globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakého Motárda?
15.7.2009 v 10:47
Zdravím všechny. Kámoš by si rád pořídil nějakého Motárda a potřebujem tak nějak vyzjistit který by byl nejlepší.. Chtěl by s náma občas zajed na nějakej ten delší výlet tak nevím. cca těch 500km Určitě dvouvál! Každá rada dobrá.. Dík
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 13:55 | Nahoru | #31

PRETORIAN88>a už vůbec nikde nepíšu že DRZ je motard DRZ je enduro se silničníma gumama a trochu kvalitnějším podvozkem, ste srandovní...



no jo ja zapomel ze ses mistr republiky v SM... omlouvam se ze jsem se ohradil na tvoje poznamky typu dvouvalcovej motard neexistuje a ze s sxv nejde jezdit zavody protoze pro to neni kategorie... pravdepodobne sem si to myslel spatne a dekuji mistrovi ze me vyvedl z omylu...

1 reakcí na tento příspěvek Jakého Motárda?

16.7.2009 v 13:56 | Nahoru | #32
SXV vypadá jako "motard".... opravdový motard podle filosofie supermota musí být jednoválec(ve státech by ti na dvouválcovej motard řekli tak leda SCREW YOU!)...a závodit de se všim, otázka je jestli to povolí technické řády...je to fuk..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 13:57 | Nahoru | #33

PRETORIAN88>a už vůbec nikde nepíšu že DRZ je motard DRZ je enduro se silničníma gumama a trochu kvalitnějším podvozkem, ste srandovní...



No vidíš fofrem si vycouval ze všech svých tvrzení ted už o tobě nemusím říkat že si debil. Jinak zkus se někdy svézt na pořádném motárdu já třeba zkoušel HQ 610 i 570 a vůbec to neni špatné jak se to na výjezdu zvedne za 3-4 na záda, což ti DRZ nikdy neudělá i s těma úpravama

Jakého Motárda?

16.7.2009 v 13:59 | Nahoru | #34
nejsem mistr republiky a nevim proč bych musel být mistr...zvláštní, dejme tomu že to dává smysl tobě..

(reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 13:59 | Nahoru | #35

PRETORIAN88>SXV vypadá jako "motard".... opravdový motard podle filosofie supermota musí být jednoválec(ve státech by ti na dvouválcovej motard řekli tak leda SCREW YOU!)...a závodit de se všim, otázka je jestli to povolí technické řády...je to fuk..



technicke rady to dovoluji jak v mistrovstvi evropy tak MCR tak svet .. tak co meles ze se s tim nedaj jezdit zavody?
lidi co placnou kravinu a pak te presvedcujou ze kraviny pises ty mam nejradsi..
filosofie supermota:) haha .. ja ti povim ze treba jednim z prvnich "seriovych" motardu se kterejma zacali ve francii jezdit po motokarovejch drahach bylo TDR250 ktery je dvouvalcovej dvoutakt..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:00 | Nahoru | #36
Prda1> z kterých konkrétně?

Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:03 | Nahoru | #37
BTW v USA v ramci AMA supermoto jede par lidi na tovarnich apriliich...

(reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:03 | Nahoru | #38

PRETORIAN88>Prda1> z kterých konkrétně?



Nemám chut se hádat každý si o tobě udělá obrázek sám jaký si odborník. Tazatel už ví co vědět chtěl

2 reakcí na tento příspěvek Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:17 | Nahoru | #39
PREDOMINANTLY SINGLE-CYLINDER, tady sem vám to napsal pokud se vám to nechce číst ale neřikám že s Včkem nejde závodit

Machines
Prior to the 1990s, supermoto bikes, including the precursor motorcycles used in Superbikers, were converted open-class two-stroke motocross or enduro bikes desired for their light weight and jumping abilities. The motorcycles currently used for Supermoto racing are predominantly single-cylinder four-stroke powered dirtbikes with 17 inch or 16.5 inch wheels. The 17 wheels allow the use of up to 5.5 inch wide superbike road racing slick tires. These are often hand grooved on the rear tire to facilitate slightly better acceleration on the dirt stretches of a supermoto course. Suspension is lowered and slightly stiffened in comparison with a stock dirt bike, and braking power is improved with oversize front brake rotors and calipers. Despite the lack of trees on supermoto courses, 'bark busters' (hand guards) are frequently added to supermoto bikes due the extreme cornering angles achieved by riders. Hand guards also greatly improve survivability of the brake & clutch levers during a fall making supermoto bikes highly crash resistant and often able to quickly re-enter the fray during a race following a crash.

In 1991, Italian manufacturer Gilera released the 'Nordwest' model, the first factory produced supermoto. Other European manufactures quickly followed suit, among them KTM, Husqvarna, Husaberg and CCM; all manufacturers whose emphasis were off-road models at the time. Models were developed for both track and road use. It took another ten years, until the mid 2000s for Japanese manufacturers, such as Yamaha (2004), Honda (2005) and Suzuki (2005) to start introducing supermoto models in the European market. Most of the supermoto bikes sold to the public are more domesticated models for road use rather than outright racing, for example the Suzuki DR-Z400SM. Slower and heavier but rock solid dual-purpose motorcycles such as the Kawasaki KLR650 are good examples of this. In the spring of 2006, Italian bike manufacturer Ducati announced their entry in the class with the Hypermotard machine, which has more in common with streetfighter-type motorcycles than realistically being considered a true supermoto bike capable of surviving jumps and crashes. KTM currently has available a 990 cc V-twin that could be described as the ultimate road going Hypermoto, and a brand new (and well appreciated) the single cylinder KTM690SM. Aprilia also has two 450 cc and 550 cc SXV V-twin track oriented supermotos for sale.

Due to the popularity, versatility, excitement and durability of these motorcycles, some owners modify them for street use. In order to do this, headlights, tail lights, horn, mirrors and street-legal tires among other occasional modifications are needed. Some state motor vehicle departments take a dim view of turning off-road bikes into street legal bikes. In Europe most Supermotos are sold street legal from the factory and later tuned for race use. Supermoto type bikes make excellent city-goers as their upright seating position provides great visibility in traffic. Their narrow frames and light weight also make them incredibly maneuverable, as well as easier to ride in twisty or less than ideal road conditions that make most sportbikes have to slow down.

Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:17 | Nahoru | #40
ze se s nim jeste hadate, stejne vi vsechno nejlip ...

nicmene k dotazu zakladatele...myslim,ze ani nemel na mysli nejakeho ostreho motarda, ale spis nahace co vypada jako motard a da se na nem cestovat tzn. : Dorsoduro, Hypermotard,litrovy KTM-ka...ponevadz clovek co chce ostryho motarda se takhle nepta

Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:17 | Nahoru | #41
reálný to je ale chce to pořádnej objem a i tak to nebude ideál... určitě nějakou KTM... ostrýho motárda vůbec :\ já bych zkusil SuperDuka 990

(reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:22 | Nahoru | #42
PRETORIAN88> tyhlety úvahy... původně se taky vše jezdilo na 2T a teď už by na to nikdo nešáh pokrok nezastavíš... a je fakt trochu vedle říkat o nejsilnějším motárdu že je to vysavač když už obhajuješ tu filozofii sm tak zahoď DRZ a kup nějakej ostrej jednobuch...páč jinak kážeš vodu a chlastáš víno je jasný že sxv je těžší ale pokud by mě ten motor a celkově sxv víc sedělo tak nevidím důvod proč bych ho nebral

Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:23 | Nahoru | #43
pretorian: si to sam precti... btw gilera v 91 podle me nebyl prvni seriovej motard... porad si stojim za tim ze to bylo TDR250 o hezkejch par let driv ... a dokazu na to tema taky nalepit clanek z nejakeho zahranicniho blabolu...

Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:23 | Nahoru | #44
asi sme se dostali hodně od tématu, ale je prostě divný některý stroje ještě nazývat supermoto, konkrétně třeba SMT990, tomu ani neřikaj už supermoto ale hypermoto...

1 reakcí na tento příspěvek Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:24 | Nahoru | #45
wiki chlapče, wiki, to neni blábol

(reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:25 | Nahoru | #46

PRETORIAN88>wiki chlapče, wiki, to neni blábol



aha vzhledem k tomu ze do wiki muzes to moudro sepsat treba ty.. tak to zajiste bude zdroj bezchybnych informaci...

(reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 14:44 | Nahoru | #47

PRETORIAN88> SINGLE-CYLINDER, tady sem vám to napsal pokud se vám to nechce číst ale neřikám že s Včkem nejde závodit

Machines
Prior to the 1990s, supermoto bikes, including the precursor motorcycles used in Superbikers, were converted open-class two-stroke motocross or enduro bikes desired for their light weight and jumping abilities. The motorcycles currently used for Supermoto racing are predominantly single-cylinder four-stroke powered dirtbikes with 17 inch or 16.5 inch wheels. The 17 wheels allow the use of up to 5.5 inch wide superbike road racing slick tires. These are often hand grooved on the rear tire to facilitate slightly better acceleration on the dirt stretches of a supermoto course. Suspension is lowered and slightly stiffened in comparison with a stock dirt bike, and braking power is improved with oversize front brake rotors and calipers. Despite the lack of trees on supermoto courses, 'bark busters' (hand guards) are frequently added to supermoto bikes due the extreme cornering angles achieved by riders. Hand guards also greatly improve survivability of the brake & clutch levers during a fall making supermoto bikes highly crash resistant and often able to quickly re-enter the fray during a race following a crash.

In 1991, Italian manufacturer Gilera released the 'Nordwest' model, the first factory produced supermoto. Other European manufactures quickly followed suit, among them KTM, Husqvarna, Husaberg and CCM; all manufacturers whose emphasis were off-road models at the time. Models were developed for both track and road use. It took another ten years, until the mid 2000s for Japanese manufacturers, such as Yamaha (2004), Honda (2005) and Suzuki (2005) to start introducing supermoto models in the European market. Most of the supermoto bikes sold to the public are more domesticated models for road use rather than outright racing, for example the Suzuki DR-Z400SM. Slower and heavier but rock solid dual-purpose motorcycles such as the Kawasaki KLR650 are good examples of this. In the spring of 2006, Italian bike manufacturer Ducati announced their entry in the class with the Hypermotard machine, which has more in common with streetfighter-type motorcycles than realistically being considered a true supermoto bike capable of surviving jumps and crashes. KTM currently has available a 990 cc V-twin that could be described as the ultimate road going Hypermoto, and a brand new (and well appreciated) the single cylinder KTM690SM. Aprilia also has two 450 cc and 550 cc SXV V-twin track oriented supermotos for sale.

Due to the popularity, versatility, excitement and durability of these motorcycles, some owners modify them for street use. In order to do this, headlights, tail lights, horn, mirrors and street-legal tires among other occasional modifications are needed. Some state motor vehicle departments take a dim view of turning off-road bikes into street legal bikes. In Europe most Supermotos are sold street legal from the factory and later tuned for race use. Supermoto type bikes make excellent city-goers as their upright seating position provides great visibility in traffic. Their narrow frames and light weight also make them incredibly maneuverable, as well as easier to ride in twisty or less than ideal road conditions that make most sportbikes have to slow down.



tak mi to jeste nedalo...ty si do ty huby fakt nevidis-nejdriv ze se s V2 nedaj jezdit zavody a ted ze to nerikas...a to tvoje PREDOMINANTLY znamena, ze jich v dobe vzniku toho clanku bylo nejvic a ne ze nic jinyho nejde pouzit....

Naposledy editováno 16.07.2009 14:46:14

2 reakcí na tento příspěvek Jakého Motárda?

16.7.2009 v 17:24 | Nahoru | #48
čet sem technický řády, omlouvám se že jsem nadhodil že s Včkem nejde závodit, není to pravda, moje chyba, ale na tom že supermoto má bejt jednobuch, že jich je pořád drtivá většina a že dvouvál je zvukem vysavač, na tom trvám...

(reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 19:19 | Nahoru | #49

PRETORIAN88>čet sem technický řády, omlouvám se že jsem nadhodil že s Včkem nejde závodit, není to pravda, moje chyba, ale na tom že supermoto má bejt jednobuch, že jich je pořád drtivá většina a že dvouvál je zvukem vysavač, na tom trvám...



dobry no...jeste prosim objasni, kdo urcuje ze to ma bejt jednobuch??? a ze ty aprilky znej jako vysavace?? to doma vysavate se zajimavym naradim

(reakce na) Jakého Motárda?

16.7.2009 v 20:55 | Nahoru | #50

PRETORIAN88>čet sem technický řády, omlouvám se že jsem nadhodil že s Včkem nejde závodit, není to pravda, moje chyba, ale na tom že supermoto má bejt jednobuch, že jich je pořád drtivá většina a že dvouvál je zvukem vysavač, na tom trvám...



tak nevím no, mě připadá že zvuk vysavače má leda čtyrválec, že dvou válec má krásnej zvuk ať to je litr nebo dvacka

Jakého Motárda?

31.12.2011 v 17:14 | Nahoru | #51
SXV je největší masakr!! serou mě servisní intervaly, jinak bych ju měl už dávno doma....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E Ivaan 4 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E PPKP 7 19.9.2023 v 16:44 Djpepe
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E Djpepe 5 15.9.2023 v 18:36 kawar125
prosim o pomoc Husqvarna SMR 610S/TE 610E karloss200 3 10.5.2022 v 08:14 puffybodie
Husqvarna TE610E - Zapalování Husqvarna SMR 610S/TE 610E HSQ610 13 16.2.2021 v 00:52 HSQ610


TOPlist