konečne mě bude 21 a budu si moc koupit pořádnou mašinku.
Teď mám Varadero 125 a chtěl bych koupit neco o "řadu" víš.
15 dní v měsíci bych na ní jezdil do práce cca 17 km tam to sami na z5, a o volným čase bych tomu chtěl provětrat pírka..
Nevím, kterou z techtou 2 vybrat. Nevim jak se pohybuje provozni cena, pneu, spotreba oleje atd.. Aby se me to cestovani vyplatilo, je jasny, že nebudu jezdit za 4 když za to budu tahat jak na varankovi. Do prace bych se krotil a sem tam o vikendu to protahnouot, takže abych moch jezdit i za par..
Toho, že to má xkrát vic KW, než to co mám ted, se nebojím, nejsem magor, abych první den zkoušel maximálku a kolikatkou mužu projet kolmou zatáčku. V hlave něco mám ne jen piliny.
Co myslíte, že bude lepší volba ?
Jinak, ikdyž mám papíry zatím na A1, tak sem je delal na BMW 650 nějakej cesták.. ;)
kawarer>Roman2bk> já jsem párkrát jel na vfr, ale jsem spokojený s cbr, na vfr se mi líbí uvolněná jízdní pozice proti cbr
jo, přesně o tom mluvil, že není na VFR tak natažený
Diacon - prostě se svez na obou dvou, třeba zajeď na dva inzeráty v okolí a uvidíš, která ti více sedne.
2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
Uvidime kolik dostane na koncu hlasu.
A diky za vase nazory a rady..
no jestli ti radí Tobě podobní, tak se nedivím.. já osobně bych to kvalifikoval jako pokus o vraždu ve stádiu přípravy
fakt se na tom nejdřív povoz.. já bych chtěl taky druhou moto na řádění a osobně bych se se šestkou spokojil (nebo GSXR750)
na litru bych se rád svezl, ale kupovat ho? respekt, eště pořád si na něj nevěřím..
Vyber neni tak drastickej , existujou "nebezpecnejsi litry"
na druhou stranu
To ze si myslis, ze se nenechas vyprovokovat je nesmysl. Neznam nikoho (kort na sportech) kdo by se nenechal.A to nejsou mlady ale 40catnici ..
"litr" uz je opravdu velkej stroj, malo kdo si to uvedomuje,otoceni plynem tam nabira trosku jinou dimenzi,staci nerovnost, nechteni pootoceni rukojeti a des .. Tim te nechci strasit, ale opravdu je rozumnejsi spechat pomalu.
600Cebro je vybornej stroj, dostatek vykonu a nez ji zasnes vyuzivat naplno ubehne dost vody.
A ano, znam i lidi co presedlali z "maly rovnou na velkou" sice maj litra a je to fakt husty vole ne.. Ale jejich styl jizdy je prinejmensim smesny. Nemluvim uz o ruznejch manevrech kdy nezvladaj vykon, vic si najizdej, prekracujou pruhy.. to je na rozbiti drzky.
Podle me je naprosto idealni vzit Sestikilo. Dlouho sem na nem jezdil a musim ti rict ze v momente kdy na me zavrkal litr ze jako "tak se ukaz" a ja mu zmizel za druhou zatackou v dali byl opravdu nenahraditelnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
Diacon>Hodne lidi me rika, ze by teda bylo lepsi 6kilo, prihodim do ankety CBR 600 RR.. Ale kdyz sem se poptaval na tuhle motku tak kazdej rikal ser na to, bez do litra :)
Uvidime kolik dostane na koncu hlasu.
A diky za vase nazory a rady..
Hele, až budeš mrtvý na litru, tak ti co ti ho radili, budou zticha... Tak asi tak.
Někdo začíná jezdit ve 40, v 50, v 60 letech, máš před sebou celý život, můžeš zkusit nabrat zkušenosti ze všech kubatur a tyto zkušenosti ti už nikdo nevezme.
Pokud skočíš hned na litra, sám si omezuješ svůj další výběr motorek, protože z litra už na šestku přece nepůjdeš.
To je taky pár dalších argumentů, proč začít v 21.letech v klidu na šestce.
Tak asi tak.
Uprimne, ne kazdy je genius na jizdu na motorce, to ze „kamos jezdil na 125 a pak v poho na litru“ je nadherny a jen mu to preju, nicmene si stale nemyslim, ze vsichni maji stejne genialni ruce..
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
Generiq>Je pravdou, že na pětikuli jsme ujížděl litrům. Prostě to tak bývá. Buď se toho báli nebo to neuměli nebo se jim nechtělo... každopádně, rychlejší byli jenom na rovince. A to jsem opatrný pilot.
Chapej, ze mensi motorka je rychlejsi v zatacce. Z principu.
Roman2bk>Diacon>Hodne lidi me rika, ze by teda bylo lepsi 6kilo, prihodim do ankety CBR 600 RR.. Ale kdyz sem se poptaval na tuhle motku tak kazdej rikal ser na to, bez do litra :)
Uvidime kolik dostane na koncu hlasu.
A diky za vase nazory a rady..
Hele, až budeš mrtvý na litru, tak ti co ti ho radili, budou zticha... Tak asi tak.
Někdo začíná jezdit ve 40, v 50, v 60 letech, máš před sebou celý život, můžeš zkusit nabrat zkušenosti ze všech kubatur a tyto zkušenosti ti už nikdo nevezme.
Pokud skočíš hned na litra, sám si omezuješ svůj další výběr motorek, protože z litra už na šestku přece nepůjdeš.
To je taky pár dalších argumentů, proč začít v 21.letech v klidu na šestce.
Tak asi tak.
Souhlas, klidně začni na šestce, nic ti neuteče. Klidně si mysli, že jsi rozumnej, ale až na toho fárika sedneš tak neodoláš. Navíc je úplnej nesmysl koupit si takovou motorku a jezdit na ní jak posranej. Na šestce si to určitě víc užiješ a po pár letech jdiklidně do litra
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Vtec VS CBR 900 RR
Je v nich velkej rozdil ?
Jako dicky mate pravdu, az budu chtitmenit motorku, tak z litra by to slo spatne :) Navic bych asi toho vykone prvnich 6 let moc nevyuzil, a nebo naopak vyuzil az mac najednou :)
Ale kdyz budu defakto kazdej druhej den jezdit do prace nevyplati se vic na provozni naklady VFR nez 6ka ? Vyplatu mam slusnou, tak uzivit obe by nebyl problem, jen jak se to asi tak pohybuje ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |