globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyhřívané rukojeti
1.11.2009 v 21:33
Ahoj, máte zkušenosti s nějakými konkrétními vyhřejvanými rukojeťmi na naší motku?
Vím , že se kupujou podle průměru řidítek a s regulací nebo ne , asi vím i kde, ale v těch předchozích diskusích se nikdo neptal na Virago 535
Předem dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 13:45 | Nahoru | #31
Antigos> já mám Oxfordy a max spokojenost. Zapojil jsem to na větrák od chladiče. Podle mě ideální řešení- když je kosa na použití heftů, tak se těžko bude točit ventilátor. A u mojí motky (FZS1000)se vypíná přívod šťávy po vypnutí klíčku. Řekl bych nejlepší řešení pro všechny vodníky, co to tak mají...

2 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 13:59 | Nahoru | #32
lepší je to přes relátko - chtěl jsem to tak udělat, ale nějak nejsou lidi

ale mám Oxfordy co mají hlídání slabé aku kdy se automaticky vypínají a to je taky řešení když je to přímo na aku

ty oxfordy musím pochválit - dobrý grip, 4 stupně regulace, ochran baterky - mají jen jediné mínus a to v noci indikační diody svítí moc silně do očí

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 14:04 | Nahoru | #33
Mam je zapojene primo na baterku - spinaci rele pridelam hned jak bude trochu casu

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 14:05 | Nahoru | #34

Striker77>Mam je zapojene primo na baterku - spinaci rele pridelam hned jak bude trochu casu



vždyť řikám nejsou lidi

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 14:06 | Nahoru | #35
starej Lupo> já teda mám taky vodníka, ale když se roztočí větrák tak se motá i když vypnu klíček (myslím že takhle by to mělo být u všech)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 14:08 | Nahoru | #36
Honza-TA> jo Oxfordy mají hlídání napětí , ale pokud vím tak se vypnou až při hodně malým napětí, takže stejnak bys asi nenastartoval, když tak zkus pohledat tady na foru

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 14:31 | Nahoru | #37
Honza-TA> když je to s napájením větráku, jako u mojí motky, tak je relátko zbytečný. Navíc je to další součástka, která může odejít...

Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 15:09 | Nahoru | #38
mam nejaky ktery maj polohu jen na START a pak na ON..na START to topi jak svina a na ON uz to ztraci...nechapu proc je to tak posraty..ale jinak je to paradni vec..

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 16:30 | Nahoru | #39
Ja měl na Guzzině Oxfordy. Bylo to moc příjemný a od té doby neexistuje mít motorku bez vyhřívání... Zapojený jsem to měl na parkovačku,takže pokud jedu a svítím,hřejí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 16:47 | Nahoru | #40

Němec> start jsem taky myslel, že se může jen chvíli, ale jestli si dobře pamatuju, tak je to spíš upozornění před spálením rukou, než ochrana samotných heftů. takže letos už jezdím na start i delší dobu, dokud se všechno neprohřeje a pak přepínám na hi nebo low.



No ja mam jen polohu Start a ON a co sem se tak dival na netu tak u nich bývá napsáno že na polohu start nesmí být dél něž jednu minutu, jinak by mohlo dojít k poškození rukojeti, tak nevím

Naposledy editováno 02.11.2009 16:48:01

Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 17:20 | Nahoru | #41
Vyhřívaný super... teda pokud Vám nevadí že se pak držíte klády ...

Ja jsem koupil origo honda a po první jízdě jsem je ořezal až na kov a plast... pak jsem nějakou dobu laboroval s novým povrchem a osvěčila se mi duše z kola... případně mohu nafotit...

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 17:51 | Nahoru | #42
Již několik let na různých moto používám OXFORD - ne klasické rukojeti, ale "návleky" na suchý zip. Na jaře se dají zase odepnout. Spokojenost.
Akorát (jak tady už někdo psal) problém je u teplot cca pod nulou. Tam se ti dlaň peče a prsty zvenku slušně mrznou. Ideální je to zkombinovat s takovými těmi návleky-rukávy na celá řidítka (např. taky OXFORD)

Stylově ti nebude vypadat skoro nic, když chceš mít ruce v mrazu v teple. Ale zato nebudeš mít zimní absťák

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 18:30 | Nahoru | #43
docent> Stylově ti nebude vypadat skoro nic, když chceš mít ruce v mrazu v teple. Ale zato nebudeš mít zimní absťák
dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 19:00 | Nahoru | #44

jirka mz>Honza-TA> jo Oxfordy mají hlídání napětí , ale pokud vím tak se vypnou až při hodně malým napětí, takže stejnak bys asi nenastartoval, když tak zkus pohledat tady na foru



a máš s tím zkušenost nebo je to jen jedna paní povídala?

já to pro svůj klid duše měřil a u mě se to vypíná při cca 11,7 V na baterce
což sice není nic extra, ale i na mé 5 let staré baterce bez problémů stačí na několik nastartování a to mám už motku co automaticky hned svítí světlem, které ani nejde vypnout takže další zbytečný odběr ještě před startováním

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 19:43 | Nahoru | #45
Honza-TA> právě sem to psal že je jsem to četl tady na foru, takže osobní zkšenost tím pádem chybí, ale zrovna těch 11,7 V se mě zdá na nastartování docela málo, pokud si správně vzpomínám tak napětí na plně nabité baterce je 13,2V kdyžtak mě opravte.
jinak mě tohle taky docela zajímá, lze s tak malým napětím nastartovat? (za sebe si myslím že ne)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

2.11.2009 v 19:53 | Nahoru | #46
lopata75> tak tohle by mě nenapadlo to by pro mě mohlo být asi nejsnažší řešení jen se zeptám jestli by to nemělo nějaký vliv na osvětlení? přece jen u těch saito je to až 40W

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 01:44 | Nahoru | #47
jirka mz> ad baterka - olověný aku má nominální napětí 2V, zplynovací 2,4 a minimální 1,75 - to odpovídá 12V aku a 14,4 max nabíjecí napětí, minimální napětí vybitého aku tak aby nedošlo k jeho poškození je 10,5 V

z praxe - při vypnutí heftů na 11,7 V jsem bez problémů nastartoval několikrát po sobě s tím, že v otáčkách bylo napětí v síti vyšší jak 12V a hefty zase fungovaly ale na volnoběh to zase kleslo a hefty se vypnuly, ale pořád v baterce bylo dost energie na nastartování a po 20 minutách jízdy napětí už nekleslo ani na volnoběh

ad zapojení - z hlediska energie je jedno jestli to zapojíš na světlo nebo kontakt na ventilátor či jinam - jde ale o zatížení vodičů, které tam jsou nataženy a které zatížíš o dalších 40W (tj. přes 3A proud) a jak to budou snášet (větší ztráty, větší zahřívání, přechodové odpory v konektorech atd.) - z tohohle hlediska je ten ventilátor lepší když bude točit asi nebudeš potřebovat topit heftama

Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 07:17 | Nahoru | #48
značkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 09:30 | Nahoru | #49

Everts72>No ja mam jen polohu Start a ON a co sem se tak dival na netu tak u nich bývá napsáno že na polohu start nesmí být dél něž jednu minutu, jinak by mohlo dojít k poškození rukojeti, tak nevím



ha! tak to budu muset pohledat jak se to s tím má, je možný, že to vysvětlení, co sem dostal, je jen JPP :)
a už vlastně vím, proč to mám natvrdo na baterku, hefty mi hřejou i když nejsem u motorky - třeba když si někam na pár minut odskočím, tak je nechávám, ono v mraze jim to chvíli trvá než se rozehřejou kor když má člověk zmrzlý ruce/rukavice

hm tak v návodu píšou ne víc jak 5 minut tak těžko říct.
http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10032046.pdf

Naposledy editováno 03.11.2009 09:41:33

Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 10:33 | Nahoru | #50
Vadí jim koupání ve vodě? Nevyskratuje to elektriku, když pak spadnu při nějakým brodu?

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 11:50 | Nahoru | #51
Němec> Ono možná v ted takové kose to moc nevadí protože ty moje na polohu on už vubec nestihají hřát ale na polohu start by hřát mohly ale zaroven se trochu stíhat ochlazovat aby se stím nic nestalo. Vyskouším

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 14:30 | Nahoru | #52
ad zapojení - z hlediska energie je jedno jestli to zapojíš na světlo nebo kontakt na ventilátor či jinam - jde ale o zatížení vodičů, které tam jsou nataženy a které zatížíš o dalších 40W (tj. přes 3A proud) a jak to budou snášet (větší ztráty, větší zahřívání, přechodové odpory v konektorech atd.) - z tohohle hlediska je ten ventilátor lepší když bude točit asi nebudeš potřebovat topit heftama [/quote]

jak je to s tím ventilátorem? mě teda když se roztočí, tak se točí než ochladí vodu v chladiči na určitou teplotu a to i když vypnu klíček, takže tam přece taky hrozí vybití baterky, nebo se pletu?
přez tu parkovačku bych se toho nebál, vedou tam stejné vodiče jako k hlavnímu světlu, takže by to mělo těch 40Wnavíc vydržet

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 16:29 | Nahoru | #53
Pokaždý jsem to dával na parkovačku a šlapalo to. Byla to komplet vlastní konstrukce, ale konečný efekt skoro profi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 16:58 | Nahoru | #54
StB> zdravím skoro sousede, takže říkáš že přez parkovačku? taky bych to tak vyděl, pro mě asi nejsnažší . nemáš něco bližšího k té vlastní konstrukci, nebo je to tejné?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 17:00 | Nahoru | #55
jirka mz> to závisí na zapojení elektriky na moto zda je ventilátro přímo přes termostat na beterku )jako u auta napžř.) nebo je napájený až při zapnutí klíčku

mě např. s vypnutím klíčku chcípne i ventilátor

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 17:12 | Nahoru | #56
Honza-TA> mě na motorce ne, tudíž pro mě by to asi bylo stejné jako kdybych to dal rovnou na baterku, třeba u auta to mám přez klíček (i když u dalších 2 co máme doma to zase funguje i po vypnutí zapalování)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 17:43 | Nahoru | #57
jirka mz> Taky Tě zdravím skoro sousede. Už se mě na to ptalo víc lidí tak jsem to dal na moje stránky Mrkni a uvidíš, je to takové "samodomo"

1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 17:57 | Nahoru | #58
Tak rukojeti přišli .Nutno pochválit novelmoto,včera objednáno i s brašnama a dnes v poledne dodáno,kéž by to bylo pravidlo .Montáž provedena svépomocí ,čas asi dvě hodiny.
Dodaná elektroinstalace dostatečná po sundání nádrže zapojeno během deseti minut.Zapojil jsem přímo na baterku ,časem vložím relé s ovládáním na spínačku.Jediný problém a zásek nastal u plynové rukojeti ,která se musela upravit.I tak nedorazím grip až nadoraz.
Třípolohový přrpínač trochu robusnější ,ale v poho.Poloha start dle manualu na max 5 minut a pak polohy low a hi.Gripy mají vetší pruměr.Testováno jen krátkodobě,na víkend snad vyrazím,tak kdo bude chtít mužu dát report.
Krleš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 18:07 | Nahoru | #59
StB> no vypadá to zajímavě, něco podobného se kdysi řešilio na MZ foru, každopádně asi fakt lepší koupit.
ještě jeden technický dotaz, když se prodávají na průměr 22mm, což je průměr trubky řidítek, to je jasné, ale plyn je samozřejmě silnější, to mají všechny motorky stejný průměr plynové rukojeti, případně délku?

(reakce na) Vyhřívané rukojeti

3.11.2009 v 18:43 | Nahoru | #60
jirka mz> No taky mám jednu 22 a druhou tuším 25 mm a někde jsem viděl nabídku s tím že to bylo přesně na tyto rozměry, ale jinak si myslím, že teda nevím Posílám Ti soukr.zprávyčku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist