Pokud dnes odpoledne kolem Prahy potkáte 100kg týpka v kůži na 125ce od Yuki, nedivte se, prostě jen převážím motorku pro kluka, který zatím nemá řidičák. Osobně jsem dost zvědavej, jak to posviští a kolik žárovek budu muset měnit.
akorát mi asi 2x uklouzlo na origo pneu zadní kolo, už ji zkoušel kluk (16 let) spokojený, jako příprava do autoškoly je to dobrý, na popojížděčky po odolce taky, co musím ocenit, je ukazatel zařazené rychlosti, což při ceně nového vehiklu 50 000,- vyvolává dotazy, proč japonské mašiny za 300 000,- ho nemají
Naposledy editováno 22.06.2009 15:42:41
1 reakcí na tento příspěvek Jedu pro novou mašinu
Jinak 125cky jsou docela o ničem všechny, a žádná asi nevydrží dlouho, ale ty Yuki jsou opravdu extrémní klumpy, všichni moji známí co měly Yuki jako první mašinu ji sice pořád mají, ale v servisu s tím byli asi 1000x co záruka stačila a všechno na tom už mají 10x měněné, a pořád se to docela sere, to je prostě fakt, kdyby se to nesralo, asi by na to nikdá nikdo nenadával, a ještě horší na tom je že to jsou stroje, které mohou být kolikrát i životu nebezpečné, prostě je to jak motorka od Vietnamců, a ještě to chvíly potrvá než se dostanou na nějak lepší úroveň, byl jsem tenkrát docela rád že jsem nezačal na něčem podobném, ale že jako první mašinu jsem zvolil starou zlatou XV500, sice je to také jen rejže, ale alespoň spolehlivá a relativně bezúdržbová na svůj věk...
VeFeRák>Díky, jsem zvědav, kolik najetých km bez problémů přesvědčí lidi, aby změnili názor na čínské pojízdné záležitosti. Ještě bych chtěl zkusit jízdu na YBR 125, abych viděl, v čem je lepší...
Jooo, to bude hodně těžké! Něktří lidé jsou zapřísáhlí odpůrci číny, nebo jakýchkoliv jiných strojů než japoců a případně evropských a amerických strojů.
Moje je spolehlivá, jezdím na ní. Jediný zádrhel byla spojka, kterou jsem vyměnil a jezdím vesele dál. Ani výměna nebyl velký problém, jak jsem si původně myslel.
S jinými stroji zkušenost nemám. Některé se můžou sypat víc, jiné míň.