Téma: Cestopis, zkušenosti cesta kolem ČR

11.4.2010 v 21:51
Zdar, nemáte, nebo nevíte někdo o nějakym cestopise kolem čr??? Chtěli by sme jet +/- podél hranic, zastávky u hradů, zámků, přehrad, atd... (prostě zajímavý místa)
Beru rady, odkazy, atd...
1 2

7.1.2011 v 20:50 | Nahoru | #31
Tarabys> Dobrý Taky něco takového dávám dohromady, ale chci to jet v obráceném směru.

7.1.2011 v 22:19 | Nahoru | #32
buboGS> myslím, že směr je irelevantní. Při tvorbě mě překvapilo kolik je toho tak blízko hranic k vidění. Myslel jsem, že to bude výlet typu "cesta je cíl" a přitom tam je hromada zajímavých POI a minimálně 12-14 dní je co vidět aniž by jsi se vzdálil více jak 20km od samotné hranice (někdy ani to ne)... Já osobně ani nevím proč, ale na tuhle cestu se těším snad víc než kdybych se měl vydat buhví kam do "exotického" zahraničí...

7.1.2011 v 22:58 | Nahoru | #33

Tarabys píše: .... Prvních 11 dní cesty najdete tady a zbytek tady...

ahoj, taky jsem si to kdysi začal dělat a první 3 místa máš stejné, jako jsem si našel já
ale já je měl až pozdějí, začátek jsem si dal od Těšína, bo až to pojedu, tak se budu vracet od Hrčavy už domů přes FM, tak abych okruh měl uzavřen
Jinak taky to vidím, že to bude chtít 2 týdny, nejlépe těch 16 dní a jet to hodně na pohodičku. A nejlépe s tím počkám, až budu mít enduro, aby příjezdy k různým pevnostem nebo k rozhlednám byly pohodlnější

7.1.2011 v 23:16 | Nahoru | #34

8.1.2011 v 09:47 | Nahoru | #35
Tarabys> Jasně, směr není důležitý. Ještě bych to chtěl v některých místech táhnout více u hranic podle možnosti - třeba ze Starého města pod Landštejnem to je možné legálně projet po signálce přes Veclov a Návary do Nové Bystřice. U Veclova je farma, kde chovají bizony (viz foto). Předpokládám, že podobných cestiček může být po cestě mnohem víc - Frýdlantský výběžek se dá taky jet ještě blíž u hranic (po cestách), akorát Google občas odmítá po těch cestách navigovat, přitom to je v pohodě průjezdné. Akorát že by na to člověk potřeboval asi měsíc, aby to všechno prozkoumal...

[img]

8.1.2011 v 10:08 | Nahoru | #36

Tarabys píše: Roman2bk> ale já mám okruh uzavřen co nejvíc to jde okolo hranic "zevnitř", žádné zkracování...

jo jo, chápu, však máš taky to énduro
já si to kdysi plánoval jen po asfaltových cestách, tak proto s tím počkám až jej taky budu mít a pak se tě budu snažit překonat
(i když to třeba už ani nepůjde )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestopis, zkušenosti cesta kolem ČR

8.1.2011 v 11:20 | Nahoru | #37
buboGS> jééé ladší zajímavý POI... a jo máš recht, je to omezeno tou mapou, ale u některých míst mám to vedeno po cestách, které nejsou zakreslené, ale dle fotomapy tam jsou (šotolinky?). Snážím se v "kritických" místech kde jsem zbytečně daleko od hranice spolupracovat s turistickou mapou na Mapy.cz.
Otázka je taky v chráněných oblastech-zákazech, to se mi narušovat nechce i když tam bude cesta... Ale nechci to hrotit úplným extrémem, prostě chci aby to furt byla cesta, doufám, že se mi to podaří projet opravdu co nejblíže. Taky mám denně jen rozumnou porci kilometrů a tak to snad pujde...

Roman2bk> no tak enduro, říkejme tomu cenduro, ale jo na takové ty "špatné" cesty a šotolinky se těším páč je mám rád..

8.1.2011 v 12:28 | Nahoru | #38
Já to chci vzít spíš jako čundr - někdy kemp, občas (spíše častěji) nadivoko v lese, kde to půjde...
Trochu mě mrzí chybějící spojka Bílá - Jablunkov, tam ta cesta vyloženě chybí.

8.1.2011 v 12:40 | Nahoru | #39
Tarabys> další POI: v Železné Rudě je motomuzeum a pizzeria (v jednom objektu), když už tamtudy pojedeš

8.1.2011 v 15:05 | Nahoru | #40
buboGS>

A o Bíle a Beskydech mi nemluv, tam mi taky vadí, že se nedá jet blíže hranic, ale bohužel. Něco jsem si tam na mapách našel a možná si to zkusím projet (mám to kousek) abych to při komplet cestě měl fakt co nejblíže...

8.1.2011 v 20:26 | Nahoru | #41

buboGS píše: Tarabys> Taky se nikde nechci cpát do zákazů a chráněnek, ale zrovna ty jižní čechy měl letos velmi příjemně překvapili - starší asfaltka bez zákazu, hluboké lesy, nikde nikdo - prostě paráda. Kdyby to takhle dokázalo být celé kolem dokola, tak to by byla nádhera.

Celý úsek v jižních Čechách podél rakouských hranic je krásně opuštěný. Byl jsem tam už několikrát, pěšky i na motorce a vždy se mi tam líbilo. Jen ta kvalita silnic pro silniční stroje nic moc. Já takový nemám, tudíž mi to nevadilo .

8.1.2011 v 22:11 | Nahoru | #42
Sema> myslím, že i na mojí to dám...

9.1.2011 v 04:57 | Nahoru | #43

Tarabys píše: Sema> myslím, že i na mojí to dám...

Bez problémů

12.6.2011 v 23:19 | Nahoru | #44
Tak okolo hranic to s náma dali i choppery.