hansell>Ne praha... na servisu mi z ní vyteklo celých 0,1L oleje místo 1,2 kolik tam má být a vypadaly na mě spousty kovových šponek z výpušťáku. Tak jsem tam nalil olej a s klidným svědomím jsem tomu známýmu řekl, ať to vrátí. Přivezl to ke mě od původního majitele po své ose, ale najel asi jen 500m Koupil ji od souseda, tak se mu to v zájmu zachování vřelých sousedských vztahů povedlo vrátit. Ale chudák ten, co tu Aprilku koupí další, protože těch problémů na ní bylo víc.
já sem si jedno leonardo vyhlídl na aukru... a naštěstí před přihozením jsem se na ni jel mrknout(mam to cca 40 km). Když jsem ji jel projet tak na cca 200m dlouhý ulici jel na konci 50km/h. Rychle jsme s bráchou naskákali do auta a šup pryč ..... chudák ten co jí koupil......1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na ojetiny!!!
amanzes>jen dotaz- co kupuješ že oprava vychází na 10t????? když nevezmu v potaz že valec jde prehonovat a koupis si novou sadu valec pist krouzky apod- tak ta sada vychazi na 1500 kč a nejake drobne, pokud nevezmu v potaz že si koupis za par stovek novou ojnici a enchas prelisovat tak nova klika seriova te přijde na 2100 kč, takže tyto dvě veci evidetně potřebuješ vymenit porád nevidím za co utratit zbytek do 10t - tesnění je otázka pár korun a slození motoru zvládně i děcko protože tam není nic složitého ceny beru odtud dily
Ojnice za pár stovek..wow, mě na DT stála stovek třeba 25
Dave81>K tomu neni snad co novýho říct. Snad jen to, že u motoru 50 ccm je i 11 tkm docela porce, takže výměna pístu se dala čekat.
Nerad rejpu, ale 11t.km u 50ccm 2T nejsou vůbec žádný KM bavím se o běžným 50ccm motoru používaný v 90% skútrů. Na 11t.km děláš cca druhou dekarbonizaci(jako že na to plno lidí sere a pak se divěj), a ještě si libuješ, že je motor jak novej. Ale nebudu se o tom ani hádat, kolik skutečně vydrží taková 50ká ví v podstatě jen první majitel, který s tím sám najezdí 30-40t.km a pak to posílá dál
já osobně nakroutil za dvě sezóny na 50ccm rovných 11t.km, většinu KM pořád plnej plyn, a motor absolutně 100% stav, slouží vesele dál a je v plné síle bez známek opotřebení
To co se stalo back1237891, je smutný, ale holt i to se děje. Nemůže čekat od 8 roku starýho skútra, že bude vesele dál sloužit dalších x KM bez poruchy. Prodejce v tom může být nakonec nevinně. Jasně že jsou vyjímky, kdy skútr spíš stojí v garáži než jezdí a má málo km, ale většina skútrů je každý den v provozu, prostě se s tím pořád jezdí, courá, ale hlavně je to o ÚDRŽBĚ a přístupu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na ojetiny!!!
maras>Ojnice za pár stovek..wow, mě na DT stála stovek třeba 25
ojnice myslím že za 760 kč tomu mužu říkat pár stovek
Zatim bych tady nejmenoval, tezko rici jak se kdo zachova, tak proc tady nekomu rovnou kazit jmeno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na ojetiny!!!
amanzes>ojnice myslím že za 760 kč tomu mužu říkat pár stovek
sice pěkná cena, ale taky se toho dílu třeba vůbec nedočkáš protože nikde nebude...
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!
neznamyScooterD>é no tak asi takhle přidřenej vršek se pozná, motor je hlučnější, neznamená to ovšem že nepůjde nastartovat, nebo že nepojede, ovšem 250km je na přidřenej motor moc. Mimochodem je to AC, nebo LC? Tyhle motory minarelli jsou jedny z nejlepších v kategorii. Při slušném zacházení není problém 30tis km. Stačí ale, aby tam předchozí majitel lil nějakou sračku a životnost geometricky klesá, na tohle jsou prostě 2T háklivý. Mimochodem je to dovoz, nebo čr? Každopádně jak tu někdo řekl, za 5000kč koupíš kliku,ložiska,ojnici a celej vršek bez hlavy a budeš mít vystaráno a jistotu. Pokud je to vzduch.
za 5 tisíc máš jak na LC, tak na AC komplet kliku, ložiska a sadu válec, píst, kroužky, hlava a těsnění. Když asi litr přidáš, můžeš z toho udělat 70 ccm, ať to trochu jede
díly kupuju bez problémů na scootlandu.cz
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!
2 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!
radši nakupuju tak, že koupím hujdu a postavím si z toho za pár šlupek dravce. Zlatej 2T
Grifindoor>Koupil si zpytlíkovanou kleky petru, typickej českej fenomén, na oko udělaná hezká motorka/auto, hromada keců od prodejce jako že 100% bez investic, komplet po repasi, komplet po generálce, komplet dělanej motor, bezporuchová, prakticky nejetá, nebyl čas na ní jezdit atd. atd. a uvnitř motor před smrtí. Pak přidá pytel použitých náhradních dílu, který sou uplně k ničemu, jen aby si kupující myslel jakej neudělal super kšeft...
a ty dokážeš určit, kdy je motor před smrtí nebo v jakém je stavu? myslíš si, že to jde určit jednoznačně a ti prodejci o každém motoru ví první poslední, jeho historii, jak se s ním zacházelo a na jaký olej se jezdilo atp??
neviděl bych to tak černě...spousty motorek koupíš v solidním stavu a je jich spousty v hrozném stavu. Ideální je si na obhlídku mašiny vzít někoho, kdo tomu opravdu rozumí a spolehnout se na jeho úsudek. Já takhle asistoval nedávno při koupi ´99 TDM 850 a už vidím, jak by se k tomu postavil skeptický neználek - hlučný motor, obouchané svody, poškrábaný lak, 38tkm najeto = šrot těsně před smrtí ježděný v terénu. A přitom té motorce nic zásadního nebylo.
neznamyScooterD>hok> samozřejmě, rozdíl je tam pár stovek jen v ceně válce.
radši nakupuju tak, že koupím hujdu a postavím si z toho za pár šlupek dravce. Zlatej 2T
máme doma 6 kousků 2T, včera mladej poprvé testoval 7 kousek (stavíme krosku na fichtl cup). Taky u 2T vždy koupím vyšlehaný šrot. I s dílama to vyjde levněji, jak "leštěnka", navíc vím přesně, v jakém to mám stavu, když jí dám dohromady. Ty padiny a dvácy 2T jsou jednoduchý, převodovky bývaj i po pár desítkách tisíc km netknutý a pokud je válec nicasil, tak nový nicasil s pístní sadou a ložiskama je je do 6 tisíc, když je tam normální vložka a dělá se výbrus, vejdu se do 2,5 tisíc (výbrusy a klikovku mám za děkuju).
exxxi>back1237891: no u dvoutaktu když se sundá hlava, tak jsou ty rýhy pěkně vidět. já mám ve válci asi tak 1 až 2 desetinky mm rýhu a jede v pohodě, kamarád v záběhu nenamazal a má půl milimetru. takže to sice jede, ale může jít na výbrus hned. holt si příště musíš nechat sundat hlavu.
už vidím jak ti nekdo sundá hlavu,, a ty to nekoupíš kvůli ojeté pneumatice a prasklému plastu
U 50 ccm muze celkem rychle odejit variator. U skutru na rozdil od motorky toho jde hodne odposlouchat. Jen trochu vadi rusive zvuky variatoru. Jinak GO 50 skutru stoji par penez. radove tisice a je dost lidi co to rado za mensi peniz udela.
1 reakcí na tento příspěvek Pozor na ojetiny!!!
Ja uz jsem 5 motorek doma prodal a nikdy zadny problem, vzdy spokojenost, ale mohlo se stat ze i pres udrzbu, kterou jsem motorkam daval mohlo neco odejit.
Stalo by se, ze za tyden mi kupec zavola, ze po ujeti 200km se motorka totalne kousla, ze tam byl olej, voda..... tak mu dam 50% na dily (nebo max 15% z prodejni ceny mota), protoze ten motor uz musel byt nacaty a jezdit na te moto ja, taky se mi kousne a musim to opravit. A nesnesl bych pocit, byt v jeho kuzi a srat na nej!
Dokazuje se to spatne, ze zavada jiz byla pri prodeji, nic mene zaruka je i na jete veci.
Mirek12>sice pěkná cena, ale taky se toho dílu třeba vůbec nedočkáš protože nikde nebude...
Tak na Minareli motor bych se toho určitě neobával Kór když každá druhá minarelka prošla tuningem a doma se válej funkční sériový díly, který se posílaj dál za hubičku.
A bylo to teda AC nebo LC? Páč v těch vedrech co poslední dobou byly stačí u ACčka o fous chudší směs a pár km plej kotel a jseš tam kde seš
neznamyScooterD>u 50ccm může rychle odejít variátor? To nee, možná válečky ale na sériovym válci vydržej moooc dlouho, mě 20tis a měnil jsem jen kvůli tomu, že jsem upravoval....
Jo s tím souhlasím, válečky v sérii vydrží hodně dlouho. I řemen vydrží dlouho, v sérii není problém 15-20t.km
Celkově hodnotim variátor jako velmi trvalý a bezúdržbový stačí pár tisíc km na skútru, a hned se vám znechutí starat se o řetěz...