globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Šťáva do Mustanga
 
17.4.2010 v 17:46
Sewas, koupil jsem si mustanga 50/23 a chtel bych se zeptat co mam do nej lit a v jakem pomeru s olejem. dik
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 17:21 | Nahoru | #31
Dolph-cz> spiš jsem čekal reakce z druhé strany, jsou kreténi co jsou schopní tvrdit že ježdění na kvalitní olej nestojí o nic víc protože tam toho lije polovinu
samozřejmě nejde o cenu ale o množství
takže už jsem slyšel rady nejenom fichtla 1:50 ale třeba do třipade lit závodní syntetiku 1:80 ale to jsou rady jak z prdele, pořád jim nedochází že množství nezáleží na samozvaným odborníkovi co je největší kru´ták v dědině protože tam lije nejdražší olej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 17:44 | Nahoru | #32
memphis.unv> Opět si nedovodím souhlasit. U obou motorek jsem přecházel z M2T na kvalitnější olej a naprosto nic se s motorem nestalo, naopak si oba spokojeně předou a hlavně nekouří.
Navíc to, že by z oleje zrezly ložiska je docela blbost – to slyším poprvé.

Jinak u novějších motorů jako je třeba 640 není problém jezdit při plné syntetice na 1:100. Ale ať si maže každý, čím uzná za vhodné.

Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 17:56 | Nahoru | #33
Do Mustanga se da nalejt vsechno A zvesti, ze jezdi i na naftu s benzinem jsou pravda...
Ale je pravdou, ze sel motor na vybrus ( dostali jsme ho darem po klukovi co do nej lil vazne vsechno mozny a kdyz sme tam dali special s M2T tak se mu nechtelo jezdit skoro vubec)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 19:07 | Nahoru | #34
jirin.sv> taky mně to přišlo divný, ale je to tak. ale na tu polosyntetiku co tam lil jsem slyšel plno zápornéch reakcí.
jinak důvodem je to že při používání m2t se usazují v motoru drobný částečky který tam vůbec ničemu nevadí a motor si vesele jezdí. problém nastane když tam člověk hrkne něco "lepšího", co ty usazeny rozpouští. to co je bezpečně schovaný najednou začne cestovat a je to jak hodit do motoru písek.
když ju koupil tak jezdila pekelně, za dva týdny se pod tři tisíce nerozjela.
kouřivost je jediný mínus m2t ale to je zrovna to nejmíň podstatný.

jo, asi nikdo z nás nezačne mazat ničim jiným, taky se budu držet pořád dál osvědčené klasiky co bohatě stačí

(reakce na) Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 19:19 | Nahoru | #35
memphis.unv> Já naopak vím o x lidech, co na lepší olej přešli a nikdy nebyl žádný problém. Navíc u 2T nemají moc karbonové částečky, co napáchat za paseku (neříkám u 4T, kdy to může ucpat mazací kanálky). Jen pro zajímavost – má 471 jezdila 20 000 km na M2T, poté jsem do ní začal lít Motul 510, nyní má 34 000 km a naprosto bez problémů. Podotýkám, že se nikdy do motoru nelezlo ani na blbou výměnu kroužků, dekarbonizaci či výbrus, takže asi tak.

Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 19:27 | Nahoru | #36
Jo a zajizdet toho mustafu budeme opet na M2T...

Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 19:40 | Nahoru | #37
jak asi každý z nás ví m2t je zbytek ropných produktů tj všechny ty sračky co zbydou z toho se vyrábí m2t nevím to na 100% kdyžtam mě opravte ale lepší olej nikdy ničemu neuškodil spíš k lepšímu tím neříkám že je špatný lít do pionýra atd m2t to sem neřek jezdilo se tak ničemu to nevadilo ale po x kilometrech se podívej jak je hlava zakarbonovaná atd.

Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 21:49 | Nahoru | #38
Mustang chroupne všechno. Speciál stačí, ale na naturál to jede taky. M2T Bohatě stačí, jen to kapku může hulit, ale to k tomu patří . Chroupali ho všechny starý Jawy apod. aniž by si stěžovaly...

Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 22:18 | Nahoru | #39
Jediný kdy vím že M2T dělal paseku tak bylo když se používal do oilmasteru. Jinak je to podle mě děsná srajde,když je to dělaný z recyklovaných olejů to je jako utírat si zadek recykovaným papírem,nikdy to nebude jako nový 3vrstvý a treba i vonavy(což teď dělají oleje s vůní),ale jak říká Memphis ty motory na to byly stavěný. =0)

Šťáva do Mustanga

18.4.2010 v 22:26 | Nahoru | #40
Pařízek(Jawa 550) se při 5000 ot./min mazal 20:1-Jawa 20 a 21 při 6500 ot./min mazaly 30:1. Jawa 23 Mustang točil úplně stejně,akorát měl větší ložiska na klice.Pokud jsou ložiska na klice už v hajzlu,můžeš tam lejt co má v kategorii hořlavin stupeňě I a II.třídy.Mazat to můžeš třeba stolním olejem.Takový Vegetol voňel jak Ricin.Pak si stejně budeš muset dát půlení,výbrus,ložiska a gufera.No a pak to začneš mazat 30:1,třeba tim nejlepšim olejem.Rozhodně Ti to neudělá tolik pecek na svíčce,jako starý dobrý M2t.a bude důvod se o to bát.Sundej dekl zapalování.To je ten kus hliníku na kterém zeje pružina s lankem od spojky,kde chybí původní plastová krytka.Pak vem do dvou prstů tu šišatou hřídel co rozpojuje kladívka a zahýbej sní nahoru dolu.Pokud se Ti to povede,tak neřeš tolik poměr oleje s benzínem,ale kde sehnat těsnící papír,Hermetik,ložiska,gufera a kdo Ti udělá výbrus.Dopředu dozadu se vačka točí,na dovnitř a ven každý močí.Nahoru-dolu,to je k pláči,pak často pincek do kopce se tlačí.

Naposledy editováno 18.04.2010 23:03:47

1 reakcí na tento příspěvek Šťáva do Mustanga

19.4.2010 v 13:54 | Nahoru | #41
M2T jedině na řetěz a podobný mazání. Do pincka je ideál Mogul TS nebo M2T Super, sou to laciný oleje do starejch dvoutaktů a splňují API TC. Jinak já měl Jawku 350/640 rok 99 a lil sem Motul 510 1:70, motor šlapal jak fík, nehulil a neměl sem oblitý vejfuký od sraček. Vzpomínám si, jak kámoš taky na třindě, zatvrzelý zastánce M2T, svez jednu roštěnku, kterou chtěl vopíchat. Když přijeli, roštěnka měla bundu vzadu potaženou vrstvou M2T, bylo po randění...

Šťáva do Mustanga

19.4.2010 v 16:51 | Nahoru | #42
nali tam co chceš a když to zahřeješ tak to jede i na naftu nebo ředidlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šťáva do Mustanga

19.4.2010 v 19:06 | Nahoru | #43

Tom_Riddle>M2T jedině na řetěz a podobný mazání. Do pincka je ideál Mogul TS nebo M2T Super, sou to laciný oleje do starejch dvoutaktů a splňují API TC. Jinak já měl Jawku 350/640 rok 99 a lil sem Motul 510 1:70, motor šlapal jak fík, nehulil a neměl sem oblitý vejfuký od sraček. Vzpomínám si, jak kámoš taky na třindě, zatvrzelý zastánce M2T, svez jednu roštěnku, kterou chtěl vopíchat. Když přijeli, roštěnka měla bundu vzadu potaženou vrstvou M2T, bylo po randění...



no jo-už bych na to málem zapoměl....

vždycky ze zadu na bundě malé mastné tečky od oleje.....

(reakce na) Šťáva do Mustanga

19.4.2010 v 19:29 | Nahoru | #44
Dolph-cz> Hochu ta měla tu bundu, jak kdyby se válela tejden v nějaký autodílně

1 reakcí na tento příspěvek Šťáva do Mustanga

19.4.2010 v 20:45 | Nahoru | #45
ono to člověku ani nepříde,ale je fakt,že technika udělala krok dopředu....

Šťáva do Mustanga

19.4.2010 v 21:14 | Nahoru | #46
já jsem dával super a mogul tsf 1:40 - měj jsem bronzový futro, pokud má jehlové ložisko stačí 1:50jinak m2t je pro všechny motory krajně nebezpečný v poměrech nad 1:33 při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí pez plynu se motor nedostatečně maže tak na to je třeba pamatovat - na brždění motorem

(reakce na) Šťáva do Mustanga

19.4.2010 v 21:22 | Nahoru | #47

Dolph-cz>ono to člověku ani nepříde,ale je fakt,že technika udělala krok dopředu....


Jj ty nový oleje, tj uplně někde jinde. Ten Mogul TS to umaže v pohodě, ale to hulení a olejový cákance tam zůstávaj, ale třeba ten Motul 510 navíc, tam už je to jen o čistejch rukou. Po 10 tis. km, když sem třindu prodával, byly vejfuky jako fungl nový.

Šťáva do Mustanga

19.4.2010 v 21:47 | Nahoru | #48
jinak jsem do dvacítky dával i vyjetej olej z aut 1:2 a taky jezdil jen byly problémy se startovánim musel jsem roztlačovat ale učetřil jsem zpoustu peněz za benzín ale motoru to nedělá moc dobře nedoporučuju to

(reakce na) Šťáva do Mustanga

20.4.2010 v 15:24 | Nahoru | #49

memphis.unv>už dávno jsem poznal že dementi se poznají tak že odmítají nalit m2t do jawy



Neříkám, že odmítám nalít M2T do jawy, ale určitě má smysl dát o kapánek lepší olej třeba ten od shelky za 100kč za litr. I kdyby to mazalo stejně tak, to tolik nčoudí a nezanáší výfuky

Šťáva do Mustanga

20.4.2010 v 19:51 | Nahoru | #50
Kámoš nalil do mustanga a do Simsona s51 normální motorovej olej + nějakou volovinu aby to ten motor zvládnul, a taky to jelo, pionýr sežere všechno, i na diesel jsme jezdili, ale musí to bejt zahřátý a nesmí to vychladnout

Šťáva do Mustanga

20.4.2010 v 21:12 | Nahoru | #51
Ja osobne jezdil na olej do motorovych 2T pil

Šťáva do Mustanga

20.4.2010 v 22:03 | Nahoru | #52
nečetl sem všechno ,ale na jawkách se jezdilo od tý doby co vylezli z fabryky na m2t jako v dnešní době je dost na výběr tak proč tam nedát něco lepšího?

1 reakcí na tento příspěvek Šťáva do Mustanga

20.4.2010 v 22:04 | Nahoru | #53
říká někomu něco rycinovej olej?k čemu to slouží?nejsem ze starý školy

(reakce na) Šťáva do Mustanga

20.4.2010 v 22:38 | Nahoru | #54
gsxr750> Ricinovej olej se úspěšně používal v době M2T, ale doba je jinde, tyto oleje jsou již dneska překonané, stejně jako M2T. Jediný, kde se ricin o něco dýl udržel, byly motory na methyl. Ale i tam je už prakticky vytlačenej. Navíc to všechno zalepovalo, když to dýl zůstávalo v motoru
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist