Téma: Olej do 2T vysokootackovej
 
20.2.2009 v 17:46
zdravim a chci poradit dnes jsem si koupil v honde olej ,ale mam mensi dilema pomozte prosim ,jde o to ze olej je stacenej do flasek a je zeleno zluty ,kdysi jsem si v husgvarne koupil taky staceny olej ale ten se mi zdal cely zeleny nevite jeslti mezi nema neni naky rozdil?na ten v husgvarny sjem jezdil bez problemu ,ale tohodle se docela bojim nemate s tim nekdo zkusenosti?:)
predem rikam ze nechci radit jine oleje :) jsem spokojenej s tim z husgvarny bohuzel ho nemeli ,tak jsem musel koupit tento v honde jeste se zeptam da se nak poznat jeslti je ten olej syntetika?treba podle ty barvy na obalu neni nic napsano :) predem diky za rady:)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 13:07 | Nahoru | #31
trawnikar> třeba na tyhle "socialistic biky" je nějakej stihl zbytečnej, ještě jsem neviděl kromě obecnejch nadávek že by měl někdo problém s m2t, jak my jawaři tak další lidi na mz

1 reakcí na tento příspěvek Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 13:12 | Nahoru | #32
M2T karbonizuje, osobne mohu doporucit Motul 510 (pouzivam v kombinaci s Jawa 640 + oilmaster a po rozpuleni motoru byl cistej)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 14:00 | Nahoru | #33
Skalda> na dvoutaktech jezdím od třetí třídy a dekarbonizaci jsem dělal jednou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 14:07 | Nahoru | #34
memphis.unv> dobre, a co to podle tebe znamena?

(reakce na) Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 14:15 | Nahoru | #35
Skalda> dekarbonizace nebo ty leta na m2t?
pokud myslíš dekarbonizaci tak to znamená to že poslední sezónu co jsem jezdil s fichtlem se zanesl tlumič, takže jsem vo vzal, šperkáhem jsem se v něm pošťáral a o zem jsem vymlátil přes půl litra černé relativně suché sračky co vypadala jak slisovanej písek, co se oloupala ze stěn. nespálenej olej co je tekutej je věc jiná, buď vyteče nebo se při pořádným crs vypálí

1 reakcí na tento příspěvek Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 14:23 | Nahoru | #36
ta leta na M2T... taky jsem od M2T cistival tlumice. Podle nejen mych zkusenosti se zda, ze mnozstvi karbonu z M2T je vetsi nez z nekterych jinych oleju - hure se spaluje. Ja mam dobrou zkusenost ve 2T se zminovanym Motul 510.

(reakce na) Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 14:49 | Nahoru | #37
Skalda> ani jednou jsem do toho nenalil jinej olej než m2t a ani jednou jsem neměl v jedné stopě čtyřtakt a jak říkám, dekarbonizaci jsem dělal za 11 let jednou
m2t sice neni vrcholem moderny, ale zaprve na tyhle stroje jako jawy a mz stačí, ale je to narozdíl od jinejch olej osvědčenej.
klasickej jawáckej dvoutakt je konstrukčně z roku 47, v té doby bylo "na houbách" aji m6a což byl předchůdce m2t, já to mám napsaný v manuálu na třipade která je z roku 90 že je to doporučenej olej. jezdí to na to pořád, problémy jsem ani na ní ani před ní neměl ani s životností ani se zanášením takže je ten olej plně dostačující. a naopak bych se těch "moderních" sraček bál, protože jak jsem říkal, bavil jsem se s borcem co tam lil teď nevim jestli polo nebo plnou syntetiku, pro jistotu 1:50 protože chtěl pro mašinu jen to nejlepší a po roce když začala mašina dělat bordel a on rozhodil motor tak zjistil že má zrezlý ložiska na klice! tak po go přešel na m2t když se nasral a letitá spokojenost.
a tady taky už někdo říkal že mu nějaká polosyntetika dvakrát za 30 tisíc zkurvila kliku
fakt, na m2t nedám dopustit a na ty prázdný keci o tom že m2t je tekutej šmirgl nebo že to by té mašině přece nemohli udělat su alergickej, to je stejná sorta lidí jako ti blbci co si myslí že s cbr125 by třipade natrhli***

Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 14:51 | Nahoru | #38
noa ještě doplním že i kdyby tak jednou za pár let radši vyčistím tlumiče než zhenerálkuju zbytečně motor

1 reakcí na tento příspěvek Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 15:04 | Nahoru | #39
beru to jako tvoji kladnou zkusenost s M2T. Ja rikam, ze M2T tvori vic karbonu nez asi vetsina 2T oleju na trhu (a neni to jenom moje zkusenost), nic jineho. Tak si dekarbonizujte no , dokonce znam cloveka, ktery lije do Aerovky 4T olej a pravdelne dekarbonizuje - kdyz ho to bavi... Tipoval bych, ze loziska na klice zrezly v dusledku neceho jinyho nez pouziti "lepsiho" oleje.

(reakce na) Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 15:22 | Nahoru | #40
Skalda> jojo, vím že třeba moc lidí do toho lije buď 2t který je cítit chemií, nebo hlavně tsf. důležitý je to jak je s tim svým člověk spokojenej. samozřejmě kdybych neměl mašinu která max krouťák na 3,5 a max výkon na 4 tisících ale dvakrát tolik tak tam m2t taky neliju
nevim proč to borcovi zrezlo ale jezdil pořád, závada na tom žádná nebyla a olej byl 1:50, takže to asi něčim v tom oleju muselo byt

1 reakcí na tento příspěvek Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 15:32 | Nahoru | #41
tak Husqvarny sou 2 -jedna mineral Ls a druha polosynt XP,ja davam tu druhou do aprilie a mam 5000 po vyměně pistu a ložisek a parada nedavno sem kontroloval pist a ještě ma na sebe ty dražky po soustruženi,a to pod 7 ot/ min netočim , použiva to i znamej do cross hondy a parada

(reakce na) Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 15:44 | Nahoru | #42
aprilialibor> ty "dražky po soustruženi" jsou stopy po honovani a jsou tam prave proto, aby se na povrchu pistu drzel olej a mazalo to.

Olej do 2T vysokootackovej

21.2.2009 v 16:03 | Nahoru | #43
no špatně sem se vyjadřil

Olej do 2T vysokootackovej

26.2.2009 v 22:35 | Nahoru | #44
řek bych taky ale že volba oleje do mot.pil. v motorce je dost na pikacu... ..protože oleje do pil jsou udelany na dlouhodobe pouzivani ve vysokych otackach, a kdyz pojede stylem prcani se tak se v malych otackach potrha olejovy film a muze dojit k zadreni...kamarad prave takhle zadrel fichtla
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist