1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
myslim že předělaný dualní vstřikování a vůbec komplet jako takoví muže dělat i větší rozdíl.
tedy aspon co jsem mluvil s jednim znamim z honda servisu.
ano motor má mít na klice 172 koní a to mi chceš říct že přenosem na zadní kolo stratíš 20 koní
Naposledy editováno 28.04.2010 14:58:10
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
jestli vyjdou kacky, zajedu prsti mesic na brzdu... ;)
jinak mi osobne je to jedno, jestli to ma 120, nebo 170koni.. mi ten vykon staci
Naposledy editováno 28.04.2010 15:03:47
Budes rad kdyz to bude mit 140koni
Jine kafo je 08cka a vejs to uz jim trochu jede pac ty kone uz tam tolik nechybi a nejsou jen na papire
zemic>600rr se musi tocit jak prase aby to jelo a nema to spodek ,1000rr ma spodek a nemusis tocit aby to jelo ale kurva tech 180 kobyl je zas kotel ,chci koupit novejsi masinu,ale jedine litra a tech 140 koni je optimalni a na silnejsi sem nejel ,tak se ptam ,kdyby nahodou me tech 180 koni potahalo jestli se to neda nak snizit.
Nechápu na co chceš snižovat výkon o 30koní ,není jednoduší koupit jinou slabší motorku???1000rr 06 je hodná motorka ,nejhodnejší z litrové konkurence ,zaslouží si spíš nejaké koníky navíc ,než jí ubírat!!1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Naposledy editováno 28.04.2010 23:02:32
Ale odpovídá to výsledkům jiných K1/K2, které mají 147 - 156 koní..
http://www.sindlermotors.cz/img/File/MotoDatabase.htm
lžou všichni výrobci, někteří to hají tím, že to je výdledek s náporovým sáním apd. kraviny..
adamosr1>c.j.> Ták předsedo to není. Ještě mám doma pod polštářem stařičkej časopis motohouse a v testu litrů z roku 2002 naměřili gsx-r 1000 138 koní na zadku. Ale víš jak to je s tím měřením .Někde to ukáže víc někde mín.
a vůbec, i kdyby 130koní, pořád z toho využiju maximálně jednu až dvě třetiny
2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
zemic>no,asi ty kone moc resim ,ale chtel bych koupit co nejnovejsi a mam docela respekt z toho vykonu.hodne se mi libi 08 ,tak sem se jen zeptal estli to nejde aby to nemelo hned na zacatek plnej vykon .jinak teda sorac za blbej dotaz
kup 08, ja ti zatim pujcim mojeho farose a pristi rok, pokud to nerozstrelis to vymenime zpatky ;)
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
jeliman>...origo bez uprav kolem 150koni myslim, coz od jeho 140 pozadovanych neni az tak daleko....
když řeší rozdíl mezi 140ti a 180ti, tak asi řeší papírovejch. kdyby to měl zavřený na 140, tak na kole bude mít tak 120... 180+ na kole má akorát jeden bike a to s1000rr...
PS: hlavně si myslím že to nebyl až tak špatnej dotaz. prostě se ptá, jak to jde řešit... a někdo prostě nechce měnit motorku každej půlrok, radši si bude opečovávat svůj stroj víc let a bude vědět "co v něm má"... (což je zrovna tahle situace - sníží výkon na naučení a pak si to otevře na plnou palbu). nechtěl bych řešit prodej a nákup po každým půlroce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
Forty>když řeší rozdíl mezi 140ti a 180ti, tak asi řeší papírovejch. kdyby to měl zavřený na 140, tak na kole bude mít tak 120... 180+ na kole má akorát jeden bike a to s1000rr...
PS: hlavně si myslím že to nebyl až tak špatnej dotaz. prostě se ptá, jak to jde řešit... a někdo prostě nechce měnit motorku každej půlrok, radši si bude opečovávat svůj stroj víc let a bude vědět "co v něm má"... (což je zrovna tahle situace - sníží výkon na naučení a pak si to otevře na plnou palbu). nechtěl bych řešit prodej a nákup po každým půlroce
Za druhý jsou motorky který maj menší výkon ale jsou daleko řekněme brutálnější a agresivnější, není to o výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR
racek>zemic: a jels na tom vubec?? Nebo se toho bojis jenom z principu?
nejel ,prave se strachuju toho prestupu z 2valu 106k na 4val 170kAle prakticky me na tom nutil jezdit (at si zvykam) a kdyz jsem to zvladl v dobach kdy jsem jezdil na Hornetovi, tak nevidim duvod proc bys to neukociroval po litrovym V2
Naposledy editováno 29.04.2010 13:04:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |