paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KLX 650
30.1.2010 v 17:39
Zdravím a prosím o informace. Rozhodl jsem se pro koupi cestovního endura typu KLX (pro mě jednoznačně nejhezčí) nebo XT , TT 600. Tento týden jsem se byl podívat na toto KLX www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/134717-klx-650.html. Firma moto Ufo pouze prodej zprostředkovává! Byl jsem přímo u majitele, který mě při telefonním rozhovoru ujišťoval o skvělém stavu a další to bla bla bla. Když jsem motocykl viděl na vlastí kukadla, byl jsem mile překvapený. Vizuálně vypadalo KLX moc pěkně (nehodnotím barevnou kombinaci). Servisní knížka měla sice za 15 let pouze dva záznamy a o její věrohodnosti lze pochybovat, ale jinak fakt dobrý. Byl jsem majitelem ujištěn o provedené údržbě. První moje rozčarování přišlo, když jsem se snažil dohledat hladinu oleje. Olej se v olejoznaku objevil až poté, co jsem motocykl naklonil o cca 45 % vpravo. Druhé rozčarování přišlo, když majitel nastartoval motor. Při běhu na volnoběh mi běhal mráz po zádech. Nezvyklé klepání a chrastění motoru mi prodávající vydával jako vůli ventilů, která po ohřátí motoru zmizí. Nejsem úplný laik a tak vím, jaké zvuky vydávají ventily po nastartování studeného motoru a že zklidnění nastává po několika vteřinách, kdy se olej natlačí do všech mazacích míst (nicméně zkušenosti majitelů jednobuchů, mohou být odlišné). Po přidání plynu se běh motoru výrazně zlepšil a zdál se úplně normální. Po ubrání na volnoběh cca 1200 ot. se chrastění pazvuky a "zakopávání" motoru znovu opakovalo a nemizelo ani se zvyšující se teplotou. Přišlo mi to, jako prasklý napínák. Tak jsem se souhlasem majitele demontoval středový šroub z napínáku a pomocí delší straný 5-ky imbusu jsem zatlačil na napínák. Po nastartování byl motor výrazně klidnější, ale cítil jsem, jak imbus, na který jsem tlačil, pulsuje. Odhaduju, že se v ose pohyboval o 1-1,5 mm. Abych udělal nějaký závěr, myslím, že kvůli nízké hladině mohlo dojít k nějakému přidření uložení vaček atd. v kombinaci se závadou napínáku. Jen mám pochybnosti, proč se běh motoru zdá po přidání plynu OK a proč při mi při zatlačení na napínák, imbus pulsoval. Poku máte někdo nějakou zkušenost, tak prosím sem s ní. Nehodnoťte prosím přístup prodejce či můj výběr. Těch zbytečně ujetých cca 500 km jsem už rozdejchal. Taky pokud máte někdo tip na nějaký z výše uvedených motocyklů, dejte mi odkaz. Dík Honza


KLX 650

9.2.2010 v 17:08 | Nahoru | #31
Andrej Diviš - Zhůř, mob.: 604 855 500 - servis a prodej náhradních dílů na moto, motokros, enduro
Me osobne nic nedelal, ale kamos u nej mel CBR600F, jinej TDM850, brachovi dela servis na DT a Blovice + okoli u nej delaj servis na krosky a endura. Jezdi i ledovou plochou a motorky si dela sam, takze sikovnej ten kluk je dost. A vzdycky maximalni spokojenost, jen ma delsi dodani nahradnich dilu. Ale vzdycky po domluve sezene skoro cokoliv za par penez.

(reakce na) KLX 650

9.2.2010 v 20:15 | Nahoru | #32

NitroTT>Tak tahle je (snad od zítra bude) ta moje. Jen na ní nemám ještě místo. O VFR, které prodávám, zatím projevili zájem jen dva zájemci a ty čekaj na teplejší počasí. Vůbec se jim nedivím. Něco musím vymyslet.



