Téma: reklamace mob. telefonu
 
25.2.2010 v 13:39
Potřeboval bych poradit... mám mobil na reklamačce (bude to už 5 týdnů) a když jsem si šel včera pro telefon, tam mi řekl, že je už opravený, ale že ho emají na prodejně, že ho tam do pátku určitě budou mít... když jsem mu řekl, at mi vrátí peníze, že si zrovna vemu druhý, tak se začal ohánět slovy, že on nemože, že to záleží na servisním technikovi a takové řeči... nabídl mi zatim do pátku náhradní telefon, na což jsem kývl... ale pokud by ho zitra neměl, tak už budu trvat na vrácení peněz, tak jsem se chtěůl zeptat, na co se můžu odvolávat, za předpokladu že je už opravený,a le není na prodejně...

doufám, že se někdo problematiky znalý najde
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

27.2.2010 v 12:46 | Nahoru | #31
Záleží , kde si telefon kupoval. Podle zákona musí být oprava provedena do 30 dnů jinak máš právo požadovat vrácení peněz, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že např.: MOBILKURÝR má na servisních podmínkách, které podepisuješ velmi drobným písmem napsáno, že v případě nestandartní závady (není specifikováno) může být doba po kterou je tel v servisu prodloužena až na dobu 6O dní. Pokud něco podobnýho podepíšeš, tak pak se má za to, že se prodejce a zákazník se dohodli ...

(reakce na) reklamace mob. telefonu

27.2.2010 v 14:04 | Nahoru | #32

wictor>Záleží , kde si telefon kupoval. Podle zákona musí být oprava provedena do 30 dnů jinak máš právo požadovat vrácení peněz, ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že např.: MOBILKURÝR má na servisních podmínkách, které podepisuješ velmi drobným písmem napsáno, že v případě nestandartní závady (není specifikováno) může být doba po kterou je tel v servisu prodloužena až na dobu 6O dní. Pokud něco podobnýho podepíšeš, tak pak se má za to, že se prodejce a zákazník se dohodli ...



toto tam má dopsaný kdejaký šmelinář, mobilky.com, apod. protoje lepší jim to posílat, jak sem psal výše

1 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 10:23 | Nahoru | #33
Nechci zakládat nový vlákno. Chci reklamovat telefon, ale záruční doba mi vyprší ted 4.12. Co je rozhodující? Když tam do tý doby telefon dorazí, ale během opravy třeba zaruční doba už vyprší, nevadí ti nějak ?

2 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 10:30 | Nahoru | #34
zegga: hele jen na to koukam a pises ze ma narok na penize nebo novej kus... ale o tom ze si muzes vybrat kterou z tehle dvou moznosti tam nic nevidim?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 10:57 | Nahoru | #35
Robinsson> nevadí reklamace byla podána před vypršením záruční doby.

1 reakcí na tento příspěvek reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 13:43 | Nahoru | #36
Koukám, že vlákno z února, ale vyjebali s tebou.

Třeba v OV v Alfacompu(vlastně tímpádem i v Brně), když se ti posere něco, co se už nevyrábí, tak si můžeš vzít novější model a doplatíš jen rozdíl částky, ale počítají ti původní cenu, za jakou jsi koupil vadné zboží...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 14:54 | Nahoru | #37

fockewulf píše: Třeba v OV v Alfacompu(vlastně tímpádem i v Brně), když se ti posere něco, co se už nevyrábí, tak si můžeš vzít novější model a doplatíš jen rozdíl částky, ale počítají ti původní cenu, za jakou jsi koupil vadné zboží...



toto je v zákoně, jestli to ta firma dodržuje, tak to snad není na chválu za její iniciativu, ne? ale musíme to brát tak, že která firma nešidí, má právo na chválu, páč takových moc není :)

přesně je to tak, pokud už se daná věc nevyrábí, musí ti vrátit peníze v plné výši, ty si pak můžeš koupit co chceš

(reakce na) reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 15:47 | Nahoru | #38

jetam píše: Robinsson> nevadí reklamace byla podána před vypršením záruční doby.



a navíc se o dobu po kterou bude tlf na reklamaci prodlužuje záruční doba

(reakce na) reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 16:30 | Nahoru | #39

assassin píše: zegga: hele jen na to koukam a pises ze ma narok na penize nebo novej kus... ale o tom ze si muzes vybrat kterou z tehle dvou moznosti tam nic nevidim?


Můžeš si vybrat Reklamoval jsem plazmu,byla neopravitelná a vezmu si stejnou nebo si nechám vrátit 30 a koupim si jí znova,v tu chvíli už za 20?Já zvolil 3.možnost,vrátit 30 a vzít o řadu lepší za 25
Akorát si dejte bacha na akce "zboží + dárek".K tv byl foták,kterej jsem nechtěl a dal ho kámošovýmu synovi.Byl cca za 3tis a samotnou tv bez něj neprodávali.Po reklamaci po mně chtěli ten foták zpátky nebo mi odečtou 3500.Tak jsem se s nima půl hodiny dohadoval až mi dali tlf na vedoucí reklamací,tý jsem argumentoval tím,že když koupim lednici,která je v rámci akce naplněna pivákama,nebo pračku s 20kg prášku,tak to musim po reklamaci taky dokupovat a vracet?3 dny se radila s právním oddělením,nakonec mi to uznali s tím,že jsem ho prej rozbil a zahodil..
Nějak jsem pak debatoval s právníkem a pokud není na účtence uvedena cena dárku,nemaj právo na nějaký odečítání.Každopádně,pokud to půjde,těmhle akcím se už radši vyhnu,ale tenkrát tu tv nikdo skladem neměl,jen oni + foták.

(reakce na) reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 17:13 | Nahoru | #40

uncompromised píše: toto je v zákoně, jestli to ta firma dodržuje, tak to snad není na chválu za její iniciativu, ne? ale musíme to brát tak, že která firma nešidí, má právo na chválu, páč takových moc není :)

přesně je to tak, pokud už se daná věc nevyrábí, musí ti vrátit peníze v plné výši, ty si pak můžeš koupit co chceš



jak sám říkáš, bohužel v našem státě to na pochvalu opravdu je Oni samozřejmě peníze klidně vrátí, ale když ti odejde např. procesor, tak stejně nemáš moc důvod chodit jinam

(reakce na) reklamace mob. telefonu

26.11.2010 v 19:18 | Nahoru | #41

assassin píše: zegga: hele jen na to koukam a pises ze ma narok na penize nebo novej kus... ale o tom ze si muzes vybrat kterou z tehle dvou moznosti tam nic nevidim?



Ano a také tam není psáno že možnost volby způsobu vyřízení reklamace určuje prodejna. Většinou se to dnes řeší rovnou automaticky vrácením peněz a následnou novou koupí (ať už stejného výrobku nebo jiného typu). Občas prodejna nabídne rovnou výměnu za nový kus (zejména i nekvalitních výrobků), stačí jednoduše odmítnout. Důvod sice uvádět nemusíš, ale když řekneš že už nemáš k výrobku důvěru, přestanou diskutovat.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist