paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Malo dobiji
10.4.2010 v 21:14
Cest chapi prosim vas mam problem s Honda CBR1000rr prestava dobijet kdyz pridam plyn nabiji na 14.20V po 3 vterinach blikne predni svetlo a spadne to na 12.50V myslel jsem ze je to regulator tak jsem koupil novy a je to uplne stejne poradite nekdo Dik Jiri



Naposledy editováno 10.04.2010 21:18:07
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

18.4.2010 v 14:38 | Nahoru | #31
Čau. Tak to by bylo ještě dobrý. Pokud je to jen šlus na kostru, vyměň drát, nebo raději všechny a spoje pořádně proletuj! Použij dostatek kalafuny. Ta co je v trubičkovém cínu nestačí. Dobrý spoj poznáš tak, že je kulatý a lesklý. Pokud ti cín po oddělání páječky udělá špičku a je matný, je přepálený, spoj je tzv. studeňák a bude s ním problém. Kalafunou to spravíš.... Než budeš letovat, natáhni na dráty smršťovačku a dráty dej proti sobě (do osy). Tu licnu omotej kolem drátu a pořádně při letování prohřej! Vodiče musí být naproti sobě proto, abys je dobře zaizoloval tou smršťovačkou. Když budou vedle sebe, tak jak je to na fotce a přetáhneš přes ně smršťovačku, tak mezi nimi bude mezera a izolace nebude kvalitní. Smršťovací bužírku koupíš v každých autodílech za cca 15,-Kč/m a nahřeješ zapalovačem. Při nahřívání se postupuje od středu ke krajům tak, aby se vytlačil vzduch. Kdybys začal od konců, udělalo by ti to uprostřed bublinu a ta by pak teplem praskla.... Ty fotky jsou trošku mázlý, ale jestli mě zrak nešálí, tak mi to přijde, že už se v tom stejně někdo vrtal. Až to budeš mít hotové, proměř vinutí mezi sebou a vůči kostře statoru. Pokud naměříš hodnoty podle návodu, máš vyhráno. Jinak to měření izolačních stavů by se mělo provádět Megmetem a ne obyč. Ohmmetrem. Izolační stavy se měří ss napětím 500V, což obyč. Ohmmetr neumí.... Ale zkus to jen Ohmmetrem a uvidíš.. Myslím, že to bude dobré.

(reakce na) Malo dobiji

18.4.2010 v 18:18 | Nahoru | #32
wigo.dragstar> Ahoj tak jsem to dnes dal elektrikari a ze vse vymeni da nove buzirky a vyskousime to zmerit tez doufam ze to bude fungovat a stim ze do toho nekdo strkal rypacek jsem si jist diky tomu procvaklemu dratu dik za rady

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

1.5.2010 v 09:41 | Nahoru | #33
Možná ted mimo tema ale jaky by melo byt spravny napětí při bobíjení ... možna to tady bylo ale asi sem to přehlídl .... diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

1.5.2010 v 21:07 | Nahoru | #34

nikec>Možná ted mimo tema ale jaky by melo byt spravny napětí při bobíjení ... možna to tady bylo ale asi sem to přehlídl .... diky


Zdarec.. Tady to máš krok po kroku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

1.5.2010 v 21:45 | Nahoru | #35
wigo.dragstar> jj diky . v dobijeni u motorek se moc nevyznam , měřily jsme ted jednu motorku a při volnoběhu měla 12.6V a při vyších otáčkách se dostala na 13.5V ... jde o to že se mnu behem 14 dnu vybije baterie a odběr při vypnutym kličku měl 0.01A

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

2.5.2010 v 11:17 | Nahoru | #36
nikec> 12,6V na volnoběh je docela málo. Bude tam nějaký problém s dobíjením. Při 5 tis. otáčkách bys tam měl naměřit kolem 14,4V. Podívej se na kontakty baterky, jestli nejsou zaoxidované (nemusí to být okem vidět - očisti je jemným smirkem), dál zkontroluj připojovací očka + a - vodičů na baterii a taky konektor regulátoru. Jám měl podobný problém. Už jsem tu dával odkaz, ale tady ho máš ještě jednou.
-
A ten odběr 0,01A (10mA) při vypnutém klíčku by tam být neměl, pokud nemáš aktivní alarm, nebo imobilizér. Nevím jak u moto alarmů, ale u auta musíš před měřením několik desítek sekund po vypnutí klíčku počkat, než odpadnou všechny relátka a uspí se alarm. I tak by ale měl být odběr řádově v mikroA (tzn. 0,00něco A). Zkus ten odběr najít tak, že zapojíš miliampérmetr (neměř na rozsahu A, ale mA, podle možností multimetru třeba rozsah 100mA a míň) a postupně vytahuj pojistky. Když to nepomůže, rozpoj konektor regulátoru. Jsou v něm usměrňovací diody a pokud je některá profláklá, může se ti baterka vybíjet zpět přes vinutí alternátoru. Z toho co píšeš o napětí na baterii při chodu motoru bych se přikláněl k tomu, že problém bude tady. Taky to může dělat vlhkost, nebo skřípnutý a ukostřený drát v dobíjecí soustavě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

2.5.2010 v 11:51 | Nahoru | #37
wigo.dragstar> OK diky za radu kouknu na to .. kontakty na baterce jsou v pohode dal jsem to nezkoumal jen baterku na zatěžaku ta padne na 9.8V což si myslim že je ntak na hranici . ted jsme baterku odpojily a uvidime jestli neztrati kapacitu a přiští vikend to zkusim přemeřit

(reakce na) Malo dobiji

2.5.2010 v 12:13 | Nahoru | #38
nikec> Jasan.. baterkou to samozřejmě může být taky, ale když budeš měřit zátěžákem, nebo i celou dobíjecí soustavu podle toho návodu, který jsem sem dal v odkazu, musíš mít baterku nabitou nabíječkou. Jakmile bude částečně vybitá, bude žrát proud a snižovat napětí, takže se nedoměříš. Tak ať se daří

Malo dobiji

9.6.2010 v 10:49 | Nahoru | #39
jj taky mi to shořelo u RR 1000. Ted sem to převíjel a dával nový regulátor. Hondy na to trpí. Vejdeš se do 6000 kč bez problému. Můžu i zařídit opravu.

Malo dobiji

13.7.2010 v 21:21 | Nahoru | #40
jak tak koukam teda čtu tak ja už taky patřím k vám do klubu . shořel stator a odpalil i regler .. no parada . tyden bez motorky ale z cenou to nebylo zase tak hrozny . Regulator od VAPE za 1800 kč a převinuti alternatoru 2200 kč . novej se da pořidit za nejakych 7400kč ale to jsem hned zamítl ne k vuli cene ale že to je origo kterej je vlastně od vyroby špatnej .

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

17.7.2010 v 23:00 | Nahoru | #41
Zdarec tak mne ten opravenej vydrzel 740km minuly tyden mi shorel tak jsem dnes koupil novy za 2500kc original a uz to zas dobiji regler to prezil tak snad ted bude chvili klid od jara porad problemy s dobijenim

(reakce na) Malo dobiji

18.7.2010 v 20:14 | Nahoru | #42
Jirka.Carli> novej nebo použitej no vej stator stoji 7440,- teda pokud ja vim

Malo dobiji

21.7.2010 v 09:50 | Nahoru | #43
v Honda mi rikali 12tisic ja sehnal skoro novej teda pouzitej za 2500kc tak snad doufam ze uz to bude makat

1 reakcí na tento příspěvek Malo dobiji

21.7.2010 v 10:03 | Nahoru | #44
Já nevím jak kde, ale v Brně v Hondě mi za něj řekli okolo 17000 kč. Sem myslel, že mě švihne. Nechal sem ho převinout a udělat si nové relé a vše je ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

25.7.2010 v 08:28 | Nahoru | #45
Swistak> Ahoj a kde ti to previjeli ze bych ten starej spalenej nechal previnout do rezervy dik jiri

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

25.7.2010 v 09:57 | Nahoru | #46
Jirka.Carli> Na to bych se vykašlal, já ho nechal převinout dvakrát u různých firem a poprvé vydržel 1000 km a podruhé 2000 km a od té doby co mám originál novej je klid.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malo dobiji

25.7.2010 v 10:51 | Nahoru | #47
Findy> Tak to dik to nato tedy prdim kolik te to stalo to previnuti

(reakce na) Malo dobiji

25.7.2010 v 11:40 | Nahoru | #48
Jirka.Carli> převinutí stálo 2000, novej stator mě dovezl kámoš z US za 6000 takže za půlku co stál u nás.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist