Poras'dte prosím, ať mám nějaký alternativy, kdyby mě rodiče poslali do háje, jelikož moc motorkám moc neholdujou a myslím, že málokterej rodič by půjčoval potomkovi na něco, na čem se může zmrzačit...
A k tomu CBFku- vzhledem k tomu, že se vlastně do Evropy přestal dovážet (motor neplní euro 3), tak jsou za docela rozumný ceny (dá se sehnat mezi 125 000 - 130 000), což mi na ovu motorku nepřijde až zase tak moc, hlavně když to porovnám třeba s cenama novejch 250tek...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Rozhodně bych taky nekupoval nový motocykl i když to má svoje pozitiva. Ale značná ztráta hodnoty prakticky v okamžiku koupě je pro mě až příliš velký luxus. Zkus se podívat na třeba dva roky starý stroje. Je u nich jakž takž záruka na ujeté Km a celkově dobrý stav. A za 130 000,- si myslím budeš mít na výběr. U staršího motocyklu se podle mě hodnota za rok sníží o max 10 000,-, ale v případě dobré koupě nemusíš tratit vůbec nic. U nového motocyklu tratíš vždycky a to dobrejch 20 000,- za rok. A to nemluvím o pravidelné údržbě v autorizovaném servisu, za kterou se platí nemalé částky.
Jo,jo, je vidět, že sháníš motocykl na víc než jednu sezónu a to fakt není jednoduchý rozhodnutí. Ať se ti podaří vybrat tak, abys z toho měl jen radost.
Mluvil jsem teď s pár dovozcema ojetin a vesměs mají všichni obavu, aby bylo co prodávat. Klesá prodej nových motocyklů a tím pádem bude zákonitě omezená nabídka ojetin. Taky kurz eura není dovozu moc nakloněnej. Oproti loňsku to dělá na 100 000,- Kč dobrejch 700,- Euro a hádej, kdo to zaplatí.
A co se týče pořízení novýho mota- jak si psal, má to svoje výhody i nevýhody. Ty garančky jsou docela rána pod pás, ale zase nehrozí, že do toho člověk navráží spoustu eněz, přeci jen je to v záruce a taky jak si to člověk zajede, takový to potom má. U starší mašiny nikdy nevíš jak se k tomu předchoztí majitel choval, i když teda naprostá většina dnešních motorek má neskutečnou výdrž.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
500 je málo, 1100 moc (samozřejmě relativně a subjektivně), doufám, že 800 bude akorát.
Poslední připomínka-dej si pozor na to, aby měl motocykl originální výfuk. To bys byl jinak se spotřebou trochu na štíru .
Když máš běžně v pravým pruhu plno kamionů, které chceš a potřebuješ předjet a v levým pruhu plno osobáků, který peláší přes 130, kolik musíš jet, abys nemusel pořád koukat do roztřesenýho zrcátka a hledat skulinu, kam se vejdeš? Poměrně jednoduchá úloha.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
jinak, počítej s tim že kdo prodává půlitra za 30, tak ví proč je s tou cenou tam kde je, tzn.-pravděpodobně další investice (i kdyby jen blbý gumy,brzdy,spojka,rozvody tak z toho kouká dalších hezkejch pár tisíc jen aby to chvíli jezdilo),
čas od času se najde kousek co je opravdu v pořádku a prodávající vlastně nezná (nebo je v potížích) opravdovou hodnotu toho stroje ale to je kus od kusu a nedá se to paušalizovat
Myslim ze i za 30 000,- muzes koupit slusnou motku, ale budes dlouho vybirat a bude tak max kolem roku 91, tim padem se ti ve vyberu zustane prakticky jen GS a GPZ...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
El_Dildo>Co takhle Bandit 400? Jezdí jich sice míň, ale mam radši 4V. Věci se na to taky seženou. Zatím sem spokojenej, ale jak už tady někdo napsal taky už koukam na silnější.
No nevím když bandasku tak radši 600 je jich dost a motor to je prostě držák a díly jsou v pohodě.Ale je fakt že za 30000 toť problém.Když už tak radši CB nebo XJ to je na cestování dost pohodlný.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Já se dívám spíš na tu čízu je fakt vymašlená ale toho času strávenýho na ní. jak se to sere ? odtrhy na kladívku a tak.?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Největší mínus je nedostupnost ND. Jawa přestala vyrábět věci na kotoučovky, a ještě navíc je 180tka trochu atyp. 477 se vyrobily mraky, se 487.3 a vejš je to o dost slabší. A to má 487.3 a vyšší modely jinou kyvku (pevnější odlevanou hliníkovou), jiný vidle, brejle, krk řízení atd. Ne že by to bylo třeba na mojí číze měnit, ale na velký ježdění to už není, jelikož za pár let tyhle díly budou buď nedostupný, nebo hodně drahý. TAkže pokud chce mít člověk všechno origo, dí to velkou rpáci všechno poshánět. Druhá možnost je pak různě bastlit, ale toho já nejsem vůbec příznivce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Hofner>Kakac> Hlavně je pěkně umaštěná Teď jí mám komplet rozdělanou, plánuju novou elektriku, repase tlumičů, mám nakoupenu novou řetězovku, a motor šel na go, takže i o to míň teď mám na japonce. Vlezlo to trochu do peněz, ale nechávám si jí do města, jak sjem už psal a nehodlám jí jen tak prodávat. Dokonce jsem rozhodnutej si jí nechat až nadosmrti:) předstih a odtr v pohodě. Nechával sem to štelovat jenom jednou. Párkrát to za jízdy exlo. Vždycky pomohlo vyndat karbec, vyčřistit to a jelo se dál. Jen jednou to nepomohlo, tak sjem měnil kondík a kladívko. Stejně to nepomohlo, asi někde nějakej problém v elektrice. Zajímavý je, že si vždycky takhle postavil hlavu, když sem jel na socialistik dragtery Měl jsem problém taky s děravým plovákem, takže se uchcávala. Pár minut s páječnou a cínem to spravilo:) Jinak pohodovej stroj. neposralo se na tom nic zásadního, vždycky sem dojel. nedával jsem tomu žádnou údžbu přes rok. Teď dělám většinu věcí, co sem psal nahoře, preventivně. Stejně člověk nemá přes zimu co dělat. Go motoru už bylo potřeba, ložiska už měly něco za sebou a na válci už byl velkej schod. TAky se není čemu divit, když sem sundal hlavu, zjistil jsem, že to má pořád origo výbrus, a to je na tacháči 39255 km....Prostě +/- čas u těhlech dvoutaktních malorážek na výbrus. Ale asi by to vydrželo nějakej ten tisíc navíc, což by ovšem znamenalo se v tom rejpat v průběhu sezony.
Největší mínus je nedostupnost ND. Jawa přestala vyrábět věci na kotoučovky, a ještě navíc je 180tka trochu atyp. 477 se vyrobily mraky, se 487.3 a vejš je to o dost slabší. A to má 487.3 a vyšší modely jinou kyvku (pevnější odlevanou hliníkovou), jiný vidle, brejle, krk řízení atd. Ne že by to bylo třeba na mojí číze měnit, ale na velký ježdění to už není, jelikož za pár let tyhle díly budou buď nedostupný, nebo hodně drahý. TAkže pokud chce mít člověk všechno origo, dí to velkou rpáci všechno poshánět. Druhá možnost je pak různě bastlit, ale toho já nejsem vůbec příznivce.
Jo s tím umaštěním to znám měl jsem MZ ETZ 251.
Byla to moje kočička.Svižná,rychlá a celkem pohodová výbrus jsem neřešil ale převodovku vylomený zuby ale jinak pohoda furt zajebanej od oleja ale za 16 tyček jsem ji střelil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
Hofner>Kakac> No jo, to si měl navrch pěknejch pár oní a kvalt navíc, i když co se týče zpřevodování, tak převodovej poměr na pětku je stejně 1:1, ne? KAždopádně 250tky MZty maj sportovnější motory (stejně tak 150tky). BYl jsem na dragsterech a tam nám to na čízách 175tkách natřel někdo na MZtě 150tce:) Holt přeci jen pětikvalt a pravděpodobně i lehší klika ajiný časování děá svoje. Já čízu nehodlám pouštět do města. Na popojížděčky neznám nic lepšího. Dvoutakt není tak citlivej na ježdění na krátký trasy a nechá si toho líbit fakt hodně (třeab 3 km jen tak na nákup bych na 4t nejel, stejně tak ježdění v kolonách atd.). TAky je to relativně malá a lehká motorka, takže na hlavním stojanu nezabírá tak moc místa. Zatímco rejže na bočacích jsou větší překážky v garáži. nehledě na to, že na rejže bejvaj některý lidi alergický, zatímco postarší českou motkru nechá každej napokoji. Jezdil jsem na tom občas do školy, nechával sem to stát na chodníku a nidko si to nevšímal a pokutu sem taky nedostal (musím to zaklepat).
Neboj i ty MZ mají svoje mouchy třeba spojka naražená na kuželu,sice bezkontakt ale občas s drátkama od čidla otaček problém.Ale když jela tak to byl fukot i 350 se museli mít na pozoru.A jěště startování byla výhoda 14 dní stála , třikrát naprázdno se sytičem a pak brnk a už brblala.Bomba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
...jen chci reagovat na tu spotřebu XJ: moje šestistovka i Zbyňkovo 900F jezdí dlouhodobě ve dvou s průměrem 4,6 l/100km ...jen to povinný je o pár kaček dražší než u pětikila, ale fakt jen o pár, já třeba platím 1700 ročně...
...vyber si, co se ti líbí, já bych z pětistovek vzal ER5...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr mota- 500 ccm, do 30 000 Kč
El_Dildo>Pokud de vo to čtyřkilo tak s cestováním nemám problém.
To ti věřím ale zajímalo by mě jak jseš na tom s náhradníma dílama a tak ,400 u nás moc není.
Jinak samozřejmě že bandit (jsem prostě bandiťák)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
radost Honda CB 500 | Sunshine011 | 16 | 20.11.2023 v 07:08 ja1 |
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 | Starouš1968 | 4 | 14.10.2023 v 21:40 Kokin |