1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 25Kw v reálu
fanATIck>Icing> Díky, dá se říci jako jedinej jsi napsal něco rozumnýho. Ale zatim mi nikdo nenapsal jak motorku trochu zeskrtit (pokud mozno co nejlevněji). Diky za rozumný příspěvky
Hele je hodne lidi, ktery si delali (vcetne me) odskrceni samodomo..
Mas na vyber: Bud koupis skrtici sadu (u ER5 - soupatka s dirou, jehly a pruzinky do karbecu - celkem palka) a nebo zjistis, jestli v ty motorce jsou origo odskrceny soupatka (zaskrceny maj v sobe dirky, kterejma pronika vzduch, takze se soupatka nemuzou dostat uplne nahoru) no a pak staci jenom u skrcenejch nejak dostat pryc "odskrcovadlo" (lepidlo, krouzek, neco) a koupit akorat skrceny jehly a pruzinky (asi 8kil).
Hele nejlip udelas, kdyz si proctes EABovu stranku , kde ma odskrceni presne popsany i s obrazkama.
lowriderka>Já třeba nepoznám, jestli ji mám zaškrcenou nebo ne (mám ER-5), v inzerátu taky bylo že má v papírech 25. Jestli je škrcená, tak stejně jede 150 v pohodě, více se na tom naháči stejně jezdí blbě. Neškrcená by měla mít 36 kW, takže to není takový extrémní rozdíl, aby se to dalo poznat.
Každopádně někteří prodejci přímo uvedou, jestli je skutečně škrcená nebo ne. Jestli nemáš papíry na neomezenou, tak se zeptej třeba přímo u oficiálního dealera, jak konkrétně se ty motky škrtí.
Nejlip to poznas na otackach. Ja treba nemoh dostat trojku, ctyrku a petku k cervenymu, pac tam proste neslo dostatek smesi.
Ale pokad ti jede 150 v pohode, tak bude asi odskrcena. Skrcena mi jela max. 155 po rovine, odskrcena kolem 180...