globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlastní výroba výfuku
 
6.2.2007 v 22:18
zdarec. poradí tady někdo ?? možná si ťuknete na čelo .... mám zkušenosti a možnosti - práce s karbonem - kevlarem, možnosti výroby z nerezu ..... - kombinovat tyto činnosti a práce. chci si zkusit vyrobit na zkoušku výfuk. nebude to podle mého nic složitého - jde jen přijí ta no, jak to má být uvnitř poskládané a )neříkejte abych nějaký rozdělal - to není rada :puke: ) co tam vlastně má všechno být ... vím že je to blbá otázka a hlavně co vlastně dělá výfuk a navíc laděný výfuk výfukem ... nemá někdo odkaz nebo schéma takového nějakého kousku - nebo radu co by uvnitř mělo být a jak je to zkrátka poskládané ?.. možné to skončí v propadlišti dějin ... ale co kdyby .. :P pak dám vědět .. díky pokud někdo něco poradí. hojas. : jinak mám na mysli samozřejmě 4takt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku

8.2.2007 v 16:33 | Nahoru | #31
Davátor> Jen bych dodal že ty peníze se vyplatí investovat spíš do doladění na brzdě *yes* I když samozřejmě lehoučkej titanovej Akrapovič je moc fajn :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku

8.2.2007 v 16:52 | Nahoru | #32
:lol: :thmubup: Vespa> Akorad to pak boli kdyz lehnes na stranu vyfuku :) Leda koupit sporta s vejfukem pod sedlem :thmubup:

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

8.2.2007 v 16:55 | Nahoru | #33
No a kdyz jsme u vyfuku tak me jeste reknete jestli mate zkusenosti jestli kdyz dam ladak mam koupit KNko?Jestli je velkej rozdil jen na motce s ladaken bez KNka a pak s KN? A jestli je taky pravda podle rozsirenyho pravidla ze strikacka si s tim poradi ze neni zas tak treba cjodit na brzdu?... Vposledni dobe jsem slysel rozporuplne nazory *yes*

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

8.2.2007 v 19:23 | Nahoru | #34
karf>tak si to hydro jeste radsi zopakuj, pac to co pises je spatne :D prece aby ta B.R. platila tak kdyz jednu velicinu zvetsis, druhou musis snizit a ne obe snizit nebo zvetsit :shy:

Vlastní výroba výfuku

8.2.2007 v 19:40 | Nahoru | #35
K průměru vnitřní trubky - na grafech RSV s Arrowama bylo vidět, že po nasazení homologační vložky se místy zvednul výkon a vyrovnala se křivka

Vlastní výroba výfuku

9.2.2007 v 18:16 | Nahoru | #36
tak jo. snad tady toho bylo řečeno dost. tak to zkusíme ... hojas všem . kdyby si ještě někdo na něco vzpoměl důležitého tak sem s tím.

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

9.2.2007 v 18:37 | Nahoru | #37
*nuclearB*> napsal jsem mailika a pak spojil telefonicky http://www.vyfukytenax.cz/
a reagovali temer okamzite ,termin dodani 7- 14 dni nechal jsem si to poslat na dobírku , cena vyfuku + část koncovky na yamahu xtz 750 ST 6700 kč s dph.

2 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku

9.2.2007 v 23:24 | Nahoru | #38
Zůžení by mělo teoreticky přidat v nižších ot. a ubrat na vrcholu a naopak.
Proč se asi dělá přívěra typu EXUP apod?

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

9.2.2007 v 23:30 | Nahoru | #39
Tom6gsxr> Ta se dělá u vysokootáčkových motorů. Protože jsou vačkama časované na výkon ve vysokých ot., tak v nízkých otáčkách to moc nefunguje a plyny předčasně unikají, tak se to trochu kompenzuje tou přívěrou.

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

9.2.2007 v 23:39 | Nahoru | #40
U GSX-R si stříkačka poradí s filtrem i komplet výfukem.
Náhodou jsem včera pročítal manuál a jestli jsem to dobře pochopil, tak ECM má naprogramováno 8 různých palivových map, takže se umí přizpůsobit.

2 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku

12.2.2007 v 06:35 | Nahoru | #41
Tom6gsxr> Jasně pokud máš stříkačku s lambdou tak mašina většinou laďák bez problémů překousne to je docela logický :)

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

12.2.2007 v 11:03 | Nahoru | #42
No a jak velkej to je rozdil pri jizde?Jde mi o to ze mam ladak a nevim jestli poridit otevrenej filtr?Jak velkej dopad bude mit filtr na jizdu?Ted nemyslim tech. veci treba jako ze se to doporucuje dat filtr kdyz poridim ladak a tak.

2 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku

12.2.2007 v 13:07 | Nahoru | #43
Ja mam na svym SRADovi KNko a otevrenej vyfuk(dokonce jsem ho oteviral a po vate ani pamatky, takze si dokazete predstavit ten kraval :) ), ale musel jsem pretryskovat karbose, aby stihali krmit. Ale je fakt, ze ted mam vpredu o koolecko na rozete vic a zveda se mi za plynme sam i na dvojku. Resp zvedal, ted mam motor v hajzlu :) Ale brzy bude jiny a snad to pojede stejne. Ja mam na masine rad, kdyz rve, co muze, ono se to obcas hodi a to nejenom v kolonach...

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

12.2.2007 v 14:24 | Nahoru | #44
Petan-GSX-R> joo jooo tak jak říkáš *yes* musí to bejt pořádnej rachot aby všichni plechovkáři věděli, že teď jedu já :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku

12.2.2007 v 20:42 | Nahoru | #45
*nuclearB*>hlavne ty dirky v v te vnitřni ttrubce nesmi byt vetši než 3 mm jinak ta vata vyleti ven a nejlepši je ta vata co vypada jak tkusty hadr a ješte me zajima jal udelaš ty ucpavky

1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku

12.2.2007 v 21:13 | Nahoru | #46
gsxr> jo no ty jsou nejsložitější ale pokud máš známýho co vaří TIGem tak je to v pohodě :cool: škoda že jsem zatím narazil jen na jednoho ale s tím je domluva na... :puke:
Teda samozhřejmě pokud tam nechceš mít zkosení to už je o něčem jiným.

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

13.2.2007 v 00:02 | Nahoru | #47
MíraGSX>Ono to ale lambdu nemá :) Ha

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

13.2.2007 v 18:00 | Nahoru | #48
Petan-GSX-R>No ze sem tak smely nepochopil jsem - "Ale je fakt, ze ted mam vpredu o koolecko na rozete vic" - Vysvetli mi to prosim ;) A co ti udelalo takovy rozdil?To KNko a ladak nebo ty veci s tema koleckama a rozetou? Dik

Vlastní výroba výfuku

14.2.2007 v 09:33 | Nahoru | #49
Zdarec, já sem si teď dělal sám výfuk(sice na 2T), ale to je celkem jedno. Děrovaná truka je stejného průměru jak svod a výfuk je dlouhý jak origo. I s prodlouženýma svodama jde motorka víc do otáček a ten výkon ve vršku taky nějaký přibyl(1-2koně). Jde o to to zkusit. Já být váma tak bych do toho šel stojí to za to. *yes* *yes*

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

14.2.2007 v 15:18 | Nahoru | #50
MíraGSX>aha tak to jo ja sem myslel že si fajnšmejkr a dokažeš to vytahnout s plechu
aby to taky nejak vypadalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku

14.2.2007 v 20:07 | Nahoru | #51
gsxr>jaké ucpávky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlastní výroba výfuku

14.2.2007 v 20:13 | Nahoru | #52
*nuclearB*>no myslim ten začatek co přidelaš na svod a konec odkud to de ven
a tim tahanim sem myslel to když maš vercajk (zapustku)kde strčiš plech zmačkneš lisem a vypadne vylisek

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

15.2.2007 v 11:05 | Nahoru | #53
gsxr> :lol: to fakt netušim... Kdybych to uměl, tak ty vejfucky vyrábim :P

2 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku

1.3.2007 v 17:24 | Nahoru | #54
A mate nekdo zkusenost se svarovanim nerezu?? postaci na to CO-čko,obloukovka?

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

1.3.2007 v 17:33 | Nahoru | #55
PopiSV>ne aby to nějak vypadalo tak to chce tig jinak se ti to kvuli teplu skrouti

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

1.3.2007 v 18:09 | Nahoru | #56
PopiSV>určitě TIGem a argonem.. COčkovou mašinou s argronem jde nerez taky vařit, ale není to nic moc na tenké materiály a je to "moc rychlé" tudíž to nebude pěkné. navíc cívka drátu 5kg stojí kolem 2000.. metoda TIG je sice pomalá, ale zas si s tím vyhraješ krásně. mě to třeba baví víc než MIG/MAG :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Vlastní výroba výfuku

5.3.2007 v 12:15 | Nahoru | #57
dik *yes*

(reakce na) Vlastní výroba výfuku

5.3.2007 v 19:11 | Nahoru | #58
PopiSV>obloukovkou by to vlastně šlo taky, rozhodně by to vypadalo líp než COmašinou. ale musíš mít invertor (ne jen trafo) a speciální elektrody pochopitelně.. ale u tenkého plechu to je tak akorát na propálení..

Vlastní výroba výfuku

5.3.2007 v 19:35 | Nahoru | #59
NO a co vejfuk u 2T!Ten je vlastne stejnej jako u 4T ze jo?Roura vata obal!A ta roura stejnej prumer jako svod coz?Nic se tim nezkazi ne?Pac vejfuk na KMX je desnej :lol:

Vlastní výroba výfuku

5.3.2007 v 19:42 | Nahoru | #60
Lari> www.twobros.com/Exhaust/index.htm zkus to tady jsou tam výfuky od two brothers. *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist