Jeste s tim cosyk opatrne pojezdim a pres zimu to holt bude chtit novou retezovku.
2 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
mm-art-airbrush>"zatížené sedlo" ? nesmysl. Dva body - jedna osa. Je fuk,zda to napínáš zatíženej,nebo na stojanu.
Osa kyvky neni shodna s osou pastorku, se zatizenim kyvky se teda osova vzdalenost pastorku a rozety zmeni.. Takze zadne dva body.
assassin>ja sem motorku koupil s retezem RK, kolecka nevim, pod nanosem bordelu sem logo vyrobce nehledal... nevim jak to tam bylodlouho , retez dal jeste pres 15tis, jak zacal bejt vytahanej, vymenil sem jen retez, kolecka byly ok, na firmu kupujem retezy CZ do stroju tak sem vzal CZ, nemeli jeste v 530 ten "tlustej" tak sem mel obyc a ten dal cca 8-10tis... pak sem vymenil za tu unosnejsi radu, na ty mam ted tak kolem 8tis, ale rozeta a kolecko byly uz Ko tak sem vymenil i to ... momentalne predek renthal, zadek dural
kdyz se retez vymeni vcas, vetsinou jsou kolecka jeste pouzitelna, ale to at si kazdej meni jak chce, ja to kupuju takhle diky retezum na firmu skoro zadarmo...
jinak pokud muzu srovnat kolecka JT,sunstar apod se znackovymi ala renthal... tak rozdil ve zpracovani je znacnej (otazka je jestli u kolecka to ma vliv) JT apod jsou vystrizky z plechu, renthal je kompletne po celem povrchu obrobene na CNC, tipoval bych i lepsi material, cena dvoj/trojnasobna... rozety si kreslim sam a nechavam rezat na laseru /vode z nerezu/duralu..
jo a o retezy se nijak nestaram, napinam vzdy pri vymene pneu (vzhledem k tomu ze jezdim jete je to kazdejch 1000-2000km) nikdy sem retez necistil a obcas ho mazu sprejem na retezy...
No ja daval na jare poprve JT a zpracovani se mi naopak libilo, rozeta i pastorek jsou frezovane.. Zivotnost dosud nevim na to je brzo. Origo rozeta ale po 56000 km vypadala jako nova, vizualne nebylo na zubech zadne opotrebeni patrne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 08.10.2009 16:04:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km
1. špatná montáž
2. špatná údržba ( nečistíš, nemažeš, nekontroluješ správné napnutí...)
3. špatné kolečko a rozeta (nekvalitní)
4. špatné zacházení- nový řetěz se musí zajet, poté dopnout a napnutí průběžně kontrolovat
...jezdí k nám pár lidí na servis (většinou to jsou takové věci jako řetězovky, destičky a podobné...)a můžu říct že z 95% všichni na řetěz s_rou a potom se diví že to málo vydrží přesně jako ty! když řetěz jenom občas pobleješ nějakým mazadlem a tím tvá údržba končí, tak je prostě po pár tis. v p_či nejenom on, ale i rozeta....
mohl bych se tady rozepsat jak správně čistit, mazat, dopínat atd..., ale myslím že je to zbytečné, neboť to patří mezi základní věci jak se starat o moto...
1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
chlumakFZS600>Tak a dost! Tady sou argumenty jak vod malejch majitelů sbírky angličáků. Kurva, každá firma má svojí louend edici, spotřební a hájend. Řetěz DID se dá koupit od 800,- kč do 4500,- kč, žádnej zlatej neni pevnější, je to jen povrchová úprava, pevnější je ten, kterej má udaný větší kila při přetržení v tahu. Každá firma, afam, DID, enuma, regin, čz má levný řetězy, který maji materiál měkččí a přetržení je při méně kilech a pak lepší, materiál i konstrukce a taky dražšší. Odjezdil sem mnoho řetězů od všech výše uvedených značek a vím, že od afamu můžu koupit sračku, která pude do kytek za 5000 km anebo drahej model, kterej vydrží 30000 km, stejně to samý od jakýkoliv jiný značky. Děte už do prdele s kecama, že jedna značka je lepší než druhá. Ano, ČZ se třeba orientuje spíš na šetřivý zákazníky, tak od nich nikdy nekoupíš ZVM2, na kterým nalítáš 50tisíc. Ale dělaji dobrý řetězy stejně tak jako všichni ostatní.
souhlasím
mrtvola>zklamany> D.I.D. je jedna z nejlepších značek řetězů co si můžeš na moto vůbec koupit! jak už tu někdo psal- problém není v řetězové sadě, ale někde jinde....
1. špatná montáž
2. špatná údržba ( nečistíš, nemažeš, nekontroluješ správné napnutí...)
3. špatné kolečko a rozeta (nekvalitní)
4. špatné zacházení- nový řetěz se musí zajet, poté dopnout a napnutí průběžně kontrolovat
...jezdí k nám pár lidí na servis (většinou to jsou takové věci jako řetězovky, destičky a podobné...)a můžu říct že z 95% všichni na řetěz s_rou a potom se diví že to málo vydrží přesně jako ty! když řetěz jenom občas pobleješ nějakým mazadlem a tím tvá údržba končí, tak je prostě po pár tis. v p_či nejenom on, ale i rozeta....
mohl bych se tady rozepsat jak správně čistit, mazat, dopínat atd..., ale myslím že je to zbytečné, neboť to patří mezi základní věci jak se starat o moto...
a s Tebou taky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
Jinak neshazuju zadnou znacku! ohledne Mrtvolova vzkazu
1. špatná montáž
2. špatná údržba ( nečistíš, nemažeš, nekontroluješ správné napnutí...)
3. špatné kolečko a rozeta (nekvalitní)
4. špatné zacházení- nový řetěz se musí zajet, poté dopnout a napnutí průběžně kontrolovat
1: montuju to vzdy stejne.Jezdim na masinach pres 15 let a uz jsem se cosy navymenoval
2: Cistim a mazu kazdou chvili,napnuti kontroluju taky!
3: jsme u nadra veci.
4: nezajizdel jsem retez poprve.
Nejdrive si precti vsechny prizpevky at to tu pak vsechno nevypisujes,co tu uz davno bylo "receno"
ohledne udrzby retezu.nevim kde beres tu jistotu ze to sem tam natru nejakou srackou!NIKDY jsem na masine nesetril,jak za olej tak i za veci na udrzbu si radeji priplatim,ale vim ze je to v pohode.Retez strikam Chain lube road plusem od Motulu.Mas s tim snad nejaky problem?
1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Přeji hezký zbytek dne, jdu žrát kit.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
toš tak
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
chlumakFZS600>zklamany> Sorry, sem se nasral na nějaký kecy, nebylo to na tebe Z tvýho vyprávění sem nabyl dojmu, že dáš motorku do servisu na výměnu řetězovky, zaplatíš, věříš jim a jedeš. Pokud kupuješ díly a měníš sám, asi víš, co kupuješ a jak montuješ. Pak bude chyba někde jinde, že by plagiáty značek?
Nic jinýho mě nenapadá.
ja jsem vzdycky kupoval retezovky u Tomaska v Ropznove a nebyly s tim nikdy zadne problemy az ted.Jinak NIKDY jsem nic zleho proti DID ni jinym znackam nenapsal.Jen me proste nynejsi situace sere.ale neodsuzuju nikoho,pres zimu vymenim,bude zase hey
1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km
sherm14>tak to nekdo rozumny rozseknete-sponovat retez na zatizene motorce nebo ne?!
No tak asi jak na který, u těch několika málo motorek který mají osu pastorku na ose kyvky je to asi jedno, jinak podle toho jak se píše v manuálu, já to napínam na nezatížený mašině na průhyb asi 3 cm směrem ke kyvce, jak je to napsáno na obrázku, kterej tam je nalepenej, a zatím pohoda...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
E: Jo tak sorry
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 09.10.2009 00:24:31
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
assassin>ja sem motorku koupil s retezem RK, kolecka nevim, pod nanosem bordelu sem logo vyrobce nehledal... nevim jak to tam bylodlouho , retez dal jeste pres 15tis, jak zacal bejt vytahanej, vymenil sem jen retez, kolecka byly ok, na firmu kupujem retezy CZ do stroju tak sem vzal CZ, nemeli jeste v 530 ten "tlustej" tak sem mel obyc a ten dal cca 8-10tis... pak sem vymenil za tu unosnejsi radu, na ty mam ted tak kolem 8tis, ale rozeta a kolecko byly uz Ko tak sem vymenil i to ... momentalne predek renthal, zadek dural
kdyz se retez vymeni vcas, vetsinou jsou kolecka jeste pouzitelna, ale to at si kazdej meni jak chce, ja to kupuju takhle diky retezum na firmu skoro zadarmo...
jinak pokud muzu srovnat kolecka JT,sunstar apod se znackovymi ala renthal... tak rozdil ve zpracovani je znacnej (otazka je jestli u kolecka to ma vliv) JT apod jsou vystrizky z plechu, renthal je kompletne po celem povrchu obrobene na CNC, tipoval bych i lepsi material, cena dvoj/trojnasobna... rozety si kreslim sam a nechavam rezat na laseru /vode z nerezu/duralu..
jo a o retezy se nijak nestaram, napinam vzdy pri vymene pneu (vzhledem k tomu ze jezdim jete je to kazdejch 1000-2000km) nikdy sem retez necistil a obcas ho mazu sprejem na retezy...
Vice nemam co bych dodal...Jako jedinej tady z tech odborniku si to videl na vlastni oci a stacilo mi to..
DID a jejich srace JT nikdy..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Prenecham rad jinejm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)