Me osobne nic nedelal, ale kamos u nej mel CBR600F, jinej TDM850, brachovi dela servis na DT a Blovice + okoli u nej delaj servis na krosky a endura. Jezdi i ledovou plochou a motorky si dela sam, takze sikovnej ten kluk je dost. A vzdycky maximalni spokojenost, jen ma delsi dodani nahradnich dilu. Ale vzdycky po domluve sezene skoro cokoliv za par penez.
NitroTT>Tak tahle je (snad od zítra bude) ta moje. Jen na ní nemám ještě místo. O VFR, které prodávám, zatím projevili zájem jen dva zájemci a ty čekaj na teplejší počasí. Vůbec se jim nedivím. Něco musím vymyslet.
Jestli si z Plzně, tak jí můžeš hodit ke mě na kolej do pokoje Já se o ní postarám, dokud nebudeš mít místo v motobrlohu
2 reakcí na tento příspěvek KLX 650
Jinak jsem se byl včera trochu projet (okolo komínu) na KLX. Jo jo, vypadá to, že si budem rozumět. Na těch pár ujetých km mě pěkně bolej ruce. Zjistil jsem taky první závadu (předpokládám, že se jich ještě pár objeví), startovací relé - pěkně se u něj jiskřilo. Snad o víkendu rozeberu, zkontroluju kontakty a doufám, že bude vše OK. Na ty vačice se taky chystám, ale nejdřív musím najít morální sílu
Naposledy editováno 26.02.2010 20:52:39
Jinak tvůj profil jsem si přečetl. Když jsem hltal informace o KLX, tak jsem samozřejmě nevynechal zdejší motodatabázi. Stejně tak všechna (není jich tak mnoho) témata o KLX. Určitě využiju zkušeností a znalostí majitelů. No, abych řekl pravdu, tak v tom, že jsem si pořídil tuto Kawu, seš namočenej až po uši .
1 reakcí na tento příspěvek KLX 650
1 reakcí na tento příspěvek KLX 650
1 reakcí na tento příspěvek KLX 650
Také vybírám v mapě nějakou trasu od nás na Všechov mimo silnice a počítám z přejezdem přes Stádlecký most. Určitě se tam může. Byl jsem tam vloni.
Matess727x>NitroTT: To my prosímtě vysvětli,..."abych řekl pravdu, tak v tom, že jsem si pořídil tuto Kawu, seš namočenej až po uši".Nevím jak to myslíš?....než jsi založil tady to vlákno jsme se tu nepotkali ne?
Osobně jsme se nepotkali, ale "narazil" jsem na tebe, už když jsem začal uvažovat o Yukině. Myslel jsem to s ohledem na tvoje recenze a zkušenosti. Vše jen v dobrém. O KLX 650 jsem nenašel příliš mnoho informací nebo nějaké stránky, které by se třeba jen podobaly této. Je víc než jisté, že kdybych nenašel to, čím tu například přispěl Matess727x nebo Kadeloid, asi bych se převčírem proháněl na něčem jiném. Takže tak. Prostě jste mi "pomohli" rozhodnout se opět pro Kawu. Už jsem měl předtím ER 5-ku a nádhernou ZRX 1100. Potom jsem krátce vyzkoušel Firestorma do teď VFR 800i. Po pravdě řečeno mi však nejvíc radosti motorkářskýho života, pokud pominu krásný začátky s 05-kou, ČZ 175, Panelkou 350/360, udělala Yuki 200 Cross - loni ukradená. Zjistil jsem, že drcení asfaltu a polykání kilometrů. není pro mě asi to pravé. No a proto padla volba na nějaké silnější naprosto universální enduro.
Mám ještě další dotazy. Všiml jsem si, že v šoupátku jsou v jeho dnu dvě dírky. Jedna přímo ve dně souběžná s osou jehly a druhá v hraně, vrtaná šikmo. Umístění dírek bylo na straně výstupu z karburátoru. Máte je tam taky?
Olej v motoru. Po vypuštění jsem se nestačil divit, jak je olej černej. Nikde nebyly žádný šponky ani šupinky, ale olej jak z diesela po 50 000 km. Povolil jsem tři vypouštěcí zátky, ale nebylo to zřejmě dostatečný. Nalil jsem svůj oblíbený olej GPS 10W 40, který je červený. Vydrželo mu to ale tak dvě sekundy. Teď je opět černý jako bota. Nevíte, jestli je nějaký vyplachovací olej? Nechce se mi investovat do byť levného, ale motocyklového oleje, abych ho vylil po cca 2 minutách provozu. Možná jsem jen zbytečný puňťa, protože když jsem měl rozdělanej vršek hlavy, nikde nebyly žádný usazeniny. Mám k dispozici automobilový olej Castrol 5W 30 i 5W 40, který mě nic nestojí. Myslím, že kdybych ho použil jako vyplachovací olej, spojce ani motoru bych nijak neublížil.
[img]
Edit: ...ještě,...jaký na ní máš převod?....standartní 15/43?
Naposledy editováno 11.04.2010 19:07:50
1 reakcí na tento příspěvek KLX 650
KLRko jsem koupil vloni začátkem července a jako bonus mi v bazáči vyměnili olej a filtr.
Někdy v listopadu po ujetí asi 1300 km jsem dal motku na posezonní pohlídku a opět jsem nechal vyměnit olej a filtr, páč vypadal hrozně. Podezíral jsem bazáč, že mě podfoukli a až nyní jste mě uklidnili.
NitroTT: KLX je fešanda
Naposledy editováno 11.04.2010 20:41:05
Na přepákování jsem koukal. Na pásku je vyražené číslo 124 - osová vzdálenost děr. Předpokládám tedy, že by se různé délky měli nechat sehnat originál. Určitě to ale jde za trochu času zrobit doma ve svěráku. O zkrácení jsem taky uvažoval, ale nevím, o kolik se zadek zvedne. Už takhle mám se svýma 170+ cm co dělat.
Ohledně toho oleje mi to není jasné. Zbarvení můžou mít na svědomí pouze zbytky starého oleje. Zkusím to minimálně 2x prolít novým olejem, dám znovu nový filtr a uvidíme.
Dírky v šoupátku bych pro zlepšení reakce šoupátka spíš zkusil zaslepit. Šoupátko se zvedá tlakem vzduchu na membránu. Motor při sání vytváří podtlak a ten, podle mě působí přes dírky na membránu a následně omezuje nebo zpomaluje zvedání šoupátka. Je to jek domněnka. Kdyby ty dírky byly v šoupátku na straně vstupujícího vzduchu, tak bych řekl, že to pomáhá ke zvednutí šoupátka. Možná by bylo pro lepší reakci na plyn, zkrátit o pár závitů pružinu nad membránou. snad to Kadeloid rozsekne.
Minulý týden jsem myslím někde viděl inzerát na rozprodání KLX na díly. Snad to najdu. Pár drobností by se určitě hodilo. Třeba karburátor na experimenty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650
kadeloid>Hele olej ti zčerná hned jak to nastartuješ a to tam můžeš nalejt cokolik a propláchnout o čímkoliv Pokaždý bude černej jak bota. Ty šoupátka sou normální. Nemusíš mít strach. Na eRka se dávaj šoupátka s větší dírou a když sem to doma testoval, tak odezva je rychlejší. A na výplacháč se vyser. To je zbytečný. Tenhle motor sežere i lukanu
Chceš říct, že i po tom co uděláš rozborku a sborku motoru, vše je vyčištěný, naleješ nový olej a ten zčerná? Na to snad zavolám Pepíka Klímu . Asi nedám na vaše rady a budu s černotou bojovat jako nákej skinhead .
1 reakcí na tento příspěvek KLX 650
NitroTT>Chceš říct, že i po tom co uděláš rozborku a sborku motoru, vše je vyčištěný, naleješ nový olej a ten zčerná? Na to snad zavolám Pepíka Klímu . Asi nedám na vaše rady a budu s černotou bojovat jako nákej skinhead .
Tak to přeju hodně sil a řikám ti předem, že týhle černoty se nezbavíš Já dělal výbrus a gufera na ventilech a nežere to ani decku na 1000. Černej je hned po nastartování. To je daný koncepcí motoru a nic s tim nenaděláš. Je to tak a jinak to prostě není Ale jestli se ti něco s tím dělat chce tak hodně štěstí a vytrvalosti.
Rozseknu to! Karburátor už jak řikáš je podtlakovej. Funguje následovně: Díry na šoupátku sou ve směru do válce záměrně. Je to kvůli zachování co největšího podtlaku nad mebránou v šoupěti. Tim, že díry sou jen na dnu šoupátka se dostává nad membránu a jen statický podtlak pod šoutátkem. Když sou díry šikmo (koukaj do válce) Tak se zčásti převádí dynamický tlak v potrubí. Ten je větší, respektive hodnota tlaku je menší a diference tlaků tohodle a atmosférickýho je větší. Pod membránu je přiváděnej atmosférickej tlak (od airboxu), takže na spodek membrány působí větší tlak, než na hořejšek (od podlaku v potrubí), což umožní šoupátku pohyb vzhůru. Tenhle pohyb omezuje pružina která tam je. Pokud z ní ubereš závity, docílíš toho, že šoupě vyleze víš, takže směs bude bohatší a teoreticky bys mohl mít i vyší výkon. Ale lepší je si pohrát s tryskama a airboxem. Pokud by si díry zaslepil a udělal je na druhý straně, tak by šoupátko nepracovalo dobře. Nejspíš by se ti ani nehlo, jelikož za šoupátkem (u airboxu) je tlak větší než u klapky a rozdíl není tak velkej aby přetlačil pružinu. Je to v podstatě naopak než si psal Doufám, že sem to napsal srozumitelně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650
Matess727x>NitroTT: Jestli myslíš ten nedávný inzerát rozprodání KLX R, tak tomu člověku jsem psal, on poslal fotky dílů, já odepsal co bych chtěl s tím, co by to stálo?...odpověď ale žádná.
Jo to si sliboval, že něco pošleš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650
kadeloid>Jo to si sliboval, že něco pošleš
...jé, já ti to neposlal? ....to víš, sem měl starch, abys mi nevyfouk ten zadní centrál na R-ko.
Edit: Jakej máš mail,...nemůžu ho najít.
Naposledy editováno 11.04.2010 21:22:35
1 reakcí na tento příspěvek KLX 650
Naposledy editováno 11.04.2010 21:23:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 | Dacann | 9 | 25.8.2021 v 12:00 Dacann |
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... | Pegos | 9616 | 25.8.2021 v 11:56 Dacann |
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... | Albjert | 15 | 24.4.2021 v 09:15 spacy |