1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??
Honda666>15k a je doma nevim co je za problem : )
...ty jsi jak tatar.



Naposledy editováno 25.01.2010 18:50:23
1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??
Honda666>hele ja mel taky yuki takze vim co rikam mel sem sporta a nikdy nebyl problem sehnat jedinej dil pres net sem jim poslal objednavku a do tydne sem to mel doma pplkem. Taky sem tam chtel davat 200motor ale ma to jinej drzak u valca takze s toho seslo ale z Praglu me ho klidne mohli poslat za 15tisica to je +- rok zpet
...aha, tak tím se to možná vysvětluje.Na tu Sportku ti ho možná dovezou,...ale na TR,...to je jinej motor víš,...NEDODÁVAJÍ!Schválně ti tam zítra zavolám,...jestli se něco nezměnilo,...ale mluvil jsem přímo s hlavním dealerem a to už 2x,...ohledně motoru TR200.
1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??
Honda666>ale stejne yuki je celkem motorka na pohodu obcas se neco pokazilo ale za par korun to zas bylo ok xD a kdyby nakonec zacli delat tu sportku ve verzi 250 to by bylo luxusni : )
...ale Sportka není z QungQi,...nýbrž z Lifanu ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??
Honda666>Matess727x> v technicaku je tovarni znacka uvedena jako Qingqi takze bud to mas blbe napsany nebo je to zas nejaka jina tovarna
...teď jsme si asi nerozuměli,...já měl TR-ta se dělá v QuingQi.Ptal jsem se na tu sportku co jsi měl ty,...ta je z Lifanu ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??
Honda666>Matess727x> no neni jak muze byt z lifanu kdyz ma Qingqi v TP a na motoru ma ten deklik yuki
...no to já nevěděl,...proto jsem se ptal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??
Honda666>Matess727x> sak pohoda :) jeste ju mam doma a pres zimu ji udelam poprve vetsi servis i kdyz uz na ni nejezdim ale za to jak me slouzila si to zaslozi :)
...jj,....kamarád na ní objel půl Evropy.


Naposledy editováno 25.01.2010 19:33:44
1. Kvalitní servis, kde to budou dělat. To je nekompromisní podmínka.
2. Stálá dostupnost nových dílů, jako případné ND.
3. Novej válec, hlava /větší ventily/, píst+kroužky, ojnice a klika /vyšší zdvih/
4. Předělání náboje zadního kola. Původně byla rozeta zavěšena v gumových blocích. To muselo ven, posílenej motor by tlumící závěs prostě urval. Muselo se udělat nové zavěšení rozety napevno a díry po silentblokách zavařit.
5. Jiný sekundární převod /pastorek o 3 zuby větší/.
6. Přetryskování karburátoru, úprava sání a větší filtr.
7. Konstrukce motoru to musí umožnit. Nejde jen o kit, ale o dimenzování převodovky, spojky a karterů. To Honda Monkey splňuje až do hranice 150ccm.
8. Přidání olejového chladiče. Bez chlazení bude průměrná teplota oleje o 10-15 st vyšší.
9. Tuhost rámu a pojezd musí mít rezervu na nový větší výkon.
10.Nakitovaný motor se musí zajíždět jako nový "syrový" motor. Podmínka.
11.Nějak to ošulit na technický. Někdy to jde.
12.Tvůj řidičák musí mít skupinu na nový, větší obsah. To ošulit nejde.
Poznatky:
Po zajetí /1000km/ je to úplně jiná motorka. Mimo rozjezd není třeba moc řadit, jede to královsky. I 10% krpály jezdím v pohodě za 4. Vyšší kvalt tam nemám

Spotřeba:
Ačkoli jsem se obával, se téměž nezměnila. Původně 1.9, nyní asi 2.3/100km. Je to asi dáno zřejmě těžším převodem a možností zbytečně nevytáčet motor.
Cena:
Všechno dohromady i s prací a novejma dílama a rekonstrukcí zadního náboje cca 11K. Nelituju toho, za ty prachy to stojí.
Naposledy editováno 25.01.2010 23:24:57


1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??
1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

Naposledy editováno 27.01.2010 20:39:25
1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

neznamyScooterD>o tom nic vědět nemusim, stačí si přečíst tvůj první příspěvek
...po mám posledním příspěvku jsi dosáhl osvícení nebo co?O tom, na co se ptal Jamarino nic nevíš, o QuingQi taky ne, tak nekecej nesmysly,...bud tak hodnej.



neznamyScooterD>v prvním příspěvku jsi mu řekl, že nic takovýho není,navíc člověku co o motorkách něco ví je jasný, že ikdyby to teoreticky šlo, tak by to znamenalo udělat komplet motor navíc s nejistym výsledkem u 4T prostě nesmysl resp. jak jsem to označil já hloupost, na to nemusím bejt Einstein jako Ty ty chytráku ( nemuset vědět neznamená nevědět
)
Já jsem napsal,...že "jsem o žádném kitu z 125 na 200 neslyšel",...nepodsouvej mi něco, co jsem neřekl.Člověk, co o motorkách něco ví,...jak píšeš,...ví, že to jde,...jak teoreticky, tak prakticky.Jen pro tvojí informaci,...ty 200-tovkový motory, co se dávali na objednávku u V.D.O.Moto do dvác, co ve stejné podobě, ve dváce samozřejmě prodávala Yuki,...byli právě takto předělaný ze 125 na 200.Předělával je člověk, který už u V.D.O. není,...kterého znám osobně.V tomto případě nejde o žádný nejistý výsledek jak píšeš,...ten chlapík-nebudu ho tu jmenovat, naopak dokázal po předělání ten 200-tovkovej motor ještě pěkně svýma vychytávkama našlápnout.Ale to už je trochu vyžší dívčí,..nic pro ňoumy, co to označí bez jakékoli informovanosti o konkrétní věci za nesmysl.Jamarino se ptal na překitování,...pochopil jsem ho tak, že měl na mysli třebas něco jako překitování Simsona, nebo Fichtla, které se dá pořídit,...ale toto přímo "překitování", které by jsi si poslkládal lehce sám není, proto jsem pasl, že jsem přímo o "kitu" neslyšel.Snažíš se rozebírat věc, o které toho opravdu moc nevíš.


Naposledy editováno 28.01.2010 20:01:00
1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

neznamyScooterD>to jsi mě asi nepochopil, nesmysl je to s ohledem na cenu a náročnost takové úpravy. Samozřejmě že všechno jde, otázka je jestli to má nějakej racionální základ..... A podle mě je to zkrátka hloupost, je lepší připlatit a pořídit něco silnějšího než ladit 125 4T Navíc když je cena obou objemů na trhu v podstatě stejná a rozdíl výkonů jistě nebude nijak zásadní....
...200-tovka od Yuki TR/SM, nebo Genesis od V.D.O. se už neprodávají,...jedině bazarová-možná někde nějaké starší "zásoby".U toho předělávání,....tam šlo zejména o to, že někdo s notama na dvácu mohl mít 200-tovku.Rozdíl v té od V.D.O. tam samozřejmě byl, jelikož chlapík od V.D.O. věděl co dělá a jak ten motůrek našlápnout.Jak jela 200-tovka od Yuki TR, když se ještě prodávala nevím,...nikdy jsem na ní nejel.

2 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??
neznamyScooterD>tak samozřejmě jsem myslel bazarovku,ptá se na překitování ojetý motorky. Zbytek viz výše a za tím si stojím. Zajímá mě ale jak probíhá změna čísla resp. typu motoru v TP, když jsi dával do 125cy to 2kilo? U dovozu je s typem motoru občas problém....
...dnes už se číslo motoru nepíše,...píše se jen typ motoru a to je stejné.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty Yuki SM 125, Yuki GY4 125 ST/SM | Delacruz7 | 0 | 21.1.2025 v 19:55 Delacruz7 |
Problém s otáčkami Yuki SM 125 | Dejvess | 3 | 7.8.2024 v 22:24 stepanmottl |
Nastartuje a pak se hned vypne a ne... Yuki SM 125 | Dejvess | 4 | 23.6.2024 v 11:30 Dejvess |
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 | Dejvess | 10 | 17.5.2024 v 14:02 Robinsson |
Yuki tr 125 problém Yuki TR 125 | Viktorekk | 4 | 4.5.2024 v 21:24 Viktorekk |