nemůžete soudit značku ale vždycky jen jednotlivou motorku. A od 929 dodnes jsou ty značky úplně na stejný úrovni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
cvrkcvrk>06 má podvozek stavitelnej ?
vole to má i to tvoje
to jsem mluvil o 1100xx že ho nemá stavitelnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
cvrkcvrk>GRASSEL> no pokud se tim myslí štelování centrálního tlumiče tak jo, to má i ta moje
nejen centrál ale i přední vidlice fároš má samozřejmě kompletně stavitelnej ale už v základu ho má nastavenej dobře, sice měkčí ale pokud nejezdíš fakt palici tak nemá smysl to měnit, záleží na tom jakej z toho má pocit jezdec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
JJ, to souhlasím,jde spíš o to kdo jí má ve spárech a jak se o ní stará,každá z nich v poho udělá 150 - 200tis/km,no málokteré se to poštěstí aby teho dočkala pohromadě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš
Redbois>GRASSEL>
JJ, to souhlasím,jde spíš o to kdo jí má ve spárech a jak se o ní stará,každá z nich v poho udělá 150 - 200tis/km,no málokteré se to poštěstí aby teho dočkala pohromadě
BINGO
mě jen prostě serou tyhle kecy o pseudospolehlivosti když vím že je to stejný jako u jiných mašin.
Ghost.33>Bubrak ZX10R> di se s tou kawou už nekam zahrabat.. jak je senza black posraty z hondy tak ty si až moc do kawy... Máš jednu objektivni poznamku z 10..
To neni pravda, rozdil je, ze ja vim, co ma ZX10R slaby (treba brzdy a podvozek). A mel sem R1, jel sem na GSXR K5, CBR1000 04 a neni to jen muj nazor, ze je ZX10 nejpohodlnejsi.
Ghost.33>Dobře ,tak ja mužu řict že kawa je mrdka pač da litrove motorce jen skvely motor myslim vykonově ( se spolehlivosti to tak super nebude viz ventil aji když řikáš ,že je to vyjimečné prostě se stalo..) co dal? Brzdy životně duležitá část motorky =napiču.. Musi koupit jiné třmeny atd.. a co je to proti nejakemu regulatoru jak do nekonečna připomináš.. nic maximalni ti odejde baterka ale s blbyma brzdama je to horši.. Podvozek? Jo ty máš argument že tě to bavi ,ale ta motorka je krátká a na to co byla sestrojena a to je zavodni okruh je to nahovno.. A ted mi to vyvrat a nebo se zamysli a přestan tu vyznavat jen zelenou..
Spolehlivost je 100%, ten ventil se rozklepal, ale motorka porad jezdila a to dost dlouho. Je to dost podstatny rozdil, nez kdyz te Honda nekde necha a muze to byt 1000km daleko. S regulatorem ti neodejde jen baterka, ale i alternator (stalo se brachovi). Na okruh sou lepsi motorky nez ZX v te dobe, to tu pisu porad dokola. Mas asi nejakej zelenej zakal.
Ghost.33>uplne seriove motorky z roku 2004 vyjedou v Brně na okruhu jedná se o Hondu CBR 1000rr a Kawasaki ZX10r.. První 2 kola vede kawasaki protože její motor má víc síly.. Po dalších 2 kolech už kawa ztrácí svojí vedoucí pozici a jezdec bourá protože páčku brzdy zastavilo řídítko.. Honda pokračuje a závod dokončí.. A ted mi řekni od kerého výrobce by si měl motorku rači? Výrobce který nedá motorce brzdy a podvozek odbyde a je to ještě k tomu vlajková lod kawasaki.. Rači si koupim Hondu+regulator a nebo Suzuki..
Honda zavod nedokonci, protoze prestane jet kvuli regulatoru, kdyz to chces mit kompletni. Suzuki praskne ram, takze nakonec vyhraje Yamaha ac pilotovi upece stehna.
Na okruh bych si klidne koupil Hondu nebo spis Yamahu. Do provozu, po zadnim, na sprinty, na dovolenou a obcas i ten okruh, na to je ideal ZX10. Ani s tema brzdama sem nemel nikdy problem. A hlavne ja dycky rikam o konkretni vlastnosti, kterou ma ktera motorka nejlepsi. Pro me je ZX nejlepsi protoze mam rad akceleraci a divocinu. I to pohodli mi prijde nejlepsi, proto sem reagoval na to, ze nejpohodlnejsi je Honda. To je cely.
Ghost.33>a proč si teda ty brzdy vyměnil? Ano máš rád akceleraci a to všechno ale pořád do kola tu vštěpuješ že je honda nahovno že nejede že ma blby regulator.. do te doby než tohle přesteneš řikat budu řikat že kawasaki pořad neumi udělat motorku a je kratka mrdka co nebrzdi a sypou se ji z vyfuku ventily.. ne sranda ale jen sem chtěl řict že posledni dobou je to to samy a čim dál vic se podobáš tomu senza blackovi..
brzdy sem vymenil aby byly lepsi, protoze to stoji par kacek, ale nemusel sem. navic ty orig mam dost ozrany od soli ze zimy, tak se to tak hodilo. ted je muzu menit, na zimu dam ty stary a na sezonu ty novy.
a ze je zx10 kratka, to me dost vyhovuje a na cesty taky, blby je to na sprinty treba, to taky bez uzardeni priznam
Jinak ani u 1000 RR Honda ještě nevychytala elektriku. Vím o jedný 05 s třetím altíkem.
Naposledy editováno 20.01.2010 15:47:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |