Téma: Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
 
20.4.2009 v 16:22
čem to že slušnou jizdou (do 150km/h) si bere moje cbr 954rr okolo 13 litru. Motorka má origo vyfuk,svičky filtr vše v pořadku.Takovou jizdou mi žralo gsxr1000 do šesti litru!!Má nebo měl někdo podobnej problem??
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

21.4.2009 v 13:08 | Nahoru | #31
assassin>
Jo mě šlo o to, že kvalitní diagnostiku lambdy multimetrem neuděláš. Pokud ti to ukáže efektivních 370 mV, tak nevíš jestli je ještě dobrá nebo ne. Jasně když multimetr ukáže 230 mv, tak je po ní. Ale co znám z dílny, tak poruch na lambdách je hodně a pokud nebude totálně kaput, tak jí prostě multimetrem nezměříš. Na tom se shodnem. Ještě hledám oficiální průběhy napětí z osciloskopu, tak kdybych je našel, tak je sem lísknu. Pro představu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

21.4.2009 v 13:26 | Nahoru | #32

Poggy>assassin>
Jo mě šlo o to, že kvalitní diagnostiku lambdy multimetrem neuděláš. Pokud ti to ukáže efektivních 370 mV, tak nevíš jestli je ještě dobrá nebo ne. Jasně když multimetr ukáže 230 mv, tak je po ní. Ale co znám z dílny, tak poruch na lambdách je hodně a pokud nebude totálně kaput, tak jí prostě multimetrem nezměříš. Na tom se shodnem. Ještě hledám oficiální průběhy napětí z osciloskopu, tak kdybych je našel, tak je sem lísknu. Pro představu.



jj to souhlasim, ale nejspis delas auta - tam je fakt KO lambda znat a nejde promerit jen multimetrem... kazdopadne motorky maji vyrazne jednodussi system vstrikovani kterej se v "closed loop" ridi vetsinou striktne podtlakem v sani s tim ze je tam mezi korekcema korekce lambda a pri akceleraci jede striktne podle senzoru otevreni klapky a nastavenejch map a lambdy si vubec nevsima... tzn je tam vicemene jen kvuli katu a emisim... u vetsiny motorek se s montazi ladaku premostuje...(nejpis na hodnote signalu odpovidajicimu lambda=1 - ne obyc "proklemovani") a rekl bych ze se pouzivaji i konstrukci rozdilne lambdy nez na aute, ale tim si jistej nejsem...

Naposledy editováno 21.04.2009 13:27:04

(reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

21.4.2009 v 13:33 | Nahoru | #33

Poggy>assassin>
Jo mě šlo o to, že kvalitní diagnostiku lambdy multimetrem neuděláš. Pokud ti to ukáže efektivních 370 mV, tak nevíš jestli je ještě dobrá nebo ne. Jasně když multimetr ukáže 230 mv, tak je po ní. Ale co znám z dílny, tak poruch na lambdách je hodně a pokud nebude totálně kaput, tak jí prostě multimetrem nezměříš. Na tom se shodnem. Ještě hledám oficiální průběhy napětí z osciloskopu, tak kdybych je našel, tak je sem lísknu. Pro představu.


Už jsem to našel.
[URL= tohle jedno proměření bys na multimetru neobjevil.

[URL= nějak by to mělo vypadat, když je lambda dobrá.

Naposledy editováno 21.04.2009 13:34:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

21.4.2009 v 14:33 | Nahoru | #34
Ducatista> čao,tož vyměnil sem stroje ale nejsu moc spokojenej,čekal sem vic na to co sem na tuto motorku slyšel...Na Trampa už moc nejezdim,teda každou nedělu na snidaňu a občas některy odpoledne.Ale pojezdit bysme mohli ale až pořešim tu spotřebu pač cesta do buchlaku a zpět(90km) mě stoji nadrž.

(reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

21.4.2009 v 15:03 | Nahoru | #35

assassin>Poggy>assassin>
Jo mě šlo o to, že kvalitní diagnostiku lambdy multimetrem neuděláš. Pokud ti to ukáže efektivních 370 mV, tak nevíš jestli je ještě dobrá nebo ne. Jasně když multimetr ukáže 230 mv, tak je po ní. Ale co znám z dílny, tak poruch na lambdách je hodně a pokud nebude totálně kaput, tak jí prostě multimetrem nezměříš. Na tom se shodnem. Ještě hledám oficiální průběhy napětí z osciloskopu, tak kdybych je našel, tak je sem lísknu. Pro představu.

jj to souhlasim, ale nejspis delas auta - tam je fakt KO lambda znat a nejde promerit jen multimetrem... kazdopadne motorky maji vyrazne jednodussi system vstrikovani kterej se v "closed loop" ridi vetsinou striktne podtlakem v sani s tim ze je tam mezi korekcema korekce lambda a pri akceleraci jede striktne podle senzoru otevreni klapky a nastavenejch map a lambdy si vubec nevsima... tzn je tam vicemene jen kvuli katu a emisim... u vetsiny motorek se s montazi ladaku premostuje...(nejpis na hodnote signalu odpovidajicimu lambda=1 - ne obyc "proklemovani") a rekl bych ze se pouzivaji i konstrukci rozdilne lambdy nez na aute, ale tim si jistej nejsem...


Jj dělám auta. Sice se tím neživím, ale už jsem něco zažil. Ale pravdu máme oba.

Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

21.4.2009 v 17:37 | Nahoru | #36
JA jezdim kolem 7, 13 litru? To bych s tim fakt nekam zajel.

(reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

21.4.2009 v 18:20 | Nahoru | #37

Pitrisek>pd>13litrů to je mrda. Ty jo to i já když tomu dávám do plnejch tak jsem níž

nech těch plných trochu déle (cca 5 minut při plném zatížení motoru) a pak řekni kolik a sedni si u toho než to řekneš



sorry, já nevěděl že ty seš odborník a že víš jak všichni jezdíme Promiň ale jsi fakt jednička a uznávám že napsat na veřejném fóru svůj názor byla chyba :\

Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

21.4.2009 v 19:30 | Nahoru | #38
jako elektrikář jsem se boužel za svůj život nesetkal s měřákem kterej by měřil jakousi efektivní hodnotu, měl jsem od budíčku za 59,-Kč až po měřák v práci za 40.000, ale každej ukazuje skokovou LS zapojenou v regulaci stejně : 0,2-0,8-0,2-0,8-0,2 atd...
nějak nechápu pojmy efektivní a střída, a už vůbec nechápu kde si zjistil 450mV, to sonda neukáže nikdy, ani žádnej měřák tuhle voltáž neblikne.
Opakuji i multimetr od vietnamců na jedno použití naprosto spolehlivě změří LS !! a konec OT

edit... U-ef se měří akorát u střídavého napětí, u měření DC napětí to fakt nechápu

Naposledy editováno 21.04.2009 19:33:06

(reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

22.4.2009 v 07:54 | Nahoru | #39

Gebbin>Ducatista> čao,tož vyměnil sem stroje ale nejsu moc spokojenej,čekal sem vic na to co sem na tuto motorku slyšel...Na Trampa už moc nejezdim,teda každou nedělu na snidaňu a občas některy odpoledne.Ale pojezdit bysme mohli ale až pořešim tu spotřebu pač cesta do buchlaku a zpět(90km) mě stoji nadrž.


Jasny OK. Jinak jestli vzpomínáš předloni, jaxme si dávali krásně Buchláky jak v SBK Ty, já, PetrRSV a ještě jeden kluk na 954 RR, tak ten když měl toho fároše krátce, taxi taky stěžoval, že mu to žere přes 10 L. Pak jsem ho kdysi potkal a říkal že mu to vyřešil Powercommander + výfuk Akrapovič, že už jezdí okolo 8 litrů.

1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

22.4.2009 v 16:22 | Nahoru | #40
jo to byla tenkrat jizda,moc dobře vzpominam.Pokud mu to žralo tou naši jizdou v buchlakach tak se neni čemu divit.Na okruhu sem byl se spotřebou někde těžce přes 20 litrů.Do tyhle motorky investovat nebudu,nějak mi nesedla.Odjedu na ni zavod (CEC2),pořešim tu spotřebu a pujde do světa. Jezdiš eště buchlaky? Teď jak tam udělali ty hady na cestě tak už to neni ono

Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

22.4.2009 v 21:34 | Nahoru | #41
Zkus zařadit dvojku. Pak se to zklidní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 07:18 | Nahoru | #42
Gebbin> No motorka co by tak žrala by mi taky nesedla
A letos jsem v Buchlákoch ještě nebyl, ale teď v nedělu doufám že už vyjedu. Jaký hady? no to jsem zvědavej...
A ty jedeš taky CEC2? V jakym týmu? To se tam potkáme

Naposledy editováno 23.04.2009 07:19:15

Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 07:24 | Nahoru | #43
to ti žere jako mě TLRko, když jedu blood . 2-170km/h atd atd. mě Fireblade 929 jedl asi 7L při střídavým tempu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 09:34 | Nahoru | #44
Ducatista> My jedem KaM honda team (startovni čislo 954). Co mate vy za tym?jaky maš časy? Zatim¨sem na okruhu jel jenom 2x takže to pro mě bude spiš učeni stopy apod.Jinak poprve sem jel loni 2:26 a letos 2:27...takže se asi budu prat o posledni misto.Jaky jedeš gumy?ja tam necham stary michelin pilot sport .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 09:41 | Nahoru | #45
Gebbin> No jakej asi - přece Ducati 996 SPS racing team Na moje bídný časy se radši ani neptej ale zase jsme přes zimu nespali a trochu poladili tak doufám, že dojedem předposlední a ne poslední, ať ta ostuda není maximální
A jaky jedu gumy? Ty woe to zní jak od nějakyho profi závodníka No pojedu ty, který se mi u toho kluka kde kupuju jetý slicky budou líbit - nejradši mám Pirelli Diablo Superbike, loni jsem měl vpředu SC2 a vzadu SC4 a max. spokojenost, tak uvidíme co seženu.
PS: ale příští úterý jedu jen na čumendu, koupenej máme až srpnovej zavod

(reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 11:25 | Nahoru | #46
Ducatista> Od profika ,ja jenom esi to budeš hrotit a kupovat novy nebo jako ja na jetejch.Takže jedeš na 996 předpokladam,lamináty?nebo origo kapoty?a jaky?ty repliky nebo ty prvni cos tam měl?Moje cela připrava spočivala v tom že sem sundal SPZ,zrcadka,blinkry,zalepim světla,nalepim čisla a su připravenej ,no zapomněl sem namazani řetazu,mrknul sem na desky.A cos poladil na duknach?
Jo a ty hady v buchlakach sem myslel takovy spoje co tam udělai jak byl popraskanej asfalt.Takže jedeš zatáčku,najedeš na něho a citiš jak to ujiždi.naštěsti je to jen po Samotu ve směru od Brna

Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 11:42 | Nahoru | #47
Já a hrotit? Neblázni Já to tam nechcu rozsekat, to bych se šel asi oběsit. Mám v plánu kdybych časem schrastil nějaký prachy, tak koupit nějaký gsxr nebo r1 na rozbíjení na okruh, a pak by se dalo mluvit o nějakých lepších časech a o hledání limitů, ale s tímhle si nemůžu dovolit to zkoušet a nedejbože rozbít. A k těm kapotám - já mám pouze 1 sadu laminátů, ne 2 jak píšeš, původní polepy na laminátech byly 2002 Bayliss, ale já to změnil na 1999 Fogarty.

Jinak já i kámoš jedem na 996, on má čistokrevný SPS, já mám S, ale přestavěný na SPS - motor SPS už je tam v originále, zadní Ohlins taky, koupil jsem 23 polohovej tlumič řízení Hyper Pro a teď v zimě vidle Ohlins a 4destičkový monoblokový třmeny jak má 748R/998R. Další věcí jsou nový gufera v motoru (prosakoval mi olej na řemeny), KN filtry a hlavně novej řetěz s novým převodovým poměrem, taxi na to napřed budu muset zvyknout. No a doufám že se dočkám a ten známej co mi ty díly shání a montuje, mi má z Itálie dovýst ten objemnější karbonovej airbox, údajně z 996 RS. Jo a řeteěz namažu taky

Naposledy editováno 23.04.2009 11:44:55

Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 14:30 | Nahoru | #48
Jo takhle,sem myslel že ty Baylis maš doma a dokoupils Fogartyho..Byla by to velka škoda rozbit tam tvoju motku,je to krasavica...jo taky mě napadaji takovy myšlenky že bych na přišti rok koupil něco na okruh,akorat pořad přemyšlim co je lepči,esi 600 bo 1000. Takže bych se rozhodoval mezi gsxr1000k6 nebo yamahou r6r 06...v tom připadě bych asipřestal jezdit po cestě pač 2 motky bych asi neutahl.kolik jedete zavodu???

1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 14:54 | Nahoru | #49
Já myslím že při dnešních výkonech 6tek tento objem docela stačí. A řeknu Ti že třeba mě se s 748 na okruhu jede líp než s 996 a pocitově jsem mnohem rychlejší, i když stopky by asi ukázaly opak - loni jsem na 748 byl na okruhu pouze jednou a týpek co mi slíbil že to změří zklamal a měřil ocas jinou žlutou motku
No jedem pouze srpnový Brno, jednak proto, že jiný okruhy neznám, a jednak taky proto, že z časových a hlavně finančních důvodů to prostě neutáhnu... Loni a hlavně letos v zimě jsem do motorek narval obrovský prachy (ale zase jsem je doladil k obrazu svému), takže jsem už na dně...

Naposledy editováno 23.04.2009 14:59:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

23.4.2009 v 16:25 | Nahoru | #50
Ducatista> o prachach mi ani nemluv.My pojedem ještě slovakiaring(posledni zavod).Ja mysli že zpřevodovana šestka by mohla byt na okruh idealni.Zatim by vitězila yamaha r6r.No zajedu se na vas podivat v srpnu jak budete valčit

(reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!

24.4.2009 v 07:27 | Nahoru | #51
Gebbin> Zajedeš se podívat? Tzn. že vy zase jedete tohle Brno a srpnový ne? škoda Tak vám v úterý budu držet palce.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist