paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBF 125
29.1.2009 v 16:41
CBF 125

Znáte to? Víte o tom něco???

1 reakcí na tento příspěvek CBF 125

29.1.2009 v 18:28 | Nahoru | #31
jinak k tématu, na ježdění po městě to musí byt dobré, ale bál bych se s tím vyjet někam mimo město, nerad bych brzdil provoz v půlce okresu

(reakce na) CBF 125

29.1.2009 v 18:59 | Nahoru | #32

rich.puzzle>jinak k tématu, na ježdění po městě to musí byt dobré, ale bál bych se s tím vyjet někam mimo město, nerad bych brzdil provoz v půlce okresu



ja bych se s tim bal tak maximalne na dalnici, na bezne silnici rychlost okolo kila uplne staci abys provoz nebrzdil...

CBF 125

29.1.2009 v 19:08 | Nahoru | #33
Na výstavě v Kolíně sem na tom seděl. Je to takovej velkej mix mezi varaderem a cbr...... o dost menší než varan a dost vetší než CBR ale to je kdejaký kolo

CBF 125

29.1.2009 v 19:09 | Nahoru | #34
Myslim ze jedine co brzdi provoz je demence ridicu a ne vykon motoru, myslim ze vetsina co je na silnici dokaze jet celkem svizne ovsem kdyz nekdo prejizdi uple zbytecne z pruhu do pruhu napr ve stojici kolone a nepochopi pravidlo "ZIPu" tak to zbrzdi provoz 1000X vic nez capart na padesatce skutru....

CBF 125

29.1.2009 v 19:38 | Nahoru | #35
ja si predevsim kupuju moto podle vzhledu a tohle bych si teda nekoupil

2 reakcí na tento příspěvek CBF 125

29.1.2009 v 20:27 | Nahoru | #36
stopětadvacítku nemá snad smysl kupovat žádnou za moc peněz málo muziky.
a taky myslim že nemá smysl dělat decovej objem čtyřtakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

29.1.2009 v 20:56 | Nahoru | #37

memphis.unv>stopětadvacítku nemá snad smysl kupovat žádnou za moc peněz málo muziky.
a taky myslim že nemá smysl dělat decovej objem čtyřtakt


Víš pro všechny nejsou motorky jenom o trhání asfaltu a tak si myslim že význam to má.i na 4T 125 se pěkně svezeš.

Naposledy editováno 29.01.2009 20:58:37

(reakce na) CBF 125

29.1.2009 v 21:23 | Nahoru | #38
memphis.unv> jj ty budeš fakt blb...lepší když se vyválim teď na dváce než v jednadvaceti na šetce...takže to má smls a hlavně účel se připravit na větší obsah

(reakce na) CBF 125

29.1.2009 v 21:46 | Nahoru | #39
KedaR_K> však já s tou svou taky asfalt netrhám, ale decovej motor prostě nejede a ještě když je to čtyřtakt tak je to fakt mrtvý. požadovat od takovýho motoru trhání asfaltu by byla blbost ale dvoutakt je aspoň daleko živější aspoň něco dělá. jinak co mně vadí tak že za stejný peníze jak šestikilo koupíš koloběžku. když jsem udělal A1, díval jsem se po něčem přijatelným. bohužel "nejpřijatelnější" byly mrchy jako gn125 za 35 v katastrofickým stavu. a to jsou jenom 3 roky. než abych dával takový peníze tak jsem radši jezdil dál na padesátce a v 18 jsem si koupil třipade. někteří kamoši si koupili drahou stopětadvacítku a tak na ní jezdí dodneška kdy já už mám dospělejší. ale to už je jedno, cokoliv z omezenýho áčka. jak říkám, stopětadvacítka je málo muziky za moc peněz

1 reakcí na tento příspěvek CBF 125

29.1.2009 v 21:57 | Nahoru | #40
tak nevim no, ale myslim že i 125 4 takt (nějaká z těch lepších) bude živější než tvá 350 a provoz bude rozhodně levnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

29.1.2009 v 23:06 | Nahoru | #41
KedaR_K> třeba nsr je proti tomu raketa, ta je do rychlosti, i když silu nemá žádnou. já mám zas silu na rozdávání (30Nm) ale jenom čtyři kvalty a omezují mě tim pádem akorát otáčky na poslední kvalt. dvoutakt by byl živější, ale čtyřtakt je lenoch. stačí třeba malý cbr co má spolužák. a provozní náklady mám malý, ceny čehokoliv minimální a spotřeba se vleze do čtyř litrů.
ale nemíním tady vyzdvihovat třipade, jenom jsem říkal že stopětadvacítky na ten svůj užitek jsou nepřiměřeně drahý

(reakce na) CBF 125

29.1.2009 v 23:15 | Nahoru | #42
memphis.unv> Možná jsou drahý ale dá se na nich normálně jezdit v provozu v 16ti s 50kou je to mimo město problém

1 reakcí na tento příspěvek CBF 125

30.1.2009 v 00:04 | Nahoru | #43
tak tak jinak jeste k ty jawce.Krouták to má pěknej ale zas ručeni uz je mnohem vyssi, spotreba oleje a uz se to sčítá ...ale nebudu to řešit, je mě to jedno, každej ať jezdí na tom co si vybere a na tom, na co má .

(reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 00:46 | Nahoru | #44

BagoBorec>Šimonka>hnus,a 4T..pěkneho dvoutaktu se asi uz mockrat nedockame
Protože 2T SUCKS!

ty voe dávej bacha na to co píšeš

Naposledy editováno 30.01.2009 00:46:58

(reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 00:48 | Nahoru | #45
KedaR_K> ale stejně nejdůležitější je co komu sedne a to je věc subjektivní

1 reakcí na tento příspěvek CBF 125

30.1.2009 v 01:01 | Nahoru | #46
ale musím uznat že to vypadá líp než YBR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 07:15 | Nahoru | #47

PosMiros>ale musím uznat že to vypadá líp než YBR


Já zas musim říct, že podle mě je hezčí YBRka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 10:57 | Nahoru | #48

Lazzarik>PosMiros>ale musím uznat že to vypadá líp než YBR
Já zas musim říct, že podle mě je hezčí YBRka



Podle mě to bylo vyrobený jako konkurent Yamahy YBR (125).

(reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 11:02 | Nahoru | #49

Sucre>Lazzarik>PosMiros>ale musím uznat že to vypadá líp než YBR
Já zas musim říct, že podle mě je hezčí YBRka

Podle mě to bylo vyrobený jako konkurent Yamahy YBR (125).

tak to je asi jasny

CBF 125

30.1.2009 v 11:06 | Nahoru | #50
osobne bych sahl asi taky po YBR, nevypada az tak čínsky. ovsem trend velkych vyrobcu vyrabet kopie yuki sport aby se vyrovnali konkurenci me pride fakt divnej... :\ a nejsem ten typ kterej v 16 dostal od tatinka měšec zlatých a koupil si fungl novou rs125, mel jsem taky celkem jebku ale kdyz to srovnam s timhle...

2 reakcí na tento příspěvek CBF 125

30.1.2009 v 11:10 | Nahoru | #51
jenže YBR je bez kapotáže

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 11:12 | Nahoru | #52
Generiq> na takových slabých mrdkách je kapotáž jen váha navíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 11:14 | Nahoru | #53

Generiq>jenže YBR je bez kapotáže


onehdá jsem viděl v inzerci Yamahu YBR 125 Diversion a ta kapota byla překrásná ,ale asi se to sem nedováží.

(reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 11:18 | Nahoru | #54

rich.puzzle>Generiq> na takových slabých mrdkách je kapotáž jen váha navíc



s timhle vykonem a touhle pardon "kapotazi" to vyjde myslim uplne na stejno uz vidim nekoho jak leží na tom cbf jak nejvetsi trapák aby zachytil i ten posledni kousek toho 0,00001kw kterej mu uniká .....je mi jasny ze cim uzsi guma ttim to lip pojede ovsem pak vsici rikaj ze jim to jede kilo kilo deset...a ja v 16 na moji hrobce 125 4T s 8,0 nebo 8,4kw uz si nepamatuju ale vic to nebylo, jsem na gume tusim 120nebo130 siroke (original) a s vahou motorky 142kg lítal touhle rychlostí uplne furt a v pohode takze otazka moje- proc tam davaj proboha takovyhle galusky nechutný vypada to fakt jak moto kolo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 11:29 | Nahoru | #55
rich.puzzle> To máš sice asi pravdu, ale podle mě nějakou práci přeci jenom odvede. Pro mě je to třeba docela podstatný rozdíl, kdybych mezi nimi volil.

1 reakcí na tento příspěvek CBF 125

30.1.2009 v 11:34 | Nahoru | #56
Akorát, proč z toho nevymáčknou těch 11 kW??? nechápu. Motor by to určitě zvládnul...

(reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 13:03 | Nahoru | #57

Generiq>rich.puzzle> To máš sice asi pravdu, ale podle mě nějakou práci přeci jenom odvede. Pro mě je to třeba docela podstatný rozdíl, kdybych mezi nimi volil.



já spíš narážím na to, že ta cbf 125 nedokáže vyvinout takovou rychlost, aby začala mít kapotáž význam, podle sebe mám odzkoušené, že mi kapoty chyběly až nad 120km/h a pochybuju, že to někdy pojede tak rychle

(reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 14:10 | Nahoru | #58

Dědóch>Generiq>jenže YBR je bez kapotáže
onehdá jsem viděl v inzerci Yamahu YBR 125 Diversion a ta kapota byla překrásná ,ale asi se to sem nedováží.



Jeden diversion je v bazaru ale mas pravdu ze se to sem fakt nedovazelo. Vypada podobne jak XJ 600, akorat somozrejme mensi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 18:15 | Nahoru | #59
pořád lepší než 2t na kterém se víc jezdí než opravuje

(reakce na) CBF 125

30.1.2009 v 18:27 | Nahoru | #60
radši nic

Naposledy editováno 30.01.2009 20:40:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 lukomil 30 19.4.2024 v 14:09 rg250
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 Wiwien 5 13.3.2024 v 10:43 fzr
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 Leee 1 20.12.2023 v 20:36 jardad
palivové cerpadlo Honda CBF 125 karavanista 2 6.10.2023 v 11:27 karavanista
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric


TOPlist