Vím , že se kupujou podle průměru řidítek a s regulací nebo ne , asi vím i kde, ale v těch předchozích diskusích se nikdo neptal na Virago 535
Předem dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
2 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
ale mám Oxfordy co mají hlídání slabé aku kdy se automaticky vypínají a to je taky řešení když je to přímo na aku
ty oxfordy musím pochválit - dobrý grip, 4 stupně regulace, ochran baterky - mají jen jediné mínus a to v noci indikační diody svítí moc silně do očí
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
Němec> start jsem taky myslel, že se může jen chvíli, ale jestli si dobře pamatuju, tak je to spíš upozornění před spálením rukou, než ochrana samotných heftů. takže letos už jezdím na start i delší dobu, dokud se všechno neprohřeje a pak přepínám na hi nebo low.
No ja mam jen polohu Start a ON a co sem se tak dival na netu tak u nich bývá napsáno že na polohu start nesmí být dél něž jednu minutu, jinak by mohlo dojít k poškození rukojeti, tak nevím
Naposledy editováno 02.11.2009 16:48:01
Ja jsem koupil origo honda a po první jízdě jsem je ořezal až na kov a plast... pak jsem nějakou dobu laboroval s novým povrchem a osvěčila se mi duše z kola... případně mohu nafotit...
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
Akorát (jak tady už někdo psal) problém je u teplot cca pod nulou. Tam se ti dlaň peče a prsty zvenku slušně mrznou. Ideální je to zkombinovat s takovými těmi návleky-rukávy na celá řidítka (např. taky OXFORD)
Stylově ti nebude vypadat skoro nic, když chceš mít ruce v mrazu v teple. Ale zato nebudeš mít zimní absťák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
jirka mz>Honza-TA> jo Oxfordy mají hlídání napětí , ale pokud vím tak se vypnou až při hodně malým napětí, takže stejnak bys asi nenastartoval, když tak zkus pohledat tady na foru
a máš s tím zkušenost nebo je to jen jedna paní povídala?
já to pro svůj klid duše měřil a u mě se to vypíná při cca 11,7 V na baterce
což sice není nic extra, ale i na mé 5 let staré baterce bez problémů stačí na několik nastartování a to mám už motku co automaticky hned svítí světlem, které ani nejde vypnout takže další zbytečný odběr ještě před startováním
jinak mě tohle taky docela zajímá, lze s tak malým napětím nastartovat? (za sebe si myslím že ne)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
z praxe - při vypnutí heftů na 11,7 V jsem bez problémů nastartoval několikrát po sobě s tím, že v otáčkách bylo napětí v síti vyšší jak 12V a hefty zase fungovaly ale na volnoběh to zase kleslo a hefty se vypnuly, ale pořád v baterce bylo dost energie na nastartování a po 20 minutách jízdy napětí už nekleslo ani na volnoběh
ad zapojení - z hlediska energie je jedno jestli to zapojíš na světlo nebo kontakt na ventilátor či jinam - jde ale o zatížení vodičů, které tam jsou nataženy a které zatížíš o dalších 40W (tj. přes 3A proud) a jak to budou snášet (větší ztráty, větší zahřívání, přechodové odpory v konektorech atd.) - z tohohle hlediska je ten ventilátor lepší když bude točit asi nebudeš potřebovat topit heftama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
Everts72>No ja mam jen polohu Start a ON a co sem se tak dival na netu tak u nich bývá napsáno že na polohu start nesmí být dél něž jednu minutu, jinak by mohlo dojít k poškození rukojeti, tak nevím
ha! tak to budu muset pohledat jak se to s tím má, je možný, že to vysvětlení, co sem dostal, je jen JPP :)
a už vlastně vím, proč to mám natvrdo na baterku, hefty mi hřejou i když nejsem u motorky - třeba když si někam na pár minut odskočím, tak je nechávám, ono v mraze jim to chvíli trvá než se rozehřejou kor když má člověk zmrzlý ruce/rukavice
hm tak v návodu píšou ne víc jak 5 minut tak těžko říct.
http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10032046.pdf
Naposledy editováno 03.11.2009 09:41:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
jak je to s tím ventilátorem? mě teda když se roztočí, tak se točí než ochladí vodu v chladiči na určitou teplotu a to i když vypnu klíček, takže tam přece taky hrozí vybití baterky, nebo se pletu?
přez tu parkovačku bych se toho nebál, vedou tam stejné vodiče jako k hlavnímu světlu, takže by to mělo těch 40Wnavíc vydržet
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
mě např. s vypnutím klíčku chcípne i ventilátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti
Dodaná elektroinstalace dostatečná po sundání nádrže zapojeno během deseti minut.Zapojil jsem přímo na baterku ,časem vložím relé s ovládáním na spínačku.Jediný problém a zásek nastal u plynové rukojeti ,která se musela upravit.I tak nedorazím grip až nadoraz.
Třípolohový přrpínač trochu robusnější ,ale v poho.Poloha start dle manualu na max 5 minut a pak polohy low a hi.Gripy mají vetší pruměr.Testováno jen krátkodobě,na víkend snad vyrazím,tak kdo bude chtít mužu dát report.
Krleš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyhřívané rukojeti
ještě jeden technický dotaz, když se prodávají na průměr 22mm, což je průměr trubky řidítek, to je jasné, ale plyn je samozřejmě silnější, to mají všechny motorky stejný průměr plynové rukojeti, případně délku?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |