paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pozor na ojetiny!!!
 
24.8.2009 v 11:55
tak sem si minulý týden přivel domu skutr (aprolia r.v 2001...najeto 11 000)...po počátečním nadšení a ujetí cca 250 km mi skutr přestal jet-říkal jsem si v pohodě bude to asi svíčkou...dám novou a ono nic...tak sem pokračoval dál- a hele naprasklá ojnice, klikovka trochu spečená a přidřenej píst- prdejce tvrdil bezúdržbová motorka......tak jen chci upozorni abyste si dali pozor a to co kupujete(už nikdy nekoupim, moto aniž bych dostal záruku na vyzkoušení nebo si prohlídl celý motor..)...prodejce mi teď dělá mrtvýho brouka a já má na krku opravu za 10 000.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 15:41 | Nahoru | #31

Dave81>K tomu neni snad co novýho říct. Snad jen to, že u motoru 50 ccm je i 11 tkm docela porce, takže výměna pístu se dala čekat.



porce??já bych řek že maximálně polovina životnosti

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 15:48 | Nahoru | #32

hansell>Ne praha... na servisu mi z ní vyteklo celých 0,1L oleje místo 1,2 kolik tam má být a vypadaly na mě spousty kovových šponek z výpušťáku. Tak jsem tam nalil olej a s klidným svědomím jsem tomu známýmu řekl, ať to vrátí. Přivezl to ke mě od původního majitele po své ose, ale najel asi jen 500m Koupil ji od souseda, tak se mu to v zájmu zachování vřelých sousedských vztahů povedlo vrátit. Ale chudák ten, co tu Aprilku koupí další, protože těch problémů na ní bylo víc.

já sem si jedno leonardo vyhlídl na aukru... a naštěstí před přihozením jsem se na ni jel mrknout(mam to cca 40 km). Když jsem ji jel projet tak na cca 200m dlouhý ulici jel na konci 50km/h. Rychle jsme s bráchou naskákali do auta a šup pryč ..... chudák ten co jí koupil......

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 15:48 | Nahoru | #33
jen dotaz- co kupuješ že oprava vychází na 10t????? když nevezmu v potaz že valec jde prehonovat a koupis si novou sadu valec pist krouzky apod- tak ta sada vychazi na 1500 kč a nejake drobne, pokud nevezmu v potaz že si koupis za par stovek novou ojnici a enchas prelisovat tak nova klika seriova te přijde na 2100 kč, takže tyto dvě veci evidetně potřebuješ vymenit porád nevidím za co utratit zbytek do 10t - tesnění je otázka pár korun a slození motoru zvládně i děcko protože tam není nic složitého ceny beru odtud dily

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 16:17 | Nahoru | #34
Želva_1> to je pravda tp samí jsem udělal já

Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 18:44 | Nahoru | #35
Vubec bych to neresil je to skryta vada mas na to do pul roku takze to hled vratit nebo na jehgo naklady to opravit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 18:51 | Nahoru | #36

amanzes>jen dotaz- co kupuješ že oprava vychází na 10t????? když nevezmu v potaz že valec jde prehonovat a koupis si novou sadu valec pist krouzky apod- tak ta sada vychazi na 1500 kč a nejake drobne, pokud nevezmu v potaz že si koupis za par stovek novou ojnici a enchas prelisovat tak nova klika seriova te přijde na 2100 kč, takže tyto dvě veci evidetně potřebuješ vymenit porád nevidím za co utratit zbytek do 10t - tesnění je otázka pár korun a slození motoru zvládně i děcko protože tam není nic složitého ceny beru odtud dily



Ojnice za pár stovek..wow, mě na DT stála stovek třeba 25

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 19:21 | Nahoru | #37

Dave81>K tomu neni snad co novýho říct. Snad jen to, že u motoru 50 ccm je i 11 tkm docela porce, takže výměna pístu se dala čekat.



Nerad rejpu, ale 11t.km u 50ccm 2T nejsou vůbec žádný KM bavím se o běžným 50ccm motoru používaný v 90% skútrů. Na 11t.km děláš cca druhou dekarbonizaci(jako že na to plno lidí sere a pak se divěj), a ještě si libuješ, že je motor jak novej. Ale nebudu se o tom ani hádat, kolik skutečně vydrží taková 50ká ví v podstatě jen první majitel, který s tím sám najezdí 30-40t.km a pak to posílá dál

já osobně nakroutil za dvě sezóny na 50ccm rovných 11t.km, většinu KM pořád plnej plyn, a motor absolutně 100% stav, slouží vesele dál a je v plné síle bez známek opotřebení

To co se stalo back1237891, je smutný, ale holt i to se děje. Nemůže čekat od 8 roku starýho skútra, že bude vesele dál sloužit dalších x KM bez poruchy. Prodejce v tom může být nakonec nevinně. Jasně že jsou vyjímky, kdy skútr spíš stojí v garáži než jezdí a má málo km, ale většina skútrů je každý den v provozu, prostě se s tím pořád jezdí, courá, ale hlavně je to o ÚDRŽBĚ a přístupu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 20:13 | Nahoru | #38

maras>Ojnice za pár stovek..wow, mě na DT stála stovek třeba 25



ojnice myslím že za 760 kč tomu mužu říkat pár stovek

Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 22:14 | Nahoru | #39
Nic ve zlem, ale 2001 a 11 tis. a nebyl to dovoz z Italie a ty jsi urcite ten prvni majitel v CR ?? Nechci rejpat ale kolik lidi se necha jeste nachytat. To radsi nejakou cinu. Kazdopadne mas narok na odstoupeni od smlouvy, teda jestli jsi se v tom nehrabal (mimo znackovej servis) nebo budes mit narok na mensi slevu.

Zatim bych tady nejmenoval, tezko rici jak se kdo zachova, tak proc tady nekomu rovnou kazit jmeno.

Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 22:57 | Nahoru | #40
nechtěls problémy .. měl sis koupit novou... jestli bylo do motoru před prodejem zasahováno jde poznat... jednou taky budeš prodávat motorku ... motor ti zničím klidně tak že vezmu vapku a pořádně ji ovapkuji a když někde nebude pořádně těsnit hadice od airboxu ... tak ji tam nafrkám písek a motor jde srát hnedka... už jsem takto dělal 2 motorky .. éé já jsem to jenom umyl a schoval potom mi v tom začalo hroutit .. u skůtru kde je písek na motrou všude atp.... takže nějaké smlouvání a vrácení... ?? už by ste se měli probudit do reality

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na ojetiny!!!

24.8.2009 v 23:00 | Nahoru | #41

amanzes>ojnice myslím že za 760 kč tomu mužu říkat pár stovek



sice pěkná cena, ale taky se toho dílu třeba vůbec nedočkáš protože nikde nebude...

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 00:07 | Nahoru | #42
é no tak asi takhle přidřenej vršek se pozná, motor je hlučnější, neznamená to ovšem že nepůjde nastartovat, nebo že nepojede, ovšem 250km je na přidřenej motor moc. Mimochodem je to AC, nebo LC? Tyhle motory minarelli jsou jedny z nejlepších v kategorii. Při slušném zacházení není problém 30tis km. Stačí ale, aby tam předchozí majitel lil nějakou sračku a životnost geometricky klesá, na tohle jsou prostě 2T háklivý. Mimochodem je to dovoz, nebo čr? Každopádně jak tu někdo řekl, za 5000kč koupíš kliku,ložiska,ojnici a celej vršek bez hlavy a budeš mít vystaráno a jistotu. Pokud je to vzduch.

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 08:50 | Nahoru | #43

neznamyScooterD>é no tak asi takhle přidřenej vršek se pozná, motor je hlučnější, neznamená to ovšem že nepůjde nastartovat, nebo že nepojede, ovšem 250km je na přidřenej motor moc. Mimochodem je to AC, nebo LC? Tyhle motory minarelli jsou jedny z nejlepších v kategorii. Při slušném zacházení není problém 30tis km. Stačí ale, aby tam předchozí majitel lil nějakou sračku a životnost geometricky klesá, na tohle jsou prostě 2T háklivý. Mimochodem je to dovoz, nebo čr? Každopádně jak tu někdo řekl, za 5000kč koupíš kliku,ložiska,ojnici a celej vršek bez hlavy a budeš mít vystaráno a jistotu. Pokud je to vzduch.



za 5 tisíc máš jak na LC, tak na AC komplet kliku, ložiska a sadu válec, píst, kroužky, hlava a těsnění. Když asi litr přidáš, můžeš z toho udělat 70 ccm, ať to trochu jede
díly kupuju bez problémů na scootlandu.cz

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 09:04 | Nahoru | #44
Koupil si zpytlíkovanou kleky petru, typickej českej fenomén, na oko udělaná hezká motorka/auto, hromada keců od prodejce jako že 100% bez investic, komplet po repasi, komplet po generálce, komplet dělanej motor, bezporuchová, prakticky nejetá, nebyl čas na ní jezdit atd. atd. a uvnitř motor před smrtí. Pak přidá pytel použitých náhradních dílu, který sou uplně k ničemu, jen aby si kupující myslel jakej neudělal super kšeft...

2 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 09:48 | Nahoru | #45
back1237891: no u dvoutaktu když se sundá hlava, tak jsou ty rýhy pěkně vidět. já mám ve válci asi tak 1 až 2 desetinky mm rýhu a jede v pohodě, kamarád v záběhu nenamazal a má půl milimetru. takže to sice jede, ale může jít na výbrus hned. holt si příště musíš nechat sundat hlavu.

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 11:15 | Nahoru | #46
hok> samozřejmě, rozdíl je tam pár stovek jen v ceně válce.

radši nakupuju tak, že koupím hujdu a postavím si z toho za pár šlupek dravce. Zlatej 2T

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 11:32 | Nahoru | #47

Grifindoor>Koupil si zpytlíkovanou kleky petru, typickej českej fenomén, na oko udělaná hezká motorka/auto, hromada keců od prodejce jako že 100% bez investic, komplet po repasi, komplet po generálce, komplet dělanej motor, bezporuchová, prakticky nejetá, nebyl čas na ní jezdit atd. atd. a uvnitř motor před smrtí. Pak přidá pytel použitých náhradních dílu, který sou uplně k ničemu, jen aby si kupující myslel jakej neudělal super kšeft...



a ty dokážeš určit, kdy je motor před smrtí nebo v jakém je stavu? myslíš si, že to jde určit jednoznačně a ti prodejci o každém motoru ví první poslední, jeho historii, jak se s ním zacházelo a na jaký olej se jezdilo atp??

neviděl bych to tak černě...spousty motorek koupíš v solidním stavu a je jich spousty v hrozném stavu. Ideální je si na obhlídku mašiny vzít někoho, kdo tomu opravdu rozumí a spolehnout se na jeho úsudek. Já takhle asistoval nedávno při koupi ´99 TDM 850 a už vidím, jak by se k tomu postavil skeptický neználek - hlučný motor, obouchané svody, poškrábaný lak, 38tkm najeto = šrot těsně před smrtí ježděný v terénu. A přitom té motorce nic zásadního nebylo.

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 12:24 | Nahoru | #48

neznamyScooterD>hok> samozřejmě, rozdíl je tam pár stovek jen v ceně válce.

radši nakupuju tak, že koupím hujdu a postavím si z toho za pár šlupek dravce. Zlatej 2T



máme doma 6 kousků 2T, včera mladej poprvé testoval 7 kousek (stavíme krosku na fichtl cup). Taky u 2T vždy koupím vyšlehaný šrot. I s dílama to vyjde levněji, jak "leštěnka", navíc vím přesně, v jakém to mám stavu, když jí dám dohromady. Ty padiny a dvácy 2T jsou jednoduchý, převodovky bývaj i po pár desítkách tisíc km netknutý a pokud je válec nicasil, tak nový nicasil s pístní sadou a ložiskama je je do 6 tisíc, když je tam normální vložka a dělá se výbrus, vejdu se do 2,5 tisíc (výbrusy a klikovku mám za děkuju).

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 21:45 | Nahoru | #49

exxxi>back1237891: no u dvoutaktu když se sundá hlava, tak jsou ty rýhy pěkně vidět. já mám ve válci asi tak 1 až 2 desetinky mm rýhu a jede v pohodě, kamarád v záběhu nenamazal a má půl milimetru. takže to sice jede, ale může jít na výbrus hned. holt si příště musíš nechat sundat hlavu.



už vidím jak ti nekdo sundá hlavu,, a ty to nekoupíš kvůli ojeté pneumatice a prasklému plastu

Pozor na ojetiny!!!

25.8.2009 v 21:53 | Nahoru | #50
125 cmm 4takt po cca 25 tis. km uz muzou byt nacate ventily, po cca 40 tis. muze byt nacate lozisko na klice. Dobra 125 zvladne bez vetsich problemu i 100 tis. km. Dvoutakt viz. vyse deleno 2

U 50 ccm muze celkem rychle odejit variator. U skutru na rozdil od motorky toho jde hodne odposlouchat. Jen trochu vadi rusive zvuky variatoru. Jinak GO 50 skutru stoji par penez. radove tisice a je dost lidi co to rado za mensi peniz udela.

1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!

26.8.2009 v 07:31 | Nahoru | #51
u 50ccm může rychle odejít variátor? To nee, možná válečky ale na sériovym válci vydržej moooc dlouho, mě 20tis a měnil jsem jen kvůli tomu, že jsem upravoval....

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

26.8.2009 v 13:16 | Nahoru | #52

exxxi>back1237891: ..... holt si příště musíš nechat sundat hlavu.


xxx
Tu hlavu si mam nechat sundat jen kdyz kupuju skutra, nebo i u jinych motorek???

Pozor na ojetiny!!!

26.8.2009 v 14:40 | Nahoru | #53
No nevim ,nevim ,ale zadřít mužeš i po 50 km když nedáš volej .........takže když si najel 250km tak to asi už jdou škody na kupujícího ,a navíc sis kupoval ojetou moto ......

Pozor na ojetiny!!!

26.8.2009 v 14:58 | Nahoru | #54
Jasne ze u jete motorky nikdy presne nevis do ceho jdes.
Ja uz jsem 5 motorek doma prodal a nikdy zadny problem, vzdy spokojenost, ale mohlo se stat ze i pres udrzbu, kterou jsem motorkam daval mohlo neco odejit.

Stalo by se, ze za tyden mi kupec zavola, ze po ujeti 200km se motorka totalne kousla, ze tam byl olej, voda..... tak mu dam 50% na dily (nebo max 15% z prodejni ceny mota), protoze ten motor uz musel byt nacaty a jezdit na te moto ja, taky se mi kousne a musim to opravit. A nesnesl bych pocit, byt v jeho kuzi a srat na nej!

Dokazuje se to spatne, ze zavada jiz byla pri prodeji, nic mene zaruka je i na jete veci.

Pozor na ojetiny!!!

26.8.2009 v 17:23 | Nahoru | #55
Ty woe nemají skůtristi nějaké vlastní forum? To jako tady budeme třikrát týdně řešit, jak někdo koupil starou hujdu a během pár dní ji uštval, "protože woe sem předtím jezdil 100km/h se 70ccm kitem polini tak pyčo 250ccm mašina musí jet minimálně 3x rychleji, to dá rozum, neéééé, dyš je tam víc jak trojnásobný ten, no, mámo jak se to řekne, vobsach néé"

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

26.8.2009 v 17:49 | Nahoru | #56

Mirek12>sice pěkná cena, ale taky se toho dílu třeba vůbec nedočkáš protože nikde nebude...



Tak na Minareli motor bych se toho určitě neobával Kór když každá druhá minarelka prošla tuningem a doma se válej funkční sériový díly, který se posílaj dál za hubičku.

A bylo to teda AC nebo LC? Páč v těch vedrech co poslední dobou byly stačí u ACčka o fous chudší směs a pár km plej kotel a jseš tam kde seš

(reakce na) Pozor na ojetiny!!!

31.8.2009 v 00:22 | Nahoru | #57

neznamyScooterD>u 50ccm může rychle odejít variátor? To nee, možná válečky ale na sériovym válci vydržej moooc dlouho, mě 20tis a měnil jsem jen kvůli tomu, že jsem upravoval....



Jo s tím souhlasím, válečky v sérii vydrží hodně dlouho. I řemen vydrží dlouho, v sérii není problém 15-20t.km

Celkově hodnotim variátor jako velmi trvalý a bezúdržbový stačí pár tisíc km na skútru, a hned se vám znechutí starat se o řetěz...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist