrácej dech nějak to hromadně svolávaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 18:34 | Nahoru | #48

hans.kawa>Já mluvil s klukem,co měl brzdu..Dnes už dělá jinou práci.Ale na hondy fest nadával..nejčastěji Fireobludy r.v.2000



ježíš to je zase argumet, já jsem mluvil o všeobecném lhaní výrobců a výkonu a tam prostě vede kawa , ale né nějaký já jednou kdysy slyšel mluvi s co dělal atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 18:35 | Nahoru | #49

RIKORR>no jo jenže se bohužel sere spojka jedna za druhou, nějak ztrácej dech nějak to hromadně svolávaj



vykon jde nahoru, vaha dolu... vyrobce musi delat kompromisy... v tomto pripade je na tom hur zivotnost no... ale ono co si budem povidat, lidi co si takove moto kupuji aby vyuzili potencial.. je nesetri:)

(reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 18:41 | Nahoru | #50

z-x-r>dobre kecam a jsem mimo misu...

Tak se podivej na tu tvoji kundu kunda cbr
A dale tvoje kecajici kawasaki zx10r 04

jak sam vidis chybi ji tam vice jak 20koni k realu...a to se namerilo vsude.

Vsimas si toho ze mam s tebou takovou praci a hezky jsem ti to ukazal...?
Toho by sis mel ale vazit
Jedina kunda co nekeca s vykonem a je tam je model 08 a vejs. a ten uz take jede.
Ted jsem ti asi posral tvuj vysneni sen co?



- ty vole malem jsem se podělal, ty z jednoho grafu motorky z roku 04-05 - nezjištěné kvality uděláš tento závěr, zeptej se někoho z brzou kdo udělal, navíc ten graf je udělán firmou kterýá se zabývá tuningem, tak že kdyby to nedávalo tolik kolik to má tak vždy může říst, ale teď po poladění to má stejně
- jako chválím tě za zpracování i snahu, ale důkazy jsou hodně neobjektivní a vyhodnocení těchto důkazů je ještě horší

malý výkon

14.9.2010 v 18:44 | Nahoru | #51
prostě pokud se nevyndá motor z motorky a nezměřízeto v rámu, tak zhoupnutí na brzdě je jen orientační jeto jako když se měří PH v bazénu, výkon je cca. 100 -150 PS , záleží na brzdě, kdo brzdí jak brzdí sání prostředí a spousty faktorů, když bude chtít tak naměří hovno a pokud si bude měřit svoji práci tak tam bude koní že se člověk nestačí divit

(reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 18:47 | Nahoru | #52

assassin>vykon jde nahoru, vaha dolu... vyrobce musi delat kompromisy... v tomto pripade je na tom hur zivotnost no... ale ono co si budem povidat, lidi co si takove moto kupuji aby vyuzili potencial.. je nesetri:)



- no bohužel to jde na vrub kvalitě honda už není co bejvala

1 reakcí na tento příspěvek malý výkon

14.9.2010 v 19:16 | Nahoru | #53
dnes sem mel moznost se svest na fazeru 1000 r.v 03 ma psanejch 105 kw a na odpych me to prislo skoro srovnatelny jak ta moje fzr 1000 r.v 88 namerenej muj vikon 101 koni tak pak komu verit,co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 19:43 | Nahoru | #54
ovec> tak pozor, zase si nepleť pojmy z dojmy. To že má psaných 105kw, ještě neznamená že je skutečně má, to za prvé, a za druhé, záleží na spřevodání, protože dle převodů máš výsledný kroutící moment na zadním kole, kdežto výkon je pořád stejný, ten převody neovlivňují. Teď nemyslím ztráty v převodech, ale to že když dáš převod do síly třeba (velkou rozetu dozadu) tak se ti pocitově zdá že má motorka větší "odpich" a to právě proto, žes tím převodem zvětšil krouťák na zadním kole, ale výkon je tam pořád stejný, jak kdyby to bylo zpřevované do rychla. Prostě můžeš mít 2 motorky s naprosto stejnýma motorama o stejném výkonu, budou mít stejné i podvozky, všechno, jen jedna bude spřevodovaná víc do síly a druhá víc do rychla, tak se ti bude zdát že jedna má větší odpich, ale to je dané větším krouťákem na zadním kole a ne výkonem motoru.

malý výkon

14.9.2010 v 19:48 | Nahoru | #55
to vim jen sem psal dojmi ale koukam ze se nedozvim jestly FZR daly vic vikonovych verzi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 19:52 | Nahoru | #56

mischa638>ovec> tak pozor, zase si nepleť pojmy z dojmy. To že má psaných 105kw, ještě neznamená že je skutečně má, to za prvé, a za druhé, záleží na spřevodání, protože dle převodů máš výsledný kroutící moment na zadním kole, kdežto výkon je pořád stejný, ten převody neovlivňují.


Nee. Výkon a točivý moment jsou vlastně jedno a to samé. Výkon je točivý moment násobený otáčkama.
W=(Mt*n*pí)/30
Při dosazování v Nm a kW platí toto:
W=(Nm*n)/9550

Takže na jedničku máš malé otáčky, ale velký točivý moment a tudíš malý výkon na kole a na šetku zas opačně. Vlastně měníš hnací sílu na kole. Na jedničku velká a na šetku malá.

malý výkon

14.9.2010 v 20:11 | Nahoru | #57
tak co stoho vypliva.

1 reakcí na tento příspěvek malý výkon

14.9.2010 v 20:11 | Nahoru | #58
Tak,vykon a tocivy moment motoru jsou porad stejne,ale diky prevodovce se dostava na zadni kolo pekna porce Nm. U litrovyho supersportu je to bezne na 1 rychlostni stupen kolem 1000Nm na kole a podle naprevodovani na 6ku jeste kolem 600-700Nm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 20:18 | Nahoru | #59
Poggy> jakto že nee? Pokud teď neberu ztráty, tak výkon na kole je pořád stejný jak na převodovce, nebo klice, ale otáčky máš jiné na klice, na převodce a taky na kole, a proto máš taky všude jiný moment abys zachoval tu rovnici Sice hodně zjednodušeně řečeno, ale je to tak. Ta hnací síla je moment a ne výkon. Proč myslíš že když dáš dozadu velkou rozetu že to de na zadní už za plynem bez spojky? Protože díky té změně převodu si kroutící moment na zadním kole, díky tomu má pak motorka víc síly, a víc táhne, ale koně tam máš pořád stejné. Co bysme za to všichni dali, kdyby šel výkon zvýšit pouhým zpřevodováním

(reakce na) malý výkon

14.9.2010 v 20:21 | Nahoru | #60
Murkin> přesně tak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupe unikatu v nemecku a nasledne ... [1, 2] Yamaha FZR 1000 Bougee 33 2.8.2022 v 21:57 Milosek.m
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 hauerj 7 16.6.2022 v 21:31 hauerj
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 mirek-x 7 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 MikyxC 7 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 MikyxC 13 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo


TOPlist