Uzavřeno 22.08.2010 v 13:51 uživatelem kocour1
Otevřeno 22.08.2010 v 14:18 uživatelem kocour1
Uzavřeno 22.08.2010 v 18:18 uživatelem kocour1
Naposledy editováno 06.07.2010 14:08:21
1 reakcí na tento příspěvek Feministky na motorkách
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Feministky na motorkách
trins>Dobrý den,
nedávno mi bylo 18 a už mám problém se zvrhlým chlapcem. Chodím ještě do školy a potkávám tak mnoho kluku. Porad za mnou jeden leze...je nebezpečný? jak se mu mam bránit??
a potom mam ještě jeden dotaz.... je pravda že když budu masturbovat, ze mi zmizí otisky prstu?? nebo se alespoň zdeformují?? a za jak dlouho??
předem děkuji za odpověď
vícve tady
saaaakra...a ja si uz chcela strcit prsty do kyseliny...dobrej napad ma ta holka
Krejca>hezký že to někomu došlo a ty komentáře tam se taky krásně pár lidí rozpálilo
ja se tam chodim bavit uz prez rok... jako ze kastrace je uriznuti ptaka a pri onanii si vysusis pater az se ti za chuze zlomi, to jsou jen takove slabe stripky
1 reakcí na tento příspěvek Feministky na motorkách
1 reakcí na tento příspěvek Feministky na motorkách
2 reakcí na tento příspěvek Feministky na motorkách
Naposledy editováno 21.08.2010 12:52:58
Che>Taky mám problém s přesným vymezením pojmu feministka, páč wony se wo to hádaj i samy mezi sebou každopádně je hodně bab, kerý maj motku, vibrátor a psa (kočku) a chlapa si už ani moc nehledaj - většinou sou to ty, co sou tak konfliktní a sobecký, že wo ně stejně lepší chlap nezavadí
Jedna moje bývala šefka si koupila kočku přesně vím proč
Che>Taky mám problém s přesným vymezením pojmu feministka, páč wony se wo to hádaj i samy mezi sebou každopádně je hodně bab, kerý maj motku, vibrátor a psa (kočku) a chlapa si už ani moc nehledaj - většinou sou to ty, co sou tak konfliktní a sobecký, že wo ně stejně lepší chlap nezavadí
Jak už jsem naznačil někde z kraje, feministky jsou dnes v podstatě všechny. Rozdíl je pouze v tom, že některé se k tomu hlásí, některé ne.
Ten jev, o kterém píšeš, to asi je z části i vedlejší produkt feminismu, ale nikoliv vědomý. Když vynecháš lesby a skutečně militantní feministky, tak většina žen, které se dnes k feminismu hlásí, se spíš zajímá o gender studies, a tam je dnes trend hledání rovnováhy, předefinování rolí muže a ženy apod. A spousta těchto feministek žije v relativně harmonických vztazích - třeba moje ségra.
Ovšem takový jakýsi zdegenerovaný feminismus vede k tomu, že některé ženy přehnaně akcentují svá práva - teď nemyslím ta zákonná jako spíš domnělá, aniž by přijímaly také nějaké povinnosti. V praxi to pak vypadá nějak takto:
1) Peníze, které přinese domů chlap, patří celé "rodině". Co vydělám já, je jenom moje.
2) Chlap je povinen nosit domů větší výplatu než já, protože jinak bych si ho nemohla vážit, ale já nejsem povinna vykonávat jakékoliv domácí práce
3) Chlap je povinen mne v dostatečné míře sexuálně plně uspokojovat, ale já se s tím budu milovat, jenom když budu chtít...
4) Když jde chlap s kamarády do hospody, znamená to, že na mě kašle. Měl by být doma a věnovat se mně nebo dětem. Ale já mám právo chodit minimálně jednou týdně na kosmetiku, dvakrát týdně na spinning a jedenkrát týdně na dámskou jízdu...
...a tak dál...
Naposledy editováno 21.08.2010 13:19:58
1 reakcí na tento příspěvek Feministky na motorkách
Josef Hausmann – Nahota feminizmu
ÚVOD
Nebojme se však. Toto učení je naštěstí už na první pohled příliš bláznivé, než
aby do života kdy uvedeno býti mohlo.
K. H. Borovsky´, Slovan, 1850: „Co je to komunismus?“
Na sveˇteˇ existuje spousta hnutı´ a organizacı´, ktere´ byly zalozˇeny s u´myslem prospeˇt ve sfe´rˇe
sve´ pu° sobnosti. Prˇehnany´m u´ silı´m, fanaticˇnostı´, ztra´tou soudnosti, zaslepenostı´ sve´ho boje a hlavneˇ
neuprˇı´mnostı´ protagonistu° a jejich touhou po „korytech“ vsˇak tato hnutı´ veˇtsˇinou proka´zala medveˇdı´
sluzˇbu nejen sve´ veˇci, ale jimi napa´chane´ sˇkody daleko prˇesahujı´ pu°vodneˇ vytcˇenou sfe´ru. Jako prˇı´klad
uved’me komunisty, kterˇı´ pu° vodnı´ (naivneˇ) vznesˇene´ altruisticke´ cı´le prˇekroutili do totalitnı´ho u´ tisku,
nebo neˇktere´ ekologicke´ aktivisty, kterˇı´ ve sve´mzanı´cenı´ bra´nı´ stavbeˇ da´lnic a tı´m prˇispı´vajı´ ke znecˇisˇteˇnı´
globa´lnı´ho ovzdusˇı´ zplodinami z milionu° litru° pohonny´ch hmot spa´leny´ch navı´c na „okreska´ch“ (o
zmarˇeny´ch lidsky´ch zˇivotech navı´c ani nemluveˇ). A to je take´ prˇı´pad modernı´ch feministek, ktere´
pu° vodnı´ (prˇiznejme si vznesˇenou) mysˇlenku prˇizna´nı´ obcˇansky´ch pra´v i zˇena´m zneuzˇily a prˇekroutily
v ucˇenı´ namı´rˇene´ v konecˇne´m du° sledku proti zˇena´m samotny´m.
Za´kerˇnost (a proto i velka´ u´ speˇsˇnost) podobny´ch hnutı´ spocˇı´va´ v tom, zˇe majı´ ve sˇtı´tu napsa´no neˇco
jine´ho, nezˇ o co vlastneˇ usilujı´. A tak stejneˇ naivneˇ jako miliony obcˇanu° volily a volı´ komunisty („Vzˇdyt’
rˇı´kajı´, zˇe jim jde jen o nasˇe blaho a spravedlnost.“), se podporˇı´ ekologicke´ iniciativy („Vzˇdyt’ chteˇjı´ jen dobro
pro prˇı´rodu!“) a podle stejne´ho sche´matu vla´da schvaluje i jeden feministicky´ protidemokraticky´ za´kon
za druhy´m v dobre´ vı´rˇe: „Vzˇdyt’je to pro dobro nejme´neˇ poloviny nasˇı´ populace“.
To vsˇak nenı´ pravda. Modernı´ feminismus je ideologie s cı´lem zı´skat moc pod pla´sˇtı´kem starosti
o osud zˇeny. Je umeˇle vytvorˇena´ tou cˇa´stı´ zˇenske´ populace, ktera´ – nenaleznuvsˇi smysl zˇivota ve sve´
zˇenskosti – se snazˇı´ strhnout ostatnı´ zˇeny do sve´ propasti nezˇenskosti podsunutı´m umeˇle vytvorˇeny´ch
proble´mu° . Odstraneˇnı´m teˇchto „proble´mu° “ chteˇjı´ tyto spasitelky zachra´nit sveˇt prˇed za´hubou, a tı´m se
jejich „boj“ sta´va´ svatou veˇcı´ se vsˇemi atributy netolerantnosti a nena´visti, ktere´ se sebou nese kazˇda´
svata´ va´lka. Mysˇlenka zavrzˇenı´ muzˇe ale nemu° zˇe by´ t prospeˇsˇna´ nikomu – zˇena´m nejme´neˇ. Dnesˇnı´
feministky ukradly slovu feminismus jeho pu° vodnı´ smysl a vytva´rˇı´ tak falesˇne´ zda´nı´, zˇe jejich „boj“ je
bojem za za´jmy vsˇech zˇen. Ukradly jej i feministka´m klasicky´m, ktere´ svy´ch cı´lu° dosa´hly jizˇ prˇed sto
lety a jejichzˇ spolecˇensky´ prˇı´nos byl pozitivnı´. To se ovsˇem neda´ rˇı´ci o dnesˇnı´m anti-freemarket feminismu
(zvany´m te´zˇ radika´lnı´, modernı´, socialisticky´ cˇi militantnı´), ktery´ pod rousˇkou „rovnou sˇanci zˇena´m“
stavı´ na hlavu (pomocı´ vla´dnı´ch ediktu° ) trzˇnı´ mechanismy i zˇenskou prˇirozenost. Nenı´ divu, zˇe modernı´
feministky s teˇmi klasicky´mi nesouhlası´.
Modernı´mi feministkami hojneˇ uzˇı´vany´ pojem militantnı´ je cˇesky bojovny´. „Bojuje“ se, jako vzˇdy, za
„vı´teˇzstvı´ pokroku“ a my vı´me, kam tyhle boje vedou. Kdyzˇ se s autorem v ra´diu setkala panı´ militantnı´
feministka Eva Hauserova´ aneb Johana Sukova´, cı´tila se, jak pravila, „deˇsneˇ militantneˇ“. Hru° za dy´chala
z prˇedstavy, zˇe by se takto nechaly zmanipulovat vsˇechny zˇeny.
Apropos – aneb. Modernı´ feministky nejen zˇe ta´pou, za co vlastneˇ bojovat, jaky´m zpu° sobem, cˇi -jak
jsme pra´veˇ videˇli -jak se vlastneˇ jmenovat. Ony ani neveˇdı´, jak sva´ dı´la nazvat. Posud’te sami – vCˇ R je
dostupna´ na´sledujı´cı´ feministicka´ literatura:
Carola Biedermannova´: Mstiva´ kantile´na aneb Rigor magoris aneb feministicky´ na´rˇez. IvoZˇ elezny´,
Praha 1992
Riane Eislerova´:Cˇ ı´sˇe a mecˇ, agrese a la´ska anebZˇ ena a muzˇ v pru° beˇhu staletı´. Nakl. Lidove´ noviny,
Praha, 1995.
Eva Hauserova´ (aneb Johana Sukova´): Jsi prˇece zˇenska´ aneb Maly´, lehce feministicky´ ra´dce. Grada,
Praha 1998
Vale´rie Solans: Scum manifeste anebSˇ lem manifest. Votobia, Praha 1998.
Na´m chlapu°m je, pochopitelneˇ, cela´ tahle feministicka´ sˇasˇka´rna k smı´chu. Nepodcenˇujme vsˇak jejı´
du° sledky. O vysˇinute´m „sexual harassmentu“ uzˇ slysˇel jisteˇ kazˇdy´. Ten na´s zatı´m tak pa´lit nemusı´ –
holt, kdyzˇ jeden Americˇan je schopen za neˇco takove´ho odsoudit druhe´ho, dobrˇe jim tak. U na´s stacˇily
feministky zatı´m prosadit novelu Za´konı´ku pra´ce s nic nerˇı´kajı´cı´m – a proto dvousecˇny´m – textem o
„nezˇa´doucı´m chova´nı´ sexua´lnı´ povahy na pracovisˇti“ (novela §7, za´kon cˇ. 657 1965 Sb). Horsˇı´ vsˇak je,
zˇe pro utisˇenı´ veˇcˇne´ feministicke´ nespokojenosti se schvalujı´ sta´le nove´ ryze zˇenske´ za´kony (vysoce
postaveny´mi muzˇi, kterˇı´ chteˇjı´ mı´t pokoj). Danˇovy´ poplatnı´k tak financuje zˇenske´ instituce a jejich
1
vy´mysly namı´rˇene´ proti neˇmu same´mu.
Hlavnı´ pohromou, kterou s sebou modernı´ feminismus prˇina´sˇı´, vsˇak je podneˇcova´nı´ zˇen k rozvodu
nebo k samostatne´mu materˇstvı´, k vysˇachova´nı´ otce z u´ cˇasti na vy´choveˇ dı´teˇte a destrukce klasicke´
rodiny. To ma´ katastrofa´lnı´ na´sledek v podobeˇ statisı´cu° deˇtı´ vyru° stajı´cı´ch bez vlivu otce. Statisı´ce deˇtı´
jsou vychova´va´ny polovicˇateˇ, statisı´ce deˇtı´ budou mı´t v pozdeˇjsˇı´m veˇku potı´zˇe se sexua´lnı´ orientacı´,
nebot’nemeˇly mozˇnost dostatecˇneˇ poznat oba rodicˇovske´ po´ ly. Statisı´ce deˇtı´ vstrˇeba´vajı´ pouze zˇenskou
hierarchii hodnot, a tı´m je jim zadeˇla´va´no na to, aby byly ve sve´m budoucı´m manzˇelstvı´ cˇi partnerstvı´
zrovna tak nesˇt’astne´ a citoveˇ zmrzacˇene´, jako jejich matky. Jejich deˇti a deˇti jejich deˇtı´ s vysokou
pravdeˇpodobnostı´ v zˇivoteˇ nepoznajı´, co je to u´ plna´ rodina. Feminismus neskry´va´, zˇe je namı´rˇen proti
tradicˇnı´ rodineˇ – a zde prˇesta´va´ vsˇechna legrace. S mrazenı´m v za´dech slysˇı´me parafra´zi Marxova
Manifestu: Vyty´ka´te na´m, zˇe va´m chceme rozvra´tit rodinu – a to take´ chceme!
Naposledy editováno 21.08.2010 13:54:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Feministky na motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Feministky na motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Feministky na motorkách
Che>Repulsion> ale dá
Já nevím, co vidíš Ty, ale já tam vidím nějakou "šifru"1 reakcí na tento příspěvek Feministky na motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Feministky na motorkách
Che>Tady je to volně
www.ambike.com/storage/hausmann_josef_nahota_feminismu.pdf
Ten text je ovšem dalším dokladem Hausmannovy neserióznosti a bulvárnosti - vybral si s feminismu jednu poměrně specifickou odnož a vztáhl to na celou skupinu, protože se mu to hodí do krámu.
Reprezentací českého feminismu jsou přitom tyto stránky: http://www.genderstudies.cz/
Jsou tam k dispozici různé texty, které umožní získat představu o tom, čím se tyto ženy zabývají. Se vším asi souhlasit nebudeme, ale do Hausmannovy představy to má daleko.
Zcela namátkou jsem našel třeba tento dokument: http://www.feminismus.cz/download/reproprava.pdf, kde autorka mimo jiné kritizuje úroveň sexuální výchovy na školách a cituje tam, jaké blbosti se děti kolikrát učí:
GENDEROVÉ STEREOTYPY
Genderové stereotypy se stále prolínají celou společností a tudíž i vzdělávacím systémem. Objevují se rovněž v sexuální výchově. Jedním z cílů efektivní sexuální výchovy by mělo být genderové stereotypy bourat; často tomu tak bohužel není. Snaha o potlačení genderových stereotypů v sexuální výchově může přispět k podpoře odpovědného rodičovství a partnerství, sdílení rodičovských rolí či posilování aktivní péče o děti nejen u žen, ale i mužů.
Genderově nestereotypní sexuální výchova rovněž posiluje odpovědné sexuální chování nejen u dívek, ale i chlapců, předchází násilí v intimních vztazích a rozvíjí jejich znalosti v této oblasti.
Zde zmíněné genderové stereotypy jsme nalezli v literatuře (knihy
a internet), která je určena jak dětem, tak rodičům:
„Chlapci považují za důležité fyzické kouzlo a cítí, že je přitahuje
sexualita. Děvčata zase mají sklony ke snění a snadněji se poddají milostným citům.“ (Joyeux, 2000)
Výrok o chlapcích jako o „tvorech sexuálních“ a dívkách jako „tvorech citových“ vytváří dojem „mužské neovladatelnosti sexuálního pudu,“ čímž jsou celospolečensky ospravedlňované jejich násilné sexuální činy páchané na ženách. Je nezbytné tento stereotyp o mužské „pře-sexualizované“ psychice systematicky bořit a vychovávat chlapce k zodpovědnosti za sexuální chování. Chlapci jsou schopni zodpovědného chování do stejné míry jako dívky.
„Veďte je k rozlišení shod mezi kluky a holčičkami, kluci nosí kalhoty,krátké vlasy, zajímají se o auta a stavebnice, často se perou. Holčičky často nosí culíky, sukně nebo zástěry a hrají si více s kočáry a panenkami.“ (Javůrková, Alena – www.skolaonline.cz)
Dívka → nejprve citový vztah a pak sex. Kluci → nejprve sex a pak city. (zápisky z hodin sexuální výuky)
STEREOTYPY
SV se často míjí účinkem, protože děti vychovává ke stereotypům, vyučující se snaží žákům a žákyním zakazovat a přikazovat, často moralizují. Již sám fakt, že sexuální výchova je zařazena do výchovy rodinné je velmi stereotypní. „Rodičovství je zde považováno za základní hodnotu a cíl každého jedince.“ (Uzel, 2006)
„Ve vašem věku (14 – 15) jistě neriskujete, že se nakazíte AIDS. To až později.“ (Joyeux, 2000) – Tato věta jednak není pravdivá a zároveň potírá jeden z principů SV a to obeznámit mládež o sexuálně přenosných chorobách dříve než začnou praktikovat sexuální
styk s druhou osobou.
17 % žáků/-kyň si myslí, že homosexuály je třeba léčit. U chlapců je to dokonce 24 %. To vypovídá o chlapecké školní kultuře, která není v tomto směru rodiči kultivována. (Lukšík a Lukšíková – http://www.rodicovstvo.sk/)
„Prvním krokem ke vzniku rodiny je sňatek dvou lidí, muže a ženy,kteří se milují, chtějí být spolu celý život a chystají se spolu mít svoje děti.“ (Javůrková, Alena – www.skolaonline.cz) Tato věta opomíjí homosexuální formu spolužití, dále dvojice, které nechtějí vstoupit do manželského svazku nebo neplánují či nemohou mít děti.
Mnoho učitelů a učitelek vychovává děti k tomu, že proti AIDS mohou bojovat jen tím, že nebudou často střídat partnery nebo budou mít čistě monogamní vztah. Tato výchova vede
studenty/-ky k názorům, že postižení HIV žijí nemorálně (častý pohlavní styk, berou drogy) a nemotivuje je k HIV testům. Žáci a žákyně mají pocit, že oni, protože jsou „morální“, jsou nenakazitelní.
Daleko účinnější je výchova k bezpečnému sexu.
Onemocnění AIDS je často dáváno do souvislosti s homosexualitou. Heterosexuální jedinci jsou ovšem touto nemocí ohroženi stejně.
Celková tabuizace masturbace – je nutné vést chlapce i dívky k odtabuizování různých sexuálních témat, aby byli schopni o nich otevřeně mluvit a přestali se vnímat kvůli určitým projevům své sexuality jako „nenormální.“
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Feministky na motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Feministky na motorkách
Che>Repulsion> Hele, neber to osobně, ale neleží Ti Hausmann poněkud f žaludku, páč je na literárním poli úspěšnější než Ty??
To by mi muselo v žaludku muselo ležet lidí Já hlavně už deset let nic v této oblasti nepodnikám a těžko říct, zda ještě někdy budu. V tom je hlavní problém.
Já myslím, že řadu věcí docela vystih i gdyž zdaleka nejsem jeho nekritickej obdivovatel, tak ho dost respektuju
O tom už jsme se bavili. Spoustu věcí převzal z "lidové slovesnosti" a ty další podle mě nebylo až tak těžké "vystihnout" (ale přiznávám, že čerpám pouze z různých ukázek, které mě ovšem nepřesvědčily, abychom obětoval čas na přečtení celého "díla".) Když to hodně přeženu - on ten Adolf v Mein Kampfu taky spoustu věcí vystihl. Jde ale o to, jak s tím dál pracuješ. Hausmanna lze vnímat jako protipól Biedermannových a spol. - což je ovšem také bulvár
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Feministky na motorkách
Che>Repulsion> Gdysi sme to probírali a řekls něco ve smyslu - Hausmanna nečtu, páč sou to nesmysly
Museli bychom to dohledat, ale myslím, že jsem tehdy říkal totéž, co teď
Podle mě odpozorovat určité jevy, které jsou navíc docela nápadné, není nic moc těžkého. Kumšt je nějak adekvátně je analyzovat a vyvodit z toho odpovídající závěry. Z toho, co jsem zatím od Hausmanna četl jsem se:
1) nedozvěděl nic, co bych sám nevěděl či nepozoroval
2) nezískal žádný podnět, který by mě přiměl se nad něčím zamyslet, něco přehodnotit apod.
Přiznávám, že jsem na "literaturu" tohoto typu lehce alergický. Začalo to tím "Proč ženy neumějí číst v mapách..." - u kamaráda jsem si přečetl jednu pasáž, která se mi zdála naprosto skvělá a hrozně jsem se u toho bavil. Tak jsem knihu zakoupil a zjistil, že ona už nic jiného nenabízí - že jen furt dokolečka omílá to samé a buduje stereotypy.
Sice tu a tam také utrousím nějaký ten stereotyp - i na adresu žen - ale to je tady na fóru, kde se to moc vážně samozřejmě nebere. Kdybych o tom chtěl napsat knihu, přistupoval bych k tomu rozhodně jinak. A máš pravdu - takovou knihu by četlo podstatně méně lidí, než ty Hausmannovy, protože spousta lidí má odjakživa ráda zjednodušené odpovědi - zvlášť, když jsou vodou na jejich mlýn.