globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tuning pionýra
 
24.5.2009 v 22:11
tuníte nekdo pionýry? zajímalo by me co a jak udel upravit a jaká je zkušenost s tuningovejma dílama (podkova do klikovky, vějířová hlava atd.)

tak sem svihnu i to Whistlerovo tema tady


Naposledy editováno 05.08.2009 22:57:21

Tuning pionýra

4.8.2009 v 20:25 | Nahoru | #31
co nejaky navod? web, foto, zkusenost

1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra

4.8.2009 v 20:42 | Nahoru | #32


[img]

Tuning pionýra

4.8.2009 v 20:43 | Nahoru | #33
Já měl na fichtlovi jadnou taky i podsvícení..ale časem sem to předělal na stunt

Naposledy editováno 04.08.2009 20:43:58

Tuning pionýra

4.8.2009 v 20:45 | Nahoru | #34
stunt fichtl

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

5.8.2009 v 08:49 | Nahoru | #35
[quote]rancher>

[img] přesně tohle mi leží v hlavě už dlouho akorát z těch zalehávacích řidítek bolí ruce jako sviň, holt v šedesátce to prostě není ono, ale zalehnutej jezdec na fíkovi značně zvyšuje výkon zvlášť při protivětru

Naposledy editováno 05.08.2009 08:50:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

8.8.2009 v 00:06 | Nahoru | #36

Whistler> přesně tohle mi leží v hlavě už dlouho akorát z těch zalehávacích řidítek bolí ruce jako sviň, holt v šedesátce to prostě není ono, ale zalehnutej jezdec na fíkovi značně zvyšuje výkon zvlášť při protivětru


jo nad tim kouma asi kazdej, me to taky napadlo, ale ted premyslim neco vy stylu scamblera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

8.8.2009 v 12:20 | Nahoru | #37
DRN> hele, zrovna jsem to jakžtakž dodělal, přední vidle po crashi odešly, tak jsem tam namontoval ze simála - o 100% lepší šlo tam i přední kolo s brzdičem a řidítka z jawky do komínků, plyn vedenej vnitřkem řidítek. Ještě musím pořešit blatník(nejspíš tam dám originál mustang) mám z něj fakt radost poslední dobou lítám pořád

[img]

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

8.8.2009 v 12:25 | Nahoru | #38
Whistler> covece supr, jak si je tam dostal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

8.8.2009 v 12:34 | Nahoru | #39
DRN> sednou tam dobře, akorát simson má širší misky pro uložení kuliček, takže jsem zkombinoval uložení ze simála a fíka a je to tam. Nebylo to nic složitýho. Dole to drží ložisko ze simsona a nahoře z fíka. Zatím drží dobře a bez vůle. Já to chtěl s někým konzultovat v tom mém vlákně, ale asi už moc lidí do fichtlů nedělá, vyjma závodních speciálů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

8.8.2009 v 15:17 | Nahoru | #40
Whistler> takze naprosto debilovzdorne, si tam dal savle i s brejlema ze sima, vrchni misku original pio, spodni ze sima, kulicky dle potřeby? co zadni tlumice? nechas original?

(reakce na) Tuning pionýra

8.8.2009 v 15:34 | Nahoru | #41
DRN> přesně, přesně se zadníma ještě nevím, čas ukáže

1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra

20.8.2009 v 12:17 | Nahoru | #42
jepsi je tunit pařeza(jawa555)je leosi nez fichtl de u neho udelat jepsi spodek to tak ze karburaci nechate jenom plovaky jinak zbytek karbce si vyrobite jehle trysky atd. a ete ty klapky sou dobry

(reakce na) Tuning pionýra

8.11.2009 v 00:17 | Nahoru | #43
řek bych, že lepúší na úpravy je sím, fichtl má horší spojku, kliku, púřevodovku, ale zase jde líp udělat sání do kliky, jinak na símu ted mam: 5 kvalt, upravenou kliku, 70ccm válec tříkanál s klapkou, ladák RZT (z www.rzt-power.de) karbec dellorto 21 black edition a zápalko ducati energia, a jsem spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra

8.11.2009 v 09:04 | Nahoru | #44
resil jste nekdo elektriku? nejak potunit zapalko ale nevim jak, nechci tam davat baterku, napadlo me tam dat jeste jedu civku ale nevim jestli by to slo, co takhle ledky v zadu? jak na to?

jak na ty klapky?

Naposledy editováno 08.11.2009 19:28:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

14.11.2009 v 10:42 | Nahoru | #45
DRN> klapky... podle toho, jestli chceš sání do kliky, nebo pod píst na válci

(reakce na) Tuning pionýra

14.11.2009 v 10:46 | Nahoru | #46

jimmy264>DRN> klapky... podle toho, jestli chceš sání do kliky, nebo pod píst na válci

asi pod píst, do kliky co jsem nasel tak se to dava do mist kde je normálně držák motoru

1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra

15.11.2009 v 10:50 | Nahoru | #47
sání do kliky bych bejt tebou nedělal, chrakteristika motoru je pak moc ostrá pro tříkvaltovou převodovku, když klapku, tak normálně pro rozvod směsi pístem(uděláš si domeček na klapku na válci přímo na sacím kanálu)

(reakce na) Tuning pionýra

15.11.2009 v 10:56 | Nahoru | #48

Whistler>sání do kliky bych bejt tebou nedělal, chrakteristika motoru je pak moc ostrá pro tříkvaltovou převodovku, když klapku, tak normálně pro rozvod směsi pístem(uděláš si domeček na klapku na válci přímo na sacím kanálu)


presne takhle to cici, jenom nevim jakou klapku a jestli nemusim nejak upravit kanal

2 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra

15.11.2009 v 11:32 | Nahoru | #49
úprava kanáů je základ, ale metodou pokus-omyl je to naprd, takovýhle úpravy stojej na hromadě výpočtů, nestačí to jen vyhrabat frézkou a doufat že to pojede líp

ale když už budeš dávat klapku, chtělo by to stočenou kliku, nebo aspoň podkovu mezi setrváky kvůli zvýšení spodní komprese motoru, jinak by klapka byla k ničemu by to nemělo dostatečnej tlak aby motor protlačil nasávanou směs skrz klapku

bejt tebou tak si nechám u stejskyho udělat jeho cestovní úpravu za dvojku, prej to opravdu stojí za to já kdybych na fíkovi pořád nejezdil tak už mu dávno válec s hlavou posílám

(reakce na) Tuning pionýra

15.11.2009 v 11:38 | Nahoru | #50

Whistler>úprava kanáů je základ, ale metodou pokus-omyl je to naprd, takovýhle úpravy stojej na hromadě výpočtů, nestačí to jen vyhrabat frézkou a doufat že to pojede líp

ale když už budeš dávat klapku, chtělo by to stočenou kliku, nebo aspoň podkovu mezi setrváky kvůli zvýšení spodní komprese motoru, jinak by klapka byla k ničemu by to nemělo dostatečnej tlak aby motor protlačil nasávanou směs skrz klapku

bejt tebou tak si nechám u stejskyho udělat jeho cestovní úpravu za dvojku, prej to opravdu stojí za to já kdybych na fíkovi pořád nejezdil tak už mu dávno válec s hlavou posílám


nafd tim furt uvažuju že mu to pošlu, jak seš na tom s tema vidlama?

Tuning pionýra

15.11.2009 v 12:02 | Nahoru | #51
Nemáte někdo zkušenosti se čtyřlichlostní převodovkou. Z čeho se dá použít nebo upravit?

1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra

15.11.2009 v 12:15 | Nahoru | #52
tady
líp jsem to zatim nikde nenasel, kdo to má tak neprozradí jak přesně na to, kvuli konkurenci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

15.11.2009 v 12:22 | Nahoru | #53
DRN> Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

15.11.2009 v 12:34 | Nahoru | #54

Poggy>DRN> Díky


nemas zac, to mas na toho tvojeho? to by bylo celkem skoda s nim neco delat, vypada fakt pekne

Tuning pionýra

15.11.2009 v 15:42 | Nahoru | #55
nechcete nekdo vybrouseny valec, komplet s pistem, kruhama, segerovkama a cepem?

(reakce na) Tuning pionýra

15.11.2009 v 17:22 | Nahoru | #56

DRN>nemas zac, to mas na toho tvojeho? to by bylo celkem skoda s nim neco delat, vypada fakt pekne


Nene, s ním nic dělat nebudu, to by byl zločin. Jen jsem chtěl vědět z čeho se používá ten čtyřkvalt a tak. Spíš jen pro informaci.

1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra

15.11.2009 v 20:57 | Nahoru | #57
vidle z mosquita jsem velice výhodně prodal(bohužel, ale za tu cenu je nešlo neprodat) mám tam zatím stále ty snížený ze simsona a plánuju ušetřený peníze investovat do do motoru, nákupu dalších fichtlů a fichtla na cross závody(už si to slibuju přes rok, že začnu jezdit)

ohledně 4Q převodovky, dělalo se hodně pokusů, ale nic z toho doopravdy nefungovalo, bylo to drahé a nespolehlivé. V dnešní době nějakej chlapík na Moravě leje kartery pro 4Q za cca 17000,- co jsem se bavil s chlapíkem co jezdí silniční závody na nejvyšší úrovni, tak prej ten poslední kvalt je "divnej", jezdí s 3Q a vyhrává Petr Adamec prý na příští rok chystá 4Q, tak jsem zvědavej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

15.11.2009 v 22:25 | Nahoru | #58

Whistler>úprava kanáů je základ, ale metodou pokus-omyl je to naprd, takovýhle úpravy stojej na hromadě výpočtů, nestačí to jen vyhrabat frézkou a doufat že to pojede líp

ale když už budeš dávat klapku, chtělo by to stočenou kliku, nebo aspoň podkovu mezi setrváky kvůli zvýšení spodní komprese motoru, jinak by klapka byla k ničemu by to nemělo dostatečnej tlak aby motor protlačil nasávanou směs skrz klapku

bejt tebou tak si nechám u stejskyho udělat jeho cestovní úpravu za dvojku, prej to opravdu stojí za to já kdybych na fíkovi pořád nejezdil tak už mu dávno válec s hlavou posílám


spodní komprese má vliv na rychlost směsy v přepouštákách, skrz klapku se nic tlačit nemusí, a podkova taky neni tak nutná, pojede to i bez ní, a celkem dobře

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

16.11.2009 v 09:20 | Nahoru | #59
Whistler> ty jo skoda, jsem si rikal jestli nechces ty simson vidle prodat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra

16.11.2009 v 13:12 | Nahoru | #60
DRN> ono, klidně ti je prodat můžu, ale abys nebyl zklamanej, chtělo by to do nich dát tvrdší pružiny a byly by dobrý, jsou OK, nový pružiny, ale zkrácený, nový gufera, netečou, jedinej kosmetickej problém je asi strženej(nebo načatej) závit zeshora na jednom tlumiči, výměna toho dílu stojí kilo. Chtěl bych za ně bratru 650-700,- komplet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist