Nejsem motorkar od zalozeni, spis me nouze donutila, máme nějaky prskolet O,5 obsah, ale čtyrtakt a jezdi max 70. Takže jsem spis babetista.
Dnes rano mám za sebou první kolizi. Dostala jsem při prudkem bzrdeni smyk ale povedlo se mi pristat mezi lapmu a auto bez urazu na čemkoli. Drobet jsem se odřela,jinak dobry. Řidic z auta na me řval dobře ti tak, mladej magore!, ale to netusil, že jsem takřka čtyricátnice , máma dvou malych deti.
Jak jste na tom vy? jezdite jen když je pekne? Co byste delali, když by vam behem prace napadl snih?
ještě že to mam do práce 5 km,jestě k tomu do ní jezdím autem drž se to zvládneš...ješte budeš vysmátá az budou stát auta v kolonách a ty je objedeš
to jo object kolonu vtomdle pocasi je skveli.ja to delam kazdej den a kdyz koukam na ty ridice plechovek jak sou nasrany ze vtom hnusnym pocasi tam musej stat tak mi zahreje u srdce1 reakcí na tento příspěvek Je normální jezdit denně 22km zvdálené práce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je normální jezdit denně 22km zvdálené práce?
Jízda na sněhovejch sračkách je problematická na jakémkoliv motostroji. Od mýho dědy sem dostal radu - na zimu hodně hrubej vzorek na pneumatiku - nejlíp nějakou chlupatici (drapák styl) , nafoukat radějc méně než více tak 0,8. Jezdit s ještě větším citem než normálně a v případě barabum - odhodit stroj co nejdále - i když to zní krutě na stroj se dají součástky a díly koupit, na lidský tělo to nefunguje.
Jízdě Zdar !!!
Je spousta takových, ale ne všichni jezdí za každého počasí až do teď jako např. já.
V neděli jsem však po ujetí 250km v padající námraze na D1 trochu přemýšlela a v pondělí jsem už jen moto zavezla k zimnímu spánku do práce a jezdím zase na pár týdnů metrem, kde jsem ovšem hned první den chytla bacila.
Každopádně jezdit na "prskoletu" a na silniční motorce v tomto počasí je trochu rozdíl. Teď v tomto počasí jezdí skutečně snad jen už Bubrák(jo a samozřejmě z ženských Suzuveverka na simálu ) .
Každopádně je nenormální, že jsi mamina 40cátnice a takhle drandíš!
Ale popravdě, to počasí už na hrdinství fakt není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je normální jezdit denně 22km zvdálené práce?
trhovosvinackaa>nazlobenej> No to ja prave nevim, jestli jsem nezamrzla, premyslim o tom, zda jsem mela takovou kliku a nerizeny pad probehl jako rizeny, mozna jsem jednala pudove, pamatju si jak mi bezely myslenky- do auta ne, hele lampa, no mozna to vyjde a najednou jsem lezela.Myslite že se motorka ve smyku nejak ridit? Mohla jsem ji podvedome řídit naklonem? System oblekaní mam vyzkouseny ze psů.rukavice nosim, satky , kotnikovy boty.
Dobrý den,laicky si myslím,že události na hranici reakční doby zůstávají v paměti útržkovitě nebo vůbec ne.My,co pak přemýšlíme,zda jsme neměli něco udělat lépe,pak máme o sobě pochybnosti.Tolik bych si to nevyčítal.Např.pokaždé se díře vyhnout nelze,může být odkryta pod reakční dobu.Je ale důležité těžit s povědomí,tam,kde nemá mozek kam sáhnout tam prostě nic není.Je dobré si nacvičit předem ,když nás okolnosti netlačí, limitní brzdy v přímém směru a náhlé manévrování.Na YouTube jsou záběry zamrznutých jezdců,kteří se nafilmovali sami,nebo jezdec jedoucí za nimi.Např.drží poloměr který mu nevychází v pravotočivé zatáčce a naráží do prodijedoucího náklaďáku.Když pominu proč,tak mne zajímá-když se mi nedaří udržet se v pruhu,kvůli odstředivé síle,tak ještě můžu povolit,byť do svodidla,ještě je šance letět do volného prostoru.Vše je lepší,než vysoký náklaďák.Někdy je brzdná stopa desítky metrů,až do srážky,to je chyba,ve smyku nelze měnit směr.Tedy lze,pohybem těla nebo odstředivou silou,to je ale technika jízdy užšího výběru jezdců kteří si to zkoušejí od dětských let.(zrychlují průjezd zatáčkou,ne když potřebujou zpomalit)Podvědomě řídit náklonem jste mohla a mám s toho radost i když se neznáme.Intuitivně jste vycítila co to potřebuje.Cvičit náhlou změnu směru jízdy,opatrně na ostatní motoristy,nevylekat.Jsem naučena ze psů na postoj: nejsem kořist té situace, jen kořist ztuhne hruzou a ceka na smrt. Jenže ted jsou ve hre jeste ostatní auta a to me trochu leka.
Jo a u nas jeste nesolili, co napadlo, roztalo do hodiny, takze nejsem zadnej hrdina. Zima mi fakt neni, vcera jsem dokonce odlozila jednu vrstvu, bylo mi horko. Zkuste si nekdy jet jen 60 km v hod a uvidite že zas takova kosa neni.
Ano ve druhém odstavci,ostatní auta jsou karty osudu.Chci být připraven na chyby svoje i jejich,patent tím ale nezískám.
Jezdím na všem,na mopedu taky limitně.Nezáleží na čem,ale na souhře člověka se strojem.
2 reakcí na tento příspěvek Je normální jezdit denně 22km zvdálené práce?
úspora je diskutabilní - 105ka mi bere kolem 8litrů, jawa kolem 5litrů a ural skoro 9, s tím neušetřím vůbec nic, ale zase na těch motorkách je to zážitek. a takovej návrat po noční, když zrovna vychází slunce, to prostě nemá chybu..
do auta přesedám ve chvíli, kdy je to na motorce pomalejší, než autem - takže většinou někdy v půli listopadu/začátkem prosince, začínal jsem v březnu, ale nějak jsem vyměknul, takže letos tuším až někdy po půli dubna.
voda nevadí, na to jsou nepromoky, navíc zmoknu míň, než lidi s autama, co nemaj deštník.
v mraze mi kosa teda je, zas tak moc netopim, takže doháním oblečením.
70 mi přijde docela málo - osobně se cejtím bezpečně jen když jedu buď stejně rychle, jako většina aut, nebo rychleji. kor v dešti, mlze a k tomu v noci - to si nedokážu představit, že bych jel 70 a každou chvíli mě někdo bral s těsným odstupem.
na brždění to chce holt bacha a nechávat si na mokru velký odstupy - ale člověk na to přijde jen tak, že si ustele nebo skoro ustele díky autu, který před ním stojí mnohem dřív :)
posledních pár dnů už stojím na firemním sám, ještě nějakej chlapík s yamasaki se docela drží, ale jinak už to většina lidí zabalila. ale vlastně se jim ani nedivim,s prvním sněhem se na to vykašlu taky.
Naposledy editováno 12.11.2009 19:55:16
1 reakcí na tento příspěvek Je normální jezdit denně 22km zvdálené práce?
Ale kdyz to pisu, tak jsem si vzpomnel na kolegu, co jezdil v padesatych letech celorocne kazdy tyden Krkonose - Brno Rikal,ze kdyz dojel domu v zime,tak ho mama sundavala z motorky
S odstupem casu ti reknu jednu vec........kaslal bych na to vzdyt je to o zdravi
Naposledy editováno 20.12.2009 19:08:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je normální jezdit denně 22km zvdálené práce?
srovnej si běžnýho pěšáka a motoráře v zimě - já když dojedu do práce, tak nejsem zmrzel, prsty i kolena mám prohřátý - pěšák vyrazí ven v nějakých riflích, bez rukavic - obojí ma ztuhlý a v prci to hned začne fest používat - čí klouby dostávaj víc na prdel.. ?
nejde srovnávat co bylo pár let zpět - teď jsou různý nahřejvátka, návleky, kvalitní vložky do kalhot, kvalitní rukavice a když člověk umí oblíknout, tak ani v mraze neklepe kosu.
Jinak doporučuju ti jezdit v reflexní vestě nebo bundě. Osobně mi to párkrát pomohlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je normální jezdit denně 22km zvdálené práce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je normální jezdit denně 22km zvdálené práce?
Pak jsem si řekla, že mám dvě děti a manžela a svůj konec si představuju jinak a zavolala jsem at pro mě přijede manžel. To by byl konec jedné motorkářky.