globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: To je fakt takove blato?
 
1.9.2009 v 18:57
toto! je fakt takova past?


Naposledy editováno 01.09.2009 18:59:35

(reakce na) To je fakt takove blato?

1.9.2009 v 21:18 | Nahoru | #31
pylot> amen ty jo!

To je fakt takove blato?

1.9.2009 v 21:29 | Nahoru | #32
Tak zrovna tuhle kubaturu bych si od tehle firmy nekoupil, kolega z prace ma 250 ccm a je to v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?

1.9.2009 v 21:29 | Nahoru | #33

SiSpo>RomanSS> ještě řekni že nevidíš v kometu 2V apod. - jasně, že to nemusí být stejný, ale kde se nechali inspirovat, jako já o této motorce v této třídě naked vím prd, to jako jo , osobně bych věřil a klidně to nazvi, že zrovna babsky tlachám , no věřil bych tomu, že Suzuki dodala základ s tím ať si to Hyosung předělá, víš nějaké funkční míry zachovali s tím, že si vše obrábějí sami... tož má teorie

ano věc druhá jako to co píši věc třetí

tak zkus něco najít, mi neříkej, že nikde není důvěryhodná informace...


Viz Pilotův přízpěvek. Mimochodem já se znám s PvlemGT, ten má už druhé GTčko.

Jen je to stejná koncepce, jak jsem řekl. A 2V v tom nevidím, vidím v tom V2, ale to už budem slovíčkařit. Neber to jako provokaci.

Naposledy editováno 01.09.2009 21:30:52

(reakce na) To je fakt takove blato?

1.9.2009 v 22:02 | Nahoru | #34
pylot> Moje řeč. Motor už prostě jen designově a tech. věcma nesedí...a to nemluvím a šetření na použitých materiálech....nemyslete si,že Hyosung "sehnal" stejné materiály za lepší senu a teď s tím dělá díru do světa....tam se prostě šetřilo na všem ...nešel bych do toho...když prachy nemáš,radši si moto nekupuj,nebo kup něco malého...motorka stojí ranec....gumy,servis i ten blbý benzín....ale to je jiné téma...já bych radší vzal nějakou starší Hondu,jak tady někdo psal!

1 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?

1.9.2009 v 22:18 | Nahoru | #35
Takže věc se má takhle, když se vyhnete roku 04-špatné série ventilů(dají se na netu podle VIN dohledat)> Tolik omýlané téma zadření. Tak další vecí jsou netěsnící vodní pumpy opět nejčastěji do 04 a taky poruchový dobíjení(odejde regrec> vezme sebou altík). Jinak nevim jak R ale naháč 650 je prostě motorka která svýma kvalitama odpovídá své ceně a to nemyslim hanlivě. Pro hovoří hlavně to, že lidi nad cca 180 se pohodlnějc vejdou oproti SV. Z osobní zkušenosti, je třeba dát porádný destičky, podložit přužiny ve vidlích a dávat pozor na vodu(projistotu) a odmění se vám pěkným svezením.
Dany1788> Na všem se určitě nešetřilo, nemůžes zaměnit poruchovou součástku s celkovou nespolehlivostí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?

1.9.2009 v 23:03 | Nahoru | #36
caliber> Je pravda,že vše mám jen "z doslechu". Ale toto je jen můj názor...někoho od přírody nedůvěřivýho. Navíc studuju strojárnu a prostě kvalitní materiály něco stojí. Neříkám,že kopírováním se dá ušetřit na vývoji,ale stejně....

(reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 07:02 | Nahoru | #37
Dany1788> Jasný, Já taky neřikám, že je to nějak superkvalitní stroj, ale mám zkušenost i s čínskými výrobky a to je teda Hyosung ve srovnání s nimi jak vlastnostmi, tak kvalitou něco jako mercened mezi 120-cítkama. A když to srovnáš z sv650 tak mezi nimi nejsou velký rozdíly (Kvalitou. Samozřejmě o sv sem neslišel, že by tekly pumpy a byly špatný ventily.)

Naposledy editováno 02.09.2009 07:02:34

2 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 09:15 | Nahoru | #38
Suzuki driv s Hyosungem spolupracovala, vyrabel pro ne snad nejake dily, ale pred lety se trhla a dela vlastni motorky, koncept je prevzaty od SVcka, plno dilu je i stejnych a daji se tedy prevzit s SVcka.
Nicmene motorku jsem si prohlizel a musim rict, ze kvalita materialu je nizzsi, tento typ ma casto poruchy s elektrikou a motorem.
Vyhodou je, ze vykon je vyssi nez u SVcka, celkove ma v nekterych smerech lepsi vlastnosti.

S ohledem na nizkou porizovaci cenu si nemyslim, ze je kup chyba. Pro zacatecnika urcite ne. Kvalitou je nizzsi, ale cenou dost nizzsi nez japonska trojka.

(reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 09:25 | Nahoru | #39
Bramfeld> Vystiženo přesně

(reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 11:43 | Nahoru | #40
RomanSS> v poho toto neberu jako provokaci ani to 2V a V2 ... tak už jsem zas chytřejší

PS: ale jako třeba jsem si dávno všiml, že vodní pumpa je jinde apod. a to jsem si to tu ještě nepřečetl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 12:46 | Nahoru | #41
Bramfeld> vyhodnost koupe je dost diskutabilni kdyz to koupis a po 8000 zadres a muzes schanet novej motor za hromadu penez... Je to levny a nejspis to i solidne jede ale bal bych se toho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 13:45 | Nahoru | #42

pylot>Bramfeld> vyhodnost koupe je dost diskutabilni kdyz to koupis a po 8000 zadres a muzes schanet novej motor za hromadu penez... Je to levny a nejspis to i solidne jede ale bal bych se toho.



To je problem no, ale znam plno lidi co to chvali, sice uz par oprav delali, ale vs porizovaci cena se to furt vyplati. Docela by me zajimalo kolika hyosungum ze sta se zadre po 1O OOO km motor.

(reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 14:19 | Nahoru | #43

Bramfeld>To je problem no, ale znam plno lidi co to chvali, sice uz par oprav delali, ale vs porizovaci cena se to furt vyplati. Docela by me zajimalo kolika hyosungum ze sta se zadre po 1O OOO km motor.


mě by to zajímalo taky. ale jen čistě ze svědavosti jakou měla kamarádka smůlu a né kvůli tomu, jak moc bych při případný koupi riskoval

2 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 15:35 | Nahoru | #44
ja nevim o co vam jde, podle mě by to měl komentovat a odsuzovat pouze ten kdo na tom jel nebo stím měl nejaké zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 15:37 | Nahoru | #45
Jirka125> Tak se nevyjadruj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 15:39 | Nahoru | #46
Chapadlo>

(reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 16:42 | Nahoru | #47

Jirka125>ja nevim o co vam jde, podle mě by to měl komentovat a odsuzovat pouze ten kdo na tom jel nebo stím měl nejaké zkušenosti.


když jsem jel osobně pár metrů (teda pak i pár stovek ) před kamarádkou s gt650, v době kdy se jí potkala, tak se můžu vyjadřovat?

(reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 17:38 | Nahoru | #48
Jirka125> Ale my tady nedrbem jizdni vlastnosti ale spolehlivost a kdyz uz sem minimalne od tri lidi slysel ze to do 10000 zadreli tak snad nepotrebuju osobni zkusenost ne?

1 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 17:42 | Nahoru | #49
jak mysliš ,ja mam najeto 20000 a že by to bylo zadřeny to se mi nezda

(reakce na) To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 17:55 | Nahoru | #50
Jirka125> ale my se bavime o 650

To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 19:31 | Nahoru | #51
Vím o 4 zadřenejch v čr víc nic. Ale musíte to brát tak, že se v roce 04 vyrobilo x motorek podle vinka by to šlo spočítat(nevim přesně v řadech např 4000tis?) A tyto motorky byly určeny pro evropu, dovezený Převážně do Německa a tam se začaly prodávat. Když se přišlo na to, že byly v těch motorkách motory s závadovou sérii ventilů(chyba matroše lámou se a deformujou)+vodní pumpy se selhávajícím guferem , tak se měli v rámci záruky zdarma a po záruce se spoluúčastí, např. jen za cenu práce vyměňovat motory. Jenže německý dovozce nechtěl dál ty (vadný série) prodávat, a tak rozprodal motorky po evropě většinou neofic. , dovozcům a ty je buď omladili, nebo ne, ale v každém případě po poruše motoru (vaše chyba zaplať si sám). Za zadření taky vešínou nemůže ta chyba ventilů, ale to, že selže gufero vodní pumpy, voda začne ubývat, a gt má čídlo teploty vlastně na termostatu a v rovine nebo 1cm pod, vůči hladině ve válcích> člověk nehlída vodu> ubyde> začnou se přehřívat hlavy> ventily to nevydrží(nebo vlivem teploty něco jiného)> a papa. Tažke i u těch vadnejch sérii stačí hlídat vodu(popř vyměnit gufero) a měly by jezdit dál.
........... To je sloh FUj, no za ty informace neručim, ale tak nějak to mělo bejt. V německu jich je dost a ohlasy většinou pozitivní taky díky ofik, dovozci a poctivýmu přístupu k reklamacím atd.

Naposledy editováno 02.09.2009 22:42:38

To je fakt takove blato?

2.9.2009 v 19:32 | Nahoru | #52
karf> Ten samej připad s.... tím omlazením měla prostě tu špatnou sérii, a když motor udělal papa, tak neni ofic dovozce+přístup člověka od kterýho to koupila= problém

To je fakt takove blato?

5.9.2009 v 17:54 | Nahoru | #53
Já mam na nahatém skunkovi najeto skoro 14k a v poho.Je tady i skunk s 24k a drží.
Kamarád měl starší svčko 02,a vysypal převodovku.Koupil novější sv 04,a ted má pro změnu v řiti řídící jednotku.Druhá sezona v prdeli a o penězích nemluvě.Takže se nekazí se jenom Korejci.A za tu cenu co stojí skunk,koupíš leda tak něco s kurevsky stočenyma kilometrama

1 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?

5.9.2009 v 23:36 | Nahoru | #54
Já měl GT 650, kupoval jsem na jaře 06 nejetý, tedy fungl nový z roku 05 a motor vydržel 12 tis. Pak odešla vodní pumpa, vyměnil jsem jí. Nato shořel alternátor a odešla baterka, vyměnil jsem obojí. A nakonec se potkaly ventily. Donutil jsem prodejce (neoficiálního) téměř násilím po delší době k opravě motoru v záruce a pak šel Comet z domu. Teď mám Hondu a je klid . Motorka to nebyla špatná, až teda na přední brzdu, ale trochu mě zaskočila těmi fatálními závadami.

To je fakt takove blato?

5.9.2009 v 23:40 | Nahoru | #55
Jo, a ještě jsem zapomněl na spojkový koš, ten se pak vyměňoval taky .

To je fakt takove blato?

6.9.2009 v 00:24 | Nahoru | #56
Heh no tohodle Hyokšunta tam měl ten pán stát už asi před pěti léty, když jsme se tam byli poprvé podívat, měl ho tam tenkrát myslím jako novou motorku za nějakých 150 tisíc, teda nemusí to být zrovna přesně on, ale vypadal úplně stejně, barva i rok sedí, a vsadil bych se že to je on, a k těm najetým Km, po pěti letech co tam stojí za výlohou jako jediná "pořádná" motorka bych tomu stavu i docela věřil, asi to s ním nebude zase až tak hrozný, podle mě s ním jezdil občasně jen někdo z majitelů, těžko říct jestli si ho vůbec kdy někdo "vzal" alespoň na chvíly domů, ono problém bude asi v tom že je to Hyošmuk, a i za těch 50 tisíc se dá sehnat 100x lepčí mašina, třeba už i Monster 750 kterej bude trošku někde jinde...

Ale já osobně bych se ho určitě nebál víc než jinýho Hyoklumpa, akorát že tenhle bude ušmatlanej...

(reakce na) To je fakt takove blato?

6.9.2009 v 00:41 | Nahoru | #57

Voldemort> Teď mám Hondu a je klid .


Tady mě snad už jen napadá ta památná věta Roberta De Nira ala prodavače aut ve zkušební době...


Jinak k tématu, ten Hyošunt mi bez ohledu na motor připomíná spíše starýho Triumpha Daytonu, alespon designově, a v naked verzi to SV, takže Monstera! Ale jsou i horší "zvěrstva", třeba ta Hyoblitka Aguila 650, to je V-ROD jako vyšitej, ale úplně do detailu, to už je prostě moc, horší je snad už jen ta Hnujda VTR250, a na druhém místě Gladius, ale je pořád vidět že je jedno jesli je země původu Čína, Korea nebo Japonsko, naši Asijští soudruzi prostě okopírují všechno co kde uvidí, bez ohledu na to jak dlouhou má jejich značka tradici... Teda omlouvám se, vlastně to není kopírování, ale přirozený vývoj, protože design jako subjektivní věc se přece okopírovat nedá že? Mě třeba připadá Aquila 650 jako V-ROD, ale jinému člověku to bude připadat jako originál Made in KLDR...

To je fakt takove blato?

6.9.2009 v 02:58 | Nahoru | #58
Hyoskunk, Hyošunt, Hyošmut, Hyoklumpa, Hyoblitka...Jeste neco?

To je fakt takove blato?

6.9.2009 v 09:06 | Nahoru | #59
O designu se tady nikdo bavit nebude, je jasný, že se najde vždycky něco, co bude dost podobný, ano comet(nahatej) je podobný sv a aguila je "variace" na téma V-rod, ale ubýrá to jim jejich provozní vlastnosti (spolehlivost) ? NE
Příklad:
ROEHR 1250sc A teď TO zkrititzuj, že je to podobný

vidím v tom VTR SP1-2, MV agustu, BIMOTU, desmosedici RR


Mě to taky přijde vzhledovně splácaný a to je motorka za míč, přesto bych tipoval, že to pojede hodně dobře.

Naposledy editováno 06.09.2009 09:10:52

1 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?

6.9.2009 v 10:33 | Nahoru | #60
caliber> No ale ono je rozdíl udělat vlastní technicky vymakanou motorku která má pár plastů podobných s jinou mašinou, a nebo udělat od základu motorku která má být i konstrukčně co nejvíc podobná nějaké jiné, většinou západní (pro ně možná východní ) motorce , a v případě např. Hnujdy VTR250, Hyoshita Aguily 650 ale třeba i Yamahy XV1700 Warriora už to pomalu hraničí až s plagiátorstvím, minimálně v tom morálním smyslu věci, což o to, u Hyperšunta mě to ani nepřekvapuje, ale že i značky jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha a Kawasaki to mají ještě pořád za potřebí :\ , to už je docela smutné...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist