globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa ER-5 nebo jiná do začátku
13.3.2009 v 21:38
Zdravim, rád bych přestoupil na něco silnějšího, než je moje stará a rozklepaná ČZta vím, že na podobné dotazy je tu spousta témat, tak můj dotaz bude směřovat na jednu konkrétní moto: odkaz Vím, že z obrázků lze jen částečně poznat stav moto, tak se chci zeptat, zda by byl někdo ochotný se se mnou na ni zajet podívat? Případně zda byste doporučili jinou moto. Strop je ale těch +- 35k a musí mít 25 kW v TP. Předem díky za rady a přeju mnoho najetých km bez nehod

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 20:45 | Nahoru | #31
no, jsou to dobrý pekla, ale zase za 26k :\ co by člověk chtěl.
Pokud koupíš takovouhle vraždu tak se mechanikování nevyhneš, nebude to taková sranda jako s čízou, ceny dílů a spotřebky budou taky jinde. Než koupit takovýhle zlo, radši bych fakt něco přišetřil.

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 20:49 | Nahoru | #32
fakt, než kupovat takovejhle běs, tak bych ještě popřemejšlel o tý ER5, záleží na tom, co je prasácky opravený, pokud jsou špatně narovnaný šavle tak není co řešit a ruce pryč, ale jestli jsou to blbě stříklý plasty nebo jiná kosmetika tak bych ho trochu pošťouch na ceně a bral jí. že bude mít promáčklou nádrž tě nemusí trápit, hlavně aby jela rovně a motor byl OK. Lepší si to pak časem opravit než koupit tyhle běsy

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 21:17 | Nahoru | #33
Je možný, že by tím špatně opravený myslel právě ty díry na nádrži, ale to pochybuju. Každopádně se na ni pojedu kouknout, protože na fotkách vypadá dobře :)

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 22:23 | Nahoru | #34
zebas> řeším to podobný co ty, i finance mám zhruba stejný. Chci půllitra kvůli spotřebě a kvůli povinnýmu ručení. Od půlitru vejš je to zase nějakejch pár stovek na ručení navrch. Záleží na tom, co od motorky chceš. Jak tu píšou ostatní- pro někoho je půllitr konečná, nebo si s ním minimálně hodně dlouho vystačí, někoho přestane po krátkým čase bavit...Já sem kawu moc neklopil, nechtěl sem to někde položit- to by bylo docela trapný při zkušební jízdě, ale nezdála se nějaká neohrabaná, hodně podobný jako číza. A číza je dobrý žihadýlko, co se týče možností klopení. Suchá hmotnost ER-5tky je tuším kolem 180 kg, takže oproti dragstaru pěknej hubeňour:)
neví jak s výkonem u škrcený verze, přeci jen pokud ti chyběl u 650tky, která musí mít zákonitě i větší krouťák, tak půůlitr bude trochu krok zpátky (menší objem, menší výkon, když to budeš mít škrcený). Předpokládám, že máš A do 25 Kw. Ale pokud to odškrtíš, tak tě čeká pěknejch 37 KW. Červený pásmo začíná od 10500 a přišlo mi, že to táhne docela od spodu, takže zábava v celým spektru otáček (alespoň pro mě).

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 22:40 | Nahoru | #35
Jo číza, ta se do zatáček složí sama, až se někdy začínám bát, hlavně teď z jara tak číza mi vydržela jednu sezonu, tak nějaká pětikule snad aspoň na dvě bude. Na motorce mě bavěj zatáčky- na to bude pětikule stačit, a taky akcelerace a možnost rychlého předjetí- tam už to asi tak horké nebude. Jsem zvědavej hlavně v porovnání s tim dragstarem, podle mě to krok zpět být nemůže.

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

15.3.2009 v 23:19 | Nahoru | #36
zebas> předjíždění- záleží na tom při jakejch rychlostech, ale trojka končí někde kolem 120 km/h, z nuly na sto kolem 6s- Při vyšších rychlostech to asi bude ztrácet dech, ale na normální silnice to dle mě bohatě stačí a na dálnici nehrozí čelní srážka s protijedoucím vozidlem. V jednom je to myslím žihadlo. Se spolujezdcem to už takovej odpich mít nebude, ale pořád to pojede líp jak třeba fávo, felda, fóbie, nebo ochcávka v nejslabší motorizaci. Táta má služební volvo V 70 (2,5 l 125 KW) a to auto do stovky zdaleka takovej odpich nemá. Hlavně když šikovně podřadíš a dostaneš motor do otáček, tak se není vůbec čeho bát, výkonu je dost.

Naposledy editováno 15.03.2009 23:26:58

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 09:31 | Nahoru | #37
zebas>

Podle fotek to vypada, ze nema origo kotouc, a promacklina v nadrzi tam kde ma clovek obvykle bricho, napovida ze motorka udelala kotrmelec. Velmi pravdepodobne bude i hnuty ram. Chvilku jeste hledej, urcite natrefis na zdravejsi kousek.
Jinak pozor na stroje s rozbitymi budiky, nove stoji asi 7000,-

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 11:53 | Nahoru | #38
zebas> Nevěděl jsem co s tím, nechtěl jsem se hned v tom rejpat a tak jsem si to dal do servisu a vyšlo to na 400kč.Než se s tím doma nějak trápit,tak 400kč je v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 18:09 | Nahoru | #39
Hofner: No na dragstaru sem chtěl předjet auto, který jelo cca 100, do mírnýho kopce, tak sem nechal za pět, dal plnej a nic moc se nedělo, jen já se dost divil, že to tak nejede ale asi foukal silnej protivítr

PavelER-5: Díky moc za zhodnocení, když sem se ptal prodejce, jak moc byla moto bouraná, už neodpověděl. Takže od ní opravdu radši ruce pryč.

cipisek-tom: Taky bych radši dal 400, protože bych s tim sám doma nic nezmohnul, díky za info

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 18:47 | Nahoru | #40
zebas> ono pokud neni v háji rám a motor(možný to je), tak by šla lehce spravit, ale 35 000 je zaní fakt dost

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 19:04 | Nahoru | #41
meti: Když to je pak pro mě moc komplikovaný, něco ještě na tom spravovat, když tomu vůbec nerozumim a nemam přehled kolik by to spolklo peněz.

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 19:13 | Nahoru | #42
no právě....najdi nějakýho motorkáře v okolí a hledej s nim....

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 20:54 | Nahoru | #43
Chlapi a co říkáte na tuhle? motoinzerce

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 22:06 | Nahoru | #44
mašina

Já bych se třebas tohodle vůbec nebál, když chceš ušetřit

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

16.3.2009 v 22:41 | Nahoru | #45
Ta er5ka asi nemá 25kW a to já potřebuju. Co to XJčko?

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

17.3.2009 v 07:29 | Nahoru | #46
Hlavně se koukni jestli se ti to vyplatí.Třeba budíky na er-5 nevyjdou levně!!!Koukni se na www.partsdepot.cz a tam jsou originální díly,jsou tam ceny,co odradí od koupi rozbité motorky.

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

17.3.2009 v 11:24 | Nahoru | #47
cipisek-tom> takovýhle díly nesmíš kupovat nový. Klikovka na CB500 takhle vyjde myslím na padesát táců :D, když už bych je sháněl tak třeba moto-rabidus, měli tam ER5 na díly a vyjdou tě tak na trojku, jako na každou jinou moto v týhle kategorii ;)

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

17.3.2009 v 16:29 | Nahoru | #48
Jestli se hodlas soustredit na cestovani a treba i ve dvou jdi do toho XJcka.

500ccm je ale obratnejsi a ikdyz je slabsi vic si na ni zaradis. Cestovat se na tom taky da ale to XJ je na delsi streky lepsi.

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

17.3.2009 v 17:58 | Nahoru | #49
To XJčko má polokapotu, stejně jako moje vysněný sv 650s svižně se s tim dá jet taky a myslim si, že mi to vydrží dýl než nějaká pětikule. I zvuk se mi u 4 válce líbí víc a to všechno za podobnou cenu jako u pětistovek. Teď se tedy přikláním k XJčku výše zmiňované XJ vypadá velmi zachovale, akorát kapotu má, bych řek, ze staršího modelu.

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 02:22 | Nahoru | #50
Sorry že to cpu sem, ale nechci kvůli tomu zakládat novej dotaz: napadá vás ještě jiná příčina úniku oleje mezi karterem a pravým víkem na ER-5tce, než špatný těsnění a na kolik přijde výměna těsnění? Asi bych to nebastltil doma, Ne že bych to nezvlád- hrabu se v číze, a kromě go motoru (výbrus, klika, převodovka) zvládám +/- všechno. Jde o to, že jsem se byl podívat na jednu mašinu s sobotu. Vypadá to, že má najeto hodně málo, ale asi delší dobu stála a nějakej super servis asi taky nedostávala, tak jeslti tam nemlžu bejt ještě nějaký jiný zrady. Po jízdě (asi tak 30 minut) jak se ohřál a zřídnul olej, tak to začalo sáknout (jak už sjem psal- mezi karterem a pravým víkem). A ještě jeden dotaz- motorka vypadá dobře, ale pár vad má, kromě toho úniku oleje, čehož se bojím nejvíc se místma aodlupuje barva (ne nija dramaticky, ale voňavka to holt není), trochu lepenej blinkr (lepeno izolepuo), sedlo ne v nejlepším stavu (kus se páře, přelepeno černou izolačkou).Sjetá zadní guma. NA několika místech je zkorodovanej hliník (ne nijak dramaticky)- je vidět, že se motorka asi párkrát projela v zimě v soli. Jde o rok 1997, najeto kolem 10 000 km. Kolik je tak adekvátní cena? Bych jí bral za 35 000 asi hned, ale majitel chce za ní víc jak 40 000 Kč. Nechci od nikoho kupoat motrku za pakatel, ale taky bych nerad někoho přeplácel, tak proto se ptám. Co sleduju ceny, tak inzeráty od 30 -45 tisíc, otázka je, za kolik se pak ER-5tky fakt prodaj (počítám s tím, že prodávající vždycky cenu trochu nadsadí a pak se většinou něco sleví)
Díky za odpovědě.

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 15:10 | Nahoru | #51
Tak ne že bych tomu nějak extra rozumněl, ale r.v 97 a najeto 10 000? To mi příjde jako volovina. Víc jak 40 bych za to tak nedával, těch 35 by bylo maximum, když do toho hned po koupi musíš sypat prachy.

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 16:00 | Nahoru | #52
ER5, rok 97? to je nějakej model z úplně první série? (já zatím slyšel o nejstarších ER5 z roku 98 - model Twister)

přetěsnit víko by neměl být problém. Nemáš nějaký foto?

co se týká ceny a najetých km, tak oboje je úplně mimo

víc jak 30k bych za ní nedal, asi to bude pěkná vylítanina, jejíž majitel je trouba

Naposledy editováno 18.03.2009 16:01:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 16:16 | Nahoru | #53
Whistler> Když už tě tu opět máme dokázal bys zhodnotit i to xjčko, na který jsem sem vložil odkaz? Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 16:43 | Nahoru | #54
Whistler> byl jsem se na tu mtorku podívat s klukem, co motorkám docela rozumí a říkal, že ty km by mohly sedět. Taky se mi ten počet nalítanejch km zdál neuvěřitelnej a čekal sem, že to bude nějaký šmé. Fotku toho jak to sákne bohužel nemám. Ono jde o to, že na těhlech mašinách toho bu%d člověk nalítá mraky, nebo skoro nic. Dovezeno z německa s najetejma 6000 km, pak majitelka ženská, co to za 7 let vytáhla párkrát z garáže. JAk už jsem psal, sám sem tomu taky nevěřil, ale po "odborném posudku" kolegy sem tmu začal i docela věřit. KAždopádně se pokusím ukecat slevu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 17:09 | Nahoru | #55
Hofner> co si psal ohledně stavu bych to na najetejch 10tkm netipoval, to by se musela ještě blejskat, ohledně těch oprav izolepou a prosakujícího oleje si myslím svoje, to samé o odlupující se barvě :\ no škoda že němáš nějaký fotky. každopádně ta cena musí dolů, je to moc.

Přeju hodně zdaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 17:13 | Nahoru | #56

zebas>Whistler> Když už tě tu opět máme dokázal bys zhodnotit i to xjčko, na který jsem sem vložil odkaz? Díky moc



jojo, to XJčko na fotkách vypadá moc pěkně, nejspíš se o něj majitelé starali. Lak už asi není originál, ale celkově moc pěkný. má i padáky a blatníček. I ty budíky vypadají k světu, nová řetězovka. Podle mýho názoru je i rozumná cena. Nebál bych se a šel do ní

(reakce na) Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 18:57 | Nahoru | #57
Whistler> A cena by mohla jít ještě o něco dolů tak to jsi mě potěšil, teď už jen ukecat rodiče a jedu pro ni.

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 20:36 | Nahoru | #58
dej pak vědět jak to dopadlo

Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 20:40 | Nahoru | #59
To XJ vypadá hezky, ale já už bych šel do novějšího modelu od roku 98 výš. Má vpředu dva kotouče a trošku jiný(podle mě hezčí) design. Ale koukám teďka že máš finační strop těch 35 tisíc, tak to je trochu limit no...

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ER-5 nebo jiná do začátku

18.3.2009 v 20:45 | Nahoru | #60
Tak koukám znovu na to XJ a trochu se mi to nezdá. Víčko levého víka má, alespoň z fotografí, jiný odstín než ostatní a dále potom sedlo je už to novější, co se dávalo až od ročníku 98. Jestli tam pojedeš, tak si dej pozor na tyhle věci. Každá motorka někdy spadne, sklouzne, důležité je ale jakým způsobem a aby bylo vše profesionálně opraveno a hlavně aby byl v pořádku podvozek, protože ten je alfou a omegou motocyklu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1


TOPlist