globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak teda kterou?
Tak už mám vyčíhlejch pár typu na moto. Ted bych se vás chtěl zeptat do který jít a proč a dokterý nejít a proč.
Tak tedy ZX9 r.v 01
929 r.v 00
954 r.v 02
R1 r.v 00
GSXR 1000 r.v 01
Řekněme že jsou všechny +/- v podobnym stavu. Která z těhlech moto trpí na poruchy. A tak vše k těmhle motorkám, budu moc rád za vaše typy.


Naposledy editováno 26.10.2008 19:21:42
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Tak teda kterou?

28.10.2008 v 10:14 | Nahoru | #31
DavR1> Tož ty si chytrý jako rádio...

Tak teda kterou?

28.10.2008 v 13:44 | Nahoru | #32
DavR1> můžeš mi říct co je na tomhle špatně? asi ten skok krouťáku ve 3500ot?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

28.10.2008 v 16:11 | Nahoru | #33
DavR1> Nic ve zlym , ale o problematice s prevodovkou jsem u techto stroju moc neslysel. 929 mam doma, mam nalitano necelych 30 tis. a chodi jak nova. Kamaradi co maj 954-ky a taky 929 si vzivote na prevodovku nestezovali. To ovsem nemuzu rict o Kawe Suzuki nemuzu soudit protoze jsem na ni jen parkrat jel, ale zdalo se mi, ze moje honda ji ma lepsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

28.10.2008 v 16:34 | Nahoru | #34
Adam 46> ok, bud rád .. vím co tady píšu, není to žádný jedna paní povídala, nebo něco jsem zaslechl ... živím se tím, za poslední 3roky mi prošlo rukama skoro 1000 motorek.
Napsal jsem svoje zkušenosti a nepotřebuju se tady handrkovat se spokojeným majitel svojí značky jestli to tak je nebo ne .. klidně si myslete že ne .. mě je to fuk
jen píšu že 929 a 954 mají stejný převodovky měkký jako máslo a na každou časem dojde ... dělo se to u nás několikrát ... zavolej na nějakej vrakáč jestli tam mají převodovku na tyto mota .., to je nesehnatelná věc.

Naposledy editováno 28.10.2008 16:36:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

28.10.2008 v 16:51 | Nahoru | #35
DavR1> Urcite se tady a prostrednictvim chatu z nikym nechci hadat. Pisu do fora o mych zkusenostech a zkusenostech kluku z meho okoli. Lidem, kteri opravuji motorky duveruji a dam na jejich rady Zatim se mi to vyplatilo a vzdy mi dany problem vysvetlili ( proc se to stalo a co by mohlo nasledovat kdyby se dany problem neresil )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

28.10.2008 v 17:08 | Nahoru | #36
Adam 46> začne to vyskakováním kvaltu , budeš si myslet, že si jen nedořadil ..., nejčastěji 4-5 ,stačí malé otáčky ... máš tam třeba 4, ubereš plyn a rychle přidáš, uslyšíš takové zaseknutí, někdy rychlost vypadne uplně a vylítnou otáčky ... budeš tam mít "falešněj neurál" .. začne se to zhoršovat a nakonec ten kvalt tam nedáš.
Dojde k ohoblování hran a opotřebení dosedacích ploch, oprava je dost drahá, protože nikdy nestačí vyměnit jen jedno kolco,vždycky musíš i to naproti a většinou i vedlejší ... motor ven a dělá se to spodkem .. celkově i s prací počítej 15-20t, dělalo se to u nás 3x jen letos.
V Italii vím o dvou kusech co jsou v inzerci a mají tento problém, jsou tam celekm levně tak čekám kterej čech to sem dotáhne
Taky proto jsou tyhle motorky dost levný ... 929 koupíš i pod 90t. 954 se prodává i za 110t.
Na vrakáči je převodovka nesehnatelná věc, jednu jsem koupil v motopuzle a byla úplně stejně v řiti, naštěstí nám peníze vrátili, ale dvakrát se musela rozdělávat motorka
Jinak je to škoda, 929 i 954 mají skvělé ostré motory s okamžitou reakcí na plyn, 954 je dle mého nejlepší motorka na jízdu po zadním , pokud s tím nemáš problém bud rád.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

28.10.2008 v 17:19 | Nahoru | #37
DavR1> Kdyz uz jsme u tech cen. mam naprodej tu svoji a cenim si ji na cca110 tis. Kdyz sleduji inzerci na motodatabazi ( soukromou i bazarovou ) pretaceji se mi oci. Minuly rok jsem mel na svoji 929 kupce dva ( cena byla 135 tisic) ale odrek jsem. Fakt nebyl duvod ji poustet z baraku. Letos byj ji prodal a koupil CBR 1000 RR ale krom te mymeny nemam zadnej jinej duvod ji prodavat. Za celou dobu mi nic nevyvedla. Menim olej a filtry co 5 - 5,5 tis km a kolega mi ji kazdou zimu omrkne zda ji neco neschazi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

28.10.2008 v 17:27 | Nahoru | #38
Adam 46> neříkám že každá tak dopadne, je to o tom jakej byl majitel, takoví ti chytráci co to tam kopou bez spojky jako že jsou rejsing , tak ti tomu hodně pomůžou ....
Spadly opravdu hodně a problém to prodat i za těch 95t, myslím že budeš muset jít s cenou dolů, ale musíš to brát jinak, loni stála CBR1000RR kolem 170t což byl zhruba od tvejch loňskejch 135t doplatek 35t., ted se 1000RR prodává i pod 140t., takže když vemeš těch 35t rozdílu z loňska, stačí když to prodáš do 105t.
Motorky spadly všechny ... ne jen ty co máte doma, ale i ty co si chcete koupit, takže doplatek na tu lepší je relativně pořád stejný ... za míň prodáte, ale i levněji koupíte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

29.10.2008 v 21:14 | Nahoru | #39
DavR1> A tvuj názor na GSXR 750? r.v. 01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

29.10.2008 v 21:33 | Nahoru | #40
HansB> já nevím ... na dnešní dobu jsou ty motorky strašně velký a tlustý, ale výkonově to jede dobře, hodně je jich z okruhu, ale to by vadit nemuselo ..., je to kus od kusu, některý pěkný, některý míň , bacha na kraťase, GSXR má hodně měkkej rám na předek, vidle zůstanou rovný a rám se zdeformuje dovnitř, mrkni vždycky na moto z bočního pohledu kolik je místa mezi kolem a klínem kapoty..., mrkni na rovnej chladič atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

29.10.2008 v 21:58 | Nahoru | #41
DavR1> A jak jinak poznám že je hnutej rám? Pač já nevim kolik má bejt místa mezi kolem a klínem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

29.10.2008 v 22:04 | Nahoru | #42
HansB> to je u každé motorky jinak , mezera na jeden prst je málo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak teda kterou?

29.10.2008 v 22:11 | Nahoru | #43
DavR1> No jasný ale jde i jinak zjistit že je hlej rám? I nepatrně hlej?

(reakce na) Tak teda kterou?

29.10.2008 v 22:20 | Nahoru | #44
HansB> u hliníkového jo, hned za krkem řízení bejvá pozměněj povrch, hází to různé odlesky, jako když ohneš třeba hliníkovou tyč, tak vedle ohybu se poruší te struktura ...
bejvá to nejčastěji u svárů ... u černejch rámů to poznáš těžko, pokud nejde o naháče, kde se lesklej lak v ohybu a u sváru oloupe ..

Tak teda kterou?

30.10.2008 v 01:52 | Nahoru | #45
Nejlepsi je samozrejme ZX9R, ale bral bych GSXR1000. Honda nejede.

ZX9R je spolehliva, najedes milion km bez problemu, motor taha na 900cc jako blazen (vic taha jen GSXR a to ma 1000), jen je vic do cestovna.

GSXR750 je super!

1 reakcí na tento příspěvek Tak teda kterou?

20.2.2009 v 11:28 | Nahoru | #46
GSX-R az na ty brzdy, ale motorove doporucuji

(reakce na) Tak teda kterou?

24.2.2009 v 19:17 | Nahoru | #47
Koca22> Tak jsem nakonec pořídil GSXR 750 r.v 01, už se nemůžu dočkat až bude teplo (ale to asi nikdo)

Tak teda kterou?

24.2.2009 v 19:23 | Nahoru | #48
hnusně, ale musel jsem se projet :) Focený před vánocema.

Naposledy editováno 24.02.2009 19:24:58
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35766 Dnes v 12:40 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete


TOPlist