nebo kolik ste valili ??.....diky
fallen>RomanSS> jednou jsme se videli na akci, ale nejak jsme se nebavili. Ale nemel jsem z neho spatnej pocit Proste curak jen z pulky no
Já jsem se ptal Salusy. Já číkusa taky viděl jen 2x a z bavil jsem se s ním jen na jedný akci.
fallen>salusa> no, asi proto ze si - narozdil od vetsiny fora ktera ho nevidela - nemyslim ze je to uplnej curak
neznam a ani jsem nenapsal ze je curak, jen uz vim jak reaguje tady na foru(rekl bych ze se navic dosti od stareho fora zklidnil). obcas je s nim sranda, nekdy je normalni ale s nekterymi jeho vyroky nesouhlasim to je vse
*
Já těm 140 km/h na CBR125 prostě nevěřím.
*
Pro zajímavost: tachometrová/GPS
CB1000 F 225/199
CB750 K2 200+/179
Naposledy editováno 29.08.2008 14:04:12
fallen>Allane, co te Tuono nauci a CBR ne?
já se asi blbě vyjádřil:(
chjo
lol
jen mi přijde divný že první na co se dneska 16tiletý mladíci s mokrym řidičákem v ruce ptají je maximální rychlost:D
Jde o to že s 2T dvackou se už dá slušně pojezdit..
naučí tě to odhadovat rychlosti při předjíždění..naučí tě to reflexům když předjíždíš vláček a někdo ti tam vjede...je toho spousty...
s 4T dvácou bych se asi bál pouštět do riskantnějších věcí...
i tak se bojim...
prostě ten výkon chybí na jakékoli seriové dváce (na silnici)
výhodou je lehkost...
ale když už by měl být kompromis..tak si myslím že by bylo ideální od 16ti 250 4T
jela by pěkně..malá spotřeba a dobrej servis
(Třeba ninja je určitě něco jinýho než vyhoněnej MX miniventil)
Nejsem žádnej zastánce 2T nebo 4T:D
na silnici určitě holduju 4T...
2T je prostě kompromis pro mladý...
Jako je fakt ze ze slabejch 4T mam mozna spatny navyky.. defakto nebylo moc zatacek do kterejch se muselo brzdit, clovek tak nejak porad jel plnej v zatacce krome brzdeni jde taky delat cokoli (ale myslim ze 2T taky neutrhnes do smyku)
No a prave proto ze to jelo 120 myslim ze jsem se odhadovat provoz naucil lip nez s 2T ktery by jeste melo nejakou tu vuli predjizdet. Samozrejme to muze bejt naopak pro nekoho nebezpecny, je to o ty palici.
Jen se mi nelibilo to, ze te 4T nauci jak skutr. To je docela picovina a snad to sam vis. Urcite cloveka 2T vic pripravi pro nejakou sportovni masinu, ale pak ten prechod v 18 na otevrenou motorku je stejnak prda at si mel ventil nebo zvajtakt.
A k tem 250... Kawa je snad dobra, ale vedle nekdo resi co se mu stalo s CBF250 kdyz najednou zniceho nic jelo dokonce 150.