Téma: Retezovky DID,smrt po par tisicich km
 
7.10.2009 v 21:39
Uz delsi dobu mi neco jakoby drhlo v kole tak jsem to dneska rozebral a chtel jsem se podivat na loziska.Loziska v pohode ale jak jsem daval dokupy zadni kolo,cumim jak puk.Rozeta,skoronova(ma nalitano tak tri litry) a uz vypada jak pila z cirkularky.Zuby zhrnute,otrepy jaxvina.Primar to same,tak se neni cemu divit ze to chrci pri rozjezdech a zabirani.Ja se na to vys....!
Jeste s tim cosyk opatrne pojezdim a pres zimu to holt bude chtit novou retezovku.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 14:38 | Nahoru | #31
Ja nenadavam na znacku DID,ale na dily na me masine.Dneska se na rozetu divala i Kachna(cislo za nickem si uz nepamatuju) a taky sla do vyvrtky.Verim ze koupim pristi sadu a ta bude taky DID a bude v pohode.Proste se stane..kdybych jezdil kladu ,nereknu ani slovo ale jezdivam normal,spise pomaleji....

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 15:06 | Nahoru | #32
zklamany> Tak přeji hodně štěstí

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 15:09 | Nahoru | #33
Nečetl jsem to celé moc pozorně a tak nevim jaký řeťez jsi tam dal, ale neni to náhodou 520 s tou odlehčenou rozetou? Jinak já jedu řetězovku 525 DID v kombinaci s JT kolama a naprostá spokojenost. Mám to tam 2,5 sezóny a to jsem tu letošní trávil prakticky jenom na okruzích takže dostávala zabrat

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 16:00 | Nahoru | #34

mm-art-airbrush>"zatížené sedlo" ? nesmysl. Dva body - jedna osa. Je fuk,zda to napínáš zatíženej,nebo na stojanu.



Osa kyvky neni shodna s osou pastorku, se zatizenim kyvky se teda osova vzdalenost pastorku a rozety zmeni.. Takze zadne dva body.

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 16:03 | Nahoru | #35

assassin>ja sem motorku koupil s retezem RK, kolecka nevim, pod nanosem bordelu sem logo vyrobce nehledal... nevim jak to tam bylodlouho , retez dal jeste pres 15tis, jak zacal bejt vytahanej, vymenil sem jen retez, kolecka byly ok, na firmu kupujem retezy CZ do stroju tak sem vzal CZ, nemeli jeste v 530 ten "tlustej" tak sem mel obyc a ten dal cca 8-10tis... pak sem vymenil za tu unosnejsi radu, na ty mam ted tak kolem 8tis, ale rozeta a kolecko byly uz Ko tak sem vymenil i to ... momentalne predek renthal, zadek dural

kdyz se retez vymeni vcas, vetsinou jsou kolecka jeste pouzitelna, ale to at si kazdej meni jak chce, ja to kupuju takhle diky retezum na firmu skoro zadarmo...

jinak pokud muzu srovnat kolecka JT,sunstar apod se znackovymi ala renthal... tak rozdil ve zpracovani je znacnej (otazka je jestli u kolecka to ma vliv) JT apod jsou vystrizky z plechu, renthal je kompletne po celem povrchu obrobene na CNC, tipoval bych i lepsi material, cena dvoj/trojnasobna... rozety si kreslim sam a nechavam rezat na laseru /vode z nerezu/duralu..

jo a o retezy se nijak nestaram, napinam vzdy pri vymene pneu (vzhledem k tomu ze jezdim jete je to kazdejch 1000-2000km) nikdy sem retez necistil a obcas ho mazu sprejem na retezy...



No ja daval na jare poprve JT a zpracovani se mi naopak libilo, rozeta i pastorek jsou frezovane.. Zivotnost dosud nevim na to je brzo. Origo rozeta ale po 56000 km vypadala jako nova, vizualne nebylo na zubech zadne opotrebeni patrne

Naposledy editováno 08.10.2009 16:04:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 16:39 | Nahoru | #36
zklamany> D.I.D. je jedna z nejlepších značek řetězů co si můžeš na moto vůbec koupit! jak už tu někdo psal- problém není v řetězové sadě, ale někde jinde....
1. špatná montáž
2. špatná údržba ( nečistíš, nemažeš, nekontroluješ správné napnutí...)
3. špatné kolečko a rozeta (nekvalitní)
4. špatné zacházení- nový řetěz se musí zajet, poté dopnout a napnutí průběžně kontrolovat

...jezdí k nám pár lidí na servis (většinou to jsou takové věci jako řetězovky, destičky a podobné...)a můžu říct že z 95% všichni na řetěz s_rou a potom se diví že to málo vydrží přesně jako ty! když řetěz jenom občas pobleješ nějakým mazadlem a tím tvá údržba končí, tak je prostě po pár tis. v p_či nejenom on, ale i rozeta....
mohl bych se tady rozepsat jak správně čistit, mazat, dopínat atd..., ale myslím že je to zbytečné, neboť to patří mezi základní věci jak se starat o moto...

1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 17:00 | Nahoru | #37
Tak a dost! Tady sou argumenty jak vod malejch majitelů sbírky angličáků. Kurva, každá firma má svojí louend edici, spotřební a hájend. Řetěz DID se dá koupit od 800,- kč do 4500,- kč, žádnej zlatej neni pevnější, je to jen povrchová úprava, pevnější je ten, kterej má udaný větší kila při přetržení v tahu. Každá firma, afam, DID, enuma, regin, čz má levný řetězy, který maji materiál měkččí a přetržení je při méně kilech a pak lepší, materiál i konstrukce a taky dražšší. Odjezdil sem mnoho řetězů od všech výše uvedených značek a vím, že od afamu můžu koupit sračku, která pude do kytek za 5000 km anebo drahej model, kterej vydrží 30000 km, stejně to samý od jakýkoliv jiný značky. Děte už do prdele s kecama, že jedna značka je lepší než druhá. Ano, ČZ se třeba orientuje spíš na šetřivý zákazníky, tak od nich nikdy nekoupíš ZVM2, na kterým nalítáš 50tisíc. Ale dělaji dobrý řetězy stejně tak jako všichni ostatní.

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 17:37 | Nahoru | #38

chlumakFZS600>Tak a dost! Tady sou argumenty jak vod malejch majitelů sbírky angličáků. Kurva, každá firma má svojí louend edici, spotřební a hájend. Řetěz DID se dá koupit od 800,- kč do 4500,- kč, žádnej zlatej neni pevnější, je to jen povrchová úprava, pevnější je ten, kterej má udaný větší kila při přetržení v tahu. Každá firma, afam, DID, enuma, regin, čz má levný řetězy, který maji materiál měkččí a přetržení je při méně kilech a pak lepší, materiál i konstrukce a taky dražšší. Odjezdil sem mnoho řetězů od všech výše uvedených značek a vím, že od afamu můžu koupit sračku, která pude do kytek za 5000 km anebo drahej model, kterej vydrží 30000 km, stejně to samý od jakýkoliv jiný značky. Děte už do prdele s kecama, že jedna značka je lepší než druhá. Ano, ČZ se třeba orientuje spíš na šetřivý zákazníky, tak od nich nikdy nekoupíš ZVM2, na kterým nalítáš 50tisíc. Ale dělaji dobrý řetězy stejně tak jako všichni ostatní.



souhlasím

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 17:37 | Nahoru | #39

mrtvola>zklamany> D.I.D. je jedna z nejlepších značek řetězů co si můžeš na moto vůbec koupit! jak už tu někdo psal- problém není v řetězové sadě, ale někde jinde....
1. špatná montáž
2. špatná údržba ( nečistíš, nemažeš, nekontroluješ správné napnutí...)
3. špatné kolečko a rozeta (nekvalitní)
4. špatné zacházení- nový řetěz se musí zajet, poté dopnout a napnutí průběžně kontrolovat

...jezdí k nám pár lidí na servis (většinou to jsou takové věci jako řetězovky, destičky a podobné...)a můžu říct že z 95% všichni na řetěz s_rou a potom se diví že to málo vydrží přesně jako ty! když řetěz jenom občas pobleješ nějakým mazadlem a tím tvá údržba končí, tak je prostě po pár tis. v p_či nejenom on, ale i rozeta....
mohl bych se tady rozepsat jak správně čistit, mazat, dopínat atd..., ale myslím že je to zbytečné, neboť to patří mezi základní věci jak se starat o moto...



a s Tebou taky

2 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 17:41 | Nahoru | #40
decka,kua ale ja nenadavam na RETEZ ale na to ze mam po par tisicich dokurveny PRIMAR i ROZETU!Retez se kurvi ruku v ruce s koleckama.Ohledne toho jaka je to znacka,nezajimalo me to pri koupi.Dal jsem necele 4 litry a sel jsem to prehodit.Az bude cas tak vam to nafotim.
Jinak neshazuju zadnou znacku! ohledne Mrtvolova vzkazu
1. špatná montáž
2. špatná údržba ( nečistíš, nemažeš, nekontroluješ správné napnutí...)
3. špatné kolečko a rozeta (nekvalitní)
4. špatné zacházení- nový řetěz se musí zajet, poté dopnout a napnutí průběžně kontrolovat

1: montuju to vzdy stejne.Jezdim na masinach pres 15 let a uz jsem se cosy navymenoval
2: Cistim a mazu kazdou chvili,napnuti kontroluju taky!
3: jsme u nadra veci.
4: nezajizdel jsem retez poprve.

Nejdrive si precti vsechny prizpevky at to tu pak vsechno nevypisujes,co tu uz davno bylo "receno"

ohledne udrzby retezu.nevim kde beres tu jistotu ze to sem tam natru nejakou srackou!NIKDY jsem na masine nesetril,jak za olej tak i za veci na udrzbu si radeji priplatim,ale vim ze je to v pohode.Retez strikam Chain lube road plusem od Motulu.Mas s tim snad nejaky problem?

1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 17:44 | Nahoru | #41
Nehádat se Věřim,že chybu najdeš a vyřešiš
Přeji hezký zbytek dne, jdu žrát kit.

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 17:49 | Nahoru | #42

mm-art-airbrush>Nehádat se Věřim,že chybu najdeš a vyřešiš
Přeji hezký zbytek dne, jdu žrát kit.



me dokaze nasrat kdyz nekdo kdo me ani nezna me zacne shazovat a delat ze me dementa.
A bere to jako hotovou vec.

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 17:52 | Nahoru | #43
No jo, tak někdo má holt s D.I.D dobré zkušenosti , a někdo je z toho zase zklamany...

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 18:17 | Nahoru | #44
na litru sem najezdil bez pár km 30tis (tacho 38, takže možná origoš, ale kdo ví ) na řetězu DID myslím 50V4 nebo co to tam jen napsané, mazal sem to sprejem od motulu, pak jedna flaška castrolu, teď asi 15 tis tam mám scottoiler. jednou jedinkrát, co mám vůbec motorky s řetězem sem ho čistil (než sem namontoval ten scott) a vypadá jak nový. je pravda, že jezdím jak důchodce (řadím 5 - 7 tis, tzn přes 100 koní a okolo 100 Nm furt v tahu), ale řekl bych, že čistění udělá tak 10% životnosti řetězu. půl sezony sem jezdil s volným řětězem, asi 1000 km s přeplým a nikde není problém. dojebat řetěz může jen naprosté tele. vada materiálu na kolečkách je věci jiná. jinak na tachu to má 38, s 8 sem to kupoval.

toš tak

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 18:26 | Nahoru | #45
Ja ho mám,nalítáno na něm 18tisíc+běžná údržba a vše je OK.

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 20:01 | Nahoru | #46
zklamany> Takhle jsem to nemyslel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 20:27 | Nahoru | #47
zklamany> Sorry, sem se nasral na nějaký kecy, nebylo to na tebe Z tvýho vyprávění sem nabyl dojmu, že dáš motorku do servisu na výměnu řetězovky, zaplatíš, věříš jim a jedeš. Pokud kupuješ díly a měníš sám, asi víš, co kupuješ a jak montuješ. Pak bude chyba někde jinde, že by plagiáty značek? Nic jinýho mě nenapadá.

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

8.10.2009 v 21:58 | Nahoru | #48

chlumakFZS600>zklamany> Sorry, sem se nasral na nějaký kecy, nebylo to na tebe Z tvýho vyprávění sem nabyl dojmu, že dáš motorku do servisu na výměnu řetězovky, zaplatíš, věříš jim a jedeš. Pokud kupuješ díly a měníš sám, asi víš, co kupuješ a jak montuješ. Pak bude chyba někde jinde, že by plagiáty značek? Nic jinýho mě nenapadá.



ja jsem vzdycky kupoval retezovky u Tomaska v Ropznove a nebyly s tim nikdy zadne problemy az ted.Jinak NIKDY jsem nic zleho proti DID ni jinym znackam nenapsal.Jen me proste nynejsi situace sere.ale neodsuzuju nikoho,pres zimu vymenim,bude zase hey

1 reakcí na tento příspěvek Retezovky DID,smrt po par tisicich km

9.10.2009 v 00:18 | Nahoru | #49
tak to nekdo rozumny rozseknete-sponovat retez na zatizene motorce nebo ne?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

9.10.2009 v 00:22 | Nahoru | #50

sherm14>tak to nekdo rozumny rozseknete-sponovat retez na zatizene motorce nebo ne?!


No tak asi jak na který, u těch několika málo motorek který mají osu pastorku na ose kyvky je to asi jedno, jinak podle toho jak se píše v manuálu, já to napínam na nezatížený mašině na průhyb asi 3 cm směrem ke kyvce, jak je to napsáno na obrázku, kterej tam je nalepenej, a zatím pohoda...

E: Jo tak sorry , ty si psal "nekdo rozumny" , tak to už neříkam nic...

Naposledy editováno 09.10.2009 00:24:31

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

9.10.2009 v 01:06 | Nahoru | #51
DMC.motobiker> a ty na motorce nesedis jak na ni jezdis?kdyz na to sednes ty a jeste nekdo za tebe tak mas ten retez napnuty jak struna!!!

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

9.10.2009 v 11:40 | Nahoru | #52
sherm14> No tak nezapomeň že já nemám Endurko, ale silniční stroje, a tam je ten rozsah otáčení kyvky oproti Enduru o hodně menší, takže já vlastně když napínám, tak ten řetěz leží na horním "slideru" nebo jak to nazvat (kdyžtak mě někdo opravte), když na to sednu, tak je přesně uprostřed - tzn. nejnapnutější, a když si ke mě sedne někdo další tak už to jde zase nahoru kde ten řetěz dosáhne spodního slideru, a to už zase povoluje, ale na Monsteru je to tak že ta horizontální osa pastorku je téměř stejná s kyvkou, a vertikálně je předsunutý o minimum, dejme tomu o 10cm, což na té délce kyvky nedělá takovej bordel, a když to napnu bez zatížení na ty cca. 3cm průhyb (nevím přesně) a sednu na to, tak tam je ještě minimálně polovina k dobru, a jak si na to sedne socius a propruží to, tak se to už opět povoluje...

Retezovky DID,smrt po par tisicich km

9.10.2009 v 11:57 | Nahoru | #53
No JT kola u mě dobrý,ovšem náhrada JT jsou XG a ty opravdu stojí za hovno.Ani bych se nedivil,kdyby jsi je tam měl

(reakce na) Retezovky DID,smrt po par tisicich km

10.10.2009 v 09:38 | Nahoru | #54

assassin>ja sem motorku koupil s retezem RK, kolecka nevim, pod nanosem bordelu sem logo vyrobce nehledal... nevim jak to tam bylodlouho , retez dal jeste pres 15tis, jak zacal bejt vytahanej, vymenil sem jen retez, kolecka byly ok, na firmu kupujem retezy CZ do stroju tak sem vzal CZ, nemeli jeste v 530 ten "tlustej" tak sem mel obyc a ten dal cca 8-10tis... pak sem vymenil za tu unosnejsi radu, na ty mam ted tak kolem 8tis, ale rozeta a kolecko byly uz Ko tak sem vymenil i to ... momentalne predek renthal, zadek dural

kdyz se retez vymeni vcas, vetsinou jsou kolecka jeste pouzitelna, ale to at si kazdej meni jak chce, ja to kupuju takhle diky retezum na firmu skoro zadarmo...

jinak pokud muzu srovnat kolecka JT,sunstar apod se znackovymi ala renthal... tak rozdil ve zpracovani je znacnej (otazka je jestli u kolecka to ma vliv) JT apod jsou vystrizky z plechu, renthal je kompletne po celem povrchu obrobene na CNC, tipoval bych i lepsi material, cena dvoj/trojnasobna... rozety si kreslim sam a nechavam rezat na laseru /vode z nerezu/duralu..

jo a o retezy se nijak nestaram, napinam vzdy pri vymene pneu (vzhledem k tomu ze jezdim jete je to kazdejch 1000-2000km) nikdy sem retez necistil a obcas ho mazu sprejem na retezy...



Vice nemam co bych dodal...Jako jedinej tady z tech odborniku si to videl na vlastni oci a stacilo mi to..

DID a jejich srace JT nikdy..
Prenecham rad jinejm
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist