globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák x výkon
18.6.2010 v 22:17
Zdravím, dneska jsem namontoval laďák (Creptus, zvuk parádní) ale je teď sršeň takový línější a hůř jde do otáček. Takže se chci zeptat, co s tím. Seřídit směs nebo ještě něco? A kolik asi tak za to vypláznu? Pojedu za mechanikem ale chci se už tady předem trochu informovat, díky.

Laďák x výkon

20.6.2010 v 16:07 | Nahoru | #31
saly.pce-> Jo tak to se vám podařilo Cena parádní a provedení taky

Laďák x výkon

20.6.2010 v 19:33 | Nahoru | #32
Zdravím, já a celé mé okolí ma Creptus a nikomu to pomaleji nejde.Je to jen pocit z toho že je to hodně hlasitý a ty si mylsíš že musíš letět a ono to tak není z počátku se mi to zdálo taky. Spotřeba zůstane stejná.Jen si častěji hlídej olej olej.

(reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 19:33 | Nahoru | #33
Eddie666> Přesně to si představuju(dunivý zvuk) Origo neni skoro slyšet Měl jsem v plánu jinou značku, ale za ty hrachy udělá si myslím dobrou práci i Creptus.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

20.6.2010 v 19:49 | Nahoru | #34
Haurex-> Jaký to má vliv na olej?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

20.6.2010 v 19:52 | Nahoru | #35
Vítěr-> Jo práce fakt pěkná, u jiných značek se mě nelíbí ty barevné nálepky jako logo, Creptus ji má pěknou, stříbrnou, nevyniká tak moc a nekazí pak ten nablýskaný nerez

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

20.6.2010 v 20:54 | Nahoru | #36
Já jsem s Creptusem taky naprosto spokojen, koncovku sem chtěl podobného tvaru jako originál což se splnilo na 100procent no a zvuk je úžasný, ještě jednou dík :), pardon za OT :)

(reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 21:31 | Nahoru | #37
Eddie666> Napiš prosím tě jaký jsi vzal průměr a jestli ovál nebo kulatý. Chci ho hlavně kvůli zvuku a ten ty jak říkáš máš super !Tak ať vím co mám obědnat.

(reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 21:33 | Nahoru | #38

Walda_Zephyr>Já jsem s Creptusem taky naprosto spokojen, koncovku sem chtěl podobného tvaru jako originál což se splnilo na 100procent no a zvuk je úžasný, ještě jednou dík :), pardon za OT :)



Super, tak to jsme rádi, že jsi spokojený

Laďák x výkon

20.6.2010 v 21:37 | Nahoru | #39
Tu koncovku na Kawasaki Zephyr jsem viděl až z fotek a musím kolegu pochválit, jak se mu povedla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 21:42 | Nahoru | #40

saly.pce>Zdravím, pokud je to karburátorová verze, je potřeba dojet na seřízení a to téměř vždy.



Jak to probíhá, co to stojí, kdo mi to udělá? Díky

2 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

20.6.2010 v 21:43 | Nahoru | #41
Vítěr-> kulatý průměr 114 mm, stejně jako origo, ale byl trošku problém ho napasovat, musíš si s tím pohrát, budu se snažit co nejdřív nafotit a udělat videjka Kdyby tam kua furt nechcalo

(reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 21:55 | Nahoru | #42

carlos38>Jak to probíhá, co to stojí, kdo mi to udělá? Díky



\nejjednodušší je originální servis, cenu ti nepovím, všude to je jiné.

(reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 21:58 | Nahoru | #43

Eddie666>Vítěr-> kulatý průměr 114 mm, stejně jako origo, ale byl trošku problém ho napasovat, musíš si s tím pohrát, budu se snažit co nejdřív nafotit a udělat videjka Kdyby tam kua furt nechcalo


Tak to se těším až to sem hodíš.Jsem zvědavý na ten zvuk.No musí to být nádhera oproti origo.Slyším samou chválu skoro.

(reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 22:01 | Nahoru | #44
Eddie666> Problém napasovat? Jak to? Máš na tvůj ročník ne?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

20.6.2010 v 22:11 | Nahoru | #45
Vítěr-> jj to jsem samozřejmě udal jaký mám ročník, ale průměr svodu byl o 3 desetinky mm větší než vnitřní průměr mezisvodu, takže jsem to musel víc naříznout aby to šlo nasunout, pak samozřejmě úchytka laďáku je jinak řešená než u originálu takže mála kolize s podsedlovým plastem, musel jsem trošku pilovat, bylo to také dáno tím, že tam nemám blatník a blinkry mám uchycené hned u světla ( šak se kuknite na profil), takže jsem výfuk musel dat dál od motorky, vzniklo mě tím pádem hodně problémů, ale vše vyřešeno a už dělám kravál po Kyjově

Laďák x výkon

20.6.2010 v 22:33 | Nahoru | #46
Děláme napojení koncovek na těsno, aby to velmi dobře sedělo.

(reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 23:30 | Nahoru | #47
Eddie666> Hlavně, že jsi spokojenej. To, že jsi musel pilovat, řezat a upravovat je podle tebe super? Tak to je podle mě hnus . To se na mě nezlob.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

20.6.2010 v 23:56 | Nahoru | #48
Hummer-> asi jsi špatně četl, mě zavazel blinkr, kvůli tomu je výfuk víc do boku a proto došlo ke konfliktu držáku s plastem, chápeš? Mít blinkry tam kde mají být tak vše sedí. Nemůžu dopředu vědět jak to bude sedět, za moje blinkry výrobce nemůže

Naposledy editováno 20.06.2010 23:59:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 08:39 | Nahoru | #49
Eddie666> OK a co průměr roury? Ale dobá, za ty prachy to jde, protože cena je vždy až na prvním místě a my češi si umíme poradit. Nic proti českým výrobcům těm fandím. Jen je trochu škoda, že nemá homologaci pro provoz na českých komunikacích. Nebo se pletu?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

21.6.2010 v 09:34 | Nahoru | #50
Eddie666: jediný zásadní problém co ti to může udělat je rozhodit volnoběžnou směs..S origo vzduch. filtrem od Hondy to bylo u mě všechno v cajku, s replikou (Hiflo) jsem musel šáhnout na volnobežnou směs..A to z původných 2,5 ot na 4..(u tebe se to bude lišit, protože ještě starší hornet má jiný otryskování)..Než bych cokoli někam vezl zkus po půl otáčkách přidat a vyzkoušet..Pokud se to ani po 1-1,5 otáčce nezlepší (čemuž nevěřím) pak si zajeď na brzdu..Od volnoběhu po zhruba 3tis otáček jedou karbíky z části na volnoběžnou směs..To jestli je špatná se dá lehko zjitit..Zkus jet třeba na 2ku kolem 4000rpm zavři plyn a prudce otevři, jestli bude mít motor tendenci se zadrhnou (přidusit) může zato právě volnobežná směs.

(reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 09:47 | Nahoru | #51

saly.pce>To by mě zajímalo, kdy ty se už probereš Laděné koncovky je jen pojem. Jsou laděné svody a otevřené koncovky. Stav se na kafe a probereme to, protože tady píšeš bludy. To že připltiíš desítky tisíc za světovou značku neznamená, že dostaneš laděnou koncovku. Dostaneš stejně otevřenou koncovku jako od jakéhokoliv jiného výrobce. Zkus si někdy vzít například Akrapovič koncovky pro R1 a podívej se skrz a pak něco tady povídej.

Ach jo, ty jsi fakt nenapravitelný. Ale chápu, máš špatnou zkušenost...



Neber to osobne, ale me by zase zajimalo, jestli Ty jsi uz pochopil, co znamenaji ladene svody? :D:D:D:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 11:14 | Nahoru | #52

Hummer>Eddie666> OK a co průměr roury? Ale dobá, za ty prachy to jde, protože cena je vždy až na prvním místě a my češi si umíme poradit. Nic proti českým výrobcům těm fandím. Jen je trochu škoda, že nemá homologaci pro provoz na českých komunikacích. Nebo se pletu?



Nepleteš, ale na první kolo homologací jdeme už příští měsíc, tak drž palce

(reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 11:16 | Nahoru | #53

..Roko..>Eddie666: jediný zásadní problém co ti to může udělat je rozhodit volnoběžnou směs..S origo vzduch. filtrem od Hondy to bylo u mě všechno v cajku, s replikou (Hiflo) jsem musel šáhnout na volnobežnou směs..A to z původných 2,5 ot na 4..(u tebe se to bude lišit, protože ještě starší hornet má jiný otryskování)..Než bych cokoli někam vezl zkus po půl otáčkách přidat a vyzkoušet..Pokud se to ani po 1-1,5 otáčce nezlepší (čemuž nevěřím) pak si zajeď na brzdu..Od volnoběhu po zhruba 3tis otáček jedou karbíky z části na volnoběžnou směs..To jestli je špatná se dá lehko zjitit..Zkus jet třeba na 2ku kolem 4000rpm zavři plyn a prudce otevři, jestli bude mít motor tendenci se zadrhnou (přidusit) může zato právě volnobežná směs.



Konečně věcná připomínka Díky za ní, i já jsem díky ní nyní o něco chytřejší. Díky....

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

21.6.2010 v 13:56 | Nahoru | #54
..Roko..-> Konečně návrat k tématu díky, zkusím

Laďák x výkon

21.6.2010 v 19:58 | Nahoru | #55

Zkus jet třeba na 2ku kolem 4000rpm zavři plyn a prudce otevři, jestli bude mít motor tendenci se zadrhnou (přidusit) může zato právě volnobežná směs.


Tak to jsem dnes vyzkoušel a nic, reakce je okmažitá, bez přidušení. Byl jsem u mechanika, zatím nemá čas ale říkal že mě to pak udělá, takže si chvíli počkám, zas tak hrozně to nejede. Jinak přidal jsem už videa a fotky na profil

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

21.6.2010 v 20:48 | Nahoru | #56
Výhoda velkého hluku:

1. Nemusím troubit
2. Když nespím v noci já, nebude spát ani sídliště, kde bydlím
3. O 100% vyšší výkon (a když ne, tak to aspoň tak vypadá)
4. O 100% vyšší ego
5. Budu oblíben u matek se spícími dětmi v kočárku
6. Doma budu mít včas jídlo na stole, protože budou slyšet můj příjezd dostatečně dopředu
7. Bojuji tak proti skladbě "Reklama na ticho", která se mi nelíbí
8. Dám vydělat výrobci prázdné roury
9. Při cestě do země, kde "laďáky" netolerují, to bude super adrenalin (chytí? nechytí?)
10. Mohu se skvěle pohádat v STK o (ne)homologaci

Chci ještě tišší výfuk, než mám! (seriový Fazer) A klidně do mě! Nic si z toho nedělám

PS: Nezpochybňuji význam rezonančně(!!!) laděného výfuku u dvoudobého motoru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 21:08 | Nahoru | #57
Rob2> A proč do tebe? Však tvůj názor je zcela v pořádku. Vždy budou 2 strany a jinak tomu nikdy nebude

(reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 21:19 | Nahoru | #58
Eddie666> Díky za info

(reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 21:20 | Nahoru | #59

saly.pce>Nepleteš, ale na první kolo homologací jdeme už příští měsíc, tak drž palce

Tak na to si asi počkám. Doufám, že se tam moc nezvedne cenovka!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

21.6.2010 v 21:31 | Nahoru | #60

saly.pce>Rob2> A proč do tebe? Však tvůj názor je zcela v pořádku. Vždy budou 2 strany a jinak tomu nikdy nebude



saly.pce: Tak dík za pochopení. Fakt rachot moc nemusím. Upřímně: Na skútru (městské přibližovadlo) laděný výfuk máme. Homologovaný (dle dokladu, ale věř tomu). Nárůst ze 7.200 na 8.900 ot./min. a adekvátně k tomu rychlost. Ale je mi až trapně a zavírám plyn, když jedu okolo matky tlačící kočárek. Také by mě sr.l debil, který by mi vzbudil spící dítě! To (bohužel) pochopí až ti starší, kteří to mají s dětmi za sebou.

Naposledy editováno 21.06.2010 21:31:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist