globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak překitovat na 200ccm??
25.1.2010 v 12:01
Zdravím....Něco sem četl, že lze 125 TR/SM překitovat na 200ccm... Tak by mě zajímalo jestli s tím má někdo zkušenosti a mohl by se podělit? Jak na to, kolik to stojí atd....

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 18:43 | Nahoru | #31
15k a je doma nevim co je za problem : )

(reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 18:45 | Nahoru | #32

Honda666>15k a je doma nevim co je za problem : )


...ty jsi jak tatar. ...vždyď ti píšu, co mi řekli v Yuki Průhonice.Však tam zavolej,...nebo klidně to udělám zítra z práce já,...uvidíš, co ti řeknou. Nehledě na to, že mi pár kluků psalo,...že kde jsem ten 200-tovkovej motor sehnal,...že se ho pokoušeli sehnat přes Průhonice,...ale marně. Je možné,...že by změnili v době krize přístup,...ale o tom pochybuju.

Naposledy editováno 25.01.2010 18:50:23

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 18:55 | Nahoru | #33
hele ja mel taky yuki takze vim co rikam mel sem sporta a nikdy nebyl problem sehnat jedinej dil pres net sem jim poslal objednavku a do tydne sem to mel doma pplkem. Taky sem tam chtel davat 200motor ale ma to jinej drzak u valca takze s toho seslo ale z Praglu me ho klidne mohli poslat za 15tisica to je +- rok zpet

(reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 18:59 | Nahoru | #34

Honda666>hele ja mel taky yuki takze vim co rikam mel sem sporta a nikdy nebyl problem sehnat jedinej dil pres net sem jim poslal objednavku a do tydne sem to mel doma pplkem. Taky sem tam chtel davat 200motor ale ma to jinej drzak u valca takze s toho seslo ale z Praglu me ho klidne mohli poslat za 15tisica to je +- rok zpet


...aha, tak tím se to možná vysvětluje.Na tu Sportku ti ho možná dovezou,...ale na TR,...to je jinej motor víš,...NEDODÁVAJÍ!Schválně ti tam zítra zavolám,...jestli se něco nezměnilo,...ale mluvil jsem přímo s hlavním dealerem a to už 2x,...ohledně motoru TR200.

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:01 | Nahoru | #35
ale stejne yuki je celkem motorka na pohodu obcas se neco pokazilo ale za par korun to zas bylo ok xD a kdyby nakonec zacli delat tu sportku ve verzi 250 to by bylo luxusni : )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:04 | Nahoru | #36

Honda666>ale stejne yuki je celkem motorka na pohodu obcas se neco pokazilo ale za par korun to zas bylo ok xD a kdyby nakonec zacli delat tu sportku ve verzi 250 to by bylo luxusni : )


...ale Sportka není z QungQi,...nýbrž z Lifanu ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:08 | Nahoru | #37
Matess727x> v technicaku je tovarni znacka uvedena jako Qingqi takze bud to mas blbe napsany nebo je to zas nejaka jina tovarna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:10 | Nahoru | #38

Honda666>Matess727x> v technicaku je tovarni znacka uvedena jako Qingqi takze bud to mas blbe napsany nebo je to zas nejaka jina tovarna


...teď jsme si asi nerozuměli,...já měl TR-ta se dělá v QuingQi.Ptal jsem se na tu sportku co jsi měl ty,...ta je z Lifanu ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:15 | Nahoru | #39
Matess727x> no neni jak muze byt z lifanu kdyz ma Qingqi v TP a na motoru ma ten deklik yuki

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:22 | Nahoru | #40

Honda666>Matess727x> no neni jak muze byt z lifanu kdyz ma Qingqi v TP a na motoru ma ten deklik yuki


...no to já nevěděl,...proto jsem se ptal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:24 | Nahoru | #41
Matess727x> sak pohoda :) jeste ju mam doma a pres zimu ji udelam poprve vetsi servis i kdyz uz na ni nejezdim ale za to jak me slouzila si to zaslozi :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:26 | Nahoru | #42

Honda666>Matess727x> sak pohoda :) jeste ju mam doma a pres zimu ji udelam poprve vetsi servis i kdyz uz na ni nejezdim ale za to jak me slouzila si to zaslozi :)


...jj,....kamarád na ní objel půl Evropy.

(reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 19:30 | Nahoru | #43
Matess727x> to bych si na tomhle stroji zrovna netroufl ale jezdila dobre akorat ted potrebuju seridit ventily a karbec asi zere me 3,5l na 100km at jezdim na max nebo jenom kochacku takze to bude asi nejaky rozestelovany :\

Naposledy editováno 25.01.2010 19:33:44

Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 23:23 | Nahoru | #44
Loni jsem kitoval, resp. nechal překitovat z 50 na 110ccm, takže asi podobná změna. Jednalo se o motor Honda Monkey. Zde jsou zkušenosti:

1. Kvalitní servis, kde to budou dělat. To je nekompromisní podmínka.
2. Stálá dostupnost nových dílů, jako případné ND.
3. Novej válec, hlava /větší ventily/, píst+kroužky, ojnice a klika /vyšší zdvih/
4. Předělání náboje zadního kola. Původně byla rozeta zavěšena v gumových blocích. To muselo ven, posílenej motor by tlumící závěs prostě urval. Muselo se udělat nové zavěšení rozety napevno a díry po silentblokách zavařit.
5. Jiný sekundární převod /pastorek o 3 zuby větší/.
6. Přetryskování karburátoru, úprava sání a větší filtr.
7. Konstrukce motoru to musí umožnit. Nejde jen o kit, ale o dimenzování převodovky, spojky a karterů. To Honda Monkey splňuje až do hranice 150ccm.
8. Přidání olejového chladiče. Bez chlazení bude průměrná teplota oleje o 10-15 st vyšší.
9. Tuhost rámu a pojezd musí mít rezervu na nový větší výkon.
10.Nakitovaný motor se musí zajíždět jako nový "syrový" motor. Podmínka.
11.Nějak to ošulit na technický. Někdy to jde.
12.Tvůj řidičák musí mít skupinu na nový, větší obsah. To ošulit nejde.

Poznatky:
Po zajetí /1000km/ je to úplně jiná motorka. Mimo rozjezd není třeba moc řadit, jede to královsky. I 10% krpály jezdím v pohodě za 4. Vyšší kvalt tam nemám
Spotřeba:
Ačkoli jsem se obával, se téměž nezměnila. Původně 1.9, nyní asi 2.3/100km. Je to asi dáno zřejmě těžším převodem a možností zbytečně nevytáčet motor.
Cena:
Všechno dohromady i s prací a novejma dílama a rekonstrukcí zadního náboje cca 11K. Nelituju toho, za ty prachy to stojí.

Naposledy editováno 25.01.2010 23:24:57

Jak překitovat na 200ccm??

25.1.2010 v 23:42 | Nahoru | #45
Johann: No v případě motoru z TR-ka je to všechno trochu jiné.Ten motor byl u QuingQi původně a prvotně jako 200-tovka,...tudíš je konstruovaný na vyžší výkon,...jak převodovka, tak celá motorka.Proto je to TR/SM možná jedna z těch nejzdařilejších motorek z čínské produkce,...přesně tedy z QuingQi Motors z Jinanu.Problém je právě spíše v tom,...že jí po neuspěšném prodeji jako 200 u nás,...vzhledem k cílové skupině začali na požadavek našeho trhu,...možná i jiného-to nevím přesně,....jí začali dělat v 125 a tím vznikl problém bohatosti směsi.Sání TR-ka, které je v podstatě dimenzované na 200 motor je velké,....a je celkem nutné TR/SM 125 přetryskovat na 102-5 hl.trysku,....páč v originálním natryskování 95 je moc vzduchu.Na technický v případě té TR/SM s 200-tovkovým motorem nemusíš našulit nic,...proč by taky.Nic se nemění,...v TP máš 125 a na motoru,...když už se neeviduje číslo motoru,...jen typ a ten je u 200 stjný-nikdo nic nepozná.Ty máš tu "Mankynu",...co má Petr Hošťálek,...kterej jí má také překitovanou. Ale co se týče toho překitování TR 125,....vybodnul bych se na to a ty prachy nechal na silnější motku.

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

26.1.2010 v 18:03 | Nahoru | #46
Jamarino: chtělo by to Yuki cross 125 to dělalo qingqi před TR. Tam by se nechal šoupnout motor z 250(x motos). Ale je to bez zadní kotoučové brzdy, líbivějších budíků atd. Možná by to šlo předělat ale při ceně náhradních dílů od Yuki.

Jak překitovat na 200ccm??

26.1.2010 v 20:09 | Nahoru | #47
A jaký motory to vlastně ty čínani skopirovali do těch motek mně to furt připada jak honda xl 125 akorár nafukujou válec.

(reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

27.1.2010 v 16:56 | Nahoru | #48
ceron> Já tu motorku mám už přes rok a nehodlám měnit....Mám jí rád ,jen sem chtěl vědět jestli se dá vylepšit....

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

27.1.2010 v 20:38 | Nahoru | #49
zkusil bych použít Racing svícu a svíticí ventilky.

Naposledy editováno 27.01.2010 20:39:25

(reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 15:45 | Nahoru | #50

robzn>zkusil bych použít Racing svícu a svíticí ventilky.


...ve třiatřiceti už by jsi mohl mít rozum.

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 16:09 | Nahoru | #51
mates> na hloupou otázku pár hloupých odpovědí

(reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 18:01 | Nahoru | #52

neznamyScooterD>mates> na hloupou otázku pár hloupých odpovědí


...no je vidět, že o tom taky hodně víš.

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 18:51 | Nahoru | #53
o tom nic vědět nemusim, stačí si přečíst tvůj první příspěvek

(reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 19:13 | Nahoru | #54

neznamyScooterD>o tom nic vědět nemusim, stačí si přečíst tvůj první příspěvek


...po mám posledním příspěvku jsi dosáhl osvícení nebo co?O tom, na co se ptal Jamarino nic nevíš, o QuingQi taky ne, tak nekecej nesmysly,...bud tak hodnej.

Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 19:24 | Nahoru | #55
v prvním příspěvku jsi mu řekl, že nic takovýho není,navíc člověku co o motorkách něco ví je jasný, že ikdyby to teoreticky šlo, tak by to znamenalo udělat komplet motor navíc s nejistym výsledkem u 4T prostě nesmysl resp. jak jsem to označil já hloupost, na to nemusím bejt Einstein jako Ty ty chytráku ( nemuset vědět neznamená nevědět )

Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 19:57 | Nahoru | #56

neznamyScooterD>v prvním příspěvku jsi mu řekl, že nic takovýho není,navíc člověku co o motorkách něco ví je jasný, že ikdyby to teoreticky šlo, tak by to znamenalo udělat komplet motor navíc s nejistym výsledkem u 4T prostě nesmysl resp. jak jsem to označil já hloupost, na to nemusím bejt Einstein jako Ty ty chytráku ( nemuset vědět neznamená nevědět )


Já jsem napsal,...že "jsem o žádném kitu z 125 na 200 neslyšel",...nepodsouvej mi něco, co jsem neřekl.Člověk, co o motorkách něco ví,...jak píšeš,...ví, že to jde,...jak teoreticky, tak prakticky.Jen pro tvojí informaci,...ty 200-tovkový motory, co se dávali na objednávku u V.D.O.Moto do dvác, co ve stejné podobě, ve dváce samozřejmě prodávala Yuki,...byli právě takto předělaný ze 125 na 200.Předělával je člověk, který už u V.D.O. není,...kterého znám osobně.V tomto případě nejde o žádný nejistý výsledek jak píšeš,...ten chlapík-nebudu ho tu jmenovat, naopak dokázal po předělání ten 200-tovkovej motor ještě pěkně svýma vychytávkama našlápnout.Ale to už je trochu vyžší dívčí,..nic pro ňoumy, co to označí bez jakékoli informovanosti o konkrétní věci za nesmysl.Jamarino se ptal na překitování,...pochopil jsem ho tak, že měl na mysli třebas něco jako překitování Simsona, nebo Fichtla, které se dá pořídit,...ale toto přímo "překitování", které by jsi si poslkládal lehce sám není, proto jsem pasl, že jsem přímo o "kitu" neslyšel.Snažíš se rozebírat věc, o které toho opravdu moc nevíš. Kdyžtak zkus číst alespoň někdy něco více z celého vlákna,..ne jen první a poslední příspěvek.

Naposledy editováno 28.01.2010 20:01:00

1 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 20:32 | Nahoru | #57
to jsi mě asi nepochopil, nesmysl je to s ohledem na cenu a náročnost takové úpravy. Samozřejmě že všechno jde, otázka je jestli to má nějakej racionální základ..... A podle mě je to zkrátka hloupost, je lepší připlatit a pořídit něco silnějšího než ladit 125 4T Navíc když je cena obou objemů na trhu v podstatě stejná a rozdíl výkonů jistě nebude nijak zásadní....

(reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

28.1.2010 v 21:34 | Nahoru | #58

neznamyScooterD>to jsi mě asi nepochopil, nesmysl je to s ohledem na cenu a náročnost takové úpravy. Samozřejmě že všechno jde, otázka je jestli to má nějakej racionální základ..... A podle mě je to zkrátka hloupost, je lepší připlatit a pořídit něco silnějšího než ladit 125 4T Navíc když je cena obou objemů na trhu v podstatě stejná a rozdíl výkonů jistě nebude nijak zásadní....


...200-tovka od Yuki TR/SM, nebo Genesis od V.D.O. se už neprodávají,...jedině bazarová-možná někde nějaké starší "zásoby".U toho předělávání,....tam šlo zejména o to, že někdo s notama na dvácu mohl mít 200-tovku.Rozdíl v té od V.D.O. tam samozřejmě byl, jelikož chlapík od V.D.O. věděl co dělá a jak ten motůrek našlápnout.Jak jela 200-tovka od Yuki TR, když se ještě prodávala nevím,...nikdy jsem na ní nejel.

2 reakcí na tento příspěvek Jak překitovat na 200ccm??

29.1.2010 v 09:39 | Nahoru | #59
tak samozřejmě jsem myslel bazarovku,ptá se na překitování ojetý motorky. Zbytek viz výše a za tím si stojím. Zajímá mě ale jak probíhá změna čísla resp. typu motoru v TP, když jsi dával do 125cy to 2kilo? U dovozu je s typem motoru občas problém....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak překitovat na 200ccm??

29.1.2010 v 09:49 | Nahoru | #60

neznamyScooterD>tak samozřejmě jsem myslel bazarovku,ptá se na překitování ojetý motorky. Zbytek viz výše a za tím si stojím. Zajímá mě ale jak probíhá změna čísla resp. typu motoru v TP, když jsi dával do 125cy to 2kilo? U dovozu je s typem motoru občas problém....


...dnes už se číslo motoru nepíše,...píše se jen typ motoru a to je stejné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji radu s převodovkou Yuki SM 125 Dejvess 10 17.5.2024 v 14:02 Robinsson
Yuki tr 125 problém Yuki TR 125 Viktorekk 4 4.5.2024 v 21:24 Viktorekk
Yuki 125 sm Yuki SM 125 Myr9n 2 21.4.2024 v 08:25 Radek2107
Polep na yuki Tr 125 Yuki TR 125 Viktorekk 3 10.3.2024 v 10:42 krokoš
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526


TOPlist