tak jsem se díval na časy, jaké jezdí kluci a holky na dvackách v Brně a docela zírám.
Samo, jsou to zkušení jezdci , ale zajímalo by mě - nemáte někdo link na výkonové parametry (ideálně grafy) těch motorů?
Jen pro zajímavost...
AA 125 ccm SP - M CR-ACR210/102
AA 125 ccm GP - M CR-ACR210/102
docent>Kostirez29> Pokud mluvili o čistém výkonu na motoru, tak je to snad teoreticky možné. Ale spíš tě masírujou, abys pustil prachy.
Doporučoval bych spíš věřit Radkovi a zůstat při zemi
Radek má 100% pravdu.Ano zůstaň ZATÍM při zemi. Výkon 2válcových 125(GP) se pohybovaly kolem 41kobylek a to byly špičkové stroje, na kterých se dalo vytáhnout až 48 kobyl, ovšem za těžkých finančních podmínek - 1.trénink = píst+kruh, 2. trénink = píst+kruh+válec a majetnější + ojnice o převodových kolech nemluvě. Atd. ..... . SPéčko je jasně dané předpisem daným pro tuto třídu. a to co se jede na AACupu je u Aprilky jen o továrních dílech. Pokud se chceš jen vozit na závodech tak ti bude určitě do závodů stačit sériovka, a i ta ti sežere téměř těch 50 tisíc jak v náhradní technice, mokrých kolech, stupčkách, řídítkách, páčkách, kapotách, plexi ..... a je toho moc a moc co budeš potřebovat až si usteleš . Předpokládám, že jsi se asi ještě závodů,na ostro, nezúčastnil jako jezdec. Pokud se mýlím, tak promiň. To co kdysi psali v ČMN, že dakšny jsou to nejlevnější závodění tak to byl z jejich strany velký omyl. My(jako tým) sice nejezdíme žádnou střelbu, ale abychom se dopracovali k šachovnici, tak to je spousta nervů a práce. Letos nám to sice moc nevyšlo, ale i díky tomu, vím o čem mluvím. Nic neošidíš
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RS125 a výkon
aprilialibor>tak 125 sp je asi nejlevnějši kubatura ,a ohledně tě ch tovarnich dilu-myslim že puškar maj lepši
Ovšem je otázkou, kam až puškárovic chlapi jdou ve všech kanálech válce, že???? Úhel plnění, elektroda svíce, svíce, výplach atd. ak tomu druhésrdce motoru výfuk?
Tak je vyprotestujte, pokud na to máte finance.