![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
DaliboRR>majklr6> Tak to se pletes kamo,je to o penezich a kdybych mel navic mega dukna by u me v garazi stala v prvni rade!! Ale 1098 ne pouťovky co si s nima tady honi trika.Kazdy si haji svoji motku,TY PRECE TAKY,ale na jinem linku se muzes presvedcit ze i sve RR dovedu kritizovat.Aprilia je supr..to bezesporu..az na tu palubku co vypada jak s Favoritu
ta palubovka se opravdu spoustě lidem nelíbí ale je to nejdokonalejší palubovka co kdy vyjela z linek. Má tolik funkcí že je to nezapamatovatelný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
DaliboRR>Taky myslim ze RSV,ale proti RR budes zklamany,tak at nemenis zase zpatky Je to totiz úplně jina motorka coz jiste vis sam
Tohle je fakt ale pěkná píčovina Dádo, to že je to jiná motorka je pravda ale sklamanej nebude. Stejně jako jsem nebyl sklamanej já. RSV je brutální motorka, pěkně zlobivá holčička oproti Hondě která dělá stroje komerční, pro lidi (to nemyslím jako urážku) brutální chování 60° dvouválce je úchvatný a co se týče zvuku RSV tak ti nic jinýho nenabídne takovej heavymetal. Ani se už nedivím že si nasral MAJKLA r6 jelikož mluvit a hodnotit RSV když si na ní nejel je totální tupost. Nikomu RSV nutit nebudu, každej si musí uvědomit sám co chce a naopak řeknu že RSV není pro každýho a vyžaduje určitý smysl chování a zkušeností, jinak nakope prdel!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
EDIT:Jen jeste poznamka-jezdil sem SV,Falco i to RSVcko...proto si dovolim napsat to,co sem napsal
Naposledy editováno 13.11.2008 10:48:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Ach jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
Proky_6>GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
rozdíl je úplně ve všem, v charakteristice motoru, vybracích. Zvuku. Chování 90° je uhlazenější, hodnější, míň vybrací. Jiný zvuk. Když sedneš na 90° a pak na 60° tak uvidíš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek Ach jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
rozdíl je úplně ve všem, v charakteristice motoru, vybracích. Zvuku. Chování 90° je uhlazenější, hodnější, míň vybrací. Jiný zvuk. Když sedneš na 90° a pak na 60° tak uvidíš
Hmm,kdyz to rikas,tak asi vis o cem mluvis...mne jen prijde,ze rozdily v tomhle smeru jsou tak nepatrny,ze kdybych vedle sebe postavil 10 motek,z toho 5 by melo V2 60° a 5 V2 90°,tezko je po projeti vsechny spravne roztridis...chapes,co tim chci rict?Proste uz srovnavani pro fajnsmekry :\
Naposledy editováno 13.11.2008 11:12:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
rozdíl je úplně ve všem, v charakteristice motoru, vybracích. Zvuku. Chování 90° je uhlazenější, hodnější, míň vybrací. Jiný zvuk. Když sedneš na 90° a pak na 60° tak uvidíš
Hmm,kdyz to rikas,tak asi vis o cem mluvis...me jen prijde,ze rozdily v tomhle smeru jsou tak nepatrny,ze kdybych vedle sebe postavil 10 motek,z toho 5 by melo V2 60° a 5 V2 90°,tezko je po projeti vsechny spravne roztridis...chapes,co tim chci rict?Proste uz srovnavani pro fajnsmekry :\
neříkám že je to rozdíl jako hrom, V-twiny jsou skoro identičtí ale to chování jiný tam prostě je. Jakmile máš i u řaďáku jiný sklon, tak je to chování jiné, v neposlední řadě i těžiště je rozhozené jinak, vybrace se buď zmírní nebo zvětší. Je to patrný, to myslím vážně. Navíc ty co mají 90° ví o čem mluvím ale řeknou ti že jim zase nesedí chování 60°
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
rozdíl je úplně ve všem, v charakteristice motoru, vybracích. Zvuku. Chování 90° je uhlazenější, hodnější, míň vybrací. Jiný zvuk. Když sedneš na 90° a pak na 60° tak uvidíš
Hmm,kdyz to rikas,tak asi vis o cem mluvis...me jen prijde,ze rozdily v tomhle smeru jsou tak nepatrny,ze kdybych vedle sebe postavil 10 motek,z toho 5 by melo V2 60° a 5 V2 90°,tezko je po projeti vsechny spravne roztridis...chapes,co tim chci rict?Proste uz srovnavani pro fajnsmekry :\
neříkám že je to rozdíl jako hrom, V-twiny jsou skoro identičtí ale to chování jiný tam prostě je. Jakmile máš i u řaďáku jiný sklon, tak je to chování jiné, v neposlední řadě i těžiště je rozhozené jinak, vybrace se buď zmírní nebo zvětší. Je to patrný, to myslím vážně. Navíc ty co mají 90° ví o čem mluvím ale řeknou ti že jim zase nesedí chování 60°
Uhel sklonu u ctyrvalce nema 100% zadnej vliv na chovani motoru...to teziste bych pochopil,ale to je jina vec-to se zas bavime o nastaveni a vyladeni podvozku,a i tim muzes potlacit neco,co ti vyprodukuje motor(vibrace).Jinak u tech dvouvalu ale vazne nevim,nemam zkusenost s porovnanim,takze nebudu polemizovat a proste tomu budu verit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
rozdíl je úplně ve všem, v charakteristice motoru, vybracích. Zvuku. Chování 90° je uhlazenější, hodnější, míň vybrací. Jiný zvuk. Když sedneš na 90° a pak na 60° tak uvidíš
Hmm,kdyz to rikas,tak asi vis o cem mluvis...me jen prijde,ze rozdily v tomhle smeru jsou tak nepatrny,ze kdybych vedle sebe postavil 10 motek,z toho 5 by melo V2 60° a 5 V2 90°,tezko je po projeti vsechny spravne roztridis...chapes,co tim chci rict?Proste uz srovnavani pro fajnsmekry :\
neříkám že je to rozdíl jako hrom, V-twiny jsou skoro identičtí ale to chování jiný tam prostě je. Jakmile máš i u řaďáku jiný sklon, tak je to chování jiné, v neposlední řadě i těžiště je rozhozené jinak, vybrace se buď zmírní nebo zvětší. Je to patrný, to myslím vážně. Navíc ty co mají 90° ví o čem mluvím ale řeknou ti že jim zase nesedí chování 60°
Uhel sklonu u ctyrvalce nema 100% zadnej vliv na chovani motoru...to teziste bych pochopil,ale to je jina vec-to se zas bavime o nastaveni a vyladeni podvozku,a i tim muzes potlacit neco,co ti vyprodukuje motor(vibrace).Jinak u tech dvouvalu ale vazne nevim,nemam zkusenost s porovnanim,takze nebudu polemizovat a proste tomu budu verit
např. bmw u řadového 4 válce zvětšila sklon válců a vybrace se podstatně podařilo potlačit (ale na tom jsem nejel takže teď mluvím z testů). To samé máš i u jednobuchů 50ccm, stačí jiný sklon válce, v neposlední řadě jako má všemohoucí fichtl a vybrace jsou hned jinde ale to jsem to už hodně zjednodušil. Těžiště nemá s vyladěním podvozku nic společnýho, nikdy nezměníš těžiště když budeš ladit podvozek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
rozdíl je úplně ve všem, v charakteristice motoru, vybracích. Zvuku. Chování 90° je uhlazenější, hodnější, míň vybrací. Jiný zvuk. Když sedneš na 90° a pak na 60° tak uvidíš
Hmm,kdyz to rikas,tak asi vis o cem mluvis...me jen prijde,ze rozdily v tomhle smeru jsou tak nepatrny,ze kdybych vedle sebe postavil 10 motek,z toho 5 by melo V2 60° a 5 V2 90°,tezko je po projeti vsechny spravne roztridis...chapes,co tim chci rict?Proste uz srovnavani pro fajnsmekry :\
neříkám že je to rozdíl jako hrom, V-twiny jsou skoro identičtí ale to chování jiný tam prostě je. Jakmile máš i u řaďáku jiný sklon, tak je to chování jiné, v neposlední řadě i těžiště je rozhozené jinak, vybrace se buď zmírní nebo zvětší. Je to patrný, to myslím vážně. Navíc ty co mají 90° ví o čem mluvím ale řeknou ti že jim zase nesedí chování 60°
Uhel sklonu u ctyrvalce nema 100% zadnej vliv na chovani motoru...to teziste bych pochopil,ale to je jina vec-to se zas bavime o nastaveni a vyladeni podvozku,a i tim muzes potlacit neco,co ti vyprodukuje motor(vibrace).Jinak u tech dvouvalu ale vazne nevim,nemam zkusenost s porovnanim,takze nebudu polemizovat a proste tomu budu verit
např. bmw u řadového 4 válce zvětšila sklon válců a vybrace se podstatně podařilo potlačit (ale na tom jsem nejel takže teď mluvím z testů). To samé máš i u jednobuchů 50ccm, stačí jiný sklon válce, v neposlední řadě jako má všemohoucí fichtl a vybrace jsou hned jinde ale to jsem to už hodně zjednodušil. Těžiště nemá s vyladěním podvozku nic společnýho, nikdy nezměníš těžiště když budeš ladit podvozek.
To jsme se mozna trosku nepochopili-ja mel na mysli to,ze "teziste motorky" jako pojem patri do kategorie podvozku,ma vliv na chovani motky za jizdy.A vyladenim podvozku myslim ladeni primo behem vyvoje a vyroby(uhel rizeni,druh ramu,druh zaveseni kol) a ne uzivatelske serizovani predpeti pruzin kazdym jednotlivym jezdcem-tim samozrejme s tezistem nic neudelas
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
rozdíl je úplně ve všem, v charakteristice motoru, vybracích. Zvuku. Chování 90° je uhlazenější, hodnější, míň vybrací. Jiný zvuk. Když sedneš na 90° a pak na 60° tak uvidíš
Hmm,kdyz to rikas,tak asi vis o cem mluvis...me jen prijde,ze rozdily v tomhle smeru jsou tak nepatrny,ze kdybych vedle sebe postavil 10 motek,z toho 5 by melo V2 60° a 5 V2 90°,tezko je po projeti vsechny spravne roztridis...chapes,co tim chci rict?Proste uz srovnavani pro fajnsmekry :\
neříkám že je to rozdíl jako hrom, V-twiny jsou skoro identičtí ale to chování jiný tam prostě je. Jakmile máš i u řaďáku jiný sklon, tak je to chování jiné, v neposlední řadě i těžiště je rozhozené jinak, vybrace se buď zmírní nebo zvětší. Je to patrný, to myslím vážně. Navíc ty co mají 90° ví o čem mluvím ale řeknou ti že jim zase nesedí chování 60°
Uhel sklonu u ctyrvalce nema 100% zadnej vliv na chovani motoru...to teziste bych pochopil,ale to je jina vec-to se zas bavime o nastaveni a vyladeni podvozku,a i tim muzes potlacit neco,co ti vyprodukuje motor(vibrace).Jinak u tech dvouvalu ale vazne nevim,nemam zkusenost s porovnanim,takze nebudu polemizovat a proste tomu budu verit
např. bmw u řadového 4 válce zvětšila sklon válců a vybrace se podstatně podařilo potlačit (ale na tom jsem nejel takže teď mluvím z testů). To samé máš i u jednobuchů 50ccm, stačí jiný sklon válce, v neposlední řadě jako má všemohoucí fichtl a vybrace jsou hned jinde ale to jsem to už hodně zjednodušil. Těžiště nemá s vyladěním podvozku nic společnýho, nikdy nezměníš těžiště když budeš ladit podvozek.
To jsme se mozna trosku nepochopili-ja mel na mysli to,ze "teziste motorky" jako pojem patri do kategorie podvozku,ma vliv na chovani motky za jizdy.A vyladenim podvozku myslim ladeni primo behem vyvoje a vyroby(uhel rizeni,druh ramu,druh zaveseni kol) a ne uzivatelske serizovani predpeti pruzin kazdym jednotlivym jezdcem-tim samozrejme s tezistem nic neudelas
aha, ok tak to jo Time
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
PS:Řešil jsem ůplně stejnej problém a dnes mám TL a nechci jinak
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
2 reakcí na tento příspěvek Ach jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
GRASSEL>Proky_6>GRASSEL>DaliboRR>GRASSEL> To jo..na nože,to období si pamatuji :\ Jinak asi jsem to nenapsal nejlip,mel jsem na mysli,ze to je uplne jine svezenin nez na RR a pokud chce menit jen kvuli zvuku a ne motoru,podvozku atd. zklamany byt muze..pokud mu vyhovuje RR.Nemyslim ze je RSV v techto vecech horsi,ale proste jina.Ale treba by si zvykl.Nejel jsem sice RSV,ale Ducati,TLR,SV což jsou myslim taky 2V
je třeba se zamyslet chlape, ty mluvíš o 90° a rsv má 60°, kvůli tomu jsem to i zmínil a chování 60° dokud nezažiješ tak si nikdy nic brutálního nezažil. I v pouhých stupních je smysl chování. O tom to právě je. Brutální V60° BICILINDRICO -p i č o-
A tak ten rozdil mezi V2 60° a 90° si teda rad poslechnu...fakt me to zajima
rozdíl je úplně ve všem, v charakteristice motoru, vybracích. Zvuku. Chování 90° je uhlazenější, hodnější, míň vybrací. Jiný zvuk. Když sedneš na 90° a pak na 60° tak uvidíš
Hele dokonce i duc1098 má kultivovanější chod než RSV04.
měl jsem tu čest se přesvědčit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
Jirka 22>gucci> Gsxr1000 je vysavač ...
myslíš Etu,nebo Rainbow ?
1 reakcí na tento příspěvek Ach jo
PHYTCHO
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
Jirka 22>GRASSEL> Aprilia? Tss,Pff Jedine V90 ja ta prava PYTSHA!!
no nevím, já Hyosunga nerad
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ach jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Navrhuji založit nové téma:Co je lepší v-twin s 90 nebo 60 stupněma?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)