Jestli si z Plzně, tak jí můžeš hodit ke mě na kolej do pokoje Já se o ní postarám, dokud nebudeš mít místo v motobrlohu

2 reakcí na tento příspěvek KLX 650

15.2.2010 v 20:35 | Nahoru | #33
Tak jsem přerovnal dřevník a vešli se tam holky obě . Někdy se za tebou zastavím na koleji - na poslech

(reakce na) KLX 650

15.2.2010 v 20:47 | Nahoru | #34

NitroTT>Tak jsem přerovnal dřevník a vešli se tam holky obě . Někdy se za tebou zastavím na koleji - na poslech


...a jakou jsi tedy nakonec koupil?

(reakce na) KLX 650

15.2.2010 v 20:51 | Nahoru | #35
NitroTT> Jo to beru. Rád poslechnu a okouknu okem znalce týhle strojovny

KLX 650

26.2.2010 v 20:22 | Nahoru | #36
Tak už je to tady. Když mě ten borec ujišťoval, že motorkám nerozumí a že kdyby věděl, že to klepání z motoru je nezdravé, tak by mě netahal přes půl republiky, docela jsem mu věřil. Ještě minulý týden mi volal, jestli prý mám ještě o KLX zájem. Musel nechat vyměnit vytahaný rozvoďák (po 17000 km). Taky mluvil o "opravě" napínáku. Když jsem se ptal, jestli nechá měnit i spodní řetěz, řekl, že ne. Jinak v servisce jsou, pokud se nepletu, za 16 let asi jen dva záznamy! Takže dokument k ničemu. Ten člověk vyloženě lže. Jen připomínám, že ten motor běhal dle jeho slov a podle toho, co jsem viděl, s 0,75l oleje. Viděl jsem to na vlastní oči. Na tento motocykl si dejte pozor. Neříkám nekupujte, ale dejte pozor. Prodejce neuvádí pravdu.

KLX 650

26.2.2010 v 20:30 | Nahoru | #37
NitroTT: Jj,...všiml jsem si toho inzerátu. To víš,...najít inzerát a člověka, který se snaží něco prodat a nevěší ti bulíky na nost,...to už asi jen tak nepotkáš.

KLX 650

26.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #38
Jsem sice z Plzně, ale pocházím z České Skalice. Sestřenka tam má autoškolu a s p. Kuchařem, tak se prodávající jmenuje, se jistě někdy uvidím. Svět je malej a o náhody v něm není nouze. Minimálně ho "požádám" o 1000,- Kč za projetou ropu. Život je boj.
Jinak jsem se byl včera trochu projet (okolo komínu) na KLX. Jo jo, vypadá to, že si budem rozumět. Na těch pár ujetých km mě pěkně bolej ruce. Zjistil jsem taky první závadu (předpokládám, že se jich ještě pár objeví), startovací relé - pěkně se u něj jiskřilo. Snad o víkendu rozeberu, zkontroluju kontakty a doufám, že bude vše OK. Na ty vačice se taky chystám, ale nejdřív musím najít morální sílu

KLX 650

26.2.2010 v 20:51 | Nahoru | #39
NitroTT:Trochu jsem ztratil přehled a už jsem se asi ptal,...jakou jsi nakonec koupil?...dej nějaké fotky. Tam bude stačit to vyčistit a nějaký kontaktol.dělám to preventivně i v průběhu roku.Ale já tý motorce dávám děsnej kouř, takže jí musím věnovat péči.Viděl jsi mojí v profilu?Ted jsem na ní přes zimu zase potunil pár věcí,...už se teším, až začneme s klukama jezdit offíky. jestli ti ty vačky nědělají nějakej kravál či bordel,...tak bych je asi ani možná nerozdělával.Já jsem to dělal uplně zbytečně,...jsem byl zvědalej,...ale byly netknutý, i podložky na ventilech...vše super stav.

Naposledy editováno 26.02.2010 20:52:39

KLX 650

26.2.2010 v 21:07 | Nahoru | #40
Nové foto nemám a ty původní z inzerátu jsem si asi stáhnul do pracovního PC. Tak snad po neděli něco dodám.
Jinak tvůj profil jsem si přečetl. Když jsem hltal informace o KLX, tak jsem samozřejmě nevynechal zdejší motodatabázi. Stejně tak všechna (není jich tak mnoho) témata o KLX. Určitě využiju zkušeností a znalostí majitelů. No, abych řekl pravdu, tak v tom, že jsem si pořídil tuto Kawu, seš namočenej až po uši .

KLX 650

26.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #41
Určitě sem nějaký fotky hoď. Každopádně s KLX si chybu neudělal. Je to povedená motorka a má jen hodně málo věcí, který můžou dělat problémy. Pokud má dost oleje, tak toho vydrží mraky. Pokud jí ale člověk dává hodně na prdel, tak neni na škodu očíhnout převodovku. Ta, jako jediná, to zatížení odnese. Mimochodem včera mi přišli už ty kolečka Dneska sem zase rozhodil motor a zejtra to už zase budu prát nazpátek. Už se těšim, až vyorám první jarní brázdu

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

26.2.2010 v 21:24 | Nahoru | #42
Kadeloid: No super,...tak huš huš, ať už to máš v kupě a za chvíli vyrážíme.Hned na jaře budu najíždět Jarní Jihočeský Off-Road, tak mi pomůžeš ne?Myslíš, že by se to mohlo přes Stádleckej most natáhnout i na tu vaší stranu?

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

26.2.2010 v 21:26 | Nahoru | #43
NitroTT: To my prosímtě vysvětli,..."abych řekl pravdu, tak v tom, že jsem si pořídil tuto Kawu, seš namočenej až po uši".Nevím jak to myslíš?....než jsi založil tady to vlákno jsme se tu nepotkali ne?

(reakce na) KLX 650

26.2.2010 v 21:29 | Nahoru | #44
Matess727x> Neboj. Už to mám všechno rozvržený a snad než sleze všechen sníh, tak to bude v cajku. Určitě ti pomůžu. Bohužel jen víkendy. A natáhnout by to určitě šlo. Jen jde o to jak. Já se budu snažit taky něco tim směrem najíždět. Rád bych se dostal do Tábora a i tam k Mírovy. Já to právě mám všechno projetý od nás nahoru. Tam je dobrej terén.. Každopádně bych byl rád, kdyby sme to všechno spojili a dělali takovej celodení okruh

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

26.2.2010 v 21:41 | Nahoru | #45
Nazdar draci!
Také vybírám v mapě nějakou trasu od nás na Všechov mimo silnice a počítám z přejezdem přes Stádlecký most. Určitě se tam může. Byl jsem tam vloni.

(reakce na) KLX 650

26.2.2010 v 21:50 | Nahoru | #46

storeman>Nazdar draci!
Také vybírám v mapě nějakou trasu od nás na Všechov mimo silnice a počítám z přejezdem přes Stádlecký most. Určitě se tam může. Byl jsem tam vloni.


...no však budeš jezdit s námi ne?

KLX 650

26.2.2010 v 21:51 | Nahoru | #47
No jistěěě

(reakce na) KLX 650

27.2.2010 v 09:45 | Nahoru | #48

Matess727x>NitroTT: To my prosímtě vysvětli,..."abych řekl pravdu, tak v tom, že jsem si pořídil tuto Kawu, seš namočenej až po uši".Nevím jak to myslíš?....než jsi založil tady to vlákno jsme se tu nepotkali ne?


Osobně jsme se nepotkali, ale "narazil" jsem na tebe, už když jsem začal uvažovat o Yukině. Myslel jsem to s ohledem na tvoje recenze a zkušenosti. Vše jen v dobrém. O KLX 650 jsem nenašel příliš mnoho informací nebo nějaké stránky, které by se třeba jen podobaly této. Je víc než jisté, že kdybych nenašel to, čím tu například přispěl Matess727x nebo Kadeloid, asi bych se převčírem proháněl na něčem jiném. Takže tak. Prostě jste mi "pomohli" rozhodnout se opět pro Kawu. Už jsem měl předtím ER 5-ku a nádhernou ZRX 1100. Potom jsem krátce vyzkoušel Firestorma do teď VFR 800i. Po pravdě řečeno mi však nejvíc radosti motorkářskýho života, pokud pominu krásný začátky s 05-kou, ČZ 175, Panelkou 350/360, udělala Yuki 200 Cross - loni ukradená. Zjistil jsem, že drcení asfaltu a polykání kilometrů. není pro mě asi to pravé. No a proto padla volba na nějaké silnější naprosto universální enduro.

