2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
Jo mě šlo o to, že kvalitní diagnostiku lambdy multimetrem neuděláš. Pokud ti to ukáže efektivních 370 mV, tak nevíš jestli je ještě dobrá nebo ne. Jasně když multimetr ukáže 230 mv, tak je po ní. Ale co znám z dílny, tak poruch na lambdách je hodně a pokud nebude totálně kaput, tak jí prostě multimetrem nezměříš. Na tom se shodnem. Ještě hledám oficiální průběhy napětí z osciloskopu, tak kdybych je našel, tak je sem lísknu. Pro představu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
Poggy>assassin>
Jo mě šlo o to, že kvalitní diagnostiku lambdy multimetrem neuděláš. Pokud ti to ukáže efektivních 370 mV, tak nevíš jestli je ještě dobrá nebo ne. Jasně když multimetr ukáže 230 mv, tak je po ní. Ale co znám z dílny, tak poruch na lambdách je hodně a pokud nebude totálně kaput, tak jí prostě multimetrem nezměříš. Na tom se shodnem. Ještě hledám oficiální průběhy napětí z osciloskopu, tak kdybych je našel, tak je sem lísknu. Pro představu.
jj to souhlasim, ale nejspis delas auta - tam je fakt KO lambda znat a nejde promerit jen multimetrem... kazdopadne motorky maji vyrazne jednodussi system vstrikovani kterej se v "closed loop" ridi vetsinou striktne podtlakem v sani s tim ze je tam mezi korekcema korekce lambda a pri akceleraci jede striktne podle senzoru otevreni klapky a nastavenejch map a lambdy si vubec nevsima... tzn je tam vicemene jen kvuli katu a emisim... u vetsiny motorek se s montazi ladaku premostuje...(nejpis na hodnote signalu odpovidajicimu lambda=1 - ne obyc "proklemovani") a rekl bych ze se pouzivaji i konstrukci rozdilne lambdy nez na aute, ale tim si jistej nejsem...
Naposledy editováno 21.04.2009 13:27:04
Poggy>assassin>
Jo mě šlo o to, že kvalitní diagnostiku lambdy multimetrem neuděláš. Pokud ti to ukáže efektivních 370 mV, tak nevíš jestli je ještě dobrá nebo ne. Jasně když multimetr ukáže 230 mv, tak je po ní. Ale co znám z dílny, tak poruch na lambdách je hodně a pokud nebude totálně kaput, tak jí prostě multimetrem nezměříš. Na tom se shodnem. Ještě hledám oficiální průběhy napětí z osciloskopu, tak kdybych je našel, tak je sem lísknu. Pro představu.
Už jsem to našel.
[URL= tohle jedno proměření bys na multimetru neobjevil.
[URL= nějak by to mělo vypadat, když je lambda dobrá.
Naposledy editováno 21.04.2009 13:34:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
assassin>Poggy>assassin>
Jo mě šlo o to, že kvalitní diagnostiku lambdy multimetrem neuděláš. Pokud ti to ukáže efektivních 370 mV, tak nevíš jestli je ještě dobrá nebo ne. Jasně když multimetr ukáže 230 mv, tak je po ní. Ale co znám z dílny, tak poruch na lambdách je hodně a pokud nebude totálně kaput, tak jí prostě multimetrem nezměříš. Na tom se shodnem. Ještě hledám oficiální průběhy napětí z osciloskopu, tak kdybych je našel, tak je sem lísknu. Pro představu.
jj to souhlasim, ale nejspis delas auta - tam je fakt KO lambda znat a nejde promerit jen multimetrem... kazdopadne motorky maji vyrazne jednodussi system vstrikovani kterej se v "closed loop" ridi vetsinou striktne podtlakem v sani s tim ze je tam mezi korekcema korekce lambda a pri akceleraci jede striktne podle senzoru otevreni klapky a nastavenejch map a lambdy si vubec nevsima... tzn je tam vicemene jen kvuli katu a emisim... u vetsiny motorek se s montazi ladaku premostuje...(nejpis na hodnote signalu odpovidajicimu lambda=1 - ne obyc "proklemovani") a rekl bych ze se pouzivaji i konstrukci rozdilne lambdy nez na aute, ale tim si jistej nejsem...
Jj dělám auta. Sice se tím neživím, ale už jsem něco zažil. Ale pravdu máme oba.
Pitrisek>pd>13litrů to je mrda. Ty jo to i já když tomu dávám do plnejch tak jsem níž
nech těch plných trochu déle (cca 5 minut při plném zatížení motoru) a pak řekni kolik a sedni si u toho než to řekneš
sorry, já nevěděl že ty seš odborník a že víš jak všichni jezdíme Promiň ale jsi fakt jednička a uznávám že napsat na veřejném fóru svůj názor byla chyba :\
nějak nechápu pojmy efektivní a střída, a už vůbec nechápu kde si zjistil 450mV, to sonda neukáže nikdy, ani žádnej měřák tuhle voltáž neblikne.
Opakuji i multimetr od vietnamců na jedno použití naprosto spolehlivě změří LS !! a konec OT
edit... U-ef se měří akorát u střídavého napětí, u měření DC napětí to fakt nechápu
Naposledy editováno 21.04.2009 19:33:06
Gebbin>Ducatista> čao,tož vyměnil sem stroje ale nejsu moc spokojenej,čekal sem vic na to co sem na tuto motorku slyšel...Na Trampa už moc nejezdim,teda každou nedělu na snidaňu a občas některy odpoledne.Ale pojezdit bysme mohli ale až pořešim tu spotřebu pač cesta do buchlaku a zpět(90km) mě stoji nadrž.
Jasny OK. Jinak jestli vzpomínáš předloni, jaxme si dávali krásně Buchláky jak v SBK Ty, já, PetrRSV a ještě jeden kluk na 954 RR, tak ten když měl toho fároše krátce, taxi taky stěžoval, že mu to žere přes 10 L. Pak jsem ho kdysi potkal a říkal že mu to vyřešil Powercommander + výfuk Akrapovič, že už jezdí okolo 8 litrů.
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
A letos jsem v Buchlákoch ještě nebyl, ale teď v nedělu doufám že už vyjedu. Jaký hady? no to jsem zvědavej...
A ty jedeš taky CEC2? V jakym týmu? To se tam potkáme
Naposledy editováno 23.04.2009 07:19:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
A jaky jedu gumy? Ty woe to zní jak od nějakyho profi závodníka No pojedu ty, který se mi u toho kluka kde kupuju jetý slicky budou líbit - nejradši mám Pirelli Diablo Superbike, loni jsem měl vpředu SC2 a vzadu SC4 a max. spokojenost, tak uvidíme co seženu.
PS: ale příští úterý jedu jen na čumendu, koupenej máme až srpnovej zavod
Jo a ty hady v buchlakach sem myslel takovy spoje co tam udělai jak byl popraskanej asfalt.Takže jedeš zatáčku,najedeš na něho a citiš jak to ujiždi.naštěsti je to jen po Samotu ve směru od Brna
Jinak já i kámoš jedem na 996, on má čistokrevný SPS, já mám S, ale přestavěný na SPS - motor SPS už je tam v originále, zadní Ohlins taky, koupil jsem 23 polohovej tlumič řízení Hyper Pro a teď v zimě vidle Ohlins a 4destičkový monoblokový třmeny jak má 748R/998R. Další věcí jsou nový gufera v motoru (prosakoval mi olej na řemeny), KN filtry a hlavně novej řetěz s novým převodovým poměrem, taxi na to napřed budu muset zvyknout. No a doufám že se dočkám a ten známej co mi ty díly shání a montuje, mi má z Itálie dovýst ten objemnější karbonovej airbox, údajně z 996 RS. Jo a řeteěz namažu taky
Naposledy editováno 23.04.2009 11:44:55
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba cbr954rr-13 litru!!
No jedem pouze srpnový Brno, jednak proto, že jiný okruhy neznám, a jednak taky proto, že z časových a hlavně finančních důvodů to prostě neutáhnu... Loni a hlavně letos v zimě jsem do motorek narval obrovský prachy (ale zase jsem je doladil k obrazu svému), takže jsem už na dně...
Naposledy editováno 23.04.2009 14:59:41