paolo_novy Přidat reklamu

Téma: EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 17:45
Vážení přátelé a kamarádi, založil jsem toto téma, z důvodu mého "PŘEHMATU" při výběru nové motorky a možná i špatně zvoleného bazaru. Ještě včera ráno, kdy jsem byl objednán na měření rámu své "nové motky k p. Halbichovi jsem byl v domění, že moto, které jsem si pořídil je naprosto vpořádku. Ovšem po telefonátu z firmy p.Halbicha, ze kterého se mimochodem stále nemůžu vzpamatovat jsem už ztratil iluze.

Po provedení měření rámu a následném rozboru bylo zjištěno následující: Motocykl má po havárii zkroucený a zaražený rám, jeho hodnoty výrazně přesahují tolerance stanovené výrobcem, dále utržený držák motoru, který byl neodborně lepen tekutým kovem, ovšem opět se od bloku motoru oddělil. Dle slov p.Halbich se jedná na oko poslepovaný motocykl, který dostal velkou ránu, zřejmě na předek, přičemž kolo bylo vraženo až na svody. Po shlédnutí výsledku a po poradě s p.Halbichem jsem se jal bez prodlení jednat o navrácení motocyklu za pomoci protokolu z měření a odborného verdiktu z firmy p.Halbicha o nezpůsobilosti motocyku k provozu na pozemních komunikacích. Nyní, po slovní výměně s majitelem firmy EXTRAMOTO na Černém Mostě dle jeho slov čekám na verdikt, prý si po prostudování měřícího protokolu vrácení peněz za motocykl rozmyslí a dá vědět během příštího týdne. Dle slov samotného právního zástupce se zjevně jedná o závažnou skrytou závadu v obou případech a na vrácení motocyklu v tomto stavu mám nárok. Po celé této proceduře, kterou jsem absolvoval včera navečer jsem velmi znechucen. Na motorkách jedím už bezmála 17let a když si člověk myslí, že něco pozná, pozná akorát prd. Motorka byla na oko téměř pefektní, všechno seďelo, je sem tam známky drobného opotřebení, což je ale u 2,5roku starémo moto zcela normální. Rád bych tento příspěvek věnoval všem, kteří se chystáte v budoucnu koupit moto, dávejte velký pozor, co kupujete, já vše výše zmíněné zjistil pouze díky mé opatrnosti.
Jsem zvědav, jak se k tomuto majitel EXTRAMOTO postaví a zda o němu budu moci prohlásit, že je férovej. Pokud se stane pravý opak, dám na toto fóru další doplňující informace a požádám každou spřízněnou duši o pomoc jakýmkoli způsobem v boji proti těmto praktikám. Upřímě moc nepočítám s tím, že by majitel uznal chybu na jejich straně dobrovolně, je to obchodník a nebude chtít přijít o kšeft, ikdyž si tím v mém případě spíše uškodí, jelikož jsem odhodlán udělat vše proto, aby takovéto věci prostě nikomu neprocházely!

Mimochodem, motocykl jsem koupil před 14dny dne 3.2.2009 a najel na něm cca 8km z Čerňáku z EXTRAMOTO jen domů. pan majitel je Ing.Tomáš Pánek.

Motocykl byl mnou nechán řádně a odborně opraven, hlava motoru vyměněna a nyní zcela vpořádku jezdí bez problému dál a dělá jen radost. Po zkušenostech s tímto bazarem vám doporučuji obloukem se vyhněte. Pokud zde něco koupíte a bude nějaký zásadnější problém se stavem zjištěn dodatečně, máte smůlu. Soudní tahanice jsou nadlouho a majitel, p.Pánek se jen směje. Tím jsem mou epizodu s Extramoto uzavřel a nehodlám se k tomu dál znovu vracet.

Nový příspěvek od LukyXJR

Tak já mám úplně stejnou zkušenost, po dlouhém hledání jsem se zakoupal do Yamahy XJR 1300 kterou jsem nakonec zakoupil 13.5.2009 v Extramotu v Praze. Motorka vypadal báječně, při testovací projížďce vše perfektně fungovalo a o havarii motocyklu nikde nic nenaznačovalo. Již nějakou zkušenost s motorkami taky mám jezdímuž 10 let předtím jsem měl Kawu GPX600R pak Kawu Zephyr 1100 a po Zephyrovi byla Ymaha jasná volba, chtěl jsedm ušetřit dealer Yamahy my nabízel tenkrát nejteý model 2008 do konce března za 200 já jsem se nechtěl vydat úplně z peněz a tak jsem začal hledat ojetou. V Extramotu mě přesvědčili a tak jsem si ji štastně odvezl domů. po příjezdu domů a najetí nějakých 200 km přišla na řadu návštěva pneuservisu, kde jsem zakoupil nové bačkůrky Dunlop Sportmax Roadsmart, se kterými jsem byl u předchozí motorky naprosto spokojen, jenže ouha zadní kolo bylo bez problému, ale při montáži předního kola kolo se po dotáhnutí osičky na moment netočilo, netušili jsme co s tím je, servisák si mylsel, že tam chybí nějaká podložka, takže jsme to vymezili a stáhli a kolo se jakž takž točilo, pak sem to začal řešit, v Extramoto mě utvrdili v tom, že je vše v naprostém pořádku a že motocykl padlý nebyl. Mě to nedalo a přesto jsem zajel k p. Rysovi do Přeštic, jelikož má s prodejem a servisem jako oficiální zastoupení Yamahy dloholeté zkušensoti hned poznal v jakém je motka stavu po kompletním rozebrání celého předku jsme vyčíslili opravu na 50.000,- (celej předek špatně, brýle, vidle, tubusy, třemen náboj kola i osička vše křivé, světlo, měněný svod na 4 válci), mechanik řekl, že je to totálka na předek a že on by na tom nejel ani zpátky do garáže. Kdyby si tolik práce dali s opravou tak jako si jí dali se zamskováním bouračky udělali by líp. S tímto protokolem jsem pak uhodil na majitele který se nejdřív nechal stále zapírat a pak mi od jeho právního zástupce přišel dopis, že mojí žádost na vrácení peněz za motku nebo za náhradu opravy nebo alespoň její části zamítají. že mi poskytli slevu a tím to pro ně hasne. Najal jsem si špičkového právníka a stím jsem se to snažili dát dohromady taky mě ujištoval v tom, že jsem v právu. Ničeho jsem nedosáhli po půl roce mám motku doma skoro s ní nejezdím a snažím se to postupně opravovat, protože peníze nejsou. vyměnil jsem celý náboj v kole, čekají mě trubky spodní brýle a tubusy. ¨Motka stála 106000, gumy stály 7500,-, stálo mě to vše zatím 135.000,- až zkončím vyjde mě to na 170.000,- a za novou s nic najetými kilometry jsem mohl dát 200 a byl by klid. jest-li můžu všem lidem doporučit, tak se tomuto bazaru vyhněte zdaleka. tohle by mělo být trestné nechápu proč nám tady nutí do hlavy, že mám na vše půl roční záruční lhůtu a během té doby od toho můžeme odstoupit, když skutečnost je úplně jiná. Zajímalo by mě kolik takových motorek prodali a kolik lidí se na ní vyflákalo díky jejich neodborným opravám. Jak je vidět touha po zisku nikoho nezastaví.

Závěrem
Bohužel majitel Extramota s kupujícími motorkáři stále "vyjebává", takový odpad by mezi námi prostě být neměl. My, jako zákazníci jsme na to ale bohužel krátcí, jediná možnost je v jeho případě fyzické násilí, k čemuž se já snižovat nehodlám, tento člověk mi nestojí ani za odplivnutí. No a konečně bych rád panu majiteli věnoval jeden velmi výstižný citát: "Na každou svini už se někde vaří voda..."

Uzavřeno 23.03.2011 v 14:18 uživatelem Hansell

Naposledy editováno 23.03.2011 12:32:53

21.2.2009 v 21:40 | Nahoru | #31

artili>stepos79> tak to je radost zjistit,zdá se mi to,nebo jen my češi jsme takový grázlové když něco prodáváme,nevím jestli takový podvody dělají už cizinci,když prodávají,nebo až čech který to sem dotáhne?

Já ti nevim Italové nám to prodaj jakovoňavku čecháček to sem doveze ajako vońavku to prodáváa ani o tomtřeba neví. Anebo to prodává a ví o tom a to je půser potom.

EXtramoto bazar Praha ČM

21.2.2009 v 21:45 | Nahoru | #32
pochybuju,ze majitel bazaru bude kupovat motky na kseft jen podle oka,to je nesmysl.To by pak mohli vozit do kramu treba prosli potraviny napr.

21.2.2009 v 22:42 | Nahoru | #33
Je možný že pokud je podnikatel ve stresu něco přehlédne - sme jenom lidi - pokud je pan prodejce férovej chlap tak zavolá a omluví se, pokud je to kšeftař bude se soudit a zkoušet se z toho nějako vykroutit
Chce se mi blejt

22.2.2009 v 01:33 | Nahoru | #34
no nevím obchodník nejsem ale názor že si každej obchodník musí měřit rámy když bere motorku na bazar je podle mě hodně naivní ani si nedovedu pořádně představit jak by to asi měl udělat... to si jako bude vozit vercajk ssebou a na fleku u prodejce si to hezky odtrojí a změří než to koupí? nebo mu řekne že si to na týden odveze do čech a pak se mu ozve jestli to bere? podle mě nesmyslný názor
nic to nemění samozřejmě na tom, že se sem vozí hlavně bouračky českej trh jak s motorkama tak s autama je prostě pokřivenej stačí se podívat na fakt, že co se ročníku a udávaných kilometrů týče jsou u nás motorky levnější jak v německu ale stále se k nám z německa další a další dovážejí proč asi?
ad hansell. myslím že ti vrátí peníze on se té mašiny dovede zbavit bez toho aby se s tebou musel soudit a věřím že to opravdu vědět nemusel, není původní majitel mohl to s tím už koupit, většina prodejců v republice vozí motorky od Arabů Poláků apod. mají nízké ceny a každou motorku "super" navíc se jim většinou nevyplácí objíždět soukromníky ale kupují v pár bazarech pravidelně větší množství strojů a kdo někdy byl třeba v Norimberku na vrakáči (jo pardon má to být oficielně autohandl) a viděl to tam tak si myslim že mi dá za pravdu že tam si dobrý auto vybrat nejde mají to tam jen arabi a není tam jediný auto zdravý a to jich tam je dobře přes 1000 a hádejte kdo tam nejvíc nakupuje

22.2.2009 v 01:35 | Nahoru | #35
hansell> jo a koukám že sme asi skoro sousedi ten pozemek před kterým máš foceného Fazera tam jsem chodíval do skauta

22.2.2009 v 08:46 | Nahoru | #36
status_quo> zase jeden chytrej co někdy před lety někdy byl a tam sežral svět .... motorky a ani auta se už minimálně 2roky nevozí z Německa, ale z Italie (auta ještě z Belgie) ... z Německa je to ted tak 10%.
a už dávno nejezdí ty haldy kamionů plné rozbitých aut ať už k nám nebo do Polska, takovejch už je minimum... kdyby ses pohyboval na eu dálnicích , tak by si viděl.
z Italie se vklidu dalo ještě loni nakoupit krásný nehavarovaný motorky i auta o kterej se Němcům ani nezdálo ... bohužel tohle letos spolu s kurzem skončilo ....
ovšem co budu tady zkušenýmu panáčkovi povídat, ty ještě i za 10let budeš dávat k dobru nějakou historku jak si byl v "Norimberku u araba"

Naposledy editováno 22.02.2009 08:47:49

22.2.2009 v 08:58 | Nahoru | #37
Jen mala vsuvka...dle meho nazoru ma krivy ram aniz to majitel vi 70% motorek ktere meli vetsi pad nez jen ze stojanku...a nikdo to nepozna,jezdi to rovne a snad to neni ani nebezpecne,mluvime v radu desetin,ne cenntimetru...
dale i pri cvicnem premerovani uplne nove motorky se prislo na to,ze nema rovny ram a odchylky jsou vetsi nez udavaji tolerancni tabulky...
V tvem pripade je to ale jinak a mas smusu,protoze u 2,5 roku stare vonavky na pohled tohle najit po koupi...tak to je zraly prijit tam kde ti to prodali s kanystrem benzinu a zapalovacem v ruce a vyresit to cele hned na miste...stylem tady to mate zpatky,nebo uz neprodate ani jednu

EXtramoto bazar Praha ČM

22.2.2009 v 09:00 | Nahoru | #38
něco podobného se mi stalo s firmou RV Moto z Klabavy mezi Plzní a Rokycanama.
V roce 2006 jsem tam kupoval RSV a po půl roce mi začal praskat rám.
Halbich změřil a naštěstí to bylo v toleranci a jen jedna hodnota lehce přes.
Dále pak zjistil že jedna trubka ve vidlici byla rovnaná a vidlice nepružila tak jak má.Rozmlácený ložiska v krku řízení.
Tu motorku mi prodávali značka bez investic.
Když jsem jim pak volal co to jako má bejt tak mi poslali někam.
stálo mi to majlant a kus života dát jí do stavu jaká je teď

RV MOTO nedoporučuju!!!!Nebo chtít slevu tak 30%

22.2.2009 v 09:05 | Nahoru | #39

22.2.2009 v 09:09 | Nahoru | #40

DavR1>NoFear4> mám taky něco, můj kamarád spadl s R6R velmi lehce pouze malé oděrky, nová motorka koupená v CZ, šlo to na pojištovnu a ta nechává vždy motorky přeměřovat, p.Halbich to měřil a motorka byla lehce za hranicí tolerance od výrobce !! Ale to i dle jeho vyjádření nemá nic společného s nehodou ... ten rám už takhle přijel z Japonska

Presne tak...ja tohle vubec neresim,kdyz to jede rovne rovne a drui stopu v zatacce ....tak je to v poradku...obzvlast kdyz je to x let stary....
jinak predpokladam ze dotycny dostal od pojistovny 70tis na novy ram?

22.2.2009 v 09:12 | Nahoru | #41

22.2.2009 v 09:21 | Nahoru | #42

DavR1>NoFear4> bohužel ne , takovou totálku bych od něj hned koupil ... šlo to na vrub výrobci jako reklamačka, ale myslím že se z toho nakonec nějak vykroutili

Ne jine jestli pri tom premerovani nemel halbich blby brejle na ocich....taky uz neni nejmadlsi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

22.2.2009 v 09:24 | Nahoru | #43
Tím se taky může hájit EXTRAMOTO , že budou to budou chtít přeměřit ještě někým jiným ...

22.2.2009 v 09:31 | Nahoru | #44

DavR1>NoFear4> tak samo že se to dá všechno ovlivnit ... znám ještě jednoho co to měří a ten když je to na pojišťovnu tak se tě rovnou zeptá jak to chceš změřit , jestli na totálku nebo na opravu ... nebo ok

Hmm Myslim ze tenhle rok mi desitka spadne ze stojanku nekde v okolo Prostejova
Jinak jestli se kousnou tak to bude mit kluk asi tezky i tak a je to opruz....no asi to sam znas nejlip(z obou stran co)
Ja to resil jen jednou..koupil jsem FZR1000 a nez jsem dojel 100km do Liberce(pravda jel jsem celou cestu 260)tak mi to sezralo litr oleje...ale nastesti se frajen necukal a zase jsme si prohodili kacky s motorkou zpatky
Uplne nejlepsi je nic nemuset prodavat ani kupovat a jezdit na svoji libovce co o ni vis vsechno

2 reakcí na tento příspěvek EXtramoto bazar Praha ČM

22.2.2009 v 09:34 | Nahoru | #45

22.2.2009 v 09:52 | Nahoru | #46
NoFear4> za čtyři roky co jsme ofic na trhu jsem řešil jen pár problémů a na všechny si myslím pamatuju ..
3-4x to bylo že motorka hned po koupi nedobíjela, řešilo se to výměnou dobíjecího relé ihned vymontováním z jiné naší motorky, 2x to byla Honda a asi 2x Yama,
1x to bylo špatné palivové čerpadlo zase Honda (výměna z jiné naší motorky)
2x zkurvená převodovka kupodivu zase Honda jednou 929 (výměna motorky za stejný typ) a jednou 954 (oprava do 1.měsíce za 20t )
1x se nám vrátila motorka že majitel nedojel ani domů a to byla zkurvená Benelli Tornádo kterou nechci nikdy už ani vidět, vyletěla mu rezavá mrazovka z chladiče a vychcala mu voda na dálnici ven,opraveno za den, ale majitel už neměl důvěru tak proběhla výměna motorky za jiný typ.
jinak je to asi všechno ... a to se prodalo přes 1000ks, ale věřím tomu že se toho stalo určitě i víc, ale někdo si to třeba pořešil doma sám a nedal nám ani vědět, takovejch bude určitě taky dost ... to je mi jasný, jsou to přece jen všechno stroje a rozumnej člověk ví že hovno víme proč to majitel prodal a jen doufáme že je všechno skutečně ok.

22.2.2009 v 09:59 | Nahoru | #47
DavR1> jasny ikdyz si stejne myslim ze budej jeden z nejvetsich levaku v branzi,tak bych od tebe mozna i neco koupil

22.2.2009 v 09:59 | Nahoru | #48
ACE1981> ted si mi připoměl... byla u nás krásná GSXR 750 model 04-05, přijel zájemce a celkem dost dlouho to prohlížel, ale protože jsme věděl že je to 100% tak jsem ho v klidu nechal ... za hod. přišel že to teda koupí, ale že se hned objedná na přeměření rámu a prohlídku do Suzuki, no nebyl jsem zrovna nadšenej, že by mi třeba po měsicí řekl že tu motorku nechce, ale nakonec jsem do toho šel ... asi po 3týdnech mi přišel mail že je to přeměřený a všechno ok .. a asi za další dva měsíce mi přišel mail s fotkama kde tá motorka je na dvě půlky a jestli nevím kdo by mu to opravil
Zajímavé na tom je, že ten člověk kdyby to po koupi zjistil že ten rám byl někdy napůlky, bude se semnou do krve soudit že to nechce, ale když si to pak rozpůlil sám, tak už by mu to tolik nevadilo ... a když jsem se ho na tohle ptal řekl doslova:
"Tak co mám s tím ted dělat, prodat to jednou můsím, ne ??"

22.2.2009 v 10:28 | Nahoru | #49
DavR1> máš pravdu sem debil a vim kulový že sem něco řikal

22.2.2009 v 10:33 | Nahoru | #50
status_quo> ale hovno , už to neřeš ..

22.2.2009 v 10:39 | Nahoru | #51

ACE1981>ruku na srdce kolik z Vas co tu jste tak jste si nechali OPRAVDU premerit motorku-za klavesnici jste si je premerili vsichni ale v realu velmi malo

hmm,covece soudis podle sebe???Myslim,ze to byl prispevek streleny od boku.Pokud bych kupovala ojetou motku,tak bych to stopro udelala.Nevidim v tom problem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXtramoto bazar Praha ČM

22.2.2009 v 10:41 | Nahoru | #52

22.2.2009 v 10:42 | Nahoru | #53

22.2.2009 v 10:46 | Nahoru | #54

status_quo>Angie> máš představu na jak dlouho jí v sezoně budeš muset odstavit a kolik za to zaplatíš?

myslis,ze motorky se prodavaj jen v sezone???A ano ty 4 az 5 tisic za to dam,lepsi nez se nekde zmrzacit,nebo zabit.

22.2.2009 v 10:48 | Nahoru | #55

mela jsem motorku v sezone mesic v oprave.Ty jo a svete div se nic se nestalo,vazne jsem to zvladla

22.2.2009 v 10:51 | Nahoru | #56
Angie> já do tebe nereju jestli ti to tak připadá ale já když si koupím novou motorku a pojede rovně tak si jí měřit nenechám a když si budu myslet že je bořená tak si jí nekoupím
ale možná je to tím že moje mašina není dva roky stará voňavka to je fakt

22.2.2009 v 10:53 | Nahoru | #57

DavR1>NoFear4> no jasně , já bych si od sebe ani radši nic nekupoval ... když si chci koupit motorku tak jedu do jinýho bazaru ... mám strach že bych u nás sám sebe napálil

no to by se i mohlo lehce stat,kdybys vzal do protiuctu tu moji mrdku a pak na to zapomnel a dostal na ni zalusk

22.2.2009 v 10:58 | Nahoru | #58
status_quo> je to asi kazdyho vec,ja jsem neverici a jelikoz jsem zenska a zdaleka tomu nqerozumim tak jako chlap(nektery),tak bych to udelala,pokud by byla z bazaru.Preci jen mam dite a tak musim myslet na vse.A ram je vec do ktery nevidis,nehlede nato,ze vidime,jak jsou borci,co ti ji prodaj a nic ti nereknou jen aby prodali.No ja nevim,ja se tohodle bojim,necitila bych se na ty motce dobre.

22.2.2009 v 11:16 | Nahoru | #59
jinak souhlas s noufiirem....tady tech pokroucenych ramu bude...lidi ani nevi na cem jezdi a mysli si ze vonavka...ale jak to jede rovne...nevytahuje te to ze zatacky atd...tak co na tom... hold ty motorky jsou jak z papiru... to je to setreni vahy...pak staci male sklouznuti...a je to tam...samozrejme ze to nesmi byt total destroy...
Angie> jo jinak si taky myslim ze to je nerealisticke, ze si kazdy motokseft premeruje motyky... na to rovnou zapomen
a tak stejne si myslim ze to dela plno lidi...nikdo nevyhodi 5tis za mereni kdyz se mu jezdi dobre a na motorce nevidi zadny problem...
ty a hansell jste treba ti peclivi...co chcou mit vse v cajku...proti tomu nic

22.2.2009 v 11:24 | Nahoru | #60

Pitris>no tak jestli mas ve smlouve opraveno po havarii...a jen dle jejich slov lehke...tak to je dost blbe...myslim ze se budou cukat....
ty a hansell jste treba ti peclivi...co chcou mit vse v cajku...proti tomu nic

Rikas,ze nikdo nevyhodi 5tisic.Ja tech lidi znam vic.Je to o zotpovednosti a pokud mam nato,abych si koupila motorku,tak me 5000 nezrujnuje.A co se tyce bazaru,tak nevim,ja si nedovedu predstavit,ze dovezu na kram trebas pet motorek a za mesic je prodam a tri budou v tomhle stavu a ja je budu muset vzit spet na reklamaci,myslim,ze by sem dlouho nepodnikala.Kort kdyz budu vede,ze jsou po bouracce.To je muj nazor.