paolo_novy Přidat reklamu

Téma: (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
23.10.2009 v 21:11
Dneska jsem se rozhodl po vcerejsi pokute to natocit na parkovisti a ne na ulici Byli jsme s klukama na parkoviti u Macochy tak jsme to natocili poradne... mam vic videii ale ty šetřím na zimni videjko
Jeden z tech lepších pokusu



A nejake ty pokusy (posledni se mi povedl)



Naposledy editováno 23.10.2009 21:33:59

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 00:09 | Nahoru | #31
Martic> jinak udelej taky nejake videjko to je ejdno ze to nebude po zadi apodobne hovadinky.. natoc treba pohodovou jizdy boo tak njejak at nejsem sam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 00:13 | Nahoru | #32
roberto.cz> Tak to já druhý stupačky potřebuju skoro na každou druhou jízdu. Dosti často sedím právě i jako spolujezdec a ségra to pigluje po dálnici na Liberec
No video už taky chvíli plánuju, ale velkým faktorem proti je počasí a čas (spíše teda tma) :\ . Snad se nějakého taky časem dočkáš

Naposledy editováno 24.10.2009 00:16:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 00:30 | Nahoru | #33
Martic> poecame zetra vir... cekam me dlouha cesta hoj

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 00:31 | Nahoru | #34
roberto.cz> Jasně chtěl jsem to taky zabalit. Měj se

(Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 10:48 | Nahoru | #35
Já vim, že Varan jde

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 11:46 | Nahoru | #36
Slušné slušné :D
ale zkus si to na 2T dváce
Já to párkrát zkoušel a většinou sem za tim dost vlál

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 11:48 | Nahoru | #37

Allan>Slušné slušné :D
ale zkus si to na 2T dváce
Já to párkrát zkoušel a většinou sem za tim dost vlál



taky to jde... zkousel jsem to na YZ 125 a pohoda.. jen je potreba umet vic se zadni brzdou nez na 4T, protoze to vubec nebrzdi motorem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 16:05 | Nahoru | #38
roberto.cz> určitě
akorát mě sere že mám zrovna angínu

jinak jsem zapomněl poznamenat že největší prdel je když se mašina na zadek zvedá na výjezdu ze zatáčky mně se to teda stává akorát na jedničku nebo při přeřazování, ale aji tak je to prdel když vyplouváš z náklonu, trochu tlačíš do řiditek a v takové šikmé pozici dozadu-doboku ti řiditka zakvedlají navolno

Naposledy editováno 24.10.2009 16:30:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 16:12 | Nahoru | #39
roberto.cz> takhle ma vypada pravy enduro

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 17:17 | Nahoru | #40
Čim to meješ?

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 18:50 | Nahoru | #41
Uvalak> kraaaasa

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 19:21 | Nahoru | #42

Mr.FiFI>Čim to meješ?


to nema cenu mejt, kdyz to druhej den zase zasvinim ale kdyz uz vypada takhle tak to vezmu wapkou a smetakem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 19:29 | Nahoru | #43
memphis.unv> z triapule se mi dycky zvedal akorat kufr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 19:30 | Nahoru | #44
Uvalak> důvod?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 19:36 | Nahoru | #45
memphis.unv> hele tak toho je fakt hodne. tak asi nehorsi na ni sou brzdy, kdyz sem na ni jel poprvy tak se brzdil i vocima potom motor, takovej kozenej, neda se poradne roztocit. podvozek taky zadna slava, ale prece jenom 20 let stary takze pochopitelny. jinak ovladaci prvky (hlavne nozni brzda a radicka) neskutecne velky. prepinace na riditkach taky jak z praveku a to je tak asi vsechno. jediny co ma slusny je sedlo a celkova jizdni pozice.

Naposledy editováno 24.10.2009 19:37:17

(Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 19:51 | Nahoru | #46
ale jo, pěkný, tak sem Ti trochu zvednul hodnocení, já tohle neuměl nikdy, max tak pár cm nad silnicej :) a s funglovkou takhle blbnout a riskovat teda odvaha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 20:04 | Nahoru | #47
Uvalak> kotoučová brzda brzdí, u bubnu je to jasný. nechápu ty nesmysly jakože někdo nadává na brzdy na který potřebuje víc než jeden prst.
motor nemá nějak velkou pružnost ani živost, silu má ale nádhernou, rozkévat se dokáže dost dobře a na poklidnou jízdu se taky dokáže chovat sametově. silu má s přehledem, akorát je na něm znat váha. noa že netočí víc než 5 tisíc.... vadí to? ne.
podvozek je taky relativně v pořádku, 90% problémů s vlněním se se vyřešilo dofouknutím gumy. jo, když ju klopím přes horizont tak se zhoupne, ale je to přijatelný, v nějaké normě a neni to nic tragickýho. už když se na ten rám podíváš tak to prostě pevný byt musí. to jestli je brzda nebo řadící páka menší nebo větší je naprosto irelevantní, záleží pouze na funkčnosti, na kterou to vliv nemá. naopak řadící páka by vzhledem ke sdružené funkci jinak vypadat ani nemohla a přepínače taky fungují výborně.
neříkám že by to vyl nějaké výkřik moderní techniky, ale to jak se o ní většinou mluví je tim že si na ní různí vocasi snaží zvyšovat sebevědomí jak jsou drsní, čehož mám dost.
dozvěděl jsem se od několika lidí aji to že by mně se svou 4t dvácou nedali šanci

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #48
memphis.unv- mno ja sem jel prave bohuzel jen na bubnovy verzi, s kotoucem je to jiste o mnoho lepsi. ale ten motor proste se mi proste nelibi... spravnej 2T ma tocit aspon 10 000 (takze taky asi nemam spravnej 2T, jelikos Gas ma maximum pod 9000 ) a ten projev 350 no, me to uplne nesedl... proste na 2T se mi libi ten projev nad priverou (napr. ze starejch 2T se mi libi RGV ci NSR 500 na pohodovej pojezd je to v pohode a za malo penez a asi bych jezdil radsi na tripade nez na XR 125 to mas recht

Naposledy editováno 24.10.2009 21:19:58

2 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 21:21 | Nahoru | #49
memphis> hochu, ty si úplně vedle. Brzdy jsou na 350 slabý, i ten přední kotouč. No a nevim, jeslti má vůbec nějakou cenu vyjadřovat se k rámu. To co v Jawě vymysleli za rám je největší hrůza na tý motorce snad je. Přední vidlice stojí za starou bačkoru, potápí se až hrůza (i s hustým olejem), zadní kyvka se ohýbá jak proutek od vrby. Uložení zadní vidlice je naprosto nanic. No a samotnej rám? Škoda slov. Zadní část se ohýbá, spoj mezi hlavním jeklem a tim zbytkem (za nádrží) drží jen tak, aby se to nerozsypalo. Řadička vhodná fakt leda do jzd - tvar a chod. No a k motoru, nevim, jak 4kovej, co máš, ale 8mička je tragédie až hrůza. Ve snaze dostat z toho aspoň nějakýho koně udělali motor, kterej jede jen ve špičce - mezi 4500 - 5500. Předtim síla fechtla, potom rychlá smrt. A to v kombinaci se 4stupňovou převodovkou není teda vůbec ideální.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 23:16 | Nahoru | #50

memphis.unv>Uvalak> kotoučová brzda brzdí, u bubnu je to jasný. nechápu ty nesmysly jakože někdo nadává na brzdy na který potřebuje víc než jeden prst.
motor nemá nějak velkou pružnost ani živost, silu má ale nádhernou, rozkévat se dokáže dost dobře a na poklidnou jízdu se taky dokáže chovat sametově. silu má s přehledem, akorát je na něm znat váha. noa že netočí víc než 5 tisíc.... vadí to? ne.
podvozek je taky relativně v pořádku, 90% problémů s vlněním se se vyřešilo dofouknutím gumy. jo, když ju klopím přes horizont tak se zhoupne, ale je to přijatelný, v nějaké normě a neni to nic tragickýho. už když se na ten rám podíváš tak to prostě pevný byt musí. to jestli je brzda nebo řadící páka menší nebo větší je naprosto irelevantní, záleží pouze na funkčnosti, na kterou to vliv nemá. naopak řadící páka by vzhledem ke sdružené funkci jinak vypadat ani nemohla a přepínače taky fungují výborně.
neříkám že by to vyl nějaké výkřik moderní techniky, ale to jak se o ní většinou mluví je tim že si na ní různí vocasi snaží zvyšovat sebevědomí jak jsou drsní, čehož mám dost.
dozvěděl jsem se od několika lidí aji to že by mně se svou 4t dvácou nedali šanci

ja bych si to nikdy nedovolil rict

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 23:17 | Nahoru | #51
kalkulačka> jel jsi vubec na ni?

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

24.10.2009 v 23:21 | Nahoru | #52
Uvalak> takto vypadala moje CZ 125/516 kdyz jsem po bourcce jezdil na mx trati.. uplne sam mozna mam i fotky [img]

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 01:00 | Nahoru | #53
Uvalak> když dostaneš 2T do rozumnéch otáček, chová se při podladění jako 4T.
motor J350: 32Nm, 19kW, 3,5l/100km, charakteristika plynulá bez propadu. a to všechno na motoru které je konstrukčně z druhé světové války. já se rozjedu od volnoběhu, čtverka zvládne každé kopec a po městě se motám kolem 2,5 tis otáček.
aji podladěné 2t má něco do sebe
maximální krouťák mám na 3,5 tis, výkon na 4 a přes 5 se nedostanu. akorát bohužel chybí pětka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 01:02 | Nahoru | #54
roberto.cz> ty ne, ty seš rozumné borec, to vím, ale najdou se takoví experti aji tady na motorkářách konkrétně ti co byli ocaď tak machr se 125 "chopperem" a blbka s yuki 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 01:10 | Nahoru | #55

memphis.unv>roberto.cz> ty ne, ty seš rozumné borec, to vím, ale najdou se takoví experti aji tady na motorkářách konkrétně ti co byli ocaď tak machr se 125 "chopperem" a blbka s yuki 125

nevim o co jim jde porad srovnavat vykon nebo rychlost jsme prece lidi ne?

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 01:22 | Nahoru | #56
kalkulačka> já se svým dvouklíčovým bubnem dostanu přední kolo do smyku jednotek procent když za tu brzdu vezmu- to znamená že zastavím a přední kolo je černý, odřený po obvodu jak se odvalovalo mírně pomalejc než běžel asfalt. neutrhlo se, ale.... samozřejmě na rovině na zahřátým čisťounkým suchým asfaltě. v tom případě mně nevykládej že se nepodaří bu´d utrhnout přední kolo nebo to zvednout tu mašinu s kotoučem. jel jsem na 639, nezkoušel jsem to ale brzdil jsem s nim, brzdí nesrovnatelně líp, takže pochybuju že by to s nim nešlo.
nevim co si myslíš o rámu, ale pevnostně je na tom dobře, jediná větší slabila je podsedlová trubka co se ohýbá, ale to nemá na podvozek vliv, je to jenom držák sedla (u 63x). dvě silný trubky dolu do kolíbky, jekl jak prase vyztužené ještě jednim skrz nádrž.
jo, uznávám že přední vidlica je hodně měkká, to je jak v peřinách, při ostré jízdě jsem s ní ještě problém neměl, předek drží jak v kolejnici, nikdy mně předek ani neplaval, neujížděl, ani se nehoupal. co se týká kyvky, nevim sice jak bys chtěl takový trubky a výztuhy ohnout když je to ocel, ale dobře. jak jsem už říkal, pokud ji klopím přes horizont, zhoupne se, ale problém to nebude ani pro naprostýho začátečníka.
nevim co si představuješ pod pojmem "patří do jzd". je pravda že že převodovka je slabá část. neutrály si skáčou kde a kdy se jim zachce a pětka opravdu chybí, chybějící pětka je největší slabina kterou celek má. odstupňování sice neni nejlepší, ale dostačuje. co je ale problém tak opravdu když člověk zařadí čtverku, motor chce dál ale už to nejde, už se může akorát vytáčet a přetáčet a ta pětka tam chybí doslova, jakoby prostě zmizela.
to že má převodovka hrubší chod než někteří čekají je jenom otázka zvyku.
nevim na čems jel ty když takhle popisuješ chod motoru, ale já se rozjedu od volnoběhu a po městě nechávám motor brumlat si na 2 až necelý 3 tisíce. pokud chcu jet ostře, držím ji mezi 3,5-4 tis. abych měl prostor pro akceleraci aspoň do těch 4,5 tisíc. jinak pro motor neni problém držet poslední kvalt do kopca na 3 tisíce, klidně necelý. a křivka krouťáku krásně plynulá a bez propadů

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 01:26 | Nahoru | #57
roberto.cz> nevim o co jim jde, asi prostě se snaží hrát na to že to jejich je novější, protože ani tim výkonem na tom nejsou líp.
většinou teda když ju pujčím někomu neznalýmu tak je to pro něho zážitek

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 01:36 | Nahoru | #58
já tohle nedělám, nerad bych ju trápil něčim co jako konzervativec neuznávám


Naposledy editováno 25.10.2009 01:36:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 08:57 | Nahoru | #59
memphis.unv> Autoškola?

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 10:15 | Nahoru | #60

Martic>memphis.unv> Autoškola?


v autoskole se neuci jenom znacky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard Martic 2576 1.1.2024 v 00:08 Milan1963
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete


TOPlist