Téma: BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
 
15.2.2010 v 16:05
tak jsem si tady na doporučení koupil časopis motohouse. už v tramvaji domů čumím na nové bmw s 1000 rr a nápisy 184 koní - tolik nikdo nemá, nejsilnější motorka atd. říkám si jo asi síla, na začátku sezony se o ní bude určitě hodně mluvit. teď jsem došel na článek o pár stránek dál a je tam u gsxr 2009 v rohu napsán výkon 185 koní bez jakýchkoliv senzací. je tam někde chyba nebo co mi k tomu řekne někdo kdo se zajímá o supersporty? nezajímám se tolik o koně a čísla ale zaujalo mě to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 11:28 | Nahoru | #31

Bubrak ZX10R>Ty grafy sou divny, podivej se na 11000 otacek, Honda je tam s kroutakem pod Yamahou a pritom vykon ma vejs. Blbost.


Co se ti na tom nezda? Namaha je preci Big Bang jako 2val ne?

Proste na vrchu nejde a to je cele... To BMW to taaaahne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 11:35 | Nahoru | #32

dáma_v_sedle>verybusy> Pravda, hlídá zadní kolo páč bychom ho u dvouválu měli stále v luftě
a kdo to chce rozflákat, stačí všechno vypnout a blbnout



co byste měli stále v luftě?! To zadní kolo?!
Mylíš že 2hrnek jde na prdel líp jak čtyřvál???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 12:08 | Nahoru | #33

z-x-r>Co se ti na tom nezda? Namaha je preci Big Bang jako 2val ne?

Proste na vrchu nejde a to je cele... To BMW to taaaahne



Nezda se mi to, aby kroutak byl ve stejnym miste u jedny motorky vejs a vykon niz nez u druhy. To je proste nesmysl.

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 15:50 | Nahoru | #34

verybusy>Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.



to je samo nesmysl, 8 stupnu ma TC u Ducati-u baworu se da jen zapnout-vypnout ale zabira jinak podle rezimu palivove mapy: rain, road, track slick.

jinak ta trakce zasahuje pri rozdilu otaceni mezi prednim a zadnim kolem-takze kdyz ti jde predni do luftu tak u BMW zasahuje....

Ti testeri z Bike na tom jezdily na okruhu a vyzkouseli to-nevim co te vede k tomu s nima nesouhlasit, kdyz si na tom ani nesedel......

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 16:00 | Nahoru | #35

z-x-r>Co se ti na tom nezda? Namaha je preci Big Bang jako 2val ne?

Proste na vrchu nejde a to je cele... To BMW to taaaahne


Bubra ma pravdu.

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:36 | Nahoru | #36
tak teraz si vysvetlime o com hovorim, volne som citoval Bike z UK, toto cislo:

[img]

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:37 | Nahoru | #37
nepovedal som, ze sa neda jazdit na bmw po zadnom, povedal som, ze s trakcnou kontrolou zapnutou to jednoducho nejde:

[img]

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:38 | Nahoru | #38
stale to vsak na veci nic nemeci, ze bmw je momentalne najvykonejsi bike:

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:39 | Nahoru | #39
grafy:

[img]

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:40 | Nahoru | #40
a podla Bike magazinu aj najlepsi:

[img]

1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:44 | Nahoru | #41
RSV4 je druha nejhorsi jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #42

pylot>RSV4 je druha nejhorsi jo?



napisal som, ze podla nazoru redaktorov z Bike magazinu. tiez casto s ich nazormi nesuhlasim.

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:48 | Nahoru | #43
Blackadder> Sice nejsem v pozici kdy bych mohl hodnotit ale pro me to stejne bude numero uno.

2 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 20:50 | Nahoru | #44
Lidi vysvětle te mi,co teda znamená ta zkratka bhp,co ty angláni používají v testech motohouse???Hodnoty bhp jsou v koních a odpovídají výkonu na zadním kole...Tak jsem blbej,nebo co ta zkratka znamená??

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #45

kawapepek>Lidi vysvětle te mi,co teda znamená ta zkratka bhp,co ty angláni používají v testech motohouse???Hodnoty bhp jsou v koních a odpovídají výkonu na zadním kole...Tak jsem blbej,nebo co ta zkratka znamená??



dobry opis je tu: Horsepower, v tomto pripade by som povedal, ze sa jedna o british horse power.

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 23:07 | Nahoru | #46

kawapepek>Lidi vysvětle te mi,co teda znamená ta zkratka bhp,co ty angláni používají v testech motohouse???Hodnoty bhp jsou v koních a odpovídají výkonu na zadním kole...Tak jsem blbej,nebo co ta zkratka znamená??



hp/bhp je skoro stejny tim se netrap...na zadnim kole to v UK udavaj RWP (rear wheel power) a to v jednotkach bhp

jinak vyrobci az na BMW udavaj vykon na klice, kterej nikdo jinej nez oni nemuze zmerit-takze casto trosku kecaj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 15:21 | Nahoru | #47

GRASSEL>co byste měli stále v luftě?! To zadní kolo?!
Mylíš že 2hrnek jde na prdel líp jak čtyřvál???



Čti a pak komentuj

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 15:24 | Nahoru | #48
dáma_v_sedle> přečetl jsem a komentuji.........myslíš že jde na prdel dvouhrnek líp jak čtyřválec???

1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 15:33 | Nahoru | #49
Byla řeč o stabilitě zadního kola, co je u tebe pojem "jít na prdel" mi je u "perdele", sorry

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 15:57 | Nahoru | #50
dáma_v_sedle> tak příště nemel že byste ho měli u dvouválu pořád v luftě

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 16:07 | Nahoru | #51

Bubrak ZX10R>Nezda se mi to, aby kroutak byl ve stejnym miste u jedny motorky vejs a vykon niz nez u druhy. To je proste nesmysl.



jj je to uplna volovina, z toho je jasny ze si grafy vycucal z prstu nekdo kdo nevi ktera bije..

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 16:12 | Nahoru | #52

verybusy>Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.



no oni ty kontroly trakce u tehle motorek csto bejvaj "pseudokontroly" tzn neni snimac otacek na kole ale cidlama co jsou na motoru to hlida jak rychle se motor roztaci, u zvedani na zadni je mozny ze motor-motorku dostanes do rezimu kdy si tahle pseudoTC muze myslet ze prokluzuje zadek (ono kdyz zaspojkujes na zadni tak dost casto kolo kousek proklouzne) a ubere vykon.. tim to ovlivni to jak "jde motorka na zadni"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 16:14 | Nahoru | #53

dáma_v_sedle>Čti a pak komentuj



no ono je tam doslova napsano ze hlida zadni kolo a ze jinak bysme ho u dvouvalcu meli porad v luftu.. coz je blbost na kteru grassel reagoval...

grassel: dalsi ze "slepych" majitelu V2 kteri si mysli ze V2 ma neco jako zatah navic, ze jde lip na zadni kolo apod.. ted v tomto pripade asi nejde o V2 ale lezatej dvouvalec coz na veci nic nemeni...

ale na HP2 sport bych se rad svezl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 18:01 | Nahoru | #54
assassin> Blbost je to pro toho kdo na tom nejezdí, Grasel navíc jen reje
Tož užijte si to své "chlapské" povídání.

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 18:08 | Nahoru | #55
assassin> díky chlape, přesně na to jsem reagoval

no upřímně řečeno jsem si jeden čas (jako absolutní neznalec dvouválce) myslel že taky půjdou na prdel daleko snáz

tak to mi povídej HP2 sport je fakt krásný bávko, na to že nesnáším boxery tak tohle mě fakt bere, má to něco co tě prostě dostane samozřejmě taky proto že předek je jak kopírka z K1 je to fakt krásná motorka

no ale upřímně řečeno S 1000 RR je teda asi nejlepší litr dneška a myslím že teď budou muset japonci makat jak vzteklý což se poslední dobou říct nedá
konkurence z evropy jako RSV4 a BMW s 1000 rr je víc než velká

no tož kurva doufám že tu bude další revoluční BOOM jako R1 98, K1, K5

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 18:13 | Nahoru | #56
dáma_v_sedle> já nereju, jen vždycky reaguju na něco co je pro mě zajímaváý (v tomhle případě blbost) nemám důvod do tebe rejt a když reju tak to vypadá jinak a to ty si začala bejt bez argumentace arogantní

s ASSASSINEM bych se zrovna o tomhle moc nepřel jelikož je to (klobouk dolů) víc než chytrej člověk (zase si o sobě moc nemysli kámo, stejně seš mrdal a nic ti nepomůže)

navíc oba dva dvouválce známe a víme jak se to chová.

1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 18:15 | Nahoru | #57
V2 nejede

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 18:16 | Nahoru | #58
Bubrak ZX10R> neumíš pozdravit?!

1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 18:17 | Nahoru | #59
Grassel: dej se dohromady ?

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 18:18 | Nahoru | #60
Bubrak ZX10R> máš hnusnou motorku a smrděj ti nohy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist