1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?
SiSpo>RomanSS> ještě řekni že nevidíš v kometu 2V apod. - jasně, že to nemusí být stejný, ale kde se nechali inspirovat, jako já o této motorce v této třídě naked vím prd, to jako jo , osobně bych věřil a klidně to nazvi, že zrovna babsky tlachám , no věřil bych tomu, že Suzuki dodala základ s tím ať si to Hyosung předělá, víš nějaké funkční míry zachovali s tím, že si vše obrábějí sami... tož má teorie
ano věc druhá jako to co píši věc třetí
tak zkus něco najít, mi neříkej, že nikde není důvěryhodná informace...
Viz Pilotův přízpěvek. Mimochodem já se znám s PvlemGT, ten má už druhé GTčko.
Jen je to stejná koncepce, jak jsem řekl. A 2V v tom nevidím, vidím v tom V2, ale to už budem slovíčkařit. Neber to jako provokaci.
Naposledy editováno 01.09.2009 21:30:52
1 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?
Dany1788> Na všem se určitě nešetřilo, nemůžes zaměnit poruchovou součástku s celkovou nespolehlivostí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?
Naposledy editováno 02.09.2009 07:02:34
2 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?
Nicmene motorku jsem si prohlizel a musim rict, ze kvalita materialu je nizzsi, tento typ ma casto poruchy s elektrikou a motorem.
Vyhodou je, ze vykon je vyssi nez u SVcka, celkove ma v nekterych smerech lepsi vlastnosti.
S ohledem na nizkou porizovaci cenu si nemyslim, ze je kup chyba. Pro zacatecnika urcite ne. Kvalitou je nizzsi, ale cenou dost nizzsi nez japonska trojka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?
pylot>Bramfeld> vyhodnost koupe je dost diskutabilni kdyz to koupis a po 8000 zadres a muzes schanet novej motor za hromadu penez... Je to levny a nejspis to i solidne jede ale bal bych se toho.
To je problem no, ale znam plno lidi co to chvali, sice uz par oprav delali, ale vs porizovaci cena se to furt vyplati. Docela by me zajimalo kolika hyosungum ze sta se zadre po 1O OOO km motor.
Bramfeld>To je problem no, ale znam plno lidi co to chvali, sice uz par oprav delali, ale vs porizovaci cena se to furt vyplati. Docela by me zajimalo kolika hyosungum ze sta se zadre po 1O OOO km motor.
mě by to zajímalo taky. ale jen čistě ze svědavosti jakou měla kamarádka smůlu a né kvůli tomu, jak moc bych při případný koupi riskoval
2 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To je fakt takove blato?
Jirka125>ja nevim o co vam jde, podle mě by to měl komentovat a odsuzovat pouze ten kdo na tom jel nebo stím měl nejaké zkušenosti.
když jsem jel osobně pár metrů (teda pak i pár stovek ) před kamarádkou s gt650, v době kdy se jí potkala, tak se můžu vyjadřovat?
1 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?
........... To je sloh FUj, no za ty informace neručim, ale tak nějak to mělo bejt. V německu jich je dost a ohlasy většinou pozitivní taky díky ofik, dovozci a poctivýmu přístupu k reklamacím atd.
Naposledy editováno 02.09.2009 22:42:38
Kamarád měl starší svčko 02,a vysypal převodovku.Koupil novější sv 04,a ted má pro změnu v řiti řídící jednotku.Druhá sezona v prdeli a o penězích nemluvě.Takže se nekazí se jenom Korejci.A za tu cenu co stojí skunk,koupíš leda tak něco s kurevsky stočenyma kilometrama
1 reakcí na tento příspěvek To je fakt takove blato?
Ale já osobně bych se ho určitě nebál víc než jinýho Hyoklumpa, akorát že tenhle bude ušmatlanej...
Voldemort> Teď mám Hondu a je klid .
Tady mě snad už jen napadá ta památná věta Roberta De Nira ala prodavače aut ve zkušební době...
Jinak k tématu, ten Hyošunt mi bez ohledu na motor připomíná spíše starýho Triumpha Daytonu, alespon designově, a v naked verzi to SV, takže Monstera! Ale jsou i horší "zvěrstva", třeba ta Hyoblitka Aguila 650, to je V-ROD jako vyšitej, ale úplně do detailu, to už je prostě moc, horší je snad už jen ta Hnujda VTR250, a na druhém místě Gladius, ale je pořád vidět že je jedno jesli je země původu Čína, Korea nebo Japonsko, naši Asijští soudruzi prostě okopírují všechno co kde uvidí, bez ohledu na to jak dlouhou má jejich značka tradici... Teda omlouvám se, vlastně to není kopírování, ale přirozený vývoj, protože design jako subjektivní věc se přece okopírovat nedá že? Mě třeba připadá Aquila 650 jako V-ROD, ale jinému člověku to bude připadat jako originál Made in KLDR...
Příklad:
ROEHR 1250sc A teď TO zkrititzuj, že je to podobný
vidím v tom VTR SP1-2, MV agustu, BIMOTU, desmosedici RR
Mě to taky přijde vzhledovně splácaný a to je motorka za míč, přesto bych tipoval, že to pojede hodně dobře.
Naposledy editováno 06.09.2009 09:10:52