paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
13.2.2009 v 14:56
Ahoj kolegové. Nedávno jsem se tu ptal na výběr mota v kategorii 500 ccm. Moderní trojlístek je jasný, jenže s cenasma je to trochu jiný, než sem si předtavoval. Uváděl jsem do požadavků cebu do 50 000 Kč. Situace se má ale tak, že tolik peněž teď najaře dohromady nedám :( TAkže možnosti jsou dvě- buď mě rodiče založej a bude z toho nový CBF 500, nebo mě pošlou do háje a já se budu muset poohlížet po motorce kolem 30 000. Moje nároky jsou následující: vzhled-naháč, minimálně vepředu kotoučovka, objem do 500 ccm, nízká spotřeba. Doteď jsem měl ČZ 180/487.3. Není to pšatnej stroj a nechám si jí i nadále (hlavně na ježdění po Praze). Ale chci si k ní pořídit i něco silnějšího, na čem se dá jet dlouhodobě v pohodě 120 Km/h (bez toho, aniž by to točilo děsný otáčky, žralo to jak tank a bylo to při tý rychlosti nepohodlný). Nemohli by jste poradit nějaký starší vrány, popř napsat jaký s tím máte zkušenosti? Viděl jsem te'd třeba na aukru jednobuch hondu 500 (typ přesně nevím, japonců jsou kraky a já se v tom zatím mec neorientuju), nevím nakolik nakonec šla, ale začínala na 20 000 a nevypadala zle. Nejvíc čeho se bojím při nákupu starší vrány je, aby nebyla děsně před smrtí a nebyly to vyhozený prachy, popř abych do toho pak nemusel narvat plůno dalších peněz, aby to vůbec jezdilo . Chtěl bych si koupit moto co nejdřív. Teď si rozšiřuju A do 25 Kw na A neomezené.
Poras'dte prosím, ať mám nějaký alternativy, kdyby mě rodiče poslali do háje, jelikož moc motorkám moc neholdujou a myslím, že málokterej rodič by půjčoval potomkovi na něco, na čem se může zmrzačit...
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

14.2.2009 v 15:14 | Nahoru | #31
Firma> VFR 800 je hodně dobrá volba, myslím, že 4válec na týhle motorce je hodně povedenej. NA cestování hodně dobrý, a má to i sportovní ambice. Kdyby dělali i nějakou verzi čistě naháče, tak je to u mě silnej adept do budoucna. Jinak ty motorky co mi nabízíš se mi moc nelíběj. Určitě univerzánější jak CBčko či CBfko, ale jsem vnitřně přesvědčenej, že s půllitrem si vystačím na hodně dlouho a pak se uvidí. Přeci jen jsem pořád student a tiskárnu na peníze doma nemám...
A k tomu CBFku- vzhledem k tomu, že se vlastně do Evropy přestal dovážet (motor neplní euro 3), tak jsou za docela rozumný ceny (dá se sehnat mezi 125 000 - 130 000), což mi na ovu motorku nepřijde až zase tak moc, hlavně když to porovnám třeba s cenama novejch 250tek...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

14.2.2009 v 16:49 | Nahoru | #32
Neber to jako nějaký chytračení nebo klišé, ale s 5ti sty kubíků si dlouho nevystačíš-pokud nejsi zvláštní výjimka. Nicméně se k tomu obsahu s velkou pravděpodobností po pár zkušenostech vrátíš . Věř, že tě budou ty kubíky a tříciferný hodnoty ňůtnmetrů neskutečně lákat. Po roční zkušenosti s ZRX 1100 (mám nahatý bajky úplně nejradši (y )jsem měl možnost vyzkoušet Hondu VTR, ochutnat kouzlo a nesporné výhody kapotovaného motocyklu při cestování. K čemu je mi, že jedu na podle mě nejhezčím motocyklu na světě, když mám při jakémkoliv deštíku promočený kolena apd. Prostě ti naked oproti kapotě neposkytne pro cestování žádnou ochranu. Jasně, můžeš říct:"Dám tam štít", ale to už není naked. Jo, jsou to dobrý všestranný motocykly i pro příležitostný delší vandry, ale... Prostě jsem v tomto ohledu trochu vypočítavý. Jó, kéž bych měl peníz na uživení dvou motocyklů
Rozhodně bych taky nekupoval nový motocykl i když to má svoje pozitiva. Ale značná ztráta hodnoty prakticky v okamžiku koupě je pro mě až příliš velký luxus. Zkus se podívat na třeba dva roky starý stroje. Je u nich jakž takž záruka na ujeté Km a celkově dobrý stav. A za 130 000,- si myslím budeš mít na výběr. U staršího motocyklu se podle mě hodnota za rok sníží o max 10 000,-, ale v případě dobré koupě nemusíš tratit vůbec nic. U nového motocyklu tratíš vždycky a to dobrejch 20 000,- za rok. A to nemluvím o pravidelné údržbě v autorizovaném servisu, za kterou se platí nemalé částky.
Jo,jo, je vidět, že sháníš motocykl na víc než jednu sezónu a to fakt není jednoduchý rozhodnutí. Ať se ti podaří vybrat tak, abys z toho měl jen radost.
Mluvil jsem teď s pár dovozcema ojetin a vesměs mají všichni obavu, aby bylo co prodávat. Klesá prodej nových motocyklů a tím pádem bude zákonitě omezená nabídka ojetin. Taky kurz eura není dovozu moc nakloněnej. Oproti loňsku to dělá na 100 000,- Kč dobrejch 700,- Euro a hádej, kdo to zaplatí.

(reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

14.2.2009 v 18:03 | Nahoru | #33
Firma> Určitě máš pravdu, pbjem se ničím nenahradí:) Jak jsem psal, v budoucnu bych rád toho bonnevila, to je prostě srdcovka. Ale teď musím pořídit něco univerzálního, prostě nějakýho dělníka. Vzhledem k tomu, že jsem doposud sedlal motorku, co má psanejch 13 koní (byl jsem na brzdě a vzhledem k vylítanosti to má 12), tak myslím, že i půllitr mi nnějakej pátek vystačí, ale těžko říst. TAky sem si myslel jáká že to není číza raketa když jsem jí kupoval a hodně brzo jsem zjistil, že to raketa vůbec není Ale i tak spíš jezdím na spotřebu, takže využívám potenciál stroje tak na 70%, takže z tohodle pohledu mám pořád o objevovat i na malorážce, natož pak na půllitru, co má navíc dva kvatly a pořádný stádo kobyl. Doufám, že se nepletu, jelikož by bylo fakt tragický, kdyby mi po roce začalo bejt nový pětikilo malý ( i když jak jsem psal, nový motorce dávám pramalou šanci, ale kdyby, tak právě půjčka or rodičů byla podmíněná koupí nový mašiny). A co se týče moktejch kolen- od čeho jsou nepromoky? j8 loni jezdil od března do listopadu a vždycky v pohodě. I když je jasný, že kapota je kapota, od určitejch rychlostí to hodně chrání před větrem atd. Ale jsem spíš na pohodový cestování. I ve služebním Volvu V70 2,5 (benzín-125KW) jezdím po dálnici 120-130, víc mě to vůbec neláká, naučil sjem se ve všem jezdit na spotřebu a to mi vyhovuje. u mwnších motorem mě láká hlavně hodně nízká spotřeba ( kolem 4,5 litru), což je skoro 2x míň jak u auta. A ještě v kombinaci s 2x nižším povinným ručením to ušetří nějaky prachy ( i když je jasný, že benzín není největší položka ve výdajích). JAk tu někdo psal, že spotřeba u XJčka 6-12 litrů, to už bych si radši pořídil auto. Motorka má hodně do sebe, ale jakmile to žere stejně, jsem spíš pro plechovku , jelikož delší trasy hrozej hlavně při cestování někam na dovolenou, a tam už pam motorka nemá oproti autu snad žádný výhody (pokud teda nepočítm to, že motorka je prostě motora a to málokterej smrtelním, co jí nikdy neměl nepochopí)- naloží se toho tam míň, žere to stejně, a i když je kapotovaná, tak oproti autu ochrana pořád nulová....
A co se týče pořízení novýho mota- jak si psal, má to svoje výhody i nevýhody. Ty garančky jsou docela rána pod pás, ale zase nehrozí, že do toho člověk navráží spoustu eněz, přeci jen je to v záruce a taky jak si to člověk zajede, takový to potom má. U starší mašiny nikdy nevíš jak se k tomu předchoztí majitel choval, i když teda naprostá většina dnešních motorek má neskutečnou výdrž.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

14.2.2009 v 18:30 | Nahoru | #34
S tou spotřebou máš pravdu. Když jsem měl ER5, jezdil jsem do 5ti litrů-vyjma zrychlených dálničních přesunů. Tam je podle mě rychlost 120-130 Km docela riskantní. Zato s REXEM se vejdu s těží do 6,5 ať dělám, co dělám. Proto taky padla volba na VFR. 1100 kubíků prostě nevyužiju a platit za "ten pocit" relativně vyšší spotřebou je fakt zbytečný.
500 je málo, 1100 moc (samozřejmě relativně a subjektivně), doufám, že 800 bude akorát.
Poslední připomínka-dej si pozor na to, aby měl motocykl originální výfuk. To bys byl jinak se spotřebou trochu na štíru .

(reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

14.2.2009 v 19:17 | Nahoru | #35
Firma> Kolik si to vždycky valil po dálnici? Já si chci pořídit právě moto abych se s tím na dálnici nebál. Teď s čízou jsem se větším tahům vyhejbal jak čert kříži. A i tak to bejvalo docela maso, když jede člověk kolem 80tky a předjíždí ho kdejakej vůl jak cyklistu, ale to už je kapitola sama pro sebe.

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

14.2.2009 v 20:20 | Nahoru | #36
Po dálnici, pokud to jde (mimo frekventovaný sjezdy, blízkost větších měst apd.) jezdím 140-160Km. Prostě rychleji než většina plechovek. Nejlíp je být pořád v levým pruhu a svítit dálkovým světlem. Asi jsi ještě nikdy nejel z Brna po Moto GP na D1. To je zážitek 130 mi fakt přijde jako hazard, možná tak o víkendu kdy je malý provoz.
Když máš běžně v pravým pruhu plno kamionů, které chceš a potřebuješ předjet a v levým pruhu plno osobáků, který peláší přes 130, kolik musíš jet, abys nemusel pořád koukat do roztřesenýho zrcátka a hledat skulinu, kam se vejdeš? Poměrně jednoduchá úloha.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 00:33 | Nahoru | #37
na tvym místě bych si ještě počkal a něco přišetřil, jestliže máš problém splácat dohromady víc něž 30tkč tak nevim jak to hodláš provozovat, zjisti si kolik stojej pneu, brzdový destičky atd., nevim v čem jezdíš na tý číze ale i na ní bys měl mít pořádný hadry,blembák atd.
jinak, počítej s tim že kdo prodává půlitra za 30, tak ví proč je s tou cenou tam kde je, tzn.-pravděpodobně další investice (i kdyby jen blbý gumy,brzdy,spojka,rozvody tak z toho kouká dalších hezkejch pár tisíc jen aby to chvíli jezdilo),
čas od času se najde kousek co je opravdu v pořádku a prodávající vlastně nezná (nebo je v potížích) opravdovou hodnotu toho stroje ale to je kus od kusu a nedá se to paušalizovat

(reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 03:39 | Nahoru | #38
combust> Dík za připomínku, ale s těma prachama navíc počítám. Už jen dalších 2500 Kč za povinný ručení, přepis a různý ptákoviny kolem. Hadry jsem si naštěstí pořídil pořádný už na čízu. Stály dvakrát víc jak samotná 180tka. Helma shuberth C1, kožený rukavice, boty, textilní bunda i kalhoty (jedny navíc lehký na léto), kompet nepromoky (i na rukavice a boty), prostě všechno. Jsem pro to byl s člověkem, co má zkušenosti, v Německu. Taky v ČR bych za to vypláz dalších pěknejch pár tisíc navíc. Teď mám brigošlu, takže na gumy, olej, řetězovku a takovýhle spotřební věci by peníze postupně byly, ale asi by mě hodně sralo, kybych do toho hned musel navrážet plno dalších peněz. nehledě na to, že další čekání v tuhle chvíli nemusí nic řešit. Sice je krize, jenže taky za chvíli začne sezona, takže ceny můžou jít nahoru. A i kdyby nešly nhoru, tak stejně nemusí bejt z čeho vybírat atd. A ještě i z jinejch důvodů nechci čekat na moto až do léta, nebo ještě dýl

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 11:43 | Nahoru | #39
Vyhodou tehle 500vek je ze je na ne vsechno levny, necha se komplet obout za 2500, retezovka stoji 2000. Poctej ale ze bude muset vymenit olej s filtrem (cca 600Kc), vymenit vzduchovej filtr (400), serizeni ventilu a karburatoru te vyjde na cca 1200 v servise. Az na to obuti a retezovku (poznas pri koupi jak je na tom), asi tohle vsechno budes muset hned po koupi udelat.

Myslim ze i za 30 000,- muzes koupit slusnou motku, ale budes dlouho vybirat a bude tak max kolem roku 91, tim padem se ti ve vyberu zustane prakticky jen GS a GPZ...

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 11:49 | Nahoru | #40
no, vím o GS 500 za 30, po servisu, stav odpovídá stáří, je to myslím rok 92 nebo kolik, ale z práglu to máš asi 280 km...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 12:53 | Nahoru | #41
Co takhle Bandit 400? Jezdí jich sice míň, ale mam radši 4V. Věci se na to taky seženou. Zatím sem spokojenej, ale jak už tady někdo napsal taky už koukam na silnější.

(reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 15:58 | Nahoru | #42

El_Dildo>Co takhle Bandit 400? Jezdí jich sice míň, ale mam radši 4V. Věci se na to taky seženou. Zatím sem spokojenej, ale jak už tady někdo napsal taky už koukam na silnější.


No nevím když bandasku tak radši 600 je jich dost a motor to je prostě držák a díly jsou v pohodě.Ale je fakt že za 30000 toť problém.Když už tak radši CB nebo XJ to je na cestování dost pohodlný.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 16:40 | Nahoru | #43
Jen pro ilustraci jaký mám hadry. A taky co teď sedlám....


Naposledy editováno 15.02.2009 16:41:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 18:08 | Nahoru | #44
Hofner>
Já se dívám spíš na tu čízu je fakt vymašlená ale toho času strávenýho na ní. jak se to sere ? odtrhy na kladívku a tak.?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 18:30 | Nahoru | #45
Kakac> Hlavně je pěkně umaštěná Teď jí mám komplet rozdělanou, plánuju novou elektriku, repase tlumičů, mám nakoupenu novou řetězovku, a motor šel na go, takže i o to míň teď mám na japonce. Vlezlo to trochu do peněz, ale nechávám si jí do města, jak sjem už psal a nehodlám jí jen tak prodávat. Dokonce jsem rozhodnutej si jí nechat až nadosmrti:) předstih a odtr v pohodě. Nechával sem to štelovat jenom jednou. Párkrát to za jízdy exlo. Vždycky pomohlo vyndat karbec, vyčřistit to a jelo se dál. Jen jednou to nepomohlo, tak sjem měnil kondík a kladívko. Stejně to nepomohlo, asi někde nějakej problém v elektrice. Zajímavý je, že si vždycky takhle postavil hlavu, když sem jel na socialistik dragtery Měl jsem problém taky s děravým plovákem, takže se uchcávala. Pár minut s páječnou a cínem to spravilo:) Jinak pohodovej stroj. neposralo se na tom nic zásadního, vždycky sem dojel. nedával jsem tomu žádnou údžbu přes rok. Teď dělám většinu věcí, co sem psal nahoře, preventivně. Stejně člověk nemá přes zimu co dělat. Go motoru už bylo potřeba, ložiska už měly něco za sebou a na válci už byl velkej schod. TAky se není čemu divit, když sem sundal hlavu, zjistil jsem, že to má pořád origo výbrus, a to je na tacháči 39255 km....Prostě +/- čas u těhlech dvoutaktních malorážek na výbrus. Ale asi by to vydrželo nějakej ten tisíc navíc, což by ovšem znamenalo se v tom rejpat v průběhu sezony.
Největší mínus je nedostupnost ND. Jawa přestala vyrábět věci na kotoučovky, a ještě navíc je 180tka trochu atyp. 477 se vyrobily mraky, se 487.3 a vejš je to o dost slabší. A to má 487.3 a vyšší modely jinou kyvku (pevnější odlevanou hliníkovou), jiný vidle, brejle, krk řízení atd. Ne že by to bylo třeba na mojí číze měnit, ale na velký ježdění to už není, jelikož za pár let tyhle díly budou buď nedostupný, nebo hodně drahý. TAkže pokud chce mít člověk všechno origo, dí to velkou rpáci všechno poshánět. Druhá možnost je pak různě bastlit, ale toho já nejsem vůbec příznivce.

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 18:44 | Nahoru | #46
Ahoj, měl jsem kdysi úplně stejný problém, nakonec jsem narazil na GS 500 E z roku 1991 v TOP STAV a nedám na GS dopustil ze třídy 5tistovek, je lehká, velmi hravá, na to jaká je má výborný podvozek, táhne od spodu, rafička se zastaví na hranici 180-190km/h, ale doporučuji jezdit do 170km/h. Má bezkonkurenční spotřebuju, na cestování na pohodu 3,5-4,5 l/100km, na svižnost kolem 4-5,5 l/100l, pokud jí dáš laďák, hodně jí to pomůže jak na výkonu a jízdě, tak i na krásném dvouválovém brumláku. Dle mého je to ideální stroj pro začínající jezdce nebo jezdkyně. A hlavně chci vyzdvihnout jeji kombinaci dobrá kvalita za velmi rozumnou cenu, malou údržbovost, bezporuchovost, teda pokud nejezdíš bez oleje a dílů je mraky a za pár korun. Toť asi vše k tomuto dvouválovému polocesťáku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 18:49 | Nahoru | #47

Hofner>Kakac> Hlavně je pěkně umaštěná Teď jí mám komplet rozdělanou, plánuju novou elektriku, repase tlumičů, mám nakoupenu novou řetězovku, a motor šel na go, takže i o to míň teď mám na japonce. Vlezlo to trochu do peněz, ale nechávám si jí do města, jak sjem už psal a nehodlám jí jen tak prodávat. Dokonce jsem rozhodnutej si jí nechat až nadosmrti:) předstih a odtr v pohodě. Nechával sem to štelovat jenom jednou. Párkrát to za jízdy exlo. Vždycky pomohlo vyndat karbec, vyčřistit to a jelo se dál. Jen jednou to nepomohlo, tak sjem měnil kondík a kladívko. Stejně to nepomohlo, asi někde nějakej problém v elektrice. Zajímavý je, že si vždycky takhle postavil hlavu, když sem jel na socialistik dragtery Měl jsem problém taky s děravým plovákem, takže se uchcávala. Pár minut s páječnou a cínem to spravilo:) Jinak pohodovej stroj. neposralo se na tom nic zásadního, vždycky sem dojel. nedával jsem tomu žádnou údžbu přes rok. Teď dělám většinu věcí, co sem psal nahoře, preventivně. Stejně člověk nemá přes zimu co dělat. Go motoru už bylo potřeba, ložiska už měly něco za sebou a na válci už byl velkej schod. TAky se není čemu divit, když sem sundal hlavu, zjistil jsem, že to má pořád origo výbrus, a to je na tacháči 39255 km....Prostě +/- čas u těhlech dvoutaktních malorážek na výbrus. Ale asi by to vydrželo nějakej ten tisíc navíc, což by ovšem znamenalo se v tom rejpat v průběhu sezony.
Největší mínus je nedostupnost ND. Jawa přestala vyrábět věci na kotoučovky, a ještě navíc je 180tka trochu atyp. 477 se vyrobily mraky, se 487.3 a vejš je to o dost slabší. A to má 487.3 a vyšší modely jinou kyvku (pevnější odlevanou hliníkovou), jiný vidle, brejle, krk řízení atd. Ne že by to bylo třeba na mojí číze měnit, ale na velký ježdění to už není, jelikož za pár let tyhle díly budou buď nedostupný, nebo hodně drahý. TAkže pokud chce mít člověk všechno origo, dí to velkou rpáci všechno poshánět. Druhá možnost je pak různě bastlit, ale toho já nejsem vůbec příznivce.


Jo s tím umaštěním to znám měl jsem MZ ETZ 251.
Byla to moje kočička.Svižná,rychlá a celkem pohodová výbrus jsem neřešil ale převodovku vylomený zuby ale jinak pohoda furt zajebanej od oleja ale za 16 tyček jsem ji střelil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 18:58 | Nahoru | #48
Kakac> No jo, to si měl navrch pěknejch pár oní a kvalt navíc, i když co se týče zpřevodování, tak převodovej poměr na pětku je stejně 1:1, ne? KAždopádně 250tky MZty maj sportovnější motory (stejně tak 150tky). BYl jsem na dragsterech a tam nám to na čízách 175tkách natřel někdo na MZtě 150tce:) Holt přeci jen pětikvalt a pravděpodobně i lehší klika ajiný časování děá svoje. Já čízu nehodlám pouštět do města. Na popojížděčky neznám nic lepšího. Dvoutakt není tak citlivej na ježdění na krátký trasy a nechá si toho líbit fakt hodně (třeab 3 km jen tak na nákup bych na 4t nejel, stejně tak ježdění v kolonách atd.). TAky je to relativně malá a lehká motorka, takže na hlavním stojanu nezabírá tak moc místa. Zatímco rejže na bočacích jsou větší překážky v garáži. nehledě na to, že na rejže bejvaj některý lidi alergický, zatímco postarší českou motkru nechá každej napokoji. Jezdil jsem na tom občas do školy, nechával sem to stát na chodníku a nidko si to nevšímal a pokutu sem taky nedostal (musím to zaklepat).

(reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 19:05 | Nahoru | #49

Hofner>Kakac> No jo, to si měl navrch pěknejch pár oní a kvalt navíc, i když co se týče zpřevodování, tak převodovej poměr na pětku je stejně 1:1, ne? KAždopádně 250tky MZty maj sportovnější motory (stejně tak 150tky). BYl jsem na dragsterech a tam nám to na čízách 175tkách natřel někdo na MZtě 150tce:) Holt přeci jen pětikvalt a pravděpodobně i lehší klika ajiný časování děá svoje. Já čízu nehodlám pouštět do města. Na popojížděčky neznám nic lepšího. Dvoutakt není tak citlivej na ježdění na krátký trasy a nechá si toho líbit fakt hodně (třeab 3 km jen tak na nákup bych na 4t nejel, stejně tak ježdění v kolonách atd.). TAky je to relativně malá a lehká motorka, takže na hlavním stojanu nezabírá tak moc místa. Zatímco rejže na bočacích jsou větší překážky v garáži. nehledě na to, že na rejže bejvaj některý lidi alergický, zatímco postarší českou motkru nechá každej napokoji. Jezdil jsem na tom občas do školy, nechával sem to stát na chodníku a nidko si to nevšímal a pokutu sem taky nedostal (musím to zaklepat).


Neboj i ty MZ mají svoje mouchy třeba spojka naražená na kuželu,sice bezkontakt ale občas s drátkama od čidla otaček problém.Ale když jela tak to byl fukot i 350 se museli mít na pozoru.A jěště startování byla výhoda 14 dní stála , třikrát naprázdno se sytičem a pak brnk a už brblala.Bomba

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

15.2.2009 v 19:53 | Nahoru | #50
ahoj kdyby jsi se chtel na neco zeptat nebo poradit tak klidne napis jinak vyber schvaluju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

16.2.2009 v 01:38 | Nahoru | #51
Hofner> ...jéje, při první zmínce o economy run jsem si řekl - Mustang míří výš, po dočtení k příspěvku s fotkou jasný

...jen chci reagovat na tu spotřebu XJ: moje šestistovka i Zbyňkovo 900F jezdí dlouhodobě ve dvou s průměrem 4,6 l/100km ...jen to povinný je o pár kaček dražší než u pětikila, ale fakt jen o pár, já třeba platím 1700 ročně...
...vyber si, co se ti líbí, já bych z pětistovek vzal ER5...

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

16.2.2009 v 08:50 | Nahoru | #52

(reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

16.2.2009 v 10:27 | Nahoru | #53
_xy_> To víš, už sem nechtěl na manii oxidovat s japoncema, tak se ptám tady:)

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

16.2.2009 v 18:13 | Nahoru | #54
Kup CB:) supr motorka...spotřeba do 5/100..:) ukázala 210/hod..sice asi jela míň, ale pocit to byl zajímavej:) a je to prakticky bezúdržbová motorka:)

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

16.2.2009 v 18:51 | Nahoru | #55
hmm budu neco podobnyho resit v lete s tim rozdilem ze pudu z a1 na a do 25kw

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

17.2.2009 v 13:03 | Nahoru | #56
Tak tady jednu máš, a snad by i mohla být OK

GSka

1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

17.2.2009 v 19:45 | Nahoru | #57
Pokud de vo to čtyřkilo tak s cestováním nemám problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

17.2.2009 v 19:50 | Nahoru | #58

El_Dildo>Pokud de vo to čtyřkilo tak s cestováním nemám problém.


To ti věřím ale zajímalo by mě jak jseš na tom s náhradníma dílama a tak ,400 u nás moc není.
Jinak samozřejmě že bandit (jsem prostě bandiťák)

(reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

19.2.2009 v 14:07 | Nahoru | #59
Kakac> Pokud de o běžnou údržbu jako vidle, retězovka a tak, tak se to dá sehnat v pohodě za normální ceny. Zatím jsem žádný vážný problémy neměl. Tak to si teď musim zaklepat na zubáky .

Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč

30.3.2009 v 15:12 | Nahoru | #60
Nakonec vyhrála Kawasaki ER-5.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin


TOPlist