(reakce na) KLX 650

25.3.2010 v 11:58 | Nahoru | #49
jgg18> no ? xt- hihihi xt špatny neni to si řek hezky, ale s tim přibitim na cestě se musim přít, měkky předky a houpy houpy zadek takže na cestě plave jak ryba a ve stotřiceti začne se vlnit jako had na rovny cestě, do terenu moc nevim spiš polni cesty a vopatrně, jinak vypochoduješ někde mezi stromy

KLX 650

11.4.2010 v 18:52 | Nahoru | #50
Tak jsem našel odvahu a čas na základní údržbu. Uložení a stav opotřebení vaček je naprosto bez závad. Ventily seřízené - sací byly OK, výfukové měly 0,05 - 0,10 mm. Po seřízení má studený motor kompresi picl přes 10 barů. Karburátor kompletní rozebrání a vyčištění. Nová svíce a olej. Napínák rozvoďáku je na 5. zoubku. Startuje na drcnutí jak zahřátá, tak studená. Jede moc pěkně. Ještě porřebuju provést očistnou kůru a vyřešit malý účinek přední brzdy. Máte typ na nějaké slušné desky? Taky jsem uvítal, že je k moto originální nářadí (po rozbalení jsem zjistil, že je v něm i náhradní nová svíčka) a Givi plotna na kufr. Kufr bez plotny a klíče mi totiž jako jediný zbyli z Yukiny. Originál klíč na svíčku se mi náramně hodil. Nevím proč, ale standardní nástavec který normálně používám, se nevešel do díry v hlavě.
Mám ještě další dotazy. Všiml jsem si, že v šoupátku jsou v jeho dnu dvě dírky. Jedna přímo ve dně souběžná s osou jehly a druhá v hraně, vrtaná šikmo. Umístění dírek bylo na straně výstupu z karburátoru. Máte je tam taky?
Olej v motoru. Po vypuštění jsem se nestačil divit, jak je olej černej. Nikde nebyly žádný šponky ani šupinky, ale olej jak z diesela po 50 000 km. Povolil jsem tři vypouštěcí zátky, ale nebylo to zřejmě dostatečný. Nalil jsem svůj oblíbený olej GPS 10W 40, který je červený. Vydrželo mu to ale tak dvě sekundy. Teď je opět černý jako bota. Nevíte, jestli je nějaký vyplachovací olej? Nechce se mi investovat do byť levného, ale motocyklového oleje, abych ho vylil po cca 2 minutách provozu. Možná jsem jen zbytečný puňťa, protože když jsem měl rozdělanej vršek hlavy, nikde nebyly žádný usazeniny. Mám k dispozici automobilový olej Castrol 5W 30 i 5W 40, který mě nic nestojí. Myslím, že kdybych ho použil jako vyplachovací olej, spojce ani motoru bych nijak neublížil.

[img]

KLX 650

11.4.2010 v 19:05 | Nahoru | #51
NitroTT: K těm dírkám v šoupěti,....tu boční mi tady Kadeloid, jakožto největší znalej KLX motorů upravil-zvětšil.Prý lépe šoupě reaguje,....a asi měl pravdu.Dělali jsme to přímo u něj,...mají zámečnictví,...no koukal jsem na něj s obavama (ale mám šopě náhradí), tak jsem si říkal, že tam dám kdyžtak to, kdyby to bylo na pytel.Ale je to naopak,...nevím sice, do jaké míry je to sugesce, ale mám pocit, že jde opravdu maloučko lépe za plynem.Shodli jsme se na tom i s Hornerem, kterému tuto úpravu udělal také.Kdyžtak napiš přímo Kadeloidovi,...určitě ti přesně řekne co a jak.Jinak Kawa vapadá pěkně.Máš štěstí, že nejsi z okolí,....by jsme tě přesvědčili obout špunty a zlákali tě s námi do lesů. Jinak,...podívej se do mého deníku,...mám tam nafocené kratší přepákování zadku, jak jsem nedávno po vzoru Hornerové KLX udělal.Řeší to problém měkkého zadního centrálu bez větší investice. Jinak s tím olejem je to jak píšeš,...a to mi Kadeloid říkal, že to je tak pokaždé, že olej hned zčerná. Ty vačky, že máš v pořádku je super.Abych řekl pravdu,...o vačkách jsem se o KLX dočetl spousty věcí, jak je má každá přidřené,...přitom já jsem se s tím ještě nestkal-krom jednoho případu, kdy si nepohlídal olej a vyrazil bez oleje. Tak to pavažuji spíše za takovou usejčkovanou obavu.Já měl v zimě také vačky venku, právě abych se podíval, v jakém jsou stavu a jestli nejsou přidřená sedla,....a také vše v naprostém pořádku.

Edit: ...ještě,...jaký na ní máš převod?....standartní 15/43?

Naposledy editováno 11.04.2010 19:07:50

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

11.4.2010 v 20:29 | Nahoru | #52
Hele olej ti zčerná hned jak to nastartuješ a to tam můžeš nalejt cokolik a propláchnout o čímkoliv Pokaždý bude černej jak bota. Ty šoupátka sou normální. Nemusíš mít strach. Na eRka se dávaj šoupátka s větší dírou a když sem to doma testoval, tak odezva je rychlejší. A na výplacháč se vyser. To je zbytečný. Tenhle motor sežere i lukanu

KLX 650

11.4.2010 v 20:39 | Nahoru | #53
Z tím černým olejem mám stejné zkušenosti a až nyní tady čtu že je to normální.
KLRko jsem koupil vloni začátkem července a jako bonus mi v bazáči vyměnili olej a filtr.
Někdy v listopadu po ujetí asi 1300 km jsem dal motku na posezonní pohlídku a opět jsem nechal vyměnit olej a filtr, páč vypadal hrozně. Podezíral jsem bazáč, že mě podfoukli a až nyní jste mě uklidnili.

NitroTT: KLX je fešanda

Naposledy editováno 11.04.2010 20:41:05

KLX 650

11.4.2010 v 20:47 | Nahoru | #54
Převod mám standardní a opotřebení cca 40 %. Dva zuby do síly by to určitě chtělo. Špunty časem budou taky. Mám to kousek na trať do Dobřan - jezdí se tam každoročně 24 hodinovka offroadů nebo na trať do Merklína. Určitě je kolem mnohem víc dobrých míst. Napadá mě vojenský prostor u Stršic. Taky se mi loni osvědčilo projíždět rozestavěný úseky silnic a různých přivaděčů. Toho, kdo jezdil skutečný tratě, to určitě neoslní, ale pro mě je to dobrý. I jako rozptýlení při cestě z práce to bylo fajn.
Na přepákování jsem koukal. Na pásku je vyražené číslo 124 - osová vzdálenost děr. Předpokládám tedy, že by se různé délky měli nechat sehnat originál. Určitě to ale jde za trochu času zrobit doma ve svěráku. O zkrácení jsem taky uvažoval, ale nevím, o kolik se zadek zvedne. Už takhle mám se svýma 170+ cm co dělat.
Ohledně toho oleje mi to není jasné. Zbarvení můžou mít na svědomí pouze zbytky starého oleje. Zkusím to minimálně 2x prolít novým olejem, dám znovu nový filtr a uvidíme.
Dírky v šoupátku bych pro zlepšení reakce šoupátka spíš zkusil zaslepit. Šoupátko se zvedá tlakem vzduchu na membránu. Motor při sání vytváří podtlak a ten, podle mě působí přes dírky na membránu a následně omezuje nebo zpomaluje zvedání šoupátka. Je to jek domněnka. Kdyby ty dírky byly v šoupátku na straně vstupujícího vzduchu, tak bych řekl, že to pomáhá ke zvednutí šoupátka. Možná by bylo pro lepší reakci na plyn, zkrátit o pár závitů pružinu nad membránou. snad to Kadeloid rozsekne.
Minulý týden jsem myslím někde viděl inzerát na rozprodání KLX na díly. Snad to najdu. Pár drobností by se určitě hodilo. Třeba karburátor na experimenty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

11.4.2010 v 20:58 | Nahoru | #55

kadeloid>Hele olej ti zčerná hned jak to nastartuješ a to tam můžeš nalejt cokolik a propláchnout o čímkoliv Pokaždý bude černej jak bota. Ty šoupátka sou normální. Nemusíš mít strach. Na eRka se dávaj šoupátka s větší dírou a když sem to doma testoval, tak odezva je rychlejší. A na výplacháč se vyser. To je zbytečný. Tenhle motor sežere i lukanu



Chceš říct, že i po tom co uděláš rozborku a sborku motoru, vše je vyčištěný, naleješ nový olej a ten zčerná? Na to snad zavolám Pepíka Klímu . Asi nedám na vaše rady a budu s černotou bojovat jako nákej skinhead .

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

11.4.2010 v 21:04 | Nahoru | #56
NitroTT: Jestli myslíš ten nedávný inzerát rozprodání KLX R, tak tomu člověku jsem psal, on poslal fotky dílů, já odepsal co bych chtěl s tím, co by to stálo?...odpověď ale žádná.

(reakce na) KLX 650

11.4.2010 v 21:16 | Nahoru | #57

NitroTT>Chceš říct, že i po tom co uděláš rozborku a sborku motoru, vše je vyčištěný, naleješ nový olej a ten zčerná? Na to snad zavolám Pepíka Klímu . Asi nedám na vaše rady a budu s černotou bojovat jako nákej skinhead .



Tak to přeju hodně sil a řikám ti předem, že týhle černoty se nezbavíš Já dělal výbrus a gufera na ventilech a nežere to ani decku na 1000. Černej je hned po nastartování. To je daný koncepcí motoru a nic s tim nenaděláš. Je to tak a jinak to prostě není Ale jestli se ti něco s tím dělat chce tak hodně štěstí a vytrvalosti.

Rozseknu to! Karburátor už jak řikáš je podtlakovej. Funguje následovně: Díry na šoupátku sou ve směru do válce záměrně. Je to kvůli zachování co největšího podtlaku nad mebránou v šoupěti. Tim, že díry sou jen na dnu šoupátka se dostává nad membránu a jen statický podtlak pod šoutátkem. Když sou díry šikmo (koukaj do válce) Tak se zčásti převádí dynamický tlak v potrubí. Ten je větší, respektive hodnota tlaku je menší a diference tlaků tohodle a atmosférickýho je větší. Pod membránu je přiváděnej atmosférickej tlak (od airboxu), takže na spodek membrány působí větší tlak, než na hořejšek (od podlaku v potrubí), což umožní šoupátku pohyb vzhůru. Tenhle pohyb omezuje pružina která tam je. Pokud z ní ubereš závity, docílíš toho, že šoupě vyleze víš, takže směs bude bohatší a teoreticky bys mohl mít i vyší výkon. Ale lepší je si pohrát s tryskama a airboxem. Pokud by si díry zaslepil a udělal je na druhý straně, tak by šoupátko nepracovalo dobře. Nejspíš by se ti ani nehlo, jelikož za šoupátkem (u airboxu) je tlak větší než u klapky a rozdíl není tak velkej aby přetlačil pružinu. Je to v podstatě naopak než si psal Doufám, že sem to napsal srozumitelně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

11.4.2010 v 21:17 | Nahoru | #58

Matess727x>NitroTT: Jestli myslíš ten nedávný inzerát rozprodání KLX R, tak tomu člověku jsem psal, on poslal fotky dílů, já odepsal co bych chtěl s tím, co by to stálo?...odpověď ale žádná.



Jo to si sliboval, že něco pošleš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLX 650

11.4.2010 v 21:19 | Nahoru | #59

kadeloid>Jo to si sliboval, že něco pošleš


...jé, já ti to neposlal? ....to víš, sem měl starch, abys mi nevyfouk ten zadní centrál na R-ko.

Edit: Jakej máš mail,...nemůžu ho najít.

Naposledy editováno 11.04.2010 21:22:35

1 reakcí na tento příspěvek KLX 650

11.4.2010 v 21:21 | Nahoru | #60
NitroTT: Kdepa vůbec bydlíš v tutej Plzni.

Naposledy editováno 11.04.2010 21:23:